1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV (S. A.) ODDZIAŁ W POLSCE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV (S. A.) ODDZIAŁ W POLSCE

Wrocław, ul. Sucha

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

ASSOCIATE, TAX REPORTING & COMPLIANCE REPRESENTATIVE I

Wrocław
Wygasła: 23.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Zapewnia zaawansowane wsparcie operacyjne w zakresie przygotowywania i utrzymywania rejestrów podatkowych
  • deklaracji i raportów dla klientów wewnętrznych i/lub zewnętrznych. Koordynuje zgłoszenia regulacyjne związane z podatkami. W razie potrzeby gromadzi wymagane elementy danych na potrzeby różnych zgłoszeń regulacyjnych. Wdraża modyfikacje systemowe i operacyjne w celu zapewnienia zgodności z bardziej istotnymi zmianami regulacyjnymi. Aktualizuje formularze podatkowe i układy zwrotów informacji. Zapewnia drugi poziom jakości dostaw podatkowych dla bardziej złożonych klientów zgodnie z polityką działu. Śledzi dane potrzebne do obliczeń podatkowych. Wykonuje prostą analizę danych i rozwiązuje średnio złożone problemy z danymi. Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreslony
  • w godzinach od 9.00-17.00 Miejsce pracy : ul. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13
  • 53-332 WROCŁAW
Pokaż więcej >>
od 5 330 do 8 830 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

ASSOCIATE, CLIENT SERVICE REPRESENTATIVE I

Wrocław
Wygasła: 14.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Na co dzień pełni funkcję eksperta technicznego dla złożonych transakcji i procesów oraz wyznacza kierunek pracy zespołu. Samodzielnie pomaga klientom odpowiadając na złożone zapytania telefoniczne
  • e-mailowe i inne dotyczące produktów
  • usług i procedur firmy. Odpowiada na pytania klientów dotyczące funkcji produktów BNY Mellon i zapewnia pomoc techniczną w przypadku najbardziej złożonych problemów zgłaszanych przez młodszych członków zespołu. Godziny pracy 9: 00 - 17:00. Umowa na czas nieokreślony. Oferta pracy dostęna w sali E
Pokaż więcej >>
od 5 300 do 8 830 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

INTERMEDIATE REPRESENTATIVE, CLIENT SERVICE

Wrocław
Wygasła: 06.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Codziennie zapewnia wysokiej jakości wsparcie klientom w przypadku złożonych transakcji i procesów. Niezależnie pomaga klientom
  • odpowiadając na telefony
  • e-maile i inne zapytania dotyczące produktów
  • usług i procedur firmy. Odpowiada na pytania klientów dotyczące cech produktów BNY Mellon i zapewnia wsparcie techniczne pomoc w przypadku problemów
  • które zostały eskalowane przez młodszych członków zespołu. Bada i rozwiązuje średnio złożone problemy operacyjne lub problemy klientów. Kieruje problemy
  • których nie można rozwiązać w punkcie kontaktowym
  • do odpowiedniego zespołu
  • zgodnie z udokumentowanymi procedurami. Pomaga w dostarczaniu innym zespołom aktualizacji statsu dotyczących rozwiązywania problemów i nierozstrzygniętych kwestii. Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
  • praca w godzinach od 9.00-17.00 Miejsce pracy: ul. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13
  • 53-332 WROCŁAW Sala: E
Pokaż więcej >>
od 4 330 do 7 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

INTERMEDIATE REPRESENTATIVE, TAX REPORTING & COMPLIANCE

Wrocław
Wygasła: 27.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Zapewnia wsparcie operacyjne w zakresie przygotowywania i utrzymywania rejestrów podatkowych
  • deklaracji i raportów dla klientów wewnętrznych i/lub zewnętrznych. Wspomaga koordynację zgłoszeń regulacyjnych związanych z podatkami. W razie potrzeby gromadzi wymagane elementy danych na potrzeby różnych zgłoszeń regulacyjnych. Zapewnia aktualizacje statusu dotyczące postępu gromadzenia danych. Wdraża modyfikacje systemowe i operacyjne w celu zapewnienia zgodności z prostszymi zmianami regulacyjnymi. Aktualizuje formularze podatkowe i układy zeznań informacyjnych. Zapewnia jakość pierwszego poziomu dostaw podatkowych dla bardziej złożonych klientów zgodnie z polityką działu. Śledzi dane potrzebne do obliczeń podatkowych. Praca w godz. 9:00-17:00. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta pracy dostępna w sali E
od 5 000 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV (SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE, podziel się opinią i pomóż innym.