Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Opiekun medyczny
Kobiór
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Współpraca z pielęgniarką w wykonywaniu czynności medycznych zleconych przez lekarza
zgodnie z kartami zleconych zabiegów
w tym karmienie przez PEG
badanie poziomu cukru
podawanie leków;
2. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości garderoby oraz miejsca odpoczynku mieszkańca;
3. Pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego tj. przy czynnościach związanych z higieną
ubiorem
przyjmowaniem leków oraz posiłków;
4. Asysta przy wizytach lekarskich realizowanych poza Domem;
5. Prowadzenie nadzoru nad wykonywaną pracą przez opiekunów kwalifikowanych;
6. Udział w pracach zespołu opiekuńczo-terapeutycznego oraz współpraca przy realizacji indywidualnych programów wsparcia;
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z mieszkańcem Domu.
* system pracy równoważny: 07:00-19:00
1. Pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego tj. przy czynnościach związanych z higieną
ubiorem
przyjmowaniem leków oraz posiłków;
2. Asysta przy wizytach lekarskich realizowanych poza Domem;
3. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości garderoby oraz miejsca odpoczynku mieszkańca;
4. Doraźne oraz w okresie sobót
niedziel i świąt dbanie o porządek w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Domu;
5. Udział w pracach zespołu opiekuńczo terapeutycznego oraz współpraca przy realizacji indywidualnych programów wsparcia;
6. Prowadzenie dokumentacji związanej z mieszkańcem domu.
* system pracy równoważny: 07:00-19:00
1. Pomoc w wyborze lekarza POZ w celu zapewnienia ciągłej i optymalnej opieki zdrowotnej;
2. Wykonywanie zleconych przez lekarza zabiegów wg obowiązujących metod;
3. Podawanie mieszkańcom leków zleconych przez lekarza i dopilnowanie
aby leki były przyjęte (w tym między innymi sprawdzenie czy leki zostały połknięte);
4. Odnotowywanie wykonywanych zleceń z ubiegłej doby w prowadzonej dokumentacji;
5. Sprawozdań w książce raportów pielęgniarskich z obserwacji o stanie zdrowia i zachowaniu mieszkańców;
6. Przygotowanie mieszkańców według otrzymanych zleceń do zabiegów i badań diagnostycznych;
7. Pobieranie na zlecenie lekarza materiałów do badań analitycznych;
8. Asysta przy czynnościach związanych z higieną osobistą osób nieporuszających się samodzielnie lub mających ograniczoną świadomość;
9. Kontrolowanie stanu zdrowia mieszkańców Domu
pracownika socjalnego DPS w razie:
- odmawiania przyjmowanie leków przez mieszkańca;
- niemożności wykonywania zabiegu;
- pogarszaniu się stan zdrowia mieszkańca;
- podejrzenia mieszkańca o chorobę zakaźną;
- śmierci mieszkańca;
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stanem zdrowia mieszkańca oraz jego procesu leczenia.
* system pracy równoważny: 06:00-14:00
1. Pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego tj. przy czynnościach związanych z higieną
ubiorem
przyjmowaniem leków oraz posiłków;
2. Asysta przy wizytach lekarskich realizowanych poza Domem;
3. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości garderoby oraz miejsca odpoczynku mieszkańca;
4. Doraźne oraz w okresie sobót
niedzieli i świąt dbanie o porządek w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Domu;
5. Udział w pracach zespołu opiekuńczo terapeutycznego oraz współpraca przy realizacji indywidualnych programów wsparcia;
6. Prowadzenie dokumentacji związanej z mieszkańcem domu.
* system pracy równoważny: 07:00-19:00
1. Wyjazdy do osób ubiegających się o przyjęcie do Domu Pomocy Społecznej oraz przygotowanie dokumentacji w tym zakresie;
2. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu przebiegu dokonanego wywiadu środowiskowego z uwzględnieniem informacji odnośnie stanu zdrowia osoby ubiegającej się o przyjęcie do Domu Pomocy Społecznej;
3. Powiadamianie odpowiednich instytucji o przyjęciu mieszkańca do Domu Pomocy Społecznej w tym ZUS dla celów emerytalno-rentowych;
4. Przekazywanie informacji do właściwego sądu o przyjęcie osób umieszczonych postanowieniem sądu;
5. Sprawowanie opieki nad mieszkańcami i czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców;
6. Współpraca z pracownikami zespołów terapeutyczno-opiekuńczych w opracowywaniu Planów Indywidualnego Wsparcia;
7. Załatwianie wszelkich spraw związanych z przyjęciem mieszkańca do MDPS oraz koordynacja pozostałych działań związanych z samym przyjęciem (powiadomienie odpowiednich sekcji w MDPS celem przygotowania pokoju i wyżywienia dla nowego mieszkańca;
8. Udzielanie mieszkańcom informacji prawnych w zakresie pomocy społecznej;
9. Powiadomienie o przyjęciu mieszkańca kierownika Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego;
10. Załatwianie spraw związanych z zapewnieniem mieszkańcom świadczeń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej;
11. Zapoznanie nowo przyjętego pracownika mieszkańca z Regulaminem Domu
współmieszkańcami Domu
personelem oraz zaznajomienie z topografią Domu;
12. Prowadzenie teczki osobowej nowego oraz ewidencji mieszkańców;
13. Współpraca z terapią zajęciową w kierunku doboru właściwej terapii dla mieszkańca Domu
informowanie mieszkańca o możliwości podjęcia zajęć w ramach terapii zajęciowej;
14. Prowadzenie rejestru przyjmowanych świadczeń i ich wypłata;
15. Prowadzenie ewidencji mieszkańców przebywających okresowo poza Domem (urlop
szpital
sanatorium itp.);
16. Obliczanie zwrotów za dni nieobecności mieszkańca w Domu;
17. Sprawdzanie kwoty naliczonej przez ZUS stanowiącej odpłatność mieszkańca w Domu z aktualnymi kwotami odpłatności określonymi w decyzjach i dokonywanie regulacji w tym zakresie;
18. Sporządzenie wykazów odpłatności dokonywanych przez właściwe gminy dla potrzeb księgowości DPS zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami;
19. Załatwianie spraw związanych z przekazaniem rzeczy do depozytu zgodnie z przepisami
prowadzenie depozytu rzeczowego i pieniężnego (domowego
bankowego) mieszkańców;
20. Zbieranie od mieszkańców należności za leki i przechowywanie ich w depozycie Domu oraz przekazywanie aptece;
21. Załatwianie wszelkiego rodzaju spraw związanych z organizacją pogrzebu zmarłego mieszkańca a w szczególności:
a) udział w komisyjnym sporządzeniu protokołów pośmiertnych
w tym spisaniu i zabezpieczeniu rzeczy po zmarłym
środków pieniężnych;
b) innych spraw związanych z pogrzebem zmarłego mieszkańca;
23. Ścisła współpraca z pracownikami
wspólne omawianie problemów mieszkańców i spraw związanych z usprawnieniem terapii zajęciowej jak i życia kulturalno-oświatowego mieszkańców Domu;
24. Utrzymywanie kontaktów z rodzinami lub krewnymi mieszkańców
organizowanie (z okazji uroczystości) na terenie Domu spotkań mieszkańców z członkami ich rodzin;
25. Pomoc w załatwianiu spraw osobistych
rozwiązywanie problemów mieszkańców Domu;
26. Dostarczanie korespondencji mieszkańcom;
27. Prowadzenie kart wyposażenia w odzież dla każdego mieszkańca;
28. Przeprowadzanie rozpoznania cenowego i dokonywanie zakupów za zgodą bezpośredniego przełożonego oraz Dyrektora i Głównego Księgowego.
* godziny i dni pracy do ustalenia z pracodawcą
1. Pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego tj. przy czynnościach związanych z higieną
ubiorem
przyjmowaniem leków oraz posiłków;
2. Asysta przy wizytach lekarskich realizowanych poza Domem;
3. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości garderoby oraz miejsca odpoczynku mieszkańca;
4. Doraźne oraz w okresie sobót
niedzieli i świąt dbanie o porządek w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Domu;
5. Udział w pracach zespołu opiekuńczo terapeutycznego oraz współpraca przy realizacji indywidualnych programów wsparcia;
6. Prowadzenie dokumentacji związanej z mieszkańcem domu.
* system pracy równoważny: 07:00-19:00
1. Diagnozowanie potrzeb psycho-społecznych podopiecznych oraz pilnowanie indywidualnego i grupowego programu terapii dostosowanej do potrzeb mieszkańca
jego cech i nawyków oraz zachowań;
2. Sprawowanie codziennej opieki nad mieszkańcami
prowadzenie różnych form oddziaływania terapeutycznego w celu poprawy funkcjonowania fizycznego
psychicznego i społecznego podopiecznych oraz ich integracji społecznej i zawodowej;
3. Dobór zajęć
materiałów i sprzętu do zajęć zgodnie z potrzebami uczestników;
4. Rozpoznanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników i współpraca z pracownikami socjalnymi w tym zakresie;
5. Wspieranie mieszkańców w opanowaniu wykonywania prostych i złożonych czynności codziennych i poprawa samodzielnego funkcjonowania;
6. Motywowanie do udziału w procesach leczenia oraz rehabilitacji. Współdziałanie przy realizacji indywidualnego programu wsparcia;
7. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z rodziną i środowiskiem podopiecznego;
8. Stałe monitorowanie reakcji mieszkańca na terapię i przekazywanie wyników pracownikowi pierwszego kontaktu (np. przebiegu i efektu terapii
zgłaszanie niewłaściwej relacji z innymi mieszkańcami);
9. Towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej.
10. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na stanowisku i z prowadzonymi działaniami
udział w pracach zespołu realizującego indywidualny plan wsparcia mieszkańca.
* praca w systemie 1-zmianowym: 07:00-15:00 lub 07:30-15:30 (do ustalenia)
1. Pomoc w wyborze lekarza POZ w celu uzupełnienia ciągłej i optymalnej opieki zdrowotnej;
2. Wykonywanie zleconych przez lekarza zabiegów wg obowiązujących metod;
3. Podawanie mieszkańcom leków zleconych przez lekarza i dopilnowanie
aby leki były przyjęte (w tym między innymi sprowadzenie czy leki zostały połknięte);
4. Odnotowywanie wykonywanych zleceń z ubiegłej doby w prowadzonej dokumentacji;
5. Sprawozdań w książce raportów pielęgniarskich z obserwacji o stanie zdrowia i zachowaniu mieszkańców:
6. Przygotowanie mieszkańców według otrzymanych zleceń do zabiegów i badań diagnostycznych;
7. Pobieranie na zlecenie lekarza materiałów do badań analitycznych;
8. Asysta przy czynnościach związanych z higieną osobistą osób nieporuszających się samodzielnie lub mających ograniczoną świadomość;
9. Kontrolowanie stanu zdrowia mieszkańców Domu
pracownika socjalnego DPS w razie:
- odmawiania przyjmowanie leków przez mieszkańca;
- niemożności wykonywania zabiegu;
- pogarszaniu się stan zdrowia mieszkańca;
- podejrzenia mieszkańca o ochronę zakaźną;
- śmierci mieszkańca;
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stanem zdrowia mieszkańca oraz jego procesu leczenia.
* praca w systemie 1-zmianowym: 07:00-15:00 lub 07:30-15:30 (do ustalenia)
1. Współpraca z pielęgniarką w wykonywaniu czynności medycznych zleconych przez lekarza
zgodnie z kartami zleconych zabiegów
w tym karmienie przez PEG
badanie poziomu cukru
podawanie leków;
2. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem czystości garderoby oraz miejsca odpoczynku mieszkańca;
3. Pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego tj. przy czynnościach związanych z higieną
ubiorem
przyjmowaniem leków oraz posiłków;
4. Asysta przy wizytach lekarskich realizowanych poza Domem;
5. Prowadzenie nadzoru nad wykonywaną pracą przez opiekunów kwalifikowanych;
6. Udział w pracach zespołu opiekuńczo-terapeutycznego oraz współpraca przy realizacji indywidualnych programów wsparcia;
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z mieszkańcem Domu.
* system pracy równoważny: 07:00-19:00
1. Współtworzenie indywidualnych planów wsparcia mieszkańca w tym plan zajęć rehabilitacji społecznej
prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych w ramach zajęć rehabilitacji społecznej;
2. Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych z należytą starannością zgodnie z zasadami etyki zawodowej
poszanowaniem praw pacjenta
dbałością o jego bezpieczeństwo
wykorzystując wskazania aktualnej wiedzy medycznej;
3. Prowadzenie zajęć ogólnousprawniających z zakresu aktywności ruchowej lub kinezyterapii
realizowane w małych grupach lub indywidualnych zgodnie z potrzebami i możliwościami mieszkańców Domu;
4. Czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców oraz roztaczanie szczególnej opieki i troski nad mieszkańcami niesprawnymi wymagającymi kompleksowej opieki fizjoterapeutycznej;
5. Dobór zajęć
materiałów i sprzętu do zajęć zgodnie z potrzebami uczestników;
6. Współpraca z lekarzem i pielęgniarkami w sprawach dotyczących procesu rehabilitacji i stanu zdrowia mieszkańców;
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na stanowisku i z prowadzonymi działaniami;
8. Prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania;
9. Nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego;
10. Wykonywanie powierzonych zadań w charakterze administracyjno-biurowych związanych z mieszkańcami.
* praca w systemie 1-zmianowym: 07:00-15:00 lub 07:30-15:30 (do ustalenia)
1. Prowadzenie spraw w tym między innymi dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami oraz z zasadami ich wynagrodzenia;
2. Kompletowanie
przechowywanie i ewidencja akt pracowniczych;
3. Obsługa programów kadrowo-płacowych oraz wykonywanie za ich pośrednictwem czynności związanych z:
a) zgłoszeniem
dokonywaniem zmian i korekt oraz wyrejestrowaniem pracowników ZUS
b) rejestrację członków rodzin pracowników do ubezpieczenia zdrowotnego
dokonywanie korekt
zmian w zgłoszeniach;
4. Udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych;
5. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia
zestawień
deklaracji na potrzeby administracji publicznej związanych z zatrudnieniem (GUS
PFRON);
6. Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz korespondencja i współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie rent i emerytur oraz zatrudnionych emerytów i rencistów;
7. Monitorowanie terminów nagród jubileuszowym
odpraw emerytalnych
odpraw pośmiertnych oraz przygotowanie stosownej dokumentacji;
8. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich;
9. Prowadzenie ewidencji
weryfikacji i rozliczenia czasu pracy pracowników;
10. Prowadzenie rejestru deklaracji służbowych;
11. Ustalenie prawa pracowników do urlopu wypoczynkowego oraz prowadzenia ewidencji urlopów:
12. Ustalania prawa pracowników do urlopów macierzyńskich
rodzicielskich
ojcowskich
okolicznościowy;
13. Monitorowanie terminów badań okresowych pracowników i szkoleń BHP;
14. Wprowadzanie wszelkich projektów zmian regulaminu wewnętrznych
zewnętrznych z pracownikami zatrudnionymi w Domu;
15. Sporządzanie list płac i wykonywanie innych dyspozycji związanych z osobami zatrudnionymi w Domu ze strony GK;
16. Odprowadzanie składek ZUS i podatków dochodowego od osób fizycznych;
17. Prowadzenie rozliczeń wynikających z toczących się postępowań egzekucyjnych pracowników;
18. Rozliczanie umów cywilnoprawnych (zlecenia
o dzieło);
19. Sporządzanie deklaracji do ZUS
US
GUS
PFRON;
20. Rozliczenie deklaracji pracowniczych i jazd lokalnych;
21. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach;
22. Przygotowanie zestawień i danych do sprawozdań oraz sporządzania wymaganych przepisami sprawozdań i raportów;
23. Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Domu oraz dokonywanie wypłaty z ZPŚS;
24. Odpowiedzialność za archiwum Domu;