Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (8 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 8 )
Assistant Basecamp Manager
Rajmunda Rembielińskiego 16, Polesie, Łódź
Wygasła: 30.03.2023
Obowiązki:
Support the overall operation and day-to-day management of both the student residence and hotel sides of the property
Assist the Basecamp Manager with revenue and expense management, rent collection, and other financial and operational matters
Oversee and lead the community building and engagement efforts by supporting the activities and expectations of the BaseLife program including welcoming, events, resident support, and other areas
Recruit, train, and supervise a smaller team of student employees called Basebuddies
Coordinate and manage the moving in and out of residents, and all other related tasks, to maximize occupancy and revenue
Ensure the student experience meets the corporate standards and expectations
Deliver high-level customer service; be responsive and friendly to resident needs; Respond promptly to student requests and complaints
Provide support and help to students' questions and concerns
Perform regular inspections and walk-throughs of the property
Create marketing and internal communication for residents
Provide emergency assistance outside of working hours
Continuously learn and develop; participate in meetings and training
Other duties as assigned
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/Księgowy
plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.02.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
Księgowanie wyciągów bankowych
Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
Uzgadnianie rejestrów VAT
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
Wsparcie w przygotowaniu raportów
Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. księgowości/Księgowy
plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
Księgowanie wyciągów bankowych
Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
Rozliczanie płatności kartami kredytowymi
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
Wsparcie w przygotowywaniu raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. księgowości
plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
Obowiązki:
Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
Księgowanie wyciągów bankowych
Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
Uzgadnianie rejestrów VAT
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
Wsparcie w przygotowaniu raportów
Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista - Host
Sienkiewicza 18/22, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 20.05.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
stały kontakt ze Studentami BaseCampu, meldowanie i wymeldowanie Gości;
zarządzanie wizerunkiem i porządkiem lobby BaseCampu;
zarządzanie bazą pokoi, przygotowywanie dokumentacji pobytu gości i studentów BaseCampu;
mailowa obsługa klientów, praca w ekstranecie i channel manager;
prowadzenie mediów społecznościowych BaseCampu;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Base Manager – Hotel General Manager
Sienkiewicza 18/22, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 23.02.2022
Obowiązki:
Act as leader, supervisor, and responsible manager for property ensuring overall financial success and resident satisfaction
Takes lead to drive occupancy, revenue, and customer service to its highest levels
Is responsible for overseeing P&L, cost control, and budgeting
Create an exceptional experience through our BaseLife program and build a sense of community with the residents and local team
Work with marketing and revenue manager to plan and ensure high occupancy rates
Directly supervise Assistant BaseManager and work to hire, train, and develop all local team members
Oversee coordination of leasing/rental, move in and out of residents and all other related tasks
Provide regular status, occupancy, and financial reports
Ensure the property is maintained to the highest level for health, safety, and sustainability; conduct regular walk-throughs and audits
Deliver high-level customer service; be responsive and friendly to resident and stakeholder needs
Respond to high-level inquiries and information needed from stakeholders (e.g. investors, executive management, etc.)
Know and communicates property financial and operational information
Manage local supplier contracts and relationships
Participate in group corporate meetings and trainings
Work with Asset Manager (where applies) to identify priority repair, renovation, and improvement projects
Maintain emergency procedures, team training, and responses
Provide emergency assistance and response after hours
Continuously learn and develop to improve performance and experience
Maintain a resident-first approach
Communicate with each other about what’s happening in your primary area
Understand and perform general administrative procedures
Respond to student requests and complaints
Ensure property and front desk are adequately covered
Provide tours for potential residents and interested organizations as necessary
Respond to questions, crises, and emergencies
Provide emergency assistance out of working hours
Work with Booking and Occupancy Management software
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Analityk Finansowy
Pęcherska, 02-672 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka Zarządu – Sekretarka
Pęcherska, 02-672 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne