Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Staż urzędniczy (docelowo: specjalista do spraw administrowania nieruchomościami w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym)
Wrocław
Wygasła: 27.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocniczych
zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznych regulacji prokuratury
a także zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokuratorów przełożonych
a w szczególności:
2. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie organizacji działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
3. wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych w prowadzonych sprawach
4. prowadzenie korespondencji
sporządzanie i redagowanie projektów pism
5. zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów sporządzanych w prokuraturze i innych pism
oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie
6. Prowadzenie na bieżąco spraw obiektów użytkowanych i zarządzanych przez prokuratury okręgu wrocławskiego w szczególności związane z:
a) prowadzeniem spraw formalnych dotyczących zarządu nieruchomościami w tym odnoszącymi się do kwestii związanymi z zawartymi przez Prokuraturę Okręgową we Wrocławiu
umowami (porozumieniami) dotyczącymi użyczenia
umowami najmu i innymi
b) zapewnienie i rozliczanie dostaw mediów
przygotowywanie deklaracji dotyczących wywozu Śmieci i innych czynności w tym zakresie
wynikających z obowiązujących powszechnie przepisów prawa
d) bieżącym administrowaniem budynkami użytkowanymi przez prokuratury okręgu wrocławskiego
w tym podjęcia czynności zapewniających utrzymaniem ich w czystości i należytym stanem technicznym
d) przyjmowaniem bieżących zgłoszeń użytkowników dotyczących awarii
uszkodzeń i innych problemów związanych z eksploatacją budynków oraz ich załatwieniem
e) weryfikowaniem pod względem merytorycznym oraz opisaniem dowodów księgowych związanych z kosztami utrzymania nieruchomości
f) uczestnictwo w czynnościach związanych z odbiorem inwestycyjnym i remontowym oraz przygotowanie sprawozdań w tym zakresie
g) zapewnienie usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego a także rozliczanie ich realizacji
h) sporządzanie
uaktualnianie i analizowanie planu wskazanych potrzeb na kolejne lata
i) realizacja całości czynności związanych z dokonywaniem zamówień
j) naliczanie i zlecanie opłat związanych z użytkowanymi nieruchomościami
k) sporządzanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych oraz wstępne dokonywanie korekt w zapotrzebowaniu środków finansowych w celu ich realizacji
l) prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego
m) przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
n) dokumentowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych obiektów oraz elementów infrastruktury i wyposażenia
o) kontrola formalna i rachunkowa zweryfikowanych pod względem merytorycznym dokumentów finansowych podlegających realizacji
p) zapewnienie realizacji i rozliczania dostaw mediów oraz usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
q) zlecanie realizacji przeglądów związanych z badaniem stanu nieruchomości oraz elementów infrastruktury i wyposażenia
nadzorowanie ich przeprowadzania oraz odpowiadanie za wdrożenie wniosków i zaleceń
r) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i zgłaszanie szkód
s) prowadzenie spraw dot. najmu
wynajmu nieruchomości oraz naliczanie opłaty dla najemców
wystawianie dokumentów zapłaty
7. obsługa programu PROK SYS
EXCEL
8. wykonywanie czynności związanych z archiwizacją spraw
9. obsługa urządzeń biurowych w zakresie zleconym przez przełożonego
10. wykonywanie innych czynności na polecenie Prokuratora Okręgowego oraz Dyrektora Finansowo-Administracyjnego.
Warunki pracy:
1. praca jednozmianowa
w pełnym wymiarze czasu pracy
przeważnie siedząca
2. praca z przewagą wysiłku umysłowego
przy komputerze
wymagająca szczególnej koncentracji
3. praca w bliskim centrum Wrocławia
4. stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
5. narzędzia i niezbędne materiały do pracy: komputer
urządzenia biurowe
oprogramowanie MS Office
system informatyczny prokuratury PROK-SYS
EXCEL
6. występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie
praca przy monitorze powyżej 4 godzin
7. wynagrodzenie zasadnicze od 6.300 zł do 7.500 zł brutto oraz dodatek stażowy od 5 % do 20% od wynagrodzenia zasadniczego na stażu urzędniczym oraz możliwość awansu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (tj. Dz.U.2024.714).
Dodatkowo oferujemy:
1. możliwość korzystania ze Świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych:
a) dofinansowanie do wypoczynku pracowników
b) dofinansowanie do wypoczynku dzieci
c) świadczenia świąteczne;
2. możliwość członkostwa w pracowniczej kasie zapomogowo-pożyczkowej;
3. możliwość korzystania z kart sportowych na korzystnych warunkach;
4. możliwość korzystania z dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych;
5. miejsce parkingowe na parkingu Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Sądowej 2;
6. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. Trzynastka) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7. nagrody okresowe;
8. stabilna i ciekawa praca w przyjaznej atmosferze.
Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
(Kancelaria - pokój nr 26
I piętro) lub nadać drogą pocztową na adres:
Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
ul. Podwale 30
50-040 Wrocław
wraz ze wskazaniem sygnatury konkursu.
Termin składania dokumentów upływa w dniu 27 grudnia 2024r.
W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Oferta dostępna w sali E
D
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 371 81 06.
Informacje na temat konkursu na stronie:
https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/konkurs-na-stanowisko-specjalisty-ds-administrowania-nieruchomosciami
2) Organizowanie i koordynowanie nauczania i wypłat wynagrodzeń oraz należności publiczno-prawnych
3) Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych
4) Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki.
Oferta dostępna w sali E.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 344 22 24.
Informacje na temat konkursu na stronie:
https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/konkurs-na-staz-urzedniczy-na-stanowisko-glownego-ksiegowego