Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dbanie o bezpieczeństwo danych wrażliwych pacjenta
Kwalifikacja pacjentów i prowadzenie terapii medyczną marihuaną
Prowadzenie wideo i tele-konsultacji lekarskich
Zapewnienie wysokiego poziomu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki lekarskiej oraz aktualnej wiedzy medycznej
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawie o ochronie danych osobowych
Prawidłowe wystawianie recept, zaświadczeń, skierowań oraz zwolnień lekarskich
Aktualizację recept w sytuacji, kiedy lek był niedostępny, a recepta utraciła swoją ważność
Chcemy żebyś brała/ brał aktywny udział w współtworzeniu:
Wyjątkowego bezpiecznego miejsca skoncentrowanego na podniesieniu jakości życia i zdrowiu pacjentki/ pacjenta
Specjalista ds. obsługi klienta - wsparcie pacjenta (Cannabis industry)
Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przestrzeganie procedur pracy i dbanie o bezpieczeństwo danych w tym danych wrażliwych
Prowadzenie dwukierunkowej skutecznej konwersji z pacjentami z wykorzystaniem: telefonu, wiadomości SMS, wiadomości email i komunikatorów
Zarządzanie grafikami dostępności lekarzy i pełne wsparcie dla zespołu lekarskiego
Kompletacja i prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych