1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. BEATA SZEWCZYK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BEATA SZEWCZYK

Wrocław, ul. Podwale 30

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Staż urzędniczy (docelowo: specjalista do spraw administrowania nieruchomościami w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym)

Wrocław
Wygasła: 27.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocniczych
  • zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznych regulacji prokuratury
  • a także zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokuratorów przełożonych
  • a w szczególności: 2. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021r. w sprawie organizacji działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
  • 3. wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych w prowadzonych sprawach
  • 4. prowadzenie korespondencji
  • sporządzanie i redagowanie projektów pism
  • 5. zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów sporządzanych w prokuraturze i innych pism
  • oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie
  • 6. Prowadzenie na bieżąco spraw obiektów użytkowanych i zarządzanych przez prokuratury okręgu wrocławskiego w szczególności związane z: a) prowadzeniem spraw formalnych dotyczących zarządu nieruchomościami w tym odnoszącymi się do kwestii związanymi z zawartymi przez Prokuraturę Okręgową we Wrocławiu
  • umowami (porozumieniami) dotyczącymi użyczenia
  • umowami najmu i innymi
  • b) zapewnienie i rozliczanie dostaw mediów
  • przygotowywanie deklaracji dotyczących wywozu Śmieci i innych czynności w tym zakresie
  • wynikających z obowiązujących powszechnie przepisów prawa
  • d) bieżącym administrowaniem budynkami użytkowanymi przez prokuratury okręgu wrocławskiego
  • w tym podjęcia czynności zapewniających utrzymaniem ich w czystości i należytym stanem technicznym
  • d) przyjmowaniem bieżących zgłoszeń użytkowników dotyczących awarii
  • uszkodzeń i innych problemów związanych z eksploatacją budynków oraz ich załatwieniem
  • e) weryfikowaniem pod względem merytorycznym oraz opisaniem dowodów księgowych związanych z kosztami utrzymania nieruchomości
  • f) uczestnictwo w czynnościach związanych z odbiorem inwestycyjnym i remontowym oraz przygotowanie sprawozdań w tym zakresie
  • g) zapewnienie usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego a także rozliczanie ich realizacji
  • h) sporządzanie
  • uaktualnianie i analizowanie planu wskazanych potrzeb na kolejne lata
  • i) realizacja całości czynności związanych z dokonywaniem zamówień
  • j) naliczanie i zlecanie opłat związanych z użytkowanymi nieruchomościami
  • k) sporządzanie rocznych planów inwestycyjnych i remontowych oraz wstępne dokonywanie korekt w zapotrzebowaniu środków finansowych w celu ich realizacji
  • l) prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego nieruchomości prokuratur okręgu wrocławskiego
  • m) przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
  • n) dokumentowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych obiektów oraz elementów infrastruktury i wyposażenia
  • o) kontrola formalna i rachunkowa zweryfikowanych pod względem merytorycznym dokumentów finansowych podlegających realizacji
  • p) zapewnienie realizacji i rozliczania dostaw mediów oraz usług związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
  • q) zlecanie realizacji przeglądów związanych z badaniem stanu nieruchomości oraz elementów infrastruktury i wyposażenia
  • nadzorowanie ich przeprowadzania oraz odpowiadanie za wdrożenie wniosków i zaleceń
  • r) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i zgłaszanie szkód
  • s) prowadzenie spraw dot. najmu
  • wynajmu nieruchomości oraz naliczanie opłaty dla najemców
  • wystawianie dokumentów zapłaty
  • 7. obsługa programu PROK SYS
  • EXCEL
  • 8. wykonywanie czynności związanych z archiwizacją spraw
  • 9. obsługa urządzeń biurowych w zakresie zleconym przez przełożonego
  • 10. wykonywanie innych czynności na polecenie Prokuratora Okręgowego oraz Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. Warunki pracy: 1. praca jednozmianowa
  • w pełnym wymiarze czasu pracy
  • przeważnie siedząca
  • 2. praca z przewagą wysiłku umysłowego
  • przy komputerze
  • wymagająca szczególnej koncentracji
  • 3. praca w bliskim centrum Wrocławia
  • 4. stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
  • 5. narzędzia i niezbędne materiały do pracy: komputer
  • urządzenia biurowe
  • oprogramowanie MS Office
  • system informatyczny prokuratury PROK-SYS
  • EXCEL
  • 6. występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie
  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin
  • 7. wynagrodzenie zasadnicze od 6.300 zł do 7.500 zł brutto oraz dodatek stażowy od 5 % do 20% od wynagrodzenia zasadniczego na stażu urzędniczym oraz możliwość awansu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (tj. Dz.U.2024.714). Dodatkowo oferujemy: 1. możliwość korzystania ze Świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: a) dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • b) dofinansowanie do wypoczynku dzieci
  • c) świadczenia świąteczne; 2. możliwość członkostwa w pracowniczej kasie zapomogowo-pożyczkowej; 3. możliwość korzystania z kart sportowych na korzystnych warunkach; 4. możliwość korzystania z dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych; 5. miejsce parkingowe na parkingu Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Sądowej 2; 6. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. Trzynastka) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7. nagrody okresowe; 8. stabilna i ciekawa praca w przyjaznej atmosferze. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu (Kancelaria - pokój nr 26
  • I piętro) lub nadać drogą pocztową na adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ul. Podwale 30 50-040 Wrocław wraz ze wskazaniem sygnatury konkursu. Termin składania dokumentów upływa w dniu 27 grudnia 2024r. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
  • za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Oferta dostępna w sali E
  • D
  • A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 371 81 06. Informacje na temat konkursu na stronie: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/konkurs-na-stanowisko-specjalisty-ds-administrowania-nieruchomosciami
Pokaż więcej >>
od 6 300 do 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy

Wrocław
Wygasła: 27.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Organizowanie i koordynowanie pracy
  • 2) Organizowanie i koordynowanie nauczania i wypłat wynagrodzeń oraz należności publiczno-prawnych
  • 3) Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych
  • 4) Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 344 22 24. Informacje na temat konkursu na stronie: https://www.gov.pl/web/po-wroclaw/konkurs-na-staz-urzedniczy-na-stanowisko-glownego-ksiegowego
Pokaż więcej >>
od 7 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy

Wrocław
Wygasła: 06.05.2018
Specjalista
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BEATA SZEWCZYK, podziel się opinią i pomóż innym.