1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SILVA SLV sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SILVA SLV sp. z o.o.

Warszawa, ul. Karola Bohdanowicza

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Księgowy / Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Racławicka 133, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowe prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych w programie SŁON
  • Ewidencja dokumentów księgowych (min. faktury zakupu oraz wyciągi bankowe);
  • Bieżąca obsługa klientów w zakresie księgowości (telefony, e-maile, pisma, spotkania);
  • Rozliczanie mediów;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, analiz, raportów;
  • Wystawianie faktur oraz innych dokumentów;
  • Uzgadnianie sald kont analitycznych oraz syntetycznych kontrahentów i właścicieli;
  • Prowadzenie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi;
  • Przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług;
Pokaż więcej >>
od 7000 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości - Zarządca nieruchomości

Racławicka 133, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Główne zadania obejmują:
  • - Utrzymanie relacji z klientem biznesowym i indywidualnym;
  • - Administrowanie i nadzór nad administrowaniem nieruchomościami;
  • - Współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe
  • - Weryfikowanie faktur kosztowych i sprawdzanie ich zgodności z budżetem
  • - Kontrola sprawozdań, realizacji budżetu i windykacji
  • - Prowadzenie KOB, terminowe zlecanie przeglądów wymaganych prawem i gwarancyjnych oraz realizacji zaleceń z nich wynikających;
  • - Udział i nadzór nad procesem usuwania wad i usterek deweloperskich
  • - Regularne kontrole nieruchomości
  • - Prowadzenie dokumentacji, zamówień i korespondencji
  • - Prowadzenie bazy danych dotyczących nieruchomości
  • - Przygotowywanie pism, uchwał, planów gospodarczych oraz udział i prowadzenie zebrań Wspólnoty
  • - Przygotowywanie miesięcznych raportów dla właściciela
  • - Monitorowanie umów z dostawcami oraz zarządzanie rutynowymi inspekcjami
  • - Organizacja przetargów na usługi i serwisy
  • - Pełna opieka nad kontraktem/projektem we współpracy z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych
  • - Kompleksowa koordynacja procesów oraz pracy działów obsługujących nieruchomość w zakresie technicznym, formalnym, administracyjnym, księgowym i prawnym
  • - Umiejętność pracy z zarządami powierzonymi i właścicielskimi
Pokaż więcej >>
od 7000 do 14000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca / Administrator Nieruchomości

Racławicka 133, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Kompleksowe administrowanie i zarządzanie Nieruchomościami Firmy
  • współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe;
  • weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z budżetem;
  • bieżąca obsługa właścicieli we Wspólnotach Mieszkaniowych;
  • współpraca z deweloperem w zakresie koordynowania procesu usuwania wad i usterek deweloperskich;
  • regularne obchody nieruchomości;
  • prowadzenie dokumentacji, zamówień i rozliczeń Wspólnoty z właścicielami, podwykonawcami, usługodawcami i dostawcami mediów;
  • przygotowywanie pism, uchwał, planów gospodarczych i pozostałych materiałów na zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów dla właściciela;
  • Monitorowanie i kontrolowanie umów z dostawcami oraz sprawdzanie spójności z postanowieniami umów;
  • Zarządzanie rutynowymi inspekcjami;
  • Organizacja przetargów na usługi i serwisy;
  • współpraca z Zarządcą w realizacji wyznaczonych celów;
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/-y ds. Wspólnot Mieszkaniowych

Racławicka 133, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowe prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych w programie SŁON
  • Ewidencja dokumentów księgowych (min. faktury zakupu oraz wyciągi bankowe);
  • Bieżąca obsługa klientów w zakresie księgowości (telefony, e-maile, pisma, spotkania);
  • Rozliczanie mediów;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, analiz, raportów;
  • Wystawianie faktur oraz innych dokumentów;
  • Uzgadnianie sald kont analitycznych oraz syntetycznych kontrahentów i właścicieli;
  • Prowadzenie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi;
  • Przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług;
Pokaż więcej >>
od 6000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Nieruchomości

Racławicka 133, Ochota, Warszawa
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • administrowanie nieruchomościami;
  • współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe;
  • weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z budżetem;
  • bieżąca obsługa właścicieli we Wspólnotach Mieszkaniowych;
  • współpraca z deweloperem w zakresie koordynowania procesu usuwania wad i usterek deweloperskich;
  • regularne obchody nieruchomości;
  • prowadzenie dokumentacji, zamówień i rozliczeń Wspólnoty z właścicielami, podwykonawcami, usługodawcami i dostawcami mediów;
  • przygotowywanie pism, uchwał, planów gospodarczych i pozostałych materiałów na zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów dla właściciela;
  • Monitorowanie i kontrolowanie umów z dostawcami oraz sprawdzanie spójności z postanowieniami umów;
  • Zarządzanie rutynowymi inspekcjami;
  • Organizacja przetargów na usługi i serwisy;
  • współpraca z Zarządcą w realizacji wyznaczonych celów;
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne