1. Pracodawca
  2. Bogatynia
  3. URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI

Bogatynia, ul. Ignacego Daszyńskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 2 ) Archiwalne ( 7 )

Podinspektor w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

Bogatynia
Ważna do: 26.11.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych; Koordynacja spraw związanych z organizacją dowozów dzieci do szkół i przedszkoli; Koordynacja spraw związanych z dowozem dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych; Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki oraz prowadzenie postępowań egzekucyjnych wynikających z braku realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki; Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dofinansowania dla pracodawców z tytułu kosztów kształcenia młodocianych pracowników w zakresie przygotowania zawodowego; Realizacja programów rządowych dotyczących dzieci i młodzieży; Umowa na czas nieokreślony
  • praca w godzinach: poniedziałek: 07:30 - 17:00
  • wtorek środa czwartek: 07:30-15:30
  • piatek 07:30-14:00 PROCEDURA KONKURSOWA Więcej informacji pod linkiem: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1081-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-w-wydziale-edukacji-i-spraw-spolecznych-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ważna do: 26.11.2024

referent ds. gospodarki nieruchomościami

Bogatynia
Ważna do: 22.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1)przygotowywanie sprawozdań
  • 2)prowadzenie ewidencji i rejestrów
  • 3)przygotowywanie wniosków do Burmistrza o zajęcie stanowiska/podjęcie decyzji
  • 4)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń
  • 5)przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału
  • 6)przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych
  • wycen nieruchomości
  • zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału
  • 7)przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału
  • 8)opisywanie faktur
  • poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych
  • 9)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Bogatynia
  • 10)kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
  • 11)prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości
  • 12)prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży
  • zamiany
  • oddania w najem
  • dzierżawę
  • użyczenia
  • 13)nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości
  • 14)prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu
  • 15)prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości
  • 16)wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia
  • 17)regulowanie stanu prawnego nieruchomości
  • w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych
  • 18)wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej
  • 19)dokonywanie w imieniu Gminy Bogatynia wizji lokalnych i oględzin nieruchomości; I umowa o prace na okres próbny 3 miesiące - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony
  • jedna zmiana pon 07.30 -17.00
  • wt-czw 07.30 - 15.30
  • pt. 07.30-14.00; miejsce wykonywania pracy : ul. 1 Maja 29
  • 59-920 Bogatynia PROCEDURA KONKURSOWA : WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1060-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ważna do: 22.11.2024

referent ds. gospodarki nieruchomościami

Bogatynia
Wygasła: 03.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1)przygotowywanie sprawozdań
  • 2)prowadzenie ewidencji i rejestrów
  • 3)przygotowywanie wniosków do Burmistrza o zajęcie stanowiska/podjęcie decyzji
  • 4)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń
  • 5)przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału
  • 6)przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych
  • wycen nieruchomości
  • zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału
  • 7)przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału
  • 8)opisywanie faktur
  • poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych
  • 9)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Bogatynia
  • 10)kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
  • 11)prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości
  • 12)prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży
  • zamiany
  • oddania w najem
  • dzierżawę
  • użyczenia
  • 13)nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości
  • 14)prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu
  • 15)prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości
  • 16)wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia
  • 17)regulowanie stanu prawnego nieruchomości
  • w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych
  • 18)wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej
  • 19)dokonywanie w imieniu Gminy Bogatynia wizji lokalnych i oględzin nieruchomości; I umowa o prace na okres próbny 3 miesiące - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony
  • jedna zmiana pon 07.30 -17.00
  • wt-czw 07.30 - 15.30
  • pt. 07.30-14.00; PROCEDURA KONKURSOWA : WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/955-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego

Bogatynia
Wygasła: 08.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. zapewnienie przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego
  • 2. współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej
  • 3.przygotowanie i zapewnienie działania gminnego systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach oraz gminnego systemu wykrywania i alarmowania
  • 4.współpraca z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze
  • poszukiwawcze i humanitarne
  • 5.dokumentowanie działań podejmowanych przez Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
  • 6.pełnienie
  • w przypadku możliwości lub wystąpienia sytuacji kryzysowej
  • dyżurów poza godzinami pracy urzędu
  • w celu zapewnienia przepływu informacji
  • dokumentowania prowadzonych czynności oraz alarmowania członków gminnego zespołu zarządzania kryzysowego
  • 7.współdziałanie z innymi podmiotami w dziedzinie ochrony ludności i zarządzania kryzysowego
  • 8.opracowanie projektów zarządzeń
  • decyzji i wytycznych Burmistrza w sprawach dotyczących ochrony ludności i zarządzania kryzysowego
  • 9.opracowanie projektu zarządzenia Burmistrza w sprawie ogłoszenia lub odwołania stanu pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego
  • 10.sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi do zatwierdzenia opracowanych planów szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego
  • 11.sporządzanie sprawozdań z funkcjonowania systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania na terenie gminy
  • 12.prowadzenie dokumentacji i gospodarki magazynowej sprzętu ochrony ludności i przeciwpowodziowego będącego na wyposażeniu gminy
  • 13.aktualizacja bazy danych sił i środków w Platformie Operacyjnej Zarządzania Kryzysowego Kleopatra
  • 14.opracowanie i aktualizacja gminnego planu zarządzania kryzysowego
  • 15.opracowanie i aktualizacja planu operacyjnego ochrony przed powodzią
  • 16.opracowanie i aktualizacja planu dystrybucji i podawania tabletek jodku potasu
  • 17.opracowanie i aktualizacja planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych
  • 18.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze zorganizowania zgromadzeń (zadania określone w art. 22 Ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach) 19.zastępowanie w przypadku nieobecności pracownika GCZK odpowiedzialnego za prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem gotowości bojowej Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Bogatynia. I umowa naczas określony 3 miesiące - docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana pon 07.30 -17.00
  • wt-czw 07.30 - 15.30
  • pt. 07.30-14.00; PROCEDURA KONKURSOWA: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 08.08.2024 r. do godz. 1200 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1
  • 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta w Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni; więcej informacji na stronie: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/837-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-w-gminnym-centrum-zarzadzania-kryzysowego-?lang=PL
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych

Bogatynia
Wygasła: 19.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1.wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych)
  • a w szczególności: a) obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  • b) obliczanie szacunkowych kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych
  • c) sporządzanie wniosków do burmistrza o rozpoczęcie zadania inwestycyjnego bądź remontowego zgodnie z zasadami udzielania Zamówień Publicznych w jednostce
  • d) współpraca i koordynacja prac z projektantami
  • rzeczoznawcami i instytucjami w trakcie procesu przygotowania dokumentacji projektowo kosztorysowej do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie
  • e) odbiór i sprawdzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z zawartymi umowami
  • f) rozliczenie kosztów związanych z przygotowaniem inwestycji
  • g) realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy
  • prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem
  • realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych
  • h) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji
  • i) prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych
  • j) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów
  • 2) nadzór nad zapewnieniem i aktualizowaniem (w przypadku podpisania aneksu terminowego bądź zwiększającego wartość robót) przez wykonawców zadań inwestycyjnych: a) gwarancji należytego wykonania umowy
  • b) gwarancji wykonania wad i usterek
  • c) innych (np. ubezpieczenie działalności gospodarczej
  • placu budowy) wymaganych umowami oraz ich zwracaniem po terminie określonym stosownymi przepisami
  • 3. pomoc placówkom oświatowym w przygotowaniu remotów bieżących obiektów w ramach planu budżetowego na dany rok
  • 4. sporządzanie sprawozdań opisowych i innych (GUS
  • WUS)
  • 5. wytwarzanie informacji na potrzeby BIP
  • 6. uczestniczenie w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • 7. udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych do projektu budżetu Gminy
  • 8. wytwarzanie projektów uchwał na potrzeby związane z prowadzonymi sprawami
  • 9.współpraca z innymi wydziałami w zakresie opracowywania projektów wieloletnich programów inwestycyjnych i innych planów inwestycyjnych
  • 10. współpraca z innymi wydziałami w zakresie koordynacji dotyczącej procesu planowania inwestycji miejskich. PROCEDURA KONKURSOWA: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 19.02.2024 r. do godz. 12.00 więcej informacji na stronie : http://bip.bogatynia.pl/?a=17104 I umowa na okres próbny 6 miesięcy - docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana pon 07.30 -17.00
  • wt-czw 07.30 - 15.30
  • pt. 07.30-14.00; wynagrodzenie brutto od 5.000 zł - do uzgodnienia;
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. inwestycji

Bogatynia
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1)wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych)
  • a w szczególności: a)obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  • b)sporządzania okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji
  • c)prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych
  • d)przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów. 2)nadzór nad zapewnieniem i aktualizowaniem (w przypadku podpisania aneksu terminowego bądź zwiększającego wartość robót) przez wykonawców zadań inwestycyjnych: a)gwarancji należytego wykonania umowy
  • b)gwarancji wykonania wad i usterek
  • c)innych (np. ubezpieczenie działalności gospodarczej
  • placu budowy) wymaganych umowami oraz ich zwracaniem po terminie określonym stosownymi przepisami. 3)wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych)
  • a w szczególności: a)obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo kosztorysowej
  • b)obliczanie szacunkowych kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych
  • c)sporządzanie wniosków do burmistrza o rozpoczęcie zadania inwestycyjnego
  • bądź remontowego
  • zgodnie z zasadami udzielania Zamówień Publicznych w jednostce
  • d)współpraca i koordynacja prac z projektantami
  • rzeczoznawcami i instytucjami w trakcie procesu przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  • do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie
  • e)odbiór i sprawdzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z zawartymi umowami
  • a w szczególności: zakresu
  • terminu wykonania
  • wartości i ilości przekazanej dokumentacji. W zakres odpowiedzialności pracownika nie wchodzą rozwiązania projektowe
  • które wymagają przy projektowaniu posiadania odpowiednich uprawnień
  • f)rozliczenie kosztów związanych z przygotowaniem inwestycji
  • g)realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem
  • realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych
  • w szczególności: zgłoszenie rozpoczęcia prac w organach nadzoru budowlanego
  • przekazanie wykonawcy placu budowy
  • współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami
  • prowadzenie kontroli zgodności zakresu
  • jakości wykonania
  • terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową
  • uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji
  • przekazywanie zrealizowanych obiektów do użytkowania
  • rozliczenie inwestycji
  • przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych
  • h)sporządzania okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji
  • i)prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych
  • j)przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów
  • 4)realizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia drogowego i sygnalizacji świetlnej w Gminie Bogatynia
  • 5)rozliczanie płatności za energię elektryczną za oświetlenie drogowe i sygnalizację świetlną w Gminie Bogatynia
  • 6)pomoc placówkom oświatowym w przygotowaniu remontów bieżących obiektów w ramach planu budżetowego na dany rok
  • 7)sporządzanie sprawozdań opisowych i innych (GUS
  • WUS)
  • 8)wytwarzanie informacji na potrzeby BIP
  • 9)uczestniczenie w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • 10)udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych do projektu budżetu Gminy
  • 11)wytwarzanie projektów uchwał na potrzeby związane z prowadzonymi sprawami
  • 12)współpraca z innymi wydziałami w zakresie opracowywania projektów wieloletnich programów inwestycyjnych i innych planów inwestycyjnych
  • 13)współpraca z innymi wydziałami w zakresie koordynacji dotyczącej procesu planowania inwestycji miejskich
  • 14)wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego. godziny pracy zgodne z godzinami pracy Urzędu; I umowa na okres próny 6 miesięcy
  • docelowo umowa na czas nieokreślony; PROCEDURA KONKURSOWA
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. planowania przestrzennego

Bogatynia
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1)zlecanie i koordynacja prac w zakresie opracowania oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • 2)zlecanie i koordynacja prac w zakresie opracowania analizy skutków uchwalenia i zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • 3)współpraca z Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną
  • 4)realizacja zadań wynikających z planów zagospodarowania przestrzennego
  • studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • 5)prowadzenie wykazu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • 6)prowadzenie rejestru wniosków o zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • 7)wydawanie opinii
  • zaświadczeń
  • wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • 8)wydawanie zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • 9)wydawanie opinii o zgodności projektów podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • 10)ustalanie i naliczanie renty planistycznej
  • 11)prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic
  • placów i skwerów
  • 12)wydawanie zaświadczeń o stwierdzeniu numeru porządkowego nieruchomości
  • 13)przygotowywanie zawiadomień o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości. jedna zmiana
  • godziny pracy zgodne z godzinami pracy Urzędu; I umowa na okres próbny 6 miesięcy
  • docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony; PROCEDURA KONKURSOWA
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Inwestycji, Dział Drogownictwa

Bogatynia
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zadań pracownika należą zadania wynikające z: - Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym
  • - Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • - Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
  • - Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  • - Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
  • - Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • - Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym
  • - Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej
  • a w szczególności: 1) obsługa klientów urzędu
  • 2)zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań
  • 3)współdziałanie z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej
  • w zakresie swoich obowiązków
  • 4)realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • 5)przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego
  • 6)przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych
  • w tym umów
  • oraz realizacja zadań z nich wynikających
  • 7)przygotowywanie sprawozdań z zakresu transportu
  • 8)realizacja spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Bogatynia
  • w tym ich planowanie
  • 9)realizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem poboczy oraz rowów melioracyjnych w Gminie Bogatynia
  • w tym ich planowanie
  • 10)realizacja spraw związanych z bieżącym utrzymaniem wiat przystankowych w Gminie Bogatynia
  • w tym ich planowanie
  • 11)realizacja spraw związanych z komunikacją w Gminie Bogatynia
  • 12)realizacja spraw związanych z międzynarodowym transportem
  • 13)realizacja spraw związanych z wydawaniem licencji i zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  • 14)realizacja spraw związanych z wydawaniem licencji i zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych
  • 15)realizacja pozostałych zadań zleconych przez Naczelnika Działu Drogownictwa i Gospodarki Mieszkaniowej. jedna zmiana
  • godz pracy zgodne z godz. pracy Urzędu; I umowa na okres próbny
  • docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony; PROCEDURA KONKURSOWA
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Bogatynia
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1)administrowanie siecią komputerową
  • 2)administrowanie serwerami
  • 3)administrowanie sprzętem komputerowym
  • 4)administrowanie oprogramowaniem
  • 5)administrowanie siecią telefoniczną
  • 6)serwis sieci komputerowej
  • 7)serwis sprzętu komputerowego
  • 8)regularne i bieżące tworzenie kopii zapasowych danych przetwarzanych w urzędzie
  • 9)publikacja treści na stronie BIP
  • 10)opracowywanie analiz
  • pism
  • sprawozdań z zakresu spraw prowadzonych przez Dział Informatyczny
  • 11)przydzielanie użytkownikom identyfikatorów
  • haseł oraz uprawnień do systemów informatycznych
  • 12)udzielanie wsparcia użytkownikom systemów informatycznych
  • 13)współpraca z producentami oprogramowania i dostawcami sprzętu komputerowego użytkowanego w Urzędzie
  • 14)realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej
  • 15)przygotowywanie dokumentacji: technicznej
  • przetargowej
  • 16)badanie i analiza rynku informatycznego
  • 17)przeprowadzanie doraźnych szkoleń
  • 18)ocena nadesłanych przez firmy ofert na sprzęt i oprogramowanie
  • 19)udział w pracach komisji przetargowych
  • 20)pełnienie funkcji Administratora Sieci Informatycznych (ASI). jedna zmiana
  • godziny pracy zgodne z godz. pracy Urzędu; I umowa na okres próbny 6 m-cy
  • docelowo na czas nieokreślony; PROCEDURA KONKURSOWA
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne