1. Pracodawca
  2. Olsztyn
  3. STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE

Olsztyn, Plac gen. Józefa Bema

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

młodszy referent

Olsztyn
Wygasła: 15.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) współdziałanie z wydziałami Starostwa w zakresie prawidłowego wykonywania instrukcji kancelaryjne i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz przekazywania akt do Archiwum Zakładowego
  • 2) gromadzenie wszelkiego rodzaju dokumentacji wytworzonej w czasie działalności Starostwa
  • tj. zarówno materiałów archiwalnych (dokumentacji kategorii A)
  • jak i dokumentacji niearchiwalnej (dokumentacji kategorii B)
  • 3) współpraca z wydziałami (komórkami organizacyjnymi) w zakresie sprawowania pieczy nad dokumentacją oraz właściwego i terminowego przygotowania dokumentacji do przekazania do Archiwum Zakładowego
  • 4) przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych wydziałów (komórek organizacyjnych)
  • 5) przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji
  • 6) udostępnianie dokumentacji osobom upoważnionym
  • 7) porządkowanie dokumentacji i w miarę potrzeby jej konserwacja
  • 8) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Archiwum Zakładowym
  • udział w komisyjnym jej brakowaniu
  • 9) przekazywanie wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej po uprzednim uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Olsztynie do zniszczenia
  • 10) przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego w Olsztynie
  • 11) współpraca z Archiwum Państwowym w Olsztynie
  • 12) zlecanie wykonania pieczęci lub pieczątek na wniosek dyrektorów wydziałów (jednostek organizacyjnych Powiatu)
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek używanych w Starostwie oraz prowadzenie corocznej inwentaryzacji i likwidacji pieczęci i pieczątek wycofanych z użytkowania w Starostwie
  • 13) prenumerata dzienników i czasopism
  • 14) zapewnienie właściwego utrzymania i funkcjonowania administrowanych lokali i pomieszczeń Starostwa oraz Zamiejscowych Stanowisk Pracy: czystość i estetyka
  • ogrzewanie lokali i pomieszczeń
  • oświetlenie
  • woda
  • kanalizacja
  • ścieki
  • ochrona przeciwpożarowa w nieruchomości własnej
  • dekorowanie i flagowanie
  • 15) prenumerata dzienników i czasopism oraz zakup literatury fachowej
  • 16) przygotowywanie projektów umów związanych z udostępnianiem i oddawaniem w najem lub w dzierżawę własnych obiektów i lokali innym jednostkom i osobom
  • 17) przygotowywanie projektów umów związanych z najmowaniem lokali od innych na potrzeby Starostwa
  • 18) dokonywanie zakupów na potrzeby organizacji sesji Rady i posiedzeń jej Komisji oraz Zarządu Powiatu
  • 19) prowadzenie zakupów towarów i usług w celu zaspokojenia potrzeb Starostwa
  • 20) obsługa organizacyjno techniczna spotkań
  • narad i konferencji organizowanych na Sali Sesyjnej przez Starostę
  • Wicestarostę
  • Sekretarza oraz Sesji Rady Powiatu w Olsztynie
  • 21) otwieranie budynku przy Placu Bema 5 w Olsztynie przed rozpoczęciem urzędowania podczas nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku konserwatora
  • 22) wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom uprawnionym i ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostaniem się w niepowołane ręce podczas nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku konserwatora
  • 23) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Olsztyn
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły o naborze: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/85/ogloszenie-id-85-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html Zakres obowiązków: 1. Monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
  • Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • a) analiza materiałów planistycznych
  • weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • b) przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
  • c) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
  • w tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
  • d) terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
  • e) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
  • f) sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie nadzorowanych jednostek
  • 2) weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów sprawozdań do podpisania
  • 3) terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
  • 4) przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
  • Rb-N
  • Rb-UZ
  • Rb-UN) oraz przygotowanie projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w informatycznym systemie Besti@
  • 5) sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
  • w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
  • 6) sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
  • 7) prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym regulaminem zamówień publicznych
  • w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
  • 8) weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • 9) przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego
  • 10) przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu 11) prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
  • 12) uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
  • 13) uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 14) uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 15) gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
  • 16) przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
  • 17) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo. Godziny pracy: 7-15
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Olsztyn
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • szczegóły oferty: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/82/ogloszenie-id-82-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html 1)monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
  • Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • a)analiza materiałów planistycznych
  • weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • b)przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
  • c)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
  • w tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
  • d)terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
  • e)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
  • f)sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie nadzorowanych jednostek
  • 2)weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów sprawozdań do podpisania
  • 3)terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
  • 4)przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
  • Rb-N
  • Rb-UZ
  • Rb-UN) oraz przygotowanie projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w informatycznym systemie Besti@
  • 5)sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
  • w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
  • 6)sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
  • 7)prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym regulaminem zamówień publicznych
  • w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
  • 8)weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • 9)przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego
  • 10)przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu 11)prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
  • 12)uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
  • 13)uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 14)uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 15)gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
  • 16)przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
  • 17)wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo. Godziny pracy: 7-15
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE, podziel się opinią i pomóż innym.