Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Główny księgowy
(nr 2110)
Sicienko
Wygasła: 05.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej GCKIB.
2. Dyspozycja środkami pieniężnymi.
3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących księgowości do Urzędu statystyczne.
4. Wnioskowanie o niezbędne korekty planów finansowych. Kontrola wykonania planów.
5. Kontrola wyciągów bankowych.
6. Nadzór prowadzonej ewidencji wynagrodzeń pracowników oraz sporządzonych list płac.
7. Przygotowanie
rozliczanie inwentaryzacji i współpraca z komisją inwentaryzacyjną w zakresie wyników inwentaryzacji.
8. Sporządzanie rachunku zysków i strat oraz bilansu rocznego.
9. Prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów i wydatków.
10. Przygotowywanie materiałów w zakresie sprawozdawczości budżetowej obowiązującej dla jednostek budżetowych samorządu terytorialnego. Opracowywanie sprawozdań
materiałów i analiz na potrzeby organów gminy.
11. Kontrola i nadzór formalno - rachunkowy dokumentów GCKiB w Sicienku.
12. Wykonywanie innych spraw zleconych przez Dyrektora GCKiB związanych z gospodarką finansową.
13. Nadzór nad sprawami płac oraz umów cywilno - prawnych.
14. Sporządzanie rozliczeń PIT
CIT.
15. Sprawdzanie naliczonych składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy z tytułu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez GCKIB oraz odprowadzanie ich na właściwy rachunek.
16. Rozliczanie z właściwym oddziałem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wypłaconych zasiłków wymienionych w pkt. 3.
17. Postępowanie egzekucyjne
należności z wierzytelności pochodzących z wynagrodzeń za pracę.
18. Sprawdzanie podatku dochodowego od osób fizycznych dla osób zatrudnionych przez GCKIB w ramach umowy zlecenia lub umowy o dzieło
a w szczególności;
- podatku dochodowego od osób fizycznych.
19. Odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego.
20. Sporządzanie rozliczeń PIT z tytułu umów cywilno - prawnych.
21. Prowadzenie i kontrola teczek osobowych pracowników.
22. Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdawczości z zakresu prowadzenia rachuby płac.
23. Współpraca przy pozyskiwaniu dodatkowych środków finansowych dla GCKIB w Sicienku.
24. Archiwizacja powierzonych dokumentów.
25. Współpraca z Dyrektorem przy tworzeniu umów cywilno - prawnych.
26. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w powierzonym zakresie oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych.
27. Kontrola zatrudnianych pracowników w Rejestrze przestępców na tle seksualnym
28. Opracowanie i składanie dokumentacji do ubezpieczeń majątkowych oraz wypłat odszkodowań.
29. Kontrola i rozliczanie zwrotu kaucji za wynajmy.
30. Ewidencja mienia jednostki.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) praca w budynku Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
ul. Bydgoska 6
na pierwszym piętrze
budynek bez windy;
c) praca w godzinach: 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku;
d) praca w zespole;
e) codzienny kontakt telefoniczny.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących księgowości do Urzędu statystycznego.
2. Organizowanie instruktażu dla pracownika ds. księgowości.
3. Opracowywanie projektu budżetu dla GCKiB w Sicienku.
4. Wnioskowanie o niezbędne korekty planów finansowych. Kontrola wykonania planów.
5. Kontrola wyciągów bankowych.
6. Kontrola prowadzonej ewidencji wynagrodzeń pracowników oraz sporządzonych list płac.
7. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
8. Kontrola terminowości należności i zobowiązań jednostki wobec wierzycieli i dokonywanie przelewów.
9. Przygotowanie
rozliczanie inwentaryzacji i współpraca z komisją inwentarzową w zakresie wyników inwentaryzacji.
10. Naliczanie odpisu na Fundusz Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Sporządzanie rachunku zysków i strat oraz bilansu rocznego.
12. Prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów GCKiB w Sicienku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Prowadzenie księgowości analitycznej wydatków GCKiB w Sicienku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Systematyczne uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.
15. Prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów i wydatków.
16. Przygotowywanie materiałów w zakresie sprawozdawczości budżetowej obowiązującej dla jednostek budżetowych samorządu terytorialnego. Opracowywanie sprawozdań
materiałów i analiz na potrzeby organów gminy.
17. Kontrola i nadzór formalno rachunkowy księgowości GCKiB w Sicienku.
18. Wykonywanie innych spraw zleconych przez Dyrektora GCKiB w Sicienku związanych z gospodarką finansową.
19. Sprawdzanie wynagrodzeń i sporządzonych list płac dla pracowników zatrudnionych w GCKiB w Sicienku w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
20. Sprawdzanie zasiłków wypłacanych przez ZUS w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i prowadzenie kart zasiłkowych dotyczących:
- zasiłków chorobowych
- zasiłków opiekuńczych
- zasiłków macierzyńskich
- zasiłków pogrzebowych
21. Sprawdzanie naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku
a w szczególności;
- podatku dochodowego od osób fizycznych
22. Odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego
23. Sporządzanie rozliczeń PIT
CIT.
24. Sprawdzanie naliczonych składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy z tytułu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku oraz odprowadzanie ich na właściwy rachunek.
25. Rozliczanie z właściwym oddziałem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wypłaconych zasiłków wymienionych w pkt. 3
26. Postępowanie egzekucyjne
należności z wierzytelności pochodzących z wynagrodzeń za pracę.
27. Sprawdzanie podatku dochodowego od osób fizycznych dla osób zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku w ramach umowy zlecenia lub umowy o dzieło
a w szczególności;
- podatku dochodowego od osób fizycznych
28. Odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego
29. Sporządzanie rozliczeń PIT z tytułu umów cywilno-prawnych
30. Prowadzenie i kontrola teczek osobowych pracowników.
31. Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdawczości z zakresu prowadzenia rachuby płac.
32. Współpraca przy pozyskiwaniu dodatkowych środków finansowych dla GCKIB w Sicienku.
33. Archiwizacja powierzonych dokumentów.
34. Współpraca z Dyrektorem przy tworzeniu umów cywilno prawnych.
35. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w powierzonym zakresie oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych.
36. Kontrola zatrudnianych pracowników w Rejestrze przestępców na tle seksualnym
37. Opracowanie i składanie dokumentacji do ubezpieczeń majątkowych oraz wypłat odszkodowań.
38. Kontrola i rozliczanie zwrotu kaucji za wynajmy
39. Kontrola terminowego wpływu dokumentów finansowo - księgowych
Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) praca w budynku Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
ul. Bydgoska 6
na pierwszym piętrze
budynek bez windy;
c) praca w godzinach: 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku;
d) praca w zespole;
e) codzienny kontakt telefoniczny;
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%.
Planowany wymiar czasu pracy: 3/4 etatu