Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Podinspektor/ Inspektor w Referacie gospodarki Nieruchomosciami Wydziału Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Rumi
Rumia
Wygasła: 02.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem gruntów stanowiących własność Gminy
w tym w szczególności:
przygotowywanie projektów umów dzierżawy
aneksów i porozumień w sprawach dotyczących wydzierżawiania gruntów
prowadzenie kontroli wykorzystania i zajęcia nieruchomości będących w zasobie gminnym wraz z prowadzeniem postępowań wyjaśniających
w zakresie nieruchomości mogących być przedmiotem umów dzierżawy na zasadzie kontynuacji dotychczas obowiązujących umów dzierżawy
przygotowywanie wykazów obejmujących nieruchomości przeznaczone
do wydzierżawienia
prowadzenie rejestru wydzierżawionych przez Gminę gruntów
wystawianie miesięcznych faktur VAT
dla dzierżawców
przygotowywanie miesięcznego zestawienia faktur VAT dla Wydziału Finansowo-Budżetowego
przygotowywanie ogłoszeń dotyczących nieruchomości przeznaczonych
do wydzierżawienia
w celu zamieszczenia w prasie lokalnej
przygotowywanie dokumentów w sprawach związanych z odraczaniem
umarzaniem i rozkładaniem na raty należności z tytułu czynszu dzierżawnego
zgodnie z zasadami określonymi uchwałą Rady Miejskiej Rumi.
2) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem gruntów położonych w pasie dróg powiatowych.
3) Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
w zakresie działania Referatu.
4) Wykonywanie obowiązków wynikających z merytorycznego zakresu działania Referatu.
5) Przygotowywanie dokumentów
z zakresu wykonywanych zadań
celem przekazania
do archiwum Urzędu Miasta.
Przewidywany termin zawarcia umowy sierpień/wrzesień 2022
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi
Podinspektor/ Inspektor / Główny specjalista w Wydziale Inżynierii Miejskiej
Rumia
Wygasła: 02.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1) Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów placówek oświatowych
budynków komunalnych oraz inwestycji w zakresie obiektów rekreacyjno-sportowych i terenów publicznych w tym:
- występowanie o decyzje ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
- występowanie o wydanie pozwoleń na budowę
- zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prowadzonych prac remontowych na obiektach oświatowych
budynkach komunalnych oraz obiektach rekreacyjno-sportowych
- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
ofertowych po przetargach.
2) Koordynacja i nadzorowanie przebiegu prowadzonych inwestycji
remontów obiektów oświatowych
komunalnych oraz kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych pod kątem:
- zgodności z zaplanowanym zakresem prac
- terminowości wykonania prac.
3) Przygotowywanie umów
weryfikacją zgodności faktur z kosztorysami
przedkładanie ich osobie uprawnionej do podjęcia decyzji o zapłacie.
4) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w realizacji inwestycji i remontów obiektów oświatowych
kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych i budynków komunalnych w ramach posiadanych uprawnień.
5) Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych
przekazywanie zakończonych inwestycji użytkownikom wraz z dokumentacją oraz sporządzanie dokumentacji OT i PT.
6) Udział w przeglądach technicznych w okresie trwania gwarancji.
7) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów umożliwiających udzielanie zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania wydziału
w tym współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rumi
uczestniczenie w komisjach przetargowych.
8) Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne
rozliczanie zadań
współpraca w tym zakresie z Referatem Funduszy Zewnętrznych Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Rumi.
9) Przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku.
11) Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek zainteresowanego.
12) Sporządzanie pism na potrzeby Wydziału.
13) Pełnienie zastępstwa inspektora wydziału inżynierii miejskiej w czasie nieobecności.
14) Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie działania Wydziału.
Przewidywany termin zawarcia umowy sierpień/wrzesień 2022
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi