Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Customer Support Specialist
Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Support techniczny B2B - pomoc klientom biznesowym przez czat/e-mail (w trybie zmianowym w godzinach 6:00 - 18:00)
Zgłaszanie błędów oraz pomysłów klientów do zespołu developerskiego
Budowanie dobrych relacji z klientami, pomoc im w jak najlepszym wykorzystaniu naszych narzędzi
Pisanie artykułów do Bazy wiedzy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka członka zarządu
Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.09.2023
Obowiązki:
Czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów w firmie (faktury, umowy, pisma, etc)
Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami firmy w oparciu o wyciąg bankowy (monitorowanie i ewidencjonowanie wpływów i wypływów z konta bankowego)
Wprowadzanie przychodów i kosztów do wFirma i dysku google oraz opisywanie ich
Wystawianie faktur, dowodów wewnętrznych, korekt, not korygujących, etc
Weryfikacja faktur od pracowników w oparciu o system rejestracji czasu pracy
Wprowadzanie przelewów do banku
Windykowanie dłużników przy użyciu narzędzi do auto windykacji
Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych oraz dbanie o ich zgodność (podpisy każdej ze stron, zwrot dokumentów do nadawcy, etc.)
Obsługa narzędzi biurowych (skaner, xero, niszczarka, etc.)
Przygotowywanie i redagowanie pism, umów o współpracy z pracownikami oraz kontrahentami w porozumieniu z zarządem i kancelarią prawną
Współpraca z biurem księgowym (przekazywanie dokumentacji i obsługa bieżących spraw)
Obsługa korespondencji - wysyłka/odbiór listów paczek, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie artykułów biurowych zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem
Koordynacja realizacji procesu wynagrodzeń
Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, oświadczenia, data ważności legitymacji studenckich etc)
Rozliczenia pracowników (wyjazdy, benefity etc)
Przygotowanie i publikowanie ofert pracy w porozumieniu z zarządem i zespołem
Selekcja CV i prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
Organizacja/współorganizacja integracji firmowych
Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu
Spisywanie minutek ze spotkania wspólników
Przygotowywanie agendy (wspólnie z Prezesem Zarządu) na spotkanie wspólników (raz na miesiąc)
Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wystawianie faktur
Wprowadzanie faktur
Tworzenie przelewów
Aktualizacja budżetu firmy
Współpraca z biurem księgowym
Archiwizacja umów i dbanie o obieg dokumentów
Prace administracyjne i zarządzanie biurem
Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych
Obecność w biurze 09:00 - 17:00 pn-pt
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne