Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Stażysta w Dziale Finansowo - Księgowym
Lubin
Wygasła: 22.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólny opis programu stażu:
1. przestrzeganie i stosowanie się - po zapoznaniu się z ich treścią - do obowiązujących lub wprowadzanych uregulowań wewnętrznych (regulaminów
zarządzeń
wytycznych
zasad) w nadleśnictwie oraz w PGL LP;
2. prowadzenie ewidencji materiałów magazynowych w module GT (przychody i rozchody) - Magazyn Główny
Magazyn Szkółki i Magazyny;
3. sporządzanie w module GT dokumentów obrotu magazynowego;
4. prowadzenie ewidencji oraz sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur VAT i rachunków oraz delegacji i zaliczek
zgodnie z zasadami rachunkowości;
5. prowadzenie obsługi transferów z rejestratora leśniczego;
6. sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży drewna w zakresie zgodności z zawartymi umowami i cennikiem na drewno:
a) faktur VAT (drewno
zaliczki)
b) zestawień na podstawie paragonów
c) asygnat
d) not księgowych z tyt. kar umownych
7. naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach za sprzedaż drewna;
8. rozliczanie inwentaryzacji: drewna
środków trwałych i wyposażenia nie zaliczanego do środków trwałych;
9. dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości oraz zasadami (polityką) rachunkowości w PGL LP i Planem Kont z Komentarzem PGL;
10. wprowadzanie do SILP w module FK - prawidłowo opisanych i zadekretowanych dowodów zewnętrznych dokumentujących operacje gospodarcze
faktur VAT i rachunków (w tym rachunków uproszczonych RU);
11. prowadzenie spraw dot. podatku VAT wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
w zakresie dotyczącym nadleśnictwa jako płatnika podatku VAT
przygotowywanie danych z powierzonego zakresu do analiz
planów
sprawozdań i bilansu;
12. prawidłowe przechowywanie i przygotowanie do archiwum dokumentów i akt dotyczących stanowiska pracy
zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną i Rzeczowym wykazem akt dla PGL LP;
13. kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów;
14. przestrzegania ustalonego w Nadleśnictwie obiegu dokumentów;
15. kontrola odpłatności odbiorców za drewno
Ogólny opis programu stażu:
1. przestrzeganie i stosowanie się - po zapoznaniu się z ich treścią - do obowiązujących lub wprowadzanych uregulowań wewnętrznych (regulaminów
zarządzeń
wytycznych
zasad) w nadleśnictwie oraz w PGL LP;
2. prowadzenie ewidencji materiałów magazynowych w module GT (przychody i rozchody) - Magazyn Główny
Magazyn Szkółki i Magazyny;
3. sporządzanie w module GT dokumentów obrotu magazynowego;
4. prowadzenie ewidencji oraz sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur VAT i rachunków oraz delegacji i zaliczek
zgodnie z zasadami rachunkowości;
5. prowadzenie obsługi transferów z rejestratora leśniczego;
6. sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży drewna w zakresie zgodności z zawartymi umowami i cennikiem na drewno:
a) faktur VAT (drewno
zaliczki)
b) zestawień na podstawie paragonów
c) asygnat
d) not księgowych z tyt. kar umownych
7. naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach za sprzedaż drewna;
8. rozliczanie inwentaryzacji: drewna
środków trwałych i wyposażenia nie zaliczanego do środków trwałych;
9. dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości oraz zasadami (polityką) rachunkowości w PGL LP i Planem Kont z Komentarzem PGL;
10. wprowadzanie do SILP w module FK - prawidłowo opisanych i zadekretowanych dowodów zewnętrznych dokumentujących operacje gospodarcze
faktur VAT i rachunków (w tym rachunków uproszczonych RU);
11. prowadzenie spraw dot. podatku VAT wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
w zakresie dotyczącym nadleśnictwa jako płatnika podatku VAT
przygotowywanie danych z powierzonego zakresu do analiz
planów
sprawozdań i bilansu;
12. prawidłowe przechowywanie i przygotowanie do archiwum dokumentów i akt dotyczących stanowiska pracy
zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną i Rzeczowym wykazem akt dla PGL LP;
13. kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów;
14. przestrzegania ustalonego w Nadleśnictwie obiegu dokumentów;
15. kontrola odpłatności odbiorców za drewno