1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CATERINGS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CATERINGS sp. z o.o.

Warszawa, ul. Saska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Customer Support Specialist

Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Support techniczny B2B - pomoc klientom biznesowym przez czat/e-mail (w trybie zmianowym w godzinach 6:00 - 18:00)
  • Zgłaszanie błędów oraz pomysłów klientów do zespołu developerskiego
  • Budowanie dobrych relacji z klientami, pomoc im w jak najlepszym wykorzystaniu naszych narzędzi
  • Pisanie artykułów do Bazy wiedzy
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka członka zarządu

Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów w firmie (faktury, umowy, pisma, etc)
  • Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami firmy w oparciu o wyciąg bankowy (monitorowanie i ewidencjonowanie wpływów i wypływów z konta bankowego)
  • Wprowadzanie przychodów i kosztów do wFirma i dysku google oraz opisywanie ich
  • Wystawianie faktur, dowodów wewnętrznych, korekt, not korygujących, etc
  • Weryfikacja faktur od pracowników w oparciu o system rejestracji czasu pracy
  • Wprowadzanie przelewów do banku
  • Windykowanie dłużników przy użyciu narzędzi do auto windykacji
  • Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych oraz dbanie o ich zgodność (podpisy każdej ze stron, zwrot dokumentów do nadawcy, etc.)
  • Obsługa narzędzi biurowych (skaner, xero, niszczarka, etc.)
  • Przygotowywanie i redagowanie pism, umów o współpracy z pracownikami oraz kontrahentami w porozumieniu z zarządem i kancelarią prawną
  • Współpraca z biurem księgowym (przekazywanie dokumentacji i obsługa bieżących spraw)
  • Obsługa korespondencji - wysyłka/odbiór listów paczek, ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
  • Zamawianie artykułów biurowych zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem
  • Koordynacja realizacji procesu wynagrodzeń
  • Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, oświadczenia, data ważności legitymacji studenckich etc)
  • Rozliczenia pracowników (wyjazdy, benefity etc)
  • Przygotowanie i publikowanie ofert pracy w porozumieniu z zarządem i zespołem
  • Selekcja CV i prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
  • Organizacja/współorganizacja integracji firmowych
  • Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu
  • Spisywanie minutek ze spotkania wspólników
  • Przygotowywanie agendy (wspólnie z Prezesem Zarządu) na spotkanie wspólników (raz na miesiąc)
  • Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Saska 103, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur
  • Wprowadzanie faktur
  • Tworzenie przelewów
  • Aktualizacja budżetu firmy
  • Współpraca z biurem księgowym
  • Archiwizacja umów i dbanie o obieg dokumentów
  • Prace administracyjne i zarządzanie biurem
  • Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych
  • Obecność w biurze 09:00 - 17:00 pn-pt
Pokaż więcej >>
od 3000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne