Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące utrzymywanie czystości i porządku na terenie Zakładów wchodzących w skład Instytutu Biotechnologii Medycznej i Onkologii Doświadczalnej oraz w pomieszczeniach
w tym porządkowanie i odnoszenie odpadów biologicznych do spalarni. Mycie i czyszczenie oraz codzienny przegląd sprzętów laboratoryjnych tj. lodówki i chłodnie. Współpraca z sekretariatem w obsłudze korespondencji
drobne prace logistyczne
związane z bieżącą pracą Instytutu oraz zarządzanie narzędziami potrzebnymi w codziennej działalności jednostki (np. odczynniki chemiczne
artykuły papiernicze i czystościowe
etc.)
pomoc w organizacyjnym przygotowaniu zajęć dydaktycznych
wykonywanie innych bieżących poleceń kierownika Instytutu. Praca od poniedziałku do piątku
Technik Laboratoryjny w Katedrze i Zakładzie Farmakognozji
Gdańsk
Wygasła: 21.07.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Przygotowywanie ćwiczeń mikroskopowych i z analizy fitochemicznej
w zakresie surowców roślinnych oraz odczynników chemicznych i szkła laboratoryjnego. Pomoc techniczna w czasie trwania zajęć. Przygotowywanie zestawów surowców do mikroskopowych ćwiczeń w zakresie analizy morfologiczno-anatomicznej. Przygotowywanie zamówień: na szkło laboratoryjne
odczynniki chemiczne i zioła etc
Prowadzenie elektronicznej ewidencji wszystkich będących w użytkowaniu substancji chemicznych i sprzętu oraz szkła laboratoryjnego. Prowadzenie i nadzór nad magazynami chemicznymi
w tym również obsługa bunkra ze składowanymi tam substancjami chemicznymi. Wydawanie i przyjmowanie szkła i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb pracowników i studentów wykonujących prace magisterskie. Pomoc techniczna w pracach badawczych. Specjalistyczne mycie szkła laboratoryjnego. Zbiór surowców roślinnych
suszenie i przygotowanie do ćwiczeń
w tym prowadzenie magazynu ziół. Konserwacja sprzętu laboratoryjnego i drobnego inwentarza. Pomoc w przygotowaniu kasacji /zużytej aparatury
bielizny
mebli/ i nadzór techniczny przy inwentaryzacji. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Praca od poniedziałku do piątku
projektowanie, rozwój, utrzymanie i administracja hurtowni danych w modelu zgodnym z DevSecOps,
rozwój kodu źródłowego, tworzenie dokumentacji i utrzymanie systemu zarządzania danymi zawierającym narzędzia do: anonimizacji, transformacji, ekstrakcji, czyszczenia, przetwarzania, formatowania i dostarczania danych klinicznych,
tworzenie skryptów w wybranej platformie chmurowej oraz w języku Python i R,
budowa modeli AI i uczenie tych modeli,
prowadzenie dokumentacji technicznej obsługiwanych rozwiązań informatycznych,
analiza i rozwiązywanie problemów, dzielenie się posiadaną wiedzą,
testowanie i dobór narzędzi informatycznych, wspomagających pozyskanie, przetwarzanie i analizę danych klinicznych zgodnie z modelem DevSecOps,
bezpośrednie wsparcie badaczy w zakresie technicznym pozyskiwania danych, klinicznych oraz przygotowania kodu źródłowego dla obróbki i analiz danych klinicznych
zaangażowanie na przestrzeni całego życia projektu, tj. na etapach: analizy, kodowania, testów zgodnie z DevSecOps jako konsultant i doradca,
bieżące kontrolowanie mechanizmów bezpieczeństwa danych, w tym przetwarzania danych w środowisku chmurowym,
analizowanie, konsultowanie i reakcje na zdarzenia bezpieczeństwa, ataki, naruszenia i inne incydenty,
doskonalenie procesów S-SDLC (Secure Software Development Lifecycle),
przygotowywanie rekomendacji, współpraca z developerami w zakresie tworzenia bezpiecznego oprogramowania,
tworzenie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa IT,
koordynacja i nadzór nad wdrażaniem procedur bezpieczeństwa informatycznego w organizacji, w tym wypracowywanie z partnerami i potem wdrożenie systemu organizacyjnego zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnym z normą ISO27001 i standardami branżowymi IT mającymi zastosowanie w środowisku medycznym i chmurowym,
uzyskanie gotowości do certyfikacji ISO27001 dla wybranego zakresu działania Centrum Medycyny Cyfrowej,
organizowanie okresowych audytów bezpieczeństwa zgodnych z normą ISO27001, a następnie zorganizowanie z partnerem zewnętrznym procesu certyfikacji zgodności z normą ISO207001,
identyfikacja, analiza i zarządzanie ryzykami i zagrożeniami z obszaru bezpieczeństwa, a także inicjowanie wdrażania środków ochronnych i nadzorowanie prac z tym związanych,
opracowywanie i wdrażanie procedur ciągłości działania zgodnych z normą ISO22301 dla platformy oraz procesów biznesowych IP_CMC,
współpraca przy audytach bezpieczeństwa platformy IP_CMC,
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników dotyczących zasad bezpieczeństwa danych
zarządzanie, utrzymanie, optymalizacja oraz rozwój systemów przetwarzania danych,
monitorowanie poprawności działania zintegrowanych systemów baz danych, które służą do gromadzenia, przechowywania, zarządzania i analizowania dużych ilości danych z różnych źródeł,
dostrajanie narzędzi ETL poprzez identyfikację wąskich gardeł i sugerowanie optymalizacji,
współpraca z zespołem rozwoju oraz zespołem utrzymania rozwiązania IP_CMC,
Specjalista ds. Obsługi Umów w Dziale Obsługi Umów
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział wraz z jednostkami merytorycznymi w przygotowywaniu oraz przeglądaniu projektów umów i aneksów,
udział w przeglądzie dokumentów prawnych związanych z zawieranymi umowami i aneksami,
koordynowanie obiegu dokumentów w zakresie opiniowania dokumentów i podpisywania umów oraz operacyjna obsługa innych zadań działu,
udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wzorców umownych standardowych umów zawieranych przez Uczelnię,
udział w cyfryzacji wzorców standardowych umów i monitorowanie ich wdrożenia lub aktualizacji w obiegu elektronicznym,
administrowanie i nadzorowanie kompletności Centralnego Rejestru Umów w zakresie ewidencji umów w rejestrze elektronicznym,
dbałość o bezpieczeństwo dokumentów, w tym o ochronę danych i informacji poufnych oraz przechowywanie umów i aneksów w wersji papierowej oraz ich archiwizacja
opracowywanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projektów umów, ustalanie terminów realizacji,
uczestnictwo w opracowywaniu planów remontów/ inwestycji na dany rok kalendarzowy,
uczestnictwo w realizacji procesów inwestycyjnych,
przygotowywanie wniosków i umów, nadzór nad realizacją oraz rozliczeniem prac wynikających ze zleceń i umów na prace budowlano-remontowe,
kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
realizacja i rozliczenia robót budowlanych ze środków budżetu działu lub/i źródeł zewnętrznych,
weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej mając na celu przyjęcie do realizacji optymalnych oczekiwanych przez GUMed rozwiązań technicznych i kosztowych,
nadzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych (przeglądy obiektów zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane),
przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych oraz realizacji zadań wynikających z przeprowadzanych przeglądów,
tworzenie bazy wiedzy i archiwizacja danych do zasobów sieciowych,
tworzenie standardów i procedur w obszarze swojej działalności,
udział w komisjach przetargowych,
uzyskiwanie niezbędnych i wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń
zarządzanie, utrzymanie, optymalizacja oraz rozwój systemów przetwarzania danych,
monitorowanie poprawności działania zintegrowanych systemów baz danych, które służą do gromadzenia, przechowywania, zarządzania i analizowania dużych ilości danych z różnych źródeł,
dostrajanie narzędzi ETL poprzez identyfikację wąskich gardeł i sugerowanie optymalizacji,
współpraca z zespołem rozwoju oraz zespołem utrzymania rozwiązania IP_CMC,
kolekcjonowanie, przetwarzanie, zabezpieczanie i zarządzanie materiałem biologicznym oraz powiązanymi danymi dawców-wolontariuszy,
izolacja materiału genetycznego z materiału biologicznego pochodzącego od dawców-wolontariuszy oraz przeprowadzanie okresowych testów jakościowych zgodnie z programem kontroli jakości w biobanku,
zaangażowanie w rozwój, wdrażanie i utrzymywanie Systemu Zapewnienia i Zarządzania Jakością,
ścisła współpraca z innymi jednostkami wykonującymi zadania w ramach projektu,
realizacja zadań organizacyjno-administracyjnych,
opieka nad pomieszczeniami, sprzętem i aparaturą,
inne zadania i czynności związane z biobankowaniem oraz sprawnym funkcjonowaniem Centralnego Biobanku
zbieranie, analiza i interpretacja danych w celu ich wizualizacji,
oczyszczanie, transformacja i ładowanie (ETL) danych,
wykonywanie analizy statystycznej i eksploracyjnej danych w celu identyfikacji danych medycznych dla wskazania konkretnych wzorców i istotnych zależności,
tworzenie raportów, prognoz i analiz,
zapewnienie, że dane są dokładne, spójne i bezpieczne,
współpraca z zespołem rozwoju oraz zespołem utrzymania rozwiązania IP_CMC,
tworzenie dokumentacji oraz diagramów w Enterprise Architect,
zbieranie, analiza i zrozumienie potrzeb oraz wymagań biznesowych związanych z przetwarzaniem danych,
tworzenie specyfikacji systemów przetwarzania danych, obejmujących architekturę, procesy, interfejsy i integracje,
projektowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów przetwarzania danych wraz z identyfikowaniem obszarów do optymalizacji w celu zwiększenia wydajności procesów przetwarzania danych,
współpraca z zespołem rozwoju oraz zespołem utrzymania rozwiązania IP_CMC,
tworzenie dokumentacji oraz diagramów w Enterprise Architect,
przekształcanie potrzeb na opis konkretnych rozwiązań, produktów i/lub usług,
współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji, zrozumienia i interpretacji potrzeb biznesowych,
przygotowanie specyfikacji wymagań biznesowej oraz systemowej, niezbędnej do projektowania rozwiązań oraz tworzenie modeli biznesowych, analizowanie ryzyk oraz ewaluacja alternatywnych rozwiązań,
współpraca z zespołem rozwoju oraz zespołem utrzymania rozwiązania IP_CMC,
tworzenie dokumentacji oraz diagramów w Enterprise Architect
koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami,
opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach,
dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,
ocena kwalifikowalności wydatków zgodnie z przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz umowami o dofinansowanie,
opisywanie dokumentacji finansowo-kadrowej zgodnie z wytycznymi,
opracowywanie finansowej części wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań związanych z realizacją i rozliczaniem projektów,
bieżąca współpraca z zespołami projektowymi oraz jednostkami Uczelni biorącymi udział w realizacji projektów,
współpraca z instytucjami udzielającymi dofinansowania w zakresie rozliczeń projektu,
podejmowanie działań zmierzających do eliminowania nieprawidłowości i zagrożeń stwierdzonych w trakcie realizacji projektów oraz wniosków wynikających z analiz audytowych i kontrolnych,
przygotowanie dokumentacji oraz udział w kontrolach i audytach projektów, archiwizacja dokumentacji projektowej
Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:
analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,
przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,
zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,
bieżąca obsługa powierzonych systemów informatycznych,
raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów,
budowanie bazy wiedzy,
Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie)
zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,
konfiguracja procesów w narzędziach low-code,
definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN
Specjalista ds. Systemów Informatycznych - Webcon BPS Developer
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prace w zakresie rozwoju obecnych i nowych aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentów wspomagających procesy Uniwersytetu w oparciu o platformę typu low-code Webcon BPS:
Prace projektowe – wykonanie architektury aplikacji zgodnie ze specyfikacją analityczną,
Prace developerskie w ramach projektu oraz udział w zespole projektowym i bieżąca współpraca z analitykiem, testerem oraz kierownikiem projektu,
Prace wdrożeniowe – implementacja nowych rozwiązań, rozwój obecnych aplikacji oraz integracja platformy Webcon BPS z innymi systemami Uczelni,
Prace utrzymaniowe – bieżący monitoring aplikacji, usuwanie nieprawidłowości działania systemu, aktualizacje platformy Webcon BPS, optymalizacja konfiguracji procesów, świadczenie pomocy dla użytkowników
Doradztwo oraz pomoc w zakresie analizy, konfiguracji, testów oraz wdrożenia produkcyjnego aplikacji, obiegów, procesów konfigurowanych na środowiskach platformy Webcon BPS,
Udział w spotkaniach analitycznych oraz organizacyjnych,
Dokumentacja wdrożeniowa zgodnie z ITIL 4 na podstawie przyjętych w Uniwersytecie procedur
samodzielne obsługiwanie procesów kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi związane z: zawieraniem, rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzaniem aneksów,
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych,
weryfikowanie poprawności zawieranych umów cywilnoprawnych i ich rejestrowanie,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej i jej archiwizacja,
bieżące obsługiwanie pracowników,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, raportów kadrowo-płacowych,
Specjalista ds. Systemów Informatycznych - Webcon BPS Developer
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prace w zakresie rozwoju obecnych i nowych aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentów wspomagających procesy Uniwersytetu w oparciu o platformę typu low-code Webcon BPS:
Prace projektowe – wykonanie architektury aplikacji zgodnie ze specyfikacją analityczną,
Prace developerskie w ramach projektu oraz udział w zespole projektowym i bieżąca współpraca z analitykiem, testerem oraz kierownikiem projektu,
Prace wdrożeniowe – implementacja nowych rozwiązań, rozwój obecnych aplikacji oraz integracja platformy Webcon BPS z innymi systemami Uczelni,
Prace utrzymaniowe – bieżący monitoring aplikacji, usuwanie nieprawidłowości działania systemu, aktualizacje platformy Webcon BPS, optymalizacja konfiguracji procesów, świadczenie pomocy dla użytkowników
Doradztwo oraz pomoc w zakresie analizy, konfiguracji, testów oraz wdrożenia produkcyjnego aplikacji, obiegów, procesów konfigurowanych na środowiskach platformy Webcon BPS,
Udział w spotkaniach analitycznych oraz organizacyjnych,
Dokumentacja wdrożeniowa zgodnie z ITIL 4 na podstawie przyjętych w Uniwersytecie procedur
Specjalista ds. Systemów Informatycznych - WEBCON BPS Developer
Gdańsk
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Ubezpieczeń Społecznych w Dziale Kadr
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielna, kompleksowa obsługa stanowiska ds. ubezpieczeń społecznych pracowników i zleceniobiorców Uczelni, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie do/z ubezpieczeń społecznych, korekty ubezpieczeń,
weryfikacja umów cywilnoprawnych pod względem merytorycznym i formalnym i ich rejestracja w systemie TETA,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, RP-7, raportów kadrowych,
Specjalista ds. Ubezpieczeń Społecznych w Dziale Kadr
Gdańsk
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Monitorowania Badań Klinicznych
Gdańsk
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Dziale Promocji
Gdańsk
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Dziale Promocji
Gdańsk
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługiwanie procesu wybierania, wyceniania, zamawiania, wydawania, sprzedawania i pakowania gadżetów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego wraz z wprowadzaniem danych do systemu uczelnianego, wystawianiem rachunków oraz archiwizacją dokumentów i pilnowaniem stanów magazynowych,
obsługa wniosków o patronat instytucjonalny i imienny Rektora GUMed,
koordynacja i prowadzenie harmonogramu wypożyczania materiałów wystawienniczych,
współorganizacja i obsługa wydarzeń uczelnianych (dni otwarte, konferencje, inauguracja, spotkania integracyjne i inne)
Asystent w Katedrze i Klinice Reumatologii, Immunologii Klinicznej, Geriatrii i Chorób Wewnętrznych
Gdańsk
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adiunkt w Katedrze i Klinice Kardiologii Dziecięcej i Wad Wrodzonych Serca
Gdańsk
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Katedrze i Zakładzie Chemii Farmaceutycznej
Gdańsk
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Legislacji
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w tworzeniu i aktualizowaniu wewnętrznych aktów prawnych, instrukcji i procedur administracyjnych, współpraca z jednostkami merytorycznymi i prowadzenie uzgodnień zapisów wewnętrznych aktów prawnych,
opracowywanie ostatecznej formy wewnętrznych aktów prawnych oraz ich publikacja w bazie aktów prawnych funkcjonującej na uczelni,
przygotowywanie pełnomocnictw, powołań i upoważnień,
bieżące monitorowanie zmian prawnych i ich implementowanie do wewnętrznych aktów prawnych uniwersytetu,
wsparcie obsługi Zespołu Radców Prawnych w bieżącej działalności,
przygotowywanie materiałów i prowadzenie obsługi administracyjnej oraz dokumentacyjnej posiedzeń Senatu i Rady Uczelni,
przygotowywanie sprawozdawczości Działu Legislacji, prowadzenie rejestrów i zestawień Działu Legislacji
Asystent w Katedrze i Zakładzie Technologii Chemicznej Środków Leczniczych
Gdańsk
Wygasła: 01.10.2023
umowa o pracę / na zastępstwo
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adiunkt w Zakładzie Chirurgii Stomatologicznej
Gdańsk
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Instalacji Elektrycznych i Elektroenegretycznych
Gdańsk
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista junior / mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej
Gdańsk
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Naukowo-Technicznych w Katedrze i Zakładzie Technologii Chemicznej Środków Leczniczych
Gdańsk
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lektor Języka Angielskiego w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Gdańsk
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Katedrze i Zakładzie Patomorfologii
Gdańsk
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Zakładzie Prewencji i Dydaktyki (dyd)
Gdańsk
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Zakładzie Fizjoterapii
Gdańsk
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Zakładzie Prewencji i Dydaktyki (bad-dyd)
Gdańsk
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Wykładowca w Zakładzie Pielęgniarstwa Neurologiczno-Psychiatrycznego
Gdańsk
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Komisji Bioetycznej ds. Badań Naukowych
Gdańsk
Wygasła: 22.09.2023
umowa o pracę / na zastępstwo
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Gdańsk
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Zakładzie Pielęgniarstwa Neurologiczno-Psychiatrycznego
Gdańsk
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Katedrze i Zakładzie Histologii
Gdańsk
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Systemów Informatycznych
Gdańsk
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Administrowania Systemami IT
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Konfiguracja i utrzymanie serwerów fizycznych i wirtualnych oraz urządzeń sieciowych,
Zarządzanie systemami operacyjnymi Linux,
Zarządzanie usługami i aplikacjami w sieci komputerowej,
Monitorowanie wydajności serwerów i sieci komputerowej,
Zabezpieczanie infrastruktury przed atakami hakerskimi, niepowołanym dostępem i innymi zagrożeniami oraz monitorowanie aktywności w sieci,
Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych,
Identyfikacja i diagnozowanie problemów związanych z serwerami, sieciami i aplikacjami oraz podejmowanie działań naprawczych,
Aktualizacja oprogramowania serwerowego i sieciowego w celu utrzymania infrastruktury w bezpiecznym stanie,
Zarządzanie użytkownikami i dostępami,
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej konfiguracji, zmian, problemów i działań podejmowanych w infrastrukturze,
Śledzenie trendów i nowych rozwiązań technologicznych oraz ewentualne wdrażanie tych rozwiązań w organizacji w celu poprawy bezpieczeństwa, efektywności i wydajności
Adiunkt w Katedrze i Zakładzie Chemii Farmaceutycznej
Gdańsk
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adiunkt w Zakładzie Parazytologii Tropikalnej
Gdańsk
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT
Gdańsk
Wygasła: 22.06.2023
umowa o pracę
specjalista junior / mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adiunkt w Zakładzie Onkologii Translacyjnej
Gdańsk
Wygasła: 22.06.2023
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:
analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,
przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,
zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,
bieżąca obsługa powierzonych systemów informatycznych,
przygotowywanie scenariuszy testowych pod testy systemów IT oraz konfiguracji systemowych,
przeprowadzanie testów systemów IT w ramach bieżącej współpracy z analitykami, użytkownikami oraz deweloperami
raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów oraz przeprowadzonych testów,
budowanie bazy wiedzy,
Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie)
zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,
konfiguracja procesów w narzędziach low-code,
definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN
Osoba Kierująca Dziekanatem Wydziału Nauk o Zdrowiu
Juliana Tuwima 15, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
koordynacja spraw związanych z działalnością Dziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu, wynikających z obowiązujących przepisów prawa krajowego i wewnętrznego,
monitorowanie i wprowadzanie zmian w przepisach kształtujących zadania Wydziału,
nadzór nad realizacją czynności, wynikających z zapisów ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, Statutu GUMed oraz pozostałych aktów wewnętrznych Uczelni, leżących w obszarze działania dziekanatu,
obsługa administracyjna i organizacyjna pracy Dziekana i Dziekanatu, w tym prowadzenie terminarza spraw i spotkań,
koordynacja procesu planowania i realizacji zajęć dydaktycznych,
współpraca w zakresie zadań związanych z krajową i zagraniczną działalnością badawczą, badawczo-dydaktyczną i dydaktyczną pracowników Wydziału,
nadzór nad ewidencją i sprawozdawczością prowadzoną na Wydziale oraz nad prawidłowością i kompletnością danych w obowiązujących w GUMed systemach informatycznych (np. Verbis, POLON),
nadzór nad terminowością, obsługą korespondencji i prawidłowym obiegiem dokumentów,
kompleksowa obsługa studentów krajowych i obcojęzycznych,
koordynacja spraw związanych z tokiem studiów oraz prowadzeniem dokumentacji przebiegu studiów,
koordynacja prac, związanych z opracowaniem i procesem ewaluacji programów studiów,
przygotowanie i obsługa administracyjno-biurowa posiedzeń Rady Wydziału,
współpraca z innymi jednostkami GUMed przy organizacji uroczystości uczelnianych