Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
p.o. Inspektora Ochrony Danych
Siedlce
Wygasła: 22.11.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Identyfikacja
analiza i ocena procesów przetwarzania danych osobowych
pod kątem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych.
Podejmowanie działań zwiększających świadomość w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych.
Weryfikowanie zgodności stanu rzeczywistego z przyjętymi politykami bezpieczeństwa IT i ochrony danych.
Współtworzenie i aktualizacja wewnętrznych regulacji z zakresu ochrony danych.
Prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
Nadzór nad procesem powierzenia danych osobowych podmiotom zewnętrznym.
Nadzór nad procesem oceny skutków dla ochrony danych.
Prowadzenie cyklicznych szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych.
Pełnienie roli punktu kontaktowego dla organów nadzorczych i punktu kontaktowego dla osób
których dane dotyczą.
Nadzór nad obsługą skarg i zgłoszeń naruszeń ochrony danych osobowych przedstawianych Prezesowi Sądu Okręgowego jako organowi nadzorczemu.
Nadzór nad procesem obsługi incydentów i naruszeń ochrony danych.
Obsługa Systemu Zarządzania Tożsamością.
Utrzymanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
w tym członkiem Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa powołanym w Sądzie Apelacyjnym w Lublinie.
Prowadzenie niezbędnych rejestrów.
Współpraca i utrzymanie kontaktu z wyznaczonym przez Sąd Apelacyjny w Lublinie koordynatorem ds. dostępności na rzecz SO Siedlce i SR w Sokołowie Podlaskim w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz publikacja na stronie internetowej sądu ogłoszeń oraz informacji związanych z realizacją ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wykonywanie innych czynności z zakresu funkcjonowania sądu.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/22600
Praca administracyjno-biurowa w sekretariacie sądowym
w tym protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych
wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych i urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania
prawidłowe i terminowe wykonywanie zarządzeń sędziego
sporządzanie i wysyłanie wezwań
zawiadomień
wokand i odpisów orzeczeń
wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej oraz innych czynności zleconych przez przełożonego.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/22136
Praca administracyjno-biurowa w sekretariacie sądowym
w tym protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych
wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych i urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania
prawidłowe i terminowe wykonywanie zarządzeń sędziego
sporządzanie i wysyłanie wezwań
zawiadomień
wokand i odpisów orzeczeń
wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej oraz innych czynności zleconych przez przełożonego.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21848
Praca administracyjno-biurowa w sekretariacie sądowym w tym protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych
wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych i urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania
prawidłowe i terminowe wykonywanie zarządzeń sędziego
sporządzanie i wysyłanie wezwań
zawiadomień
wokand
odpisów orzeczeń
wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej oraz innych czynności zleconych przez przełożonego.
Po odbyciu trwającego 6 miesięcy stażu urzędniczego oraz zdaniu egzaminu -
sekretarz sądowy.
Przewidywany termin zatrudnienia czerwiec\lipiec 2024 roku.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21269
w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego
2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych
w których są przetwarzane informacje niejawne
3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych
w szczególności szacowanie ryzyka
4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji
materiałów i obiegu dokumentów
5. opracowywanie i aktualizowanie
wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej
planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej
w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji
6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych
7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających
8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone
które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych
oraz osób
którym
odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji
o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r
poz. 756 ze zm.)
danych
o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt.
ustawy
osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych
a także osób
którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa
na
podstawie wykazu
o którym mowa w pkt. 8
10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa
fizycznego w celu ich ochrony
11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą.
12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony.
Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy
z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172
w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego
2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych
w których są przetwarzane informacje niejawne
3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych
w szczególności szacowanie ryzyka
4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji
materiałów i obiegu dokumentów
5. opracowywanie i aktualizowanie
wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej
planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej
w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji
6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych
7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających
8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone
które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych
oraz osób
którym
odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji
o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r
poz. 756 ze zm.)
danych
o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt.
ustawy
osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych
a także osób
którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa
na
podstawie wykazu
o którym mowa w pkt. 8
10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa
fizycznego w celu ich ochrony
11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą.
12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony.
Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy
z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/20853
Sporządzenie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich w zakresie specjalności stanowiska (psycholog) na podstawie opisu lub
dokumentacji przeprowadzonych badań psychologicznych
pedagogicznych lub lekarskich oraz z dokumentami z akt sprawy
w ramach której opinia została zlecona.
Praca na cały etat lub 1/2 etatu - do indywidualnego uzgodnienia
Sporządzenie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich na podstawie opisu lub dokumentacji przeprowadzonych badań psychologicznych
pedagogicznych lub lekarskich oraz z dokumentami z akt sprawy
analiza i ocena procesów przetwarzania danych osobowych
pod kątem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych
2. Podejmowanie działań zwiększających świadomość w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych
3. Weryfikowanie zgodności stanu rzeczywistego z przyjętymi politykami bezpieczeństwa IT i ochrony danych
4. Współtworzenie i aktualizacja wewnętrznych regulacji z zakresu ochrony danych
5. Prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych
6. Nadzór nad procesem powierzenia danych osobowych podmiotom zewnętrznym
7. Nadzór nad procesem oceny skutków dla ochrony danych
8. Prowadzenie cyklicznych szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych
9. Pełnienie roli punktu kontaktowego dla organów nadzorczych i punktu kontaktowego dla osób
których dane dotyczą
10. Nadzór nad obsługą skarg i zgłoszeń naruszeń ochrony danych osobowych przedstawianych Prezesowi Sądu Okręgowego jako organowi nadzorczemu
11. Nadzór nad procesem obsługi incydentów i naruszeń ochrony danych
12. Obsługa Systemu Zarządzania Tożsamością
13. Utrzymanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
w tym członkiem Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa powołanym w Sądzie Apelacyjnym w Lublinie
14. Prowadzenie niezbędnych rejestrów
15. Współpraca i utrzymanie kontaktu z wyznaczonym przez Sąd Apelacyjny w Lublinie koordynatorem ds. dostępności na rzecz SO Siedlce i SR w Sokołowie Podlaskim w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności osobom ze
szczególnymi potrzebami oraz publikacja na stronie internetowej sądu ogłoszeń oraz informacji związanych z realizacją
ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
16. Wykonywanie innych czynności z zakresu funkcjonowania sądu
Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Siedlcach i Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim
Praca administracyjno-biurowa w sekretariacie sądowym
w tym protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych
wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych i urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania
prawidłowe i terminowe wykonywanie zarządzeń sędziego
sporządzanie i wysyłanie wezwań
zawiadomień
wokand i odpisów orzeczeń
wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej oraz innych czynności zleconych przez przełożonego.
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/19409
Sporządzenie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich w zakresie specjalności stanowiska (psycholog) na podstawie opisu lub
dokumentacji przeprowadzonych badań psychologicznych
pedagogicznych lub lekarskich oraz z dokumentami z akt sprawy
w ramach której opinia została zlecona.
SZCZEGÓŁY:
https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/19278
1. Prowadzenie ewidencji korespondencji Oddziału Finansowego.
2. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie not księgowych.
3. Obsługa w zakresie postępowania komorniczego sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie opłat i kosztów egzekucyjnych
ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.
4. Obsługa sum na zlecenie ewidencja operacji bankowych
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie wypłat należności dla biegłych
świadków i
innych uczestników postępowania
ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.
5. Obsługa delegacji służbowych - sprawdzanie pod względem formalnym
i rachunkowym dowodów księgowych ich ewidencja w systemie księgowym oraz
przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej.
6. Współpraca z komórkami merytorycznymi Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim w zakresie dot. sum na zlecenie
STAŻYSTA - po odbyciu trwającego 6 miesięcy stażu urzędniczego oraz zdaniu
egzaminu osoba zostanie zatrudniona na stanowisku - księgowy