Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dokumenty i informacje były przetwarzane i przechowywane w sposób zrozumiały i jasny dla całej organizacji
Zobowiązania finansowe organizacji, regularne i nieregularne, czyli m.in. koszty administracyjne oraz inne faktury kosztowe były wprowadzane do systemu we właściwy sposób oraz opłacane zgodnie z terminami płatności
Umowy, aneksy i zamówienia podpisywane z podwykonawcami były zweryfikowane pod względem danych, terminów, kwot i innych kluczowych informacji
Faktury sprzedażowe były wystawiane poprawnie i w terminie, na podstawie informacji uzyskanych z działu obsługi klienta
Klienci byli informowani na bieżąco o zbliżających się oraz o przekroczonych terminach płatności
Organizacja otrzymywała terminowo comiesięczne raporty niezbędne do sprawnego funkcjonowania: kosztowe, przychodowe oraz inne
Analizować dane, weryfikować informacje i organizować zadania, aby utrzymać wysoki poziom dokładności i efektywności w biurze
Bieżąca współpraca z wewnętrzną księgowością, zewnętrznym biurem kadrowym, biurem prawnym, przebiegała w sposób płynny i transparentny
Biuro firmy działało w sposób sprawny i wspierający pozostałe działy
Twój zespół (osoba odpowiedzialna za porządek oraz konserwator) znał oraz realizował zlecone cele i działania
Realizować inne zadania z obszaru administracji zlecane przez zarząd firmy, wynikające z rozwoju firmy i eksplorowania nowych obszarów (przy czym zadań ‘różnych’ będzie nie więcej niż 20%)
Tworzenie i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study realizacji)
Pisanie case study, blogów i artykułów
Tworzenie i publikacja postów w mediach społecznościowych
Współpraca przy organizacji wydarzeń i udziału w konferencjach
Zapewnienie spójnej komunikacji wizualnej firmy
Analiza i interpretacja dostarczanych wyników, monitoring trendów rynkowych oraz działań konkurencji
odpowiedzialność za całościową obsługę przedsiębiorstwa;
sporządzanie sprawozdań finansowych;
prowadzenie ewidencji księgowych + uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
dekretowanie oraz księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami firmy, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych
współpraca z instytucjami takimi jak US, ZUS, GUS;
księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych (m.in. faktury kosztowe, rachunki i inne dokumenty księgowe- pełna księgowość i zakres prac);
analiza zapisów księgowych i uzgadnianie kont księgowych;
ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;