Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
młodszy referent
Olsztyn
Wygasła: 15.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) współdziałanie z wydziałami Starostwa w zakresie prawidłowego wykonywania instrukcji kancelaryjne i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz przekazywania akt do Archiwum Zakładowego
2) gromadzenie wszelkiego rodzaju dokumentacji wytworzonej w czasie działalności Starostwa
tj. zarówno materiałów archiwalnych (dokumentacji kategorii A)
jak i dokumentacji niearchiwalnej (dokumentacji kategorii B)
3) współpraca z wydziałami (komórkami organizacyjnymi) w zakresie sprawowania pieczy nad dokumentacją oraz właściwego i terminowego przygotowania dokumentacji do przekazania do Archiwum Zakładowego
4) przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych wydziałów (komórek organizacyjnych)
5) przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji
6) udostępnianie dokumentacji osobom upoważnionym
7) porządkowanie dokumentacji i w miarę potrzeby jej konserwacja
8) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Archiwum Zakładowym
udział w komisyjnym jej brakowaniu
9) przekazywanie wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej po uprzednim uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Olsztynie do zniszczenia
10) przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego w Olsztynie
11) współpraca z Archiwum Państwowym w Olsztynie
12) zlecanie wykonania pieczęci lub pieczątek na wniosek dyrektorów wydziałów (jednostek organizacyjnych Powiatu)
prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek używanych w Starostwie oraz prowadzenie corocznej inwentaryzacji i likwidacji pieczęci i pieczątek wycofanych z użytkowania w Starostwie
13) prenumerata dzienników i czasopism
14) zapewnienie właściwego utrzymania i funkcjonowania administrowanych lokali i pomieszczeń Starostwa oraz Zamiejscowych Stanowisk Pracy: czystość i estetyka
ogrzewanie lokali i pomieszczeń
oświetlenie
woda
kanalizacja
ścieki
ochrona przeciwpożarowa w nieruchomości własnej
dekorowanie i flagowanie
15) prenumerata dzienników i czasopism oraz zakup literatury fachowej
16) przygotowywanie projektów umów związanych z udostępnianiem i oddawaniem w najem lub w dzierżawę własnych obiektów i lokali innym jednostkom i osobom
17) przygotowywanie projektów umów związanych z najmowaniem lokali od innych na potrzeby Starostwa
18) dokonywanie zakupów na potrzeby organizacji sesji Rady i posiedzeń jej Komisji oraz Zarządu Powiatu
19) prowadzenie zakupów towarów i usług w celu zaspokojenia potrzeb Starostwa
20) obsługa organizacyjno techniczna spotkań
narad i konferencji organizowanych na Sali Sesyjnej przez Starostę
Wicestarostę
Sekretarza oraz Sesji Rady Powiatu w Olsztynie
21) otwieranie budynku przy Placu Bema 5 w Olsztynie przed rozpoczęciem urzędowania podczas nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku konserwatora
22) wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom uprawnionym i ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostaniem się w niepowołane ręce podczas nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku konserwatora
23) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo
Szczegóły o naborze: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/85/ogloszenie-id-85-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html
Zakres obowiązków:
1. Monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowlanego
a) analiza materiałów planistycznych
weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących
zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania
budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie
nieprawidłowości i weryfikacja korekt
b) przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z
informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
c) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych
środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
w
tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
d) terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z
tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
e) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
f) sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie
nadzorowanych jednostek
2) weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań
budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów
sprawozdań do podpisania
3) terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań
finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
4) przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych
publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
Rb-N
Rb-UZ
Rb-UN) oraz przygotowanie
projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w
informatycznym systemie Besti@
5) sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
6) sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
7) prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym
regulaminem zamówień publicznych
w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
8) weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
które nie wygasają z
upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania
budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości
i weryfikacja korekt
9) przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
które nie wygasają z upływem roku
budżetowego
10) przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy
o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
11) prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w
tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach
internetowych BIP powiatu
12) uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu
Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
13) uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu
finansowego powiatu
14) uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu
finansowego powiatu
15) gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
16) przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
17) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez
bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo.
Godziny pracy: 7-15
szczegóły oferty: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/82/ogloszenie-id-82-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html
1)monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
a)analiza materiałów planistycznych
weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
b)przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
c)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
w tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
d)terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
e)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
f)sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie nadzorowanych jednostek
2)weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów sprawozdań do podpisania
3)terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
4)przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
Rb-N
Rb-UZ
Rb-UN) oraz przygotowanie projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w informatycznym systemie Besti@
5)sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
6)sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
7)prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym regulaminem zamówień publicznych
w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
8)weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
które nie wygasają z upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
9)przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
które nie wygasają z upływem roku budżetowego
10)przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
11)prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
12)uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
13)uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
14)uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
15)gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
16)przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
17)wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo.
Godziny pracy: 7-15