Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie mieszanek do produkcji kosmetyków oraz środków czystości zgodnie z technologią w halach nastawu (środowisko produkcyjne)
Obsługa urządzeń i aparatury do produkcji kosmetyków oraz środków czystości
od 4800 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista ds marketingu produktowego
Tadeusza Szafrana 11, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem,
analiza trendów rynkowych oraz przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
współpraca z managerem produktu oraz Działem R&D nad rozwojem nowości,
współpraca z managerem produktu i Działem Handlowym w procesie wdrożenia nowego produktu na rynek oraz aktywne wsparcie Działu Handlowego przy tworzeniu ofert dopasowanych do potrzeb klienta,
prowadzenie konta na Facebooku, opracowanie treści i harmonogramu publikacji, nadzorowanie profilu na Instagramie oraz Threads i TikToku,
współpraca z influencerami, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie nowych współprac, przygotowywanie kreatywnych wysyłek PR,
tworzenie materiałów marketingowych i sprzedażowych (prezentacje, bannery, oferty sprzedażowe, katalogi, ulotki, plakaty),
tworzenie dokumentacji produktowej,
przygotowanie i nadzorowanie akcji wspierających sprzedaż i ekspozycję produktów na rynku,
prowadzenie działań z zakresu content marketingu, przygotowywanie opisów produktów, prezentacji, treści marketingowych, współpraca z grafikiem oraz specjalistą ds. digital marketingu,
współpraca z agencją PR i fotografem,
planowanie i analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
współtworzenie identyfikacji wizualnej marki Barwa Cosmetics, tworzenie spójnych oraz zgodnych z CI i standardami marki materiałów i wizualizacji,
przygotowywanie projektów graficznych materiałów marketingowych do druku (katalogów, ulotek, plakatów, broszur, gazetek reklamowych, materiałów POS, itp.),
projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby kampanii ATL, BTL, DIGITAL i SoMe (m.in. KV, banery, infografiki, kampanie display, animacje, prezentacje brandowe) dla naszych marek, a także na www, landing page i do sklepu internetowego,
nanoszenie drobnych zmian w projektach etykiet i przygotowywanie ich do druku,
kreatywne wsparcie w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów,
bezpośrednia współpraca ze specjalistą ds. marketingu produktowego oraz specjalistą ds. digital marketingu i e-commerce,
aktywna współpraca z podwykonawcami i drukarniami,
dbanie o terminową i jakościową̨ realizację powierzonych projektów
Zapewnienie kompleksowej, zgodnej z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, obsługi księgowej oraz rachunkowej Spółki;
Współudział w tworzeniu polityki finansowo-rachunkowej Spółki zgodnej z ustawami, standardami sprawozdawczymi i wytycznymi Zarządu;
Zapewnienie zgodności dokumentacji księgowej, procedur księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań i raportów finansowych z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi;
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Banki);
Weryfikacja poprawności klasyfikacji kosztów, rozliczania kosztów i przychodów, oraz weryfikacja aktywów i pasywów;
Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, VAT EU i inne zgodne z przepisami;
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, oraz ich zabezpieczeniem;
Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz ścisła współpraca z biegłym rewidentem w trakcie badania finansowego;
Przygotowywanie analiz, sprawozdań oraz raportów na potrzeby Zarządu;
Monitorowanie księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego, wdrażanie stosownych zmian;
Zapewnienie optymalnych rozwiązań księgowych, finansowych i podatkowych do prowadzenia działalności Spółki;
Współudział w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów unijnych i innych dotacji;
Zarządzanie zespołem pracowników działu księgowości oraz organizowanie pracy działu
analiza trendów rynkowych oraz przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
współpraca z Managerem Produktu oraz Działem R&D nad rozwojem nowości,
współpraca z Managerem Produktu i Działem Handlowym w procesie wdrożenia nowego produktu na rynek oraz aktywne wsparcie Działu Sprzedaży przy tworzeniu ofert dopasowanych do potrzeb Klienta,
tworzenie treści na etykiety produktów,
tworzenie materiałów marketingowych i sprzedażowych (prezentacje, bannery, oferty sprzedażowe, katalogi, ulotki, plakaty),
wspieranie zespołu marketingowego w bieżących działaniach,
tworzenie dokumentacji produktowej,
przygotowanie i nadzorowanie akcji wspierających sprzedaż i ekspozycję produktów na rynku,
prowadzenie działań z zakresu content marketingu, przygotowywanie opisów produktów, prezentacji, treści marketingowych,
współtworzenie koncepcji działań aktywacyjnych i wsparcie kampanii reklamowych dla produktów,
skuteczne planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych, wspierających sprzedaż produktów w sklepie online,
analiza kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań, optymalizacja, przygotowywanie raportów oraz rekomendacja zmian (z wykorzystaniem Google Analytics),
zarządzanie powierzonym budżetem – planowanie i rozliczanie kampanii, rekomendacje dotyczące relokacji budżetu pomiędzy działaniami,
bieżąca analiza trendów oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online,
realizowanie działań z zakresu content marketingu,
współtworzenie angażującego contentu na social media (ISS, Facebook, TikTok), zgodnego z obecnymi trendami i strategią marek,
współtworzenie kampanii e-mail marketingowych,
współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz influencerami,
opieka nad stroną www oraz e-sklepem - aktualizowanie oferty, analiza ekspozycji produktów, proponowanie zmian, zarządzanie treścią,
bezpośrednia współpraca z zespołem Marketingu, Sprzedaży i Działem Graficznym,
tworzenie i opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań reklamowych i handlowych (m.in. bannery, newslettery, materiały promocyjne, grafiki social media, prezentacje),
odpowiedzialność za opracowanie projektu etykiet, opakowań, materiałów POS od koncepcji do realizacji (przygotowanie do druku i dostosowanie do technologii produkcji),
zapewnienie spójności szaty graficznej realizowanych projektów ze strategią marketingową i celami organizacji,
kreacja i wdrażanie nowych pomysłów oraz rozwijanie strategii komunikacji wizualnej marki
opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla kanału e-commerce;
inicjowanie i zarządzanie procesami, mającymi na celu maksymalizację sprzedaży w sklepie online;
tworzenie zyskownych i skutecznych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz Google Ads – tworzenie kampanii, stały monitoring i optymalizacja działań;
zarządzanie kampaniami e-mail marketingowymi i marketing automation we współpracy z agencją zewnętrzną;
analiza danych sprzedażowych, konstruowanie wniosków i rekomendacji pod względem działań performance;
zarządzanie i wdrażanie strategii SEO;
zarządzanie stroną www marki Barwa;
zarządzanie kanałami marki w mediach społecznościowych we współpracy z agencją zewnętrzną;
bieżąca analiza trendów w obszarze e-commerce oraz analiza i ocena działań konkurencji;
współpraca z influencerami;
współpraca z Działem Marketingu przy realizacji strategii Barwy w przestrzeni digital;
współpraca z agencjami interaktywnymi (Developer strony www), wewnętrznym działem IT oraz innymi dostawcami zewnętrznymi