Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Specjalista do spraw kadr i płac
Lublin
Wygasła: 30.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej
np. akt osobowych pracowników
prowadzenie ewidencji czasu pracy i dokumentacji związanej ze zwolnieniami lekarskimi czy urlopami;
- rozliczanie wynagrodzeń oraz monitorowanie poprawności i terminowości wypłat;
- przygotowanie dokumentów
w tym umowy dla nowo zatrudnionego pracownika;
- zgłaszanie pracowników do ewidencji ZUS;
- prowadzenie rozliczeń z ZUS i US związanych z zatrudnieniem pracowników
np. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych;
- sporządzanie pism i zaświadczeń dla pracowników;
- śledzenie zmian dotyczących prawa pracy
1. Przegląd opinii psychologicznych.
2. Kwalifikacja do zespołów korekcyjno-kompensacyjnych.
3. Rozmowy z młodymi nauczycielami; ukierunkowanie pracy opiekuńczo-wychowawczej w klasie.
4. Realizacja obowiązku szkolnego:
-sprawdzanie dzienników lekcyjnych
-kontakt z wychowawcami klas.
5. Zbieranie informacji u wychowawców klas
dotyczących badań uczniów w poradni psychologiczno-pedagogicznej:
-przekazywanie wypełnionych wniosków do poradni
-kierowanie na badania według terminów wyznaczonych przez poradnię.
6. Zapoznanie się z opiniami
orzeczeniami i zleceniami postdiagnostycznymi poradni psychologiczno-pedagogicznej:
- omawianie ich z wychowawcami klas
- dbanie o realizację tych zaleceń.
7. Orientacja zawodowa:
- spotkania z uczniami i rodzicami w sprawie rozpoznania stopnia przygotowania do podjęcia nauki w gimnazjum
- kierowanie na badania do poradni psychologiczno-pedagogicznej uczniów z grup dyspanseryjnych
-pomoc wychowawcom klas w tym zakresie.
8. Rozpoznanie warunków życia i nauki uczniów sprawiających trudności w realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego.
9.Kierowanie uczniów z trudnościami w nauce i zaburzeniami zachowania na badania do poradni:
- współpraca z wychowawcami klas
- współpraca z nauczycielami przedmiotów w realizacji zaleceń poradni psychologiczno-pedagogicznej.
10. Kierowanie uczniów do różnego rodzaju placówek: sanatoriów
opiekuńczo-wychowawczych i innych na podstawie współpracy z poradnią psychologiczno-pedagogiczną
sądem rodzinnym i innymi.
11. Kwalifikowanie na podstawie obserwacji i orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznej uczniów do grup wyrównywania wiedzy
świetlicy terapeutycznej
grup socjoterapeutycznych bądź zajęcia indywidualne do poradni.
12. Pomoc indywidualna uczniom i ich rodzicom w rozwiązywaniu problemów związanych z nauką i zachowaniem (terapia indywidualna).
13. Opieka indywidualna nad uczniami z dużymi zaburzeniami w zachowaniu
utrudniającymi funkcjonowanie dziecka w szkole i w domu
ustalenie form pracy z wychowawcami i nauczycielami dotyczących poszczególnych uczniów.
14. Pomoc wychowawcom klas w organizowaniu materiałów
opracowań
nagrań potrzebnych w przygotowaniu ciekawych spotkań z uczniami i rodzicami.
15. Uczestnictwo w spotkaniach z rodzicami w ramach comiesięcznych spotkań.
16. Wprowadzanie i upowszechnianie metod psychologii humanistycznej oraz innych nowości wspierających proces dydaktyczny wspólnie z biblioteką szkolną.
17. Przekazywanie radzie pedagogicznej informacji o sytuacji opiekuńczo-wychowawczej szkoły według terminarza rad pedagogicznych.
18. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych cztery godziny tygodniowo bezpośrednio z dziećmi (mogą to być zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
wyrównawcze
socjoterapeutyczne w zależności od potrzeb szkoły).
19. Sporządzanie wykazów uczniów z rodzin potrzebujących pomocy na podstawie informacji wychowawców klas i własnego rozeznania.
20. Organizowanie spotkań indywidualnych i grupowych uczniów
wychowawców i rodziców z pracownikami poradni psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły.
21. Inne szczegółowe zadania pedagoga szkolnego wynikające ze specyfiki środowiska i planu pracy szkoły