Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Referent/Specjalista/Bibliotekarz ds. promocji K/M
Warszawa
Wygasła: 07.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Opracowywanie i zamieszczanie postów w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej GBPiZS;
- Przygotowywanie notatek informacyjnych do mediów społecznościowych i "Newslettera"
w części dotyczącej Działu Zbiorów Pracy i Zabezpieczenia Społecznego;
- Przygotowywanie zestawień tematycznych i bibliograficznych;
- Skanowanie materiałów bibliotecznych;
- Obsługa informacyjna użytkowników Ośrodka Informacji Naukowej (katalog komputerowy
bazy danych on-line
wydawnictwa własne biblioteki
bibliografie
Internet i in. źródła);
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych GBPiZS; Ustalanie strategii promocji Biblioteki; Przygotowywanie wydarzeń i konferencji; Zastępstwo w Wypożyczalni i Czytelni;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
Zastępcę Dyrektora nadzorującego właściwą komórkę organizacyjną
bezpośredniego przełożonego lub osoby ich zastępujące
- Przygotowywanie notatek informacyjnych do mediów społecznościowych i "Newslettera"
w części dotyczącej Działu Zbiorów Pracy i Zabezpieczenia Społecznego;
- Typowanie
analiza i wpisywanie do katalogu Aleph artykułów naukowych z czasopism zagranicznych;
- Obsługa informacyjna użytkowników Ośrodka Informacji Naukowej (katalog komputerowy
bazy danych on-line
wydawnictwa własne biblioteki
bibliografie
Internet i in. źródła);
- Opracowywanie bibliografii monotematycznych i osobowych oraz zestawień bibliograficznych;
- Przygotowywanie zestawień literatury dla pracowników Ministerstwa
kadry naukowej i innych użytkowników oraz na konferencje organizowane przez Ministerstwo oraz inne jednostki;
- Wsparcie zespołu bibliotekarzy w codziennych czynnościach;
- Obsługa bibliotecznych systemów informatycznych;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
Zastępcę Dyrektora nadzorującego właściwą komórkę organizacyjną
bezpośredniego przełożonego lub osoby ich zastępujące
1. Zarządzanie Biblioteką Cyfrową: uzupełnianie na bieżąco zeskanowanych i z OCRowanych zbiorów cyfrowych - zapisanych w formacie PDF do Biblioteki Cyfrowej i otrzymanych od pracowników DZPiZS (w ilości co najmniej 280 plików miesięcznie); pobieranie opisów bibliograficznych z systemu bibliotecznego ALEPH; przygotowanie okładki publikacji dodawanej do Biblioteki Cyfrowej; sprawdzanie czy plik PDF jest kompletny (np. czy są wszystkie strony
nieucięte okładki itp.); prowadzenie ilościowego wykazu otrzymanych zbiorów od poszczególnych pracowników; prowadzenie dziennego wykazu uzupełnianych zbiorów do Biblioteki Cyfrowej.
2. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem Biblioteki Cyfrowej: tworzenie w razie potrzeby nowych kategorii
podkategorii
kolekcji; sprawdzanie prawidłowości skróconych opisów bibliograficznych w Bibliotece Cyfrowej; bieżące monitorowanie dodawanych pozycji i praw autorskich jakie posiadają; kontakt z autorami
instytucjami
wydawcami
którzy swoje publikacje przekazali w darze
w sprawie udostępnienia w domenie publicznej; uzupełnianie na bieżąco aktualności Biblioteki Cyfrowej; prowadzenie statystyki Biblioteki Cyfrowej (wejść
pobrań materiałów).
3. Skanowanie
przygotowywanie skanów do postaci dokumentu OCR i przekształcanie ich na dokumenty PDF.
4. Sporządzanie sprawozdań z wykonanych prac
Specjalista/ Starszy specjalista/ Główny specjalista (Informatyk)
Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Obsługa zintegrowanego programu bibliotecznego ALEPH od strony administracyjnej
tj.:
- nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom systemu przez dedykowanego klienta z interfejsem graficznym;
- dodawanie do zdefiniowanych przestrzeni tabel nowych plików bazy danych (datafilei);
- kontrola i gromadzenie dziennych kopii zapasowych
tworzonych przez skrypt;
- kontrola pracy systemu operacyjnego Linux i bazy danych Oracle oraz wykonywanie jego restartów w razie konieczności;
2. Obsługa systemu biblioteki cyfrowej DInGO dLibra od strony administracyjnej
tj.:
- comiesięczne generowanie raportów odwiedzin oraz przechowywanych i przetwarzanych przez system woluminów;
- kontrola pracy serwera aplikacji oraz bazy danych PostgreSQL
a także gromadzenie kopii zapasowych ;
- nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom do aplikacji redaktora;
3. Obsługa serwerów Windows Server i usługi Active Directory w dwóch lokalizacjach (domeny GBPiZS i DZdN) poprzez: tworzenie nowych grup i kont użytkowników oraz nadawanie i odbieranie im ustawień; instalowanie aktualizacji systemów operacyjnych Windows Server; kontrola wykonywanych kopii zapasowych przy użyciu narzędzia Veeam;
4. Obsługa administracyjna programu QNT Quorum
a w tym:
- kontrola pracy serwera bazodanowego SQL Anywhere 16 oraz plików aplikacyjnych;
- nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom oraz przydzielanie ich do zdefiniowanych grup poprzez interfejs graficzny aplikacji;
- gromadzenie dziennych kopii zapasowych bazy danych QNT;
5. Obsługa programu Płatnik od strony administracyjnej poprzez:
- nadawanie i odbieranie użytkownikom uprawnień dostępu;
- gromadzenie dziennych kopii zapasowych bazy MS SQL Płatnika;
- kontrola pracy serwera bazodanowego przechowującego ww. bazę danych;
6. Zarządzenia używanym przez GBPiZS hostingiem
w szczególności:
- tworzenie kont e-mail użytkownikom;
- gromadzenie kopii zapasowych ze stron internetowych BIP
GBPiZS oraz DZdN
opartych na WordPress;
- instalacja zabezpieczeń (np. certyfikatów SSL) do ww. serwisów internetowych;
- aktualizacja treści na ww. stronach internetowych Biblioteki.
7. Obsługa serwera wewnętrznego Intranetu w Dziale Zbiorów dla Niewidomych
poprzez:
- aktualizację systemu operacyjnego serwera oraz aplikacji WAMP;
- tworzenie kopii zapasowej bazy danych oraz plików aplikacji (PHP);
- rozwijanie (nowe funkcje i usuwanie błędów) aplikacji wewnętrznego Intranetu opartej o język PHP;
8. Obsługa dedykowanego (dzierżawionego) serwera aplikacji internetowej przeznaczonej dla osób niewidomych
poprzez:
- kontrolę pracy usług serwera dedykowanego opartego o system operacyjny Debian 11/12 oraz wykonujących się automatycznie kopii zapasowych bazy danych MySQL;
- rozwijanie nowych funkcji oraz usuwanie błędów aplikacji opartej o język PHP;
9. Wsparcie pracowników biblioteki poprzez:
- rozwiązanie bieżących problemów z obsługą stacji roboczych i oprogramowania (np. MS Office
MS Windows)
- usuwanie bieżących problemów ze sprzętem (np. stacje robocze
laptopy
urządzenia drukujące itp.)
- wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących; pomoc w prawidłowej obsłudze sprzętu i oprogramowania specjalistycznego dla osób niewidomych
w tym programu odczytu ekranu mową syntetyczną i drukarek bajlowskich;
10. Doradztwo w zakresie zakupów informatycznych Biblioteki (sprzęt
1. Opracowywanie i zamieszczanie postów w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej GBPiZS;
2. Przygotowywanie notatek informacyjnych do mediów społecznościowych i "Newslettera"
w części dotyczącej Działu Zbiorów Pracy i Zabezpieczenia Społecznego;
3. Typowanie
analiza i wpisywanie do katalogu Aleph artykułów naukowych z czasopism zagranicznych;
4. Obsługa informacyjna użytkowników Ośrodka Informacji Naukowej (katalog komputerowy
bazy danych on-line
wydawnictwa własne biblioteki
bibliografie
Internet i in. źródła);
5. Przygotowywanie materiałów promocyjnych GBPiZS; Ustalanie strategii promocji Biblioteki;
6. Przygotowywanie wydarzeń i konferencji; Zastępstwo w Wypożyczalni i Czytelni;
7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
Zastępcę Dyrektora nadzorującego właściwą komórkę organizacyjną
bezpośredniego przełożonego lub osoby ich zastępujące
- Obsługa zintegrowanego programu bibliotecznego ALEPH od strony administracyjnej
tj.: nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom systemu przez dedykowanego klienta z interfejsem graficznym; dodawanie do zdefiniowanych przestrzeni tabel nowych plików bazy danych (datafilei); kontrola i gromadzenie dziennych kopii zapasowych
tworzonych przez skrypt; kontrola pracy systemu operacyjnego Linux i bazy danych Oracle oraz wykonywanie jego restartów w razie konieczności;
- Obsługa systemu biblioteki cyfrowej DInGO dLibra od strony administracyjnej
tj.: comiesięczne generowanie raportów odwiedzin oraz przechowywanych i przetwarzanych przez system woluminów; kontrola pracy serwera aplikacji oraz bazy danych PostgreSQL
a także gromadzenie kopii zapasowych ;nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom do aplikacji redaktora;
- Obsługa serwerów Windows Server i usługi Active Directory w dwóch lokalizacjach (domeny GBPiZS i DZdN)
poprzez: tworzenie nowych grup i kont użytkowników oraz nadawanie i odbieranie im ustawień; instalowanie aktualizacji systemów operacyjnych Windows Server; kontrola wykonywanych kopii zapasowych przy użyciu narzędzia Veeam;
- Obsługa administracyjna programu QNT Quorum
a w tym: kontrola pracy serwera bazodanowego SQL Anywhere 16 oraz plików aplikacyjnych; nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom oraz przydzielanie ich do zdefiniowanych grup poprzez interfejs graficzny aplikacji; gromadzenie dziennych kopii zapasowych bazy danych QNT;
- Obsługa programu Płatnik od strony administracyjnej poprzez: nadawanie i odbieranie użytkownikom uprawnień dostępu; gromadzenie dziennych kopii zapasowych bazy MS SQL Płatnika; kontrola pracy serwera bazodanowego
przechowującego ww. bazę danych;
- Zarządzenia używanym przez GBPiZS hostingiem
w szczególności: tworzenie kont e-mail użytkownikom; gromadzenie kopii zapasowych ze stron internetowych BIP
GBPiZS oraz DZdN
opartych na WordPress; instalacja zabezpieczeń (np. certyfikatów SSL) do ww. serwisów internetowych; aktualizacja treści na ww. stronach internetowych Biblioteki
- Obsługa serwera wewnętrznego Intranetu w Dziale Zbiorów dla Niewidomych
poprzez: aktualizacja systemu operacyjnego serwera oraz aplikacji WAMP; tworzenie kopii zapasowej bazy danych oraz plików aplikacji (PHP); rozwijanie (nowe funkcje i usuwanie błędów) aplikacji wewnętrznego Intranetu
opartej o język PHP;
- Obsługa dedykowanego (dzierżawionego) serwera aplikacji internetowej
przeznaczonej dla osób niewidomych
poprzez: kontrola pracy usług serwera dedykowanego opartego o system operacyjny Debian 11/12 oraz wykonujących się automatycznie kopii zapasowych bazy danych MySQL; rozwijanie nowych funkcji oraz usuwanie błędów aplikacji opartej o język PHP;
- Wsparcie pracowników biblioteki
poprzez: rozwiązanie bieżących problemów z obsługą stacji roboczych i oprogramowania (np. MS Office
MS Windows)
usuwanie bieżących problemów ze sprzętem (np. stacje robocze
laptopy
urządzenia drukujące itp.)
wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących; pomoc w prawidłowej obsłudze sprzętu i oprogramowania specjalistycznego dla osób niewidomych
w tym programu odczytu ekranu mową syntetyczną i drukarek bajlowskich;
- Doradztwo w zakresie zakupów informatycznych Biblioteki (sprzęt
- Rozwój nowych funkcji oraz usuwanie błędów w aplikacjach ABC i Serwisie Wypożyczeń
opartych na obiektowym języku PHP 7/8 i bazach danych MySQL;
- Administrowanie aplikacją ABC i Serwisem Wypożyczeń online DZdN(generowanie newsletterów do czytelników
pobieranie statystyk do sprawozdań Działu Zbiorów dla Niewidomych
zarządzanie uprawnieniami bibliotekarzy w systemie bibliotecznym i Serwisie Online);
- Przygotowywanie materiałów -instruktażowych dla pracowników i czytelników
związanych z działaniem obu wskazanych wyżej aplikacji;
- Współpraca z informatykiem Biblioteki we wszelkich problemach informatycznych;
- Rozwiązywanie ewentualnych technicznych problemów napotykanych przez bibliotekarzy w zakresie dostępności stosowanego oprogramowania dla narzędzi czytających ekran mową syntetyczną;
- Doradzanie Dyrekcji w sprawach nowych technologii wdrażanych i stosowanych w Dziale Zbiorów dla Niewidomych;
- Wsparcie techniczne i merytoryczne pracowników skanujących książki i przetwarzających je do formatów dostępnych;
- Rozwiązywanie problemów związanych z tworzeniem książek w standardzie DAISY; Sporządzanie sprawozdań wymaganych w Dziale Zbiorów dla Niewidomych oraz przepisami prawa;
- obsługa Sekretariatu;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów;
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- wysyłka korespondencji;
- archiwizacja dokumentów;
- sporządzanie pism;
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego;
- sporządzanie sprawozdań;
- utrzymywanie porządku w dokumentacji
od 2 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent/Specjalista/Bibliotekarz
Warszawa
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Zarządzanie Biblioteką Cyfrową: uzupełnianie na bieżąco zeskanowanych i z OCRowanych zbiorów cyfrowych - zapisanych w formacie PDF do Biblioteki Cyfrowej i otrzymanych od pracowników DZPiZS (w ilości co najmniej 280 plików miesięcznie); pobieranie opisów bibliograficznych z systemu bibliotecznego ALEPH; przygotowanie okładki publikacji dodawanej do Biblioteki Cyfrowej; sprawdzanie czy plik PDF jest kompletny (np. czy są wszystkie strony
nieucięte okładki itp.); prowadzenie ilościowego wykazu otrzymanych zbiorów od poszczególnych pracowników; prowadzenie dziennego wykazu uzupełnianych zbiorów do Biblioteki Cyfrowej .
2. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem Biblioteki Cyfrowej: tworzenie w razie potrzeby nowych kategorii
podkategorii
kolekcji; sprawdzanie prawidłowości skróconych opisów bibliograficznych w Bibliotece Cyfrowej; bieżące monitorowanie dodawanych pozycji i praw autorskich jakie posiadają; kontakt z autorami
instytucjami
wydawcami
którzy swoje publikacje przekazali w darze
w sprawie udostępnienia w domenie publicznej; uzupełnianie na bieżąco aktualności Biblioteki Cyfrowej; prowadzenie statystyki Biblioteki Cyfrowej (wejść
pobrań materiałów).
3. Skanowanie
przygotowywanie skanów do postaci dokumentu OCR i przekształcanie ich na dokumenty PDF.
4.Sporządzanie sprawozdań z wykonanych prac w okresach miesięcznych
Referent/Starszy Referent/Specjalista/Starszy Specjalista - ds. Kadr
Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- kompleksowa obsługa komórki kadrowej;
- prowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji pracowniczej
ewidencji czasu pracy oraz innych dokumentów związanych z nawiązaniem
trwaniem i zakończeniem stosunku pracy;
- sporządzanie
m.in.: umów o pracę
porozumień zmieniających warunki umowy o pracę
zakresów obowiązków
aneksów do umów
informacji o zatrudnieniu
zaświadczeń dotyczących stosunku pracy
świadectw pracy
protokołów etc
sporządzanie pism dotyczących kwestii kadrowych (m.in. Decyzji i Zarządzeń Dyrektora);
- sporządzanie skierowań na badania lekarskie: wstępne
okresowe
kontrolne oraz monitorowanie ważności badań;
- obsługa programu Płatnik
kompleksowa obsługa programu kadrowego QUORUM;
- rozliczanie czasu pracy
przygotowywanie planów urlopowych
przyjmowanie wniosków urlopowych
rozliczanie urlopów pracowniczych
wprowadzanie do systemu i weryfikacja: wniosków urlopowych
zwolnień lekarskich i innych dokumentów związanych z absencją;
- wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej;
- przygotowywanie dokumentów związanych z wypłatą ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy
odprawy pieniężne
nagrody oraz inne świadczenia pieniężne;
- sporządzanie i weryfikacja list obecności pod kątem zgodności z harmonogramem czasu prac;
- rozliczanie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych;
- przedkładanie dokumentów związanych z nawiązaniem
trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy oraz innych pism do akceptacji Dyrektora;
- współpraca i nadzór nad podmiotami zewnętrznymi zapewniającymi wsparcie bieżącej pracy Biblioteki w zakresie: Obsługi w dziedzinie BHP i ochrony przeciwpożarowej
Obsługi prawnej
Medycyny pracy
Obsługi w obszarze IT;
- sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy
Referent/Starszy Referent/Specjalista/Starszy Specjalista - ds. Kadr
Warszawa
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- kompleksowa obsługa komórki kadrowej;
- prowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji pracowniczej
ewidencji czasu pracy oraz innych dokumentów związanych z nawiązaniem
trwaniem i zakończeniem stosunku pracy;
- sporządzanie
m.in.: umów o pracę
porozumień zmieniających warunki umowy o pracę
zakresów obowiązków
aneksów do umów
informacji o zatrudnieniu
zaświadczeń dotyczących stosunku pracy
świadectw pracy
protokołów etc
sporządzanie pism dotyczących kwestii kadrowych (m.in. Decyzji i Zarządzeń Dyrektora);
- sporządzanie skierowań na badania lekarskie: wstępne
okresowe
kontrolne oraz monitorowanie ważności badań;
- obsługa programu Płatnik
kompleksowa obsługa programu kadrowego QUORUM;
- rozliczanie czasu pracy
przygotowywanie planów urlopowych
przyjmowanie wniosków urlopowych
rozliczanie urlopów pracowniczych
wprowadzanie do systemu i weryfikacja: wniosków urlopowych
zwolnień lekarskich i innych dokumentów związanych z absencją;
- wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej;
- przygotowywanie dokumentów związanych z wypłatą ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy
odprawy pieniężne
nagrody oraz inne świadczenia pieniężne;
- sporządzanie i weryfikacja list obecności pod kątem zgodności z harmonogramem czasu prac;
- rozliczanie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych;
- przedkładanie dokumentów związanych z nawiązaniem
trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy oraz innych pism do akceptacji Dyrektora;
- współpraca i nadzór nad podmiotami zewnętrznymi zapewniającymi wsparcie bieżącej pracy Biblioteki w zakresie: Obsługi w dziedzinie BHP i ochrony przeciwpożarowej
Obsługi prawnej
Medycyny pracy
Obsługi w obszarze IT;
- sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy
1. Zarządzanie Biblioteką Cyfrową:
- uzupełnianie na bieżąco zeskanowanych i z OCRowanych zbiorów cyfrowych - zapisanych w formacie PDF do Biblioteki Cyfrowej i otrzymanych od pracowników DZPiZS (w ilości co najmniej 280 plików miesięcznie);
- pobieranie opisów bibliograficznych z systemu bibliotecznego ALEPH;
- przygotowanie okładki publikacji dodawanej do Biblioteki Cyfrowej;
- sprawdzanie czy plik PDF jest kompletny (np. czy są wszystkie strony
nieucięte okładki itp.);
- prowadzenie ilościowego wykazu otrzymanych zbiorów od poszczególnych pracowników;
- prowadzenie dziennego wykazu uzupełnianych zbiorów do Biblioteki Cyfrowej.
2. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem Biblioteki Cyfrowej:
- tworzenie w razie potrzeby nowych kategorii
podkategorii
kolekcji;
- sprawdzanie prawidłowości skróconych opisów bibliograficznych w Bibliotece Cyfrowej;
- bieżące monitorowanie dodawanych pozycji i praw autorskich jakie posiadają;
- kontakt z autorami
instytucjami
wydawcami
którzy swoje publikacje przekazali w darze w sprawie udostępnienia w domenie publicznej;
- uzupełnianie na bieżąco aktualności Biblioteki Cyfrowej;
- prowadzenie statystyki Biblioteki Cyfrowej (wejść
pobrań materiałów).
3. Skanowanie
przygotowywanie skanów do postaci dokumentu OCR i przekształcanie ich na dokumenty PDF.
4. Codzienne
tygodniowe
miesięczne półroczne i roczne rozliczanie się z wykonanych czynności w zakresie pkt. 1