Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Główny księgowy
(nr 1701)
Sicienko
Wygasła: 22.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących księgowości do Urzędu statystycznego.
2. Organizowanie instruktażu dla pracownika ds. księgowości.
3. Opracowywanie projektu budżetu dla GCKiB w Sicienku.
4. Wnioskowanie o niezbędne korekty planów finansowych. Kontrola wykonania planów.
5. Kontrola wyciągów bankowych.
6. Kontrola prowadzonej ewidencji wynagrodzeń pracowników oraz sporządzonych list płac.
7. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
8. Kontrola terminowości należności i zobowiązań jednostki wobec wierzycieli i dokonywanie przelewów.
9. Przygotowanie
rozliczanie inwentaryzacji i współpraca z komisją inwentarzową w zakresie wyników inwentaryzacji.
10. Naliczanie odpisu na Fundusz Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Sporządzanie rachunku zysków i strat oraz bilansu rocznego.
12. Prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów GCKiB w Sicienku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Prowadzenie księgowości analitycznej wydatków GCKiB w Sicienku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Systematyczne uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.
15. Prowadzenie szczegółowej analityki do kont rozrachunków dochodów i wydatków.
16. Przygotowywanie materiałów w zakresie sprawozdawczości budżetowej obowiązującej dla jednostek budżetowych samorządu terytorialnego. Opracowywanie sprawozdań
materiałów i analiz na potrzeby organów gminy.
17. Kontrola i nadzór formalno rachunkowy księgowości GCKiB w Sicienku.
18. Wykonywanie innych spraw zleconych przez Dyrektora GCKiB w Sicienku związanych z gospodarką finansową.
19. Sprawdzanie wynagrodzeń i sporządzonych list płac dla pracowników zatrudnionych w GCKiB w Sicienku w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
20. Sprawdzanie zasiłków wypłacanych przez ZUS w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i prowadzenie kart zasiłkowych dotyczących:
- zasiłków chorobowych
- zasiłków opiekuńczych
- zasiłków macierzyńskich
- zasiłków pogrzebowych
21. Sprawdzanie naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku
a w szczególności;
- podatku dochodowego od osób fizycznych
22. Odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego
23. Sporządzanie rozliczeń PIT
CIT.
24. Sprawdzanie naliczonych składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy z tytułu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku oraz odprowadzanie ich na właściwy rachunek.
25. Rozliczanie z właściwym oddziałem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wypłaconych zasiłków wymienionych w pkt. 3
26. Postępowanie egzekucyjne
należności z wierzytelności pochodzących z wynagrodzeń za pracę.
27. Sprawdzanie podatku dochodowego od osób fizycznych dla osób zatrudnionych przez GCKIB w Sicienku w ramach umowy zlecenia lub umowy o dzieło
a w szczególności;
- podatku dochodowego od osób fizycznych
28. Odprowadzanie podatku na rachunek właściwego urzędu skarbowego
29. Sporządzanie rozliczeń PIT z tytułu umów cywilno-prawnych
30. Prowadzenie i kontrola teczek osobowych pracowników.
31. Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdawczości z zakresu prowadzenia rachuby płac.
32. Współpraca przy pozyskiwaniu dodatkowych środków finansowych dla GCKIB w Sicienku.
33. Archiwizacja powierzonych dokumentów.
34. Współpraca z Dyrektorem przy tworzeniu umów cywilno prawnych.
35. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w powierzonym zakresie oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych.
36. Kontrola zatrudnianych pracowników w Rejestrze przestępców na tle seksualnym
37. Opracowanie i składanie dokumentacji do ubezpieczeń majątkowych oraz wypłat odszkodowań.
38. Kontrola i rozliczanie zwrotu kaucji za wynajmy
39. Kontrola terminowego wpływu dokumentów finansowo - księgowych
Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) praca w budynku Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
ul. Bydgoska 6
na pierwszym piętrze
budynek bez windy;
c) praca w godzinach: 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku;
d) praca w zespole;
e) codzienny kontakt telefoniczny;
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Kultury i Biblioteki w Sicienku
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%.
Planowany wymiar czasu pracy: 3/4 etatu