Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- zarządzanie pełną księgowością̨ Spółek z Grupy Kapitałowej - prowadzenie pełnej księgowości oraz zapewnienie realizacji obowiązków spółek w zakresie rachunkowości wynikających z Ustawy o rachunkowości, oraz innych aktów prawnych w tym zakresie
- księgowanie listy płac, sprzedaży, faktur zakupu, wyciągów bankowych, rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych (VAT, CIT, IFT) oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej
- analiza i uzgadnianie zapisów ksiąg pomocniczych i księgi głównej (rozrachunki, sprzedaż, podatek VAT)
- raportowanie do GUS, NBP
- usprawnianie procesów księgowych, wdrażanie nowych rozwiązań systemowych
- przygotowywanie zestawień na potrzeby audytu i współpraca z biegłym rewidentem
- nadzór nad zgodnością procedur finansowych ze zmianami w przepisach prawnych i podatkowych do tego implementowanie procedur ograniczających ryzyka podatków
opracowywanie i wdrażanie zasad, procedur oraz standardów bezpieczeństwa w celu ochrony platformy i systemów firmy przed potencjalnymi zagrożeniami
organizowanie i nadzorowanie regularnych ocen bezpieczeństwa (np. testy penetracyjne)
monitorowanie wyników ocen bezpieczeństwa
zarządzanie procesem cyklu życia luk w zabezpieczeniach
monitorowanie, badanie i reagowanie na incydenty związane z bezpieczeństwem
zarządzanie i konfiguracja narzędzi oraz technologii bezpieczeństwa (m.in. zapory ogniowe, systemy wykrywania/zapobiegania włamaniom, ochrona punktów końcowych i systemy zapobiegania utracie danych)
współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami, aby zapewnić bezpieczeństwo naszej infrastruktury, aplikacji i danych
przeprowadzanie przeglądów bezpieczeństwa umów z dostawcami
uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych audytach bezpieczeństwa
przeprowadzanie szkoleń dot. obszaru bezpieczeństwa dla pracowników
Close cooperation with the founding and executive team in Poland to develop a comprehensive data-driven solutions and strategic growth
Proactively identifying discovery opportunities - interpreting data to develop new revenue streams, optimize propositions, pricing models and offering and improve the customer experience
Communicate constantly with external and internal stakeholders, showing insights and influencing their decision-making
Gathering requirements from internal team as well as external stakeholders, and create an analysis pipeline that includes both requests and your own proactive ideas
Driving best practices in terms of data quality
Leading other strategic initiatives related to the business future growth