Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
To nie jest typowa rola Payroll Managera, ponieważ oprócz zarządzania zespołem i całym obszarem payroll, w ramach odpowiedzialności są również rozwój produktu jako Subject Matter Expert oraz wspieranie zespołu sprzedaży oraz klientów poprzez ich edukowanie oraz konsultowanie trudnych tematów, co czyni ją bardzo ciekawą i pełną możliwości wpływu na biznes. Rola jest zbazowana głównie w Warszawie, pracujemy hybrydowo i w biurze pojawiamy się przynajmniej 2 razy w tygodniu
Zarządzanie i organizacja pracy zespołu kilku specjalistów w Dziale Kadrowo-Płacowym, którzy odpowiadają za:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy,
- Rozliczanie wynagrodzeń z umów o pracę,
- Terminowe rozliczaniem zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek ZUS oraz obsługę PPK,
- Rejestrację i wyrejestrowanie pracowników oraz zleceniobiorców z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
- Monitorowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, kierowanie na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych i rozliczaniem wynagrodzeń dla tych umów,
- Rozliczanie czasu pracy i nieobecności,
- Przygotowywanie raportów, zestawień analiz na potrzeby organizacji
- Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur
- Działanie jako Subject Matter Expert w obszarze rozwoju produktu poprzez doradztwo w zakresie ustawiania procesów w systemie z zachowaniem wymogów formalno - prawnych
Wsparcie sprzedaży oraz klientów poprzez:
- Edukowanie ich w zakresie produktu oraz procesów,
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.02.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Zainteresowanie kwestiami kadrowo - płacowymi będzie dodatkowym atutem. Szukamy Asystent/ki Działu Kadr i Płac
Czym będziesz się zajmować:
• Wsparciem działu w przygotowywaniu umów cywilnoprawnych oraz naliczaniu wynagrodzeń
• Prowadzeniu dokumentacji kadrowej
• Sporządzaniu prostych zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr
• Wsparciem zespołu w kompleksowej obsłudze klientów oraz prace administracyjne na rzecz działu
• Bezpośrednim kontakt z Klientami i ich Pracownikami w celu wyjaśnienia kwestii pracowniczych
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Szukamy Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta
Czym będziesz się zajmować:
• Obsługą klienta indywidualnego oraz współprac B2B,
• Moderacja grupy na FB,
• Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami,
• Prowadzeniem szkoleń wstępnych dla klientów (np. obsługa systemu),
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 02.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Szukamy Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta
Czym będziesz się zajmować:
• Obsługą klienta indywidualnego oraz współprac B2B,
• Moderacja grupy na FB,
• Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami,
• Prowadzeniem szkoleń wstępnych dla klientów (np. obsługa systemu),
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 02.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Zainteresowanie kwestiami kadrowo - płacowymi będzie dodatkowym atutem. Szukamy Asystent/ki Działu Kadr i Płac
Czym będziesz się zajmować:
• Wsparciem działu w przygotowywaniu umów cywilnoprawnych oraz naliczaniu wynagrodzeń
• Prowadzeniu dokumentacji kadrowej
• Sporządzaniu prostych zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr
• Wsparciem zespołu w kompleksowej obsłudze klientów oraz prace administracyjne na rzecz działu
• Bezpośrednim kontakt z Klientami i ich Pracownikami w celu wyjaśnienia kwestii pracowniczych
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta, który ma doświadczenie w podobnym obszarze
Czym będziesz się zajmować:
• Obsługą klienta indywidualnego oraz współprac B2B,
• Moderacja grupy na FB,
• Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami,
• Prowadzeniem szkoleń wstępnych dla klientów (np. obsługa systemu),
Nazwa stanowiska właściwie mówi wszystko – Head of Product – Twoim zadaniem będzie zarządzanie tym, jak produkt wygląda i koordynacja tworzenia nowego narzędzia online przy ścisłej współpracy z naszymi zespołami operacyjnymi i IT
Jeśli widzisz w sobie lidera, lubisz kiedy rzeczy są zrobione w terminie i wiesz, że jak się nie da w jedne sposób, to da się w inny, to rola dla Ciebie
Jest to duża odpowiedzialność, bo będziesz odpowiadać za strategię produktu, zarządzanie operacyjne i wdrożenia usprawnień, ale spokojnie – zespół służy wsparciem
Potrzebujemy osoby komunikatywnej, opanowanej i cierpliwej, która dobrze radzi sobie w stresujących sytuacjach. Zainteresowanie kwestiami księgowymi lub finansowymi będzie dodatkowym atutem. Szukamy Asystenta/ki Działu Księgowości, który poczynił już pierwsze kroki w obszarze obsługi klienta
Czym będziesz się zajmować:
• Obsługą telefoniczną klientów,
• Obsługą zgłoszeń klientów za pomocą modułu komunikacji,
Potrzebujemy osoby, która interesuje się kwestiami księgowymi i w tym kierunku chce poszerzać swoją wiedzę. Szukamy Młodszego Specjalisty, który poczynił już pierwsze kroki w obszarze należności
Czym będziesz się zajmować:
• Wystawianiem i weryfikacją dokumentów sprzedaży w systemie finansowo-księgowym,
• Dekretacją i księgowaniem dokumentów sprzedaży w systemie finansowo-księgowym,
• Archiwizacją dokumentów sprzedaży
• Obsługą zgłoszeń klientów dotyczących należności
• Procesem zamknięcia miesiąca i roku w obszarze należności