Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa kadrowa pracowników i współpracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy wsparciu zewnętrznego biura księgowego, w tym dedykowanej kadrowej;
sporządzanie i obsługa umów cywilnoprawnych;
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;
przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy;
obsługa zgłoszeń do ZUS, Urzędu Skarbowego, praca.gov.pl oraz urzędów zajmujących się obsługą cudzoziemców;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań;
sporządzanie miesięcznych raportów kadrowo-płacowych na potrzeby działów wewnętrznych
Obsługa kadrowa pracowników i współpracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy wsparciu zewnętrznego biura księgowego, w tym dedykowanej kadrowej;
sporządzanie i obsługa umów cywilnoprawnych;
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;
przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy;
obsługa zgłoszeń do ZUS, Urzędu Skarbowego, praca.gov.pl oraz urzędów zajmujących się obsługą cudzoziemców;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań;
sporządzanie miesięcznych raportów kadrowo-płacowych na potrzeby działów wewnętrznych
dbałości o rozwój zespołu, który, zapewni odpowiedniej jakości doświadczenie gastronomiczne, budując relacje z Gośćmi i w ten sposób osiągnie założone wyniki finansowe
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager Operacyjny w sieci lokali gastronomicznych
Działyńskich 2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Odpowiedzialności, samodzielności i inicjatywy,
dbałości o rozwój zespołu, który:
zapewni odpowiedniej jakości doświadczenie gastronomiczne, budując relacje z Gośćmi i w ten sposób osiągnie założone wyniki finansowe
Bycia zaangażowanym, serdecznym i efektywnie działającym z zespołem Liderem lokalu gastronomicznego - poczucia odpowiedzialności w swoim obszarze,
Dbania o wyniki sprzedażowe i rezultat osiągany dla lokalu oraz dla całej firmy,
Świadomości sprzedażowej, przygotowania raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych i działaniami z tym związanymi,
Dbanie o przestrzeganie zasad norm i higieny pracy w zespole lokalu gastronomicznego, a także zespołowego poczucia codziennej frajdy z pracy,
Dbanie o wizerunek firmy, a w szczególności o zachowanie wartości, dobrych praktyk, przestrzeganie naszych standardów z jej filarami: czystość, jakość, sprzedaż sugestywno - relacyjna, gościnność,
Bieżącej dobrej i efektywnej współpracy z Kierownikami Zmian,
Koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich Liderów Lokali, optymalizacji własnych założeń i planów z działaniami innych działów,
Rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji,
Dbanie o rozwój własny oraz współpracowników,
Proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
Świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie - zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu
Bycia zaangażowanym, serdecznym i efektywnie działającym z zespołem Liderem lokalu gastronomicznego - poczucia odpowiedzialności w swoim obszarze,
Dbania o wyniki sprzedażowe i rezultat osiągany dla lokalu oraz dla całej firmy,
Świadomości sprzedażowej, przygotowania raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych i działaniami z tym związanymi,
Dbanie o przestrzeganie zasad norm i higieny pracy w zespole lokalu gastronomicznego, a także zespołowego poczucia codziennej frajdy z pracy,
Dbanie o wizerunek firmy, a w szczególności o zachowanie wartości, dobrych praktyk, przestrzeganie naszych standardów z jej filarami: czystość, jakość, sprzedaż sugestywno - relacyjna, gościnność,
Bieżącej dobrej i efektywnej współpracy z Kierownikami Zmian,
Koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich Liderów Lokali, optymalizacji własnych założeń i planów z działaniami innych działów,
Rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji,
Dbanie o rozwój własny oraz współpracowników,
Proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
Świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie - zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu
Bycia zaangażowanym, serdecznym i efektywnie działającym z zespołem Liderem lokalu gastronomicznego - poczucia odpowiedzialności w swoim obszarze,
Dbania o wyniki sprzedażowe i rezultat osiągany dla lokalu oraz dla całej firmy,
Świadomości sprzedażowej, przygotowania raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne) wraz z wnioskowaniem na podstawie tych danych i działaniami z tym związanymi,
Dbanie o przestrzeganie zasad norm i higieny pracy w zespole lokalu gastronomicznego, a także zespołowego poczucia codziennej frajdy z pracy,
Dbanie o wizerunek firmy, a w szczególności o zachowanie wartości, dobrych praktyk, przestrzeganie naszych standardów z jej filarami: czystość, jakość, sprzedaż sugestywno - relacyjna, gościnność,
Bieżącej dobrej i efektywnej współpracy z Kierownikami Zmian,
Koordynacji i udziału w cyklicznych spotkaniach wszystkich Liderów Lokali, optymalizacji własnych założeń i planów z działaniami innych działów,
Rekomendowania działań zapobiegawczych i prewencyjnych oraz współpracy w ich realizacji,
Dbanie o rozwój własny oraz współpracowników,
Proaktywności, zaangażowania i odpowiedzialności za swój obszar połączonego z partnerską współpracą z działami współzależnymi,
Świadomości wpływu swoją pracą na inne obszary w firmie - zespołowej współpracy oraz monitorowania, raportowania rezultatów do/dla zespołu