Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (43)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 43 )
Koordynator ds. BHP
Poznań
Wygasła: 07.04.2023
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych BHP;
Monitorowanie terminów szkoleń okresowych BHP;
Prowadzenie dokumentacji BHP;
Analiza oraz prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy/ w drodze do pracy;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP, Ochrony Środowiska i ochrony PPOŻ;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Bieżąca kontrola warunków środowiskowych, dokonywanie pomiarów środowiskowych, rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska;
Reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli zewnętrznej w zakresie tematyki BHP
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych BHP;
Monitorowanie terminów szkoleń okresowych BHP;
Prowadzenie dokumentacji BHP;
Analiza oraz prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy/ w drodze do pracy;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP, Ochrony Środowiska i ochrony PPOŻ;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Bieżąca kontrola warunków środowiskowych, dokonywanie pomiarów środowiskowych, rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska;
Reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli zewnętrznej w zakresie tematyki BHP
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych BHP;
Monitorowanie terminów szkoleń okresowych BHP;
Prowadzenie dokumentacji BHP;
Analiza oraz prowadzenie dokumentacji w związku z wypadkami przy pracy/ w drodze do pracy;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP, Ochrony Środowiska i ochrony PPOŻ;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Bieżąca kontrola warunków środowiskowych, dokonywanie pomiarów środowiskowych, rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska;
Reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli zewnętrznej w zakresie tematyki BHP
The focus of this role will be supporting the Group Tax manager for Poland and Global Group Tax with Bauer’s various tax requirements, gathering and combining data to ensure that we meet our tax obligations
Calculation of corporate income tax for all Polish Group entities
Calculation of deferred taxes
Verification of business operations, transactions and procedure to ensure tax compliance (together with other team members)
Analysis of account codes for support tax treatment (bookings done by Accounting)
Corporate tax reporting to the tax authorities
Corporate tax reporting to the Group in the dedicated tool
Support in other tax reporting such as VAT and transfer pricing
Researches related to answering ad hoc tax questions
Support in audit process
Ensuring the proper retention of records and documentation
Drive the transformation from local driven teams towards group team
Ensure that appropriate budgets are secured and managed to deliver effective and efficient services
Build a creative and talented team that continuously develops to meet the developing needs of the business
Manage competing priorities between local and group
Ensure that all products and services within the Network & Data Communications team comply with and support the cyber security policies of the group
Ensures the support for both, projects, and operation
Plan the future resource requirements taking into account projects and programmes of work
Defining and rolling out a global network solution
Fosters a business-oriented culture and mindset driven by continual service improvement techniques
Builds and maintains relationships with other Technology Heads and Directors to develop a clear understanding of business needs; ensures cost-effective solutions are in place to meet those needs and is able to respond with agility to changing business priorities
Leverages influencing and negotiation skills across Technology and the enterprise to enable cost-effective and innovative shared solutions in achievement of business goals
Participates in the assessment of solutions required to achieve desired business goals
Provides leadership, coaching and direction to your team
Analyse any existing technology strategy, standards, and guidelines
Analyse high level business requirements
Assess non-functional requirements
Identify and plan applicable proof-of-concepts / prototypes
Recommend high level to-be architecture and roadmap
Create innovative and practical designs that account for the end-to-end technical solution of the products, in line with the business strategy and objectives
Work closely and continuously with the clients to focus on meeting business/client requirements and incorporating broader aspects such as overall product costs, data privacy, business continuity, information security, integration with other systems, etc
Ensure relevant technical strategies, policies, standards and practices are applied correctly across Technology programs/projects and prod
Translate business requirement into functional requirements would be an advantage
Interaction with: Developers, Product owners, External Contractors and Customers, implementation team
Consulting and support in the implementation of common integration scenarios in the SAP area but also connections to “Non-SAP”-SAP and “Non-SAP”- “Non-SAP”services
Partial project responsibility in international SAP projects through analysis and further development of existing SAP and non-SAP integration solutions
Active participation in the global S/4HANA & SuccessFactors transformation programs
Establishment of SAP CI as iPaaS platform within the Bauer Media Group
Proactive design of a sustainable integration landscape in the global SAP environment
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Defining and creating technical specifications for new system and integration requirements
Monitoring, troubleshooting and root cause analysis in the operative business of the SAP integration solutions
Creation of technical and user documentation
Coordination of external service providers
Drive the professionalisation of application integration within the Bauer Media Group
Perspective for development and management of an integration team
design, construction, development, and supervision:IT systems (supporting web and intranet applications), corporate ICT network including LAN /WAN links in national and international locations,, the interface with the Internet (including policy, firewalls, NAT, BGP management, domains (ICANN), routing (IANA)),information systems security
incident analysis and problem solving
providing a second line of support
keeping proper records
participating in the preparation and implementation of new projects
participation in international projects
working with teams from other countries where the Bauer Media Group is based
Be a vital link between Bauer Group Technology and our business departments
Gather business requirements and develop specifications
Analyse, document, and optimize processes
Team up with our Technology functions such as Project Management, Application Development, Infrastructure & Operations, IT Security and Service Management to create a great customer experience
Support and lead small projects from inception to go-live and roll-out (primarily in ERP)
Participate in end-to-end system testing and third level support
Oversee the end-to-end architecture & solution design across applications in the Finance Transformation program;
Work with the Accenture delivery team and other legacy application owners to help facilitate an integrated solution delivery across the functional areas and project workstreams related to the Finance Transformation program;
Define and determine carve out needs in the legacy landscape including integration needs to connect the S/4 Hana solution with the legacy landscape in Poland;
Liaise with application vendors for product related issues linked to the Finance Transformation Program;
Support the BMG Enterprise Architect in discussions in the Design and Change Authority forums to make decisions on the target architecture for the Finance Transformation Program;
Advise on the mapping of business processes to BMG’s application landscape;
Advise on identification and implementation of changes to the applications in Finance Transformation scope so that they meet business process requirements;
Managing the third application owners to align with the overall architectural standards and ensuring standardisation;
Managing golden template discussions with local TP application owners
Represent the aspects for examinations and tests in all phases of the project
Manage the delivery of the test approach & strategy supported by the creation of detailed project plans for the various testing cycles
Plan, communicate with, mobilise and manage the resources required for test execution and sign-off
Manage and sign off on the scope of User Test
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Manage the creation and execution of test scenarios, scripts and conditions for User Acceptance Test, design and develop automation scripts when needed
Execute all levels of testing (User Acceptance, System, Integration, and Regression)
Support & facilitate the coordination of any business resources or technology activities needed during other testing phases (e.g. SIT)
Drive the management and resolution of defect closure during the SIT and UAT test phases
Monitor the planned test activities with regard to compliance with results and deadlines
Detect and track software defects and inconsistencies
The Business Strategy Partner will work closely together with and report to the Head of the respective BA/BU and the Head of Group Strategy in order to:
identify, analyze and resolve strategic issues,
analyze and assess the current position of the business in its respective market,
evaluate new business ideas and strategic options for the further development of the business,
prepare the BA’s/BU’s presentation for the annual Strategy Review with Bauer Media Group’s Executive Board,
lead or support strategic projects (within the BA/BU as well as cross-regional and cross-functional projects)
Be a vital link between Bauer Group Technology and our business departments
Gather business requirements and develop specifications
Analyse, document, and optimize processes
Team up with our Technology functions such as Project Management, Application Development, Infrastructure & Operations, IT Security and Service Management to create a great customer experience
Support and lead small projects from inception to go-live and roll-out (primarily in ERP)
Participate in end-to-end system testing and third level support
Consulting and support in the implementation of common integration scenarios in the SAP area but also connections to “Non-SAP”-SAP and “Non-SAP”- “Non-SAP”services
Partial project responsibility in international SAP projects through analysis and further development of existing SAP and non-SAP integration solutions
Active participation in the global S/4HANA & SuccessFactors transformation programs
Establishment of SAP CI as iPaaS platform within the Bauer Media Group
Proactive design of a sustainable integration landscape in the global SAP environment
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Defining and creating technical specifications for new system and integration requirements
Monitoring, troubleshooting and root cause analysis in the operative business of the SAP integration solutions
Creation of technical and user documentation
Coordination of external service providers
Drive the professionalisation of application integration within the Bauer Media Group
Perspective for development and management of an integration team
Represent the aspects for examinations and tests in all phases of the project
Manage the delivery of the test approach & strategy supported by the creation of detailed project plans for the various testing cycles
Plan, communicate with, mobilise and manage the resources required for test execution and sign-off
Manage and sign off on the scope of User Test
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Manage the creation and execution of test scenarios, scripts and conditions for User Acceptance Test, design and develop automation scripts when needed
Execute all levels of testing (User Acceptance, System, Integration, and Regression)
Support & facilitate the coordination of any business resources or technology activities needed during other testing phases (e.g. SIT)
Drive the management and resolution of defect closure during the SIT and UAT test phases
Monitor the planned test activities with regard to compliance with results and deadlines
Detect and track software defects and inconsistencies
Oversee the end-to-end architecture & solution design across applications in the Finance Transformation program
Work with the Accenture delivery team and other legacy application owners to help facilitate an integrated solution delivery across the functional areas and project workstreams related to the Finance Transformation program
Define and determine carve out needs in the legacy landscape including integration needs to connect the S/4 Hana solution with the legacy landscape in Poland
Liaise with application vendors for product related issues linked to the Finance Transformation Program
Support the BMG Enterprise Architect in discussions in the Design and Change Authority forums to make decisions on the target architecture for the Finance Transformation Program
Advise on the mapping of business processes to BMG’s application landscape
Advise on identification and implementation of changes to the applications in Finance Transformation scope so that they meet business process requirements
Managing the third application owners to align with the overall architectural standards and ensuring standardisation
Managing golden template discussions with local TP application owners
Represent the aspects for examinations and tests in all phases of the project
Manage the delivery of the test approach & strategy supported by the creation of detailed project plans for the various testing cycles
Plan, communicate with, mobilise and manage the resources required for test execution and sign-off
Manage and sign off on the scope of User Test
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Manage the creation and execution of test scenarios, scripts and conditions for User Acceptance Test, design and develop automation scripts when needed
Execute all levels of testing (User Acceptance, System, Integration, and Regression)
Support & facilitate the coordination of any business resources or technology activities needed during other testing phases (e.g. SIT)
Drive the management and resolution of defect closure during the SIT and UAT test phases
Monitor the planned test activities with regard to compliance with results and deadlines
Detect and track software defects and inconsistencies
Oversee the end-to-end architecture & solution design across applications in the Finance Transformation program
Work with the Accenture delivery team and other legacy application owners to help facilitate an integrated solution delivery across the functional areas and project workstreams related to the Finance Transformation program
Define and determine carve out needs in the legacy landscape including integration needs to connect the S/4 Hana solution with the legacy landscape in Poland
Liaise with application vendors for product related issues linked to the Finance Transformation Program
Support the BMG Enterprise Architect in discussions in the Design and Change Authority forums to make decisions on the target architecture for the Finance Transformation Program
Advise on the mapping of business processes to BMG’s application landscape
Advise on identification and implementation of changes to the applications in Finance Transformation scope so that they meet business process requirements
Managing the third application owners to align with the overall architectural standards and ensuring standardisation
Managing golden template discussions with local TP application owners
Consulting and support in the implementation of common integration scenarios in the SAP area but also connections to “Non-SAP”-SAP and “Non-SAP”- “Non-SAP”services
Partial project responsibility in international SAP projects through analysis and further development of existing SAP and non-SAP integration solutions
Active participation in the global S/4HANA & SuccessFactors transformation programs
Establishment of SAP CI as iPaaS platform within the Bauer Media Group
Proactive design of a sustainable integration landscape in the global SAP environment
Analyzing users stories and/use cases/requirements for validity and feasibility
Defining and creating technical specifications for new system and integration requirements
Monitoring, troubleshooting and root cause analysis in the operative business of the SAP integration solutions
Creation of technical and user documentation
Coordination of external service providers
Drive the professionalisation of application integration within the Bauer Media Group
Perspective for development and management of an integration team
Be a vital link between Bauer Group Technology and our business departments
Gather business requirements and develop specifications
Analyse, document, and optimize processes
Team up with our Technology functions such as Project Management, Application Development, Infrastructure & Operations, IT Security and Service Management to create a great customer experience
Support and lead small projects from inception to go-live and roll-out (primarily in ERP)
Participate in end-to-end system testing and third level support
Understand strategy, background and goals of transformation initiative
Support the change lead in developing and delivering the overall change plan
Apply change management processes and tools to support adoption of the changes; deliver hands-on change management activities in Poland
Anticipate and manage resistance (risk mitigation) locally
Collaborate with Communications function to support the design, development, delivery and management of communications, recognizing that the Communication function is leading this aspect of change
Collaborate with other project team members in integrating change management into their project plans
Engage and coach diverse stakeholders with regards to change and adoption
Identify, conduct impact analyses, and assess change readiness, of key stakeholders
Provide input, document requirements, and support the design and delivery of training programs
Define and measure success metrics and monitor change progress
Contribute to defining and implementing a target culture, leadership and ways of collaboration in line with group-wide people & culture development initiatives
The focus of this role will be supporting the Group Tax manager for Poland and Global Group Tax with Bauer’s various tax requirements, gathering and combining data to ensure that we meet our tax obligations
Calculation of corporate income tax for all Polish Group entities
Calculation of deferred taxes
Verification of business operations, transactions and procedure to ensure tax compliance (together with other team members)
Analysis of account codes for support tax treatment (bookings done by Accounting)
Corporate tax reporting to the tax authorities
Corporate tax reporting to the Group in the dedicated tool
Support in other tax reporting such as MDR and transfer pricing
Researches related to answering ad hoc tax questions
Support in audit process
Ensuring the proper retention of records and documentation
The Business Strategy Partner will work closely together with and report to the Head of the respective BA/BU and the Head of Group Strategy in order to:
identify, analyze and resolve strategic issues,
analyze and assess the current position of the business in its respective market,
evaluate new business ideas and strategic options for the further development of the business,
prepare the BA’s/BU’s presentation for the annual Strategy Review with Bauer Media Group’s Executive Board,
lead or support strategic projects (within the BA/BU as well as cross-regional and cross-functional projects)
zarządzanie rozwojem Salesforce w celu wsparcia użytkowników działu sprzedaży poprzez identyfikowanie oraz implementowanie nowych funkcji, dbanie o harmonogram wdrożeń zapewniając osiągnięcie celów organizacji,
tworzenie wizji produktu we współpracy z obszarem biznesowym, która pozwoli na ujednolicenie, optymalizację i automatyzację procesu sprzedaży,
planowanie i zarządzanie harmonogramem oraz backlog’iem,
wykorzystanie metodologii Agile i Scrum/Kanban w rozwoju systemu poprzez analizowanie procesów, potrzeb biznesowych oraz systemowych,
definiowanie priorytetów, ustalenie kryteriów akceptacji dostarczanych rozwiązań oraz planowanie pracy zespołu,
zarządzanie procesem wdrożenia Salesforce w pięciu współpracujących organizacjach,
tworzenie i organizacja dokumentacji produktowej,
zarządzanie integracją z innymi systemami, zarządzanie cyklem zmian,
współpraca z zespołem tworzącym produkt oraz reprezentantami obszarów biznesowych, w tym menadżerami C-level
Kreowanie ambitnej, a przy tym realistycznej wizji i strategii sprzedażowej we wszystkich kanałach, zgodnej z wartościami Grupy, w nastawieniu zarówno na dostarczenie wyników (efektywność biznesowa), jak i wartości dla Klientów (klientocentryczność),
Rozwój sprzedaży zgodnie ze strategicznymi celami Grupy SEO poprzez rozwijanie oferty produktowej, nowe segmenty rynkowe, nowe metody i kanały generowania leadów, rozwój i zwiększanie efektywności procesów i tworzenie skalowanej struktury sprzedaży,
Rozwój działań marketingowych nakierowanych na skalowanie sprzedaży w sposób mierzalny i generujący ROI,
Zarządzanie działaniami sprzedażowymi w oparciu o cele, wyniki sprzedaży, kluczowe KPI, lejek sprzedażowy, dane dot. prowadzonych działań marketingowych i inne miary powiązane ze sprzedażą czy wynikające z posprzedażowej realizacji usług (marża, churn, itp.),
Kreowanie polityki cenowej usług i produktów będących w ofercie Grupy SEO wg. oczekiwanych marż,
Aktywna współpraca z całą kadrą menedżerską na rzecz realizacji budżetu Grupy - zarówno w zakresie przychodów, jak i marży i zysku netto,
Doradztwo dla Zarządu i całego C-level Grupy w zakresie zwiększania przychodów,
Budowanie zintegrowanych kanałów i zespołów sprzedażowych działających bez silosów, partnersko współpracujących z innymi obszarami (Marketing, Fullfilment, HR, R&D, IT, Finance, etc.),
Projektowanie i wdrażanie systemów premiowych i bonusowych wspierających realizację celów biznesowych Grupy,
Identyfikowanie ryzyk i barier w realizacji strategii sprzedażowej oraz implikacji rynkowych, a także proponowanie najkorzystniejszych biznesowo rozwiązań dla Grupy – w zakresie oferty, cennika, metod pozyskiwania Klienta,
Tworzenie planów biznesowych uwzględniających plany sprzedażowe, generowane przychody, koszty i zyski z uwzględnieniem założeń dot. popytu, celów biznesowych czy historycznych benchmarków,
Udział w tworzenie budżetu oraz nadzór nad jego realizacją,
Rozwój kompetencji zespołów,
Aktywny udział we współtworzeniu nowych i rozwoju aktualnych produktów oraz ich wprowadzanie do sprzedaży
zarządzanie rozwojem Salesforce w celu wsparcia użytkowników działu sprzedaży poprzez identyfikowanie oraz implementowanie nowych funkcji, dbanie o harmonogram wdrożeń zapewniając osiągnięcie celów organizacji,
tworzenie wizji produktu we współpracy z obszarem biznesowym, która pozwoli na ujednolicenie, optymalizację i automatyzację procesu sprzedaży,
planowanie i zarządzanie harmonogramem oraz backlog’iem,
wykorzystanie metodologii Agile i Scrum/Kanban w rozwoju systemu poprzez analizowanie procesów, potrzeb biznesowych oraz systemowych,
definiowanie priorytetów, ustalenie kryteriów akceptacji dostarczanych rozwiązań oraz planowanie pracy zespołu,
zarządzanie procesem wdrożenia Salesforce w pięciu współpracujących organizacjach,
tworzenie i organizacja dokumentacji produktowej,
zarządzanie integracją z innymi systemami, zarządzanie cyklem zmian,
współpraca z zespołem tworzącym produkt oraz reprezentantami obszarów biznesowych, w tym menadżerami C-level
prowadzenie zespołów Copywritingu i Content Marketingu oraz rozwijanie struktury w celu zaspokojenia potrzeb Klientów i rosnącej ich liczby w Polsce i zagranicą,
rozwijanie procesów realizacji usług contentowych i gospodarne/elastyczne wykorzystywanie dostępnych zasobów w celu maksymalizacji zadowolenia Klientów,
określanie, wdrażanie i mierzenie KPI w zakresie jakości i realizacji usług,
identyfikowanie nieefektywnie działających procesów - zwinne wdrażanie usprawnień, nowych procesów, dostosowywanie zespołów do zamierzonych ról w duchu budowania wartości dla Klientów i Biznesu,
proaktywna współpraca z pozostałymi obszarami biznesowymi (np. CS, sprzedaż, SEO, PPC) mając na względzie cele: zwiększania zadowolenia Klientów w zakresie rozwoju i bieżących spraw,
budowanie środowiska współpracy opartego na kreatywności, zaangażowaniu i wzajemnym wsparciu – na szczeblu operacyjnym jak i liderów zespołów,
rozwijanie standardów realizacji usługi i kompetencji zespołów