1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. FUNDACJA BIEDRONKI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA BIEDRONKI

Poznań, pl. Wiosny Ludów

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Specjalista ds. administracyjnych

Józefa Piusa Dziekońskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • organizacja pracy biura: zamawianie sprzętu, wyposażenia dla pracowników, zamawianie materiałów biurowych, obsługa obiegu dokumentów i poczty, organizowanie spotkań, wydarzeń, szkoleń;
  • archiwizowanie umów i innych dokumentów;
  • zadania z zakresu administracji kadrowej, w tym administrowanie grafikami pracy itp.;
  • bycie pierwszą osobą kontaktową Fundacji, w tym odpowiadanie na listy oraz maile kierowane do Fundacji;
  • obsługa systemów informatycznych Fundacji (np. do podpisów elektronicznych, archiwizacyjnego, do zarządzania grantami) oraz aktualizowanie dokumentacji, polityk prywatności itp., współpraca z działem IT w celu zapewnienia funkcjonowania narzędzi;
  • współpraca z dostawcami i podwykonawcami: zbieranie ofert, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją usług, pilnowanie terminów;
  • wsparcie dla zarządu Fundacji, np. przygotowywanie dokumentów, pism, uchwał, przygotowanie raportów z działalności Fundacji;
  • proaktywne poszukiwanie metod usprawnienia pracy w Fundacji pod kątem administracyjnym, logistycznym, operacyjnym;
  • wsparcie w rozliczaniu faktur;
  • wsparcie zespołów projektowych w logistyce i administracji projektów społecznych (np. koordynacja zamówień, dystrybucji, produkcji materiałów itp.);
  • wsparcie zespołu komunikacji w zakupie domen, aktualizacji treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych itp.;
  • prowadzenie monitoringu dot. sytuacji osób starszych oraz programów społecznych w Polsce i za granicą, wsparcie zespołów projektowych w researchu;
  • możliwość uczestniczenia w projektach społecznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. projektów społecznych

Józefa Piusa Dziekońskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • współtworzenie strategii i planów rozwoju Fundacji;
  • prowadzenie programów Fundacji we współpracy z innymi członkami zespołu oraz partnerami zewnętrznymi, w tym definiowanie celów, sposobu realizacji, harmonogramu prac, budżetu, nawiązywanie współpracy z partnerami, tworzenie umów i innych dokumentów niezbędnych do realizacji programów, monitorowanie przebiegu i wykonania budżetu, mierzenie i analiza efektów, tworzenie raportów z realizacji programów;
  • systematyczna analiza sytuacji osób starszych w Polsce, polityki senioralnej oraz działalności innych organizacji zajmujących się pomocą osobom starszym w kraju i za granicą po kątem nowych inicjatyw i możliwości rozwoju obecnie realizowanych programów oraz przygotowywanie stosownych propozycji;
  • tworzenie treści i materiałów komunikacyjnych na potrzeby realizowanych programów oraz na potrzeby komunikacyjne Fundacji;
  • współtworzenie raportów z działalności Fundacji;
  • współpraca z innymi członkami zespołu Fundacji oraz z działami wspierającymi działalność Fundacji z ramienia Biedronki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. projektów społecznych

Dolna 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Współtworzenie strategii i planów rozwoju Fundacji
  • Prowadzenie programów Fundacji we współpracy z innymi członkami zespołu oraz partnerami zewnętrznymi, w tym definiowanie celów, sposobu realizacji, harmonogramu prac, budżetu, nawiązywanie współpracy z partnerami, tworzenie umów i innych dokumentów niezbędnych do realizacji programów, monitorowanie przebiegu i wykonania budżetu, mierzenie i analiza efektów, tworzenie raportów z realizacji programów
  • Systematyczna analiza sytuacji osób starszych w Polsce, polityki senioralnej oraz działalności innych organizacji zajmujących się pomocą osobom starszym w kraju i za granicą po kątem nowych inicjatyw i możliwości rozwoju obecnie realizowanych programów oraz przygotowywanie stosownych propozycji
  • Tworzenie treści i materiałów komunikacyjnych na potrzeby realizowanych programów oraz na potrzeby komunikacyjne Fundacji
  • Współtworzenie raportów z działalności Fundacji
  • Współpraca z innymi członkami zespołu Fundacji oraz z działami wspierającymi działalność Fundacji z ramienia Biedronki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów społecznych

Dolna 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie własnych projektów społecznych oraz wsparcie innych pracowników przy większych programach społecznych
  • W obszarze zarządzania projektami: współdefiniowanie kluczowych elementów projektu, sporządzanie harmonogramów, współpraca przy ustalaniu budżetu, sporządzenie umów, samodzielna realizacja poszczególnych elementów projektów, zbieranie danych do podsumowania projektu, analizowanie efektów
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi takimi jak fundacje, stowarzyszenia, instytucje publiczne, edukacyjne i organizacje biznesowe
  • Analiza sytuacji osób starszych w Polsce oraz działalności innych organizacji zajmujących się pomocą osobom starszym w kraju i za granicą
  • Tworzenie treści komunikacyjnych na potrzeby realizowanych programów lub zapewnianie informacji do materiałów komunikacyjnych o Fundacji
  • Współtworzenie raportów/prezentacji z działalności Fundacji (również w języku angielskim)
  • Współpraca z innymi członkami zespołu Fundacji oraz z działami wspierającymi działalność Fundacji z ramienia Biedronki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik Fundacji

Dolna 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Analiza zagadnień prawnych związanych z programami i bieżącą działalnością Fundacji, proponowanie rozwiązań prawnych w celu realizacji zadań Fundacji w zgodności z przepisami prawa
  • Sporządzanie oraz wprowadzanie zmian i dostosowywanie projektów umów i innych dokumentów, w tym wniosków o wsparcie, protokołów, procedur, regulaminów programów, sprawozdań z wykonania umów, raportów z działalności Fundacji, materiałów komunikacyjnych
  • Współudział w tworzeniu programów Fundacji, doradztwo w celu wypracowania skutecznych, praktycznych, kosztowo oraz czasowo efektywnych rozwiązań
  • Sporządzanie dokumentów korporacyjnych Fundacji, w tym projektów uchwał Rady Fundacji i Zarządu Fundacji
  • Monitorowanie i analiza działalności Fundacji, działalności innych organizacji pozarządowych, inicjatyw legislacyjnych i praktyki sądowej oraz formułowanie zaleceń w celu zarządzenia ryzykami prawnymi
  • Aktywny udział w tworzeniu, wdrażaniu i aktualizowaniu regulaminów i procedur wewnętrznych
  • Sporządzanie pism, wniosków do US, KRS i innych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
  • Współpraca z działem prawnym JMP oraz zewnętrznymi kancelariami prawnymi
  • Współpraca z innymi działami JMP zaangażowanymi w realizację projektów Fundacji, m.in. z działem podatkowym, księgowością
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne