Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie zespołem pracowników i zapewnienie efektywnej organizacji pracy. Odpowiedzialność za osiąganie miesięcznych i rocznych celów sprzedażowych. Dbanie o dobry wizerunek sklepu i utrzymywanie go w czystości i porządku. Przyjmowanie i realizacja zamówień towarów oraz dbanie o ich odpowiednie magazynowanie i zaopatrywanie półek. Komunikacja i współpraca z innymi działami
takimi jak księgowość i marketing
w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu. Doradztwo w zakresie produktów oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Monitorowanie sytuacji na rynku i konkurencji oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej do zmian na rynku
Zarządzanie zespołem pracowników i zapewnienie efektywnej organizacji pracy. Odpowiedzialność za osiąganie miesięcznych i rocznych celów sprzedażowych. Dbanie o dobry wizerunek sklepu i utrzymywanie go w czystości i porządku. Przyjmowanie i realizacja zamówień towarów oraz dbanie o ich odpowiednie magazynowanie i zaopatrywanie półek. Komunikacja i współpraca z innymi działami
takimi jak księgowość i marketing
w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu. Doradztwo w zakresie produktów oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Monitorowanie sytuacji na rynku i konkurencji oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej do zmian na rynku
Przygotowanie mięsa do spożycia i do przetwórstwa. Obróbka mięsa
dzielenie półtusz na elementy kulinarne. Obsługa lady mięsnej
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
kierownik działu produktów świeżych
Bełchatów
Wygasła: 27.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem pracowników i zapewnienie efektywnej organizacji pracy. Odpowiedzialność za osiąganie miesięcznych i rocznych celów sprzedażowych. Dbanie o dobry wizerunek sklepu i utrzymywanie go w czystości i porządku. Przyjmowanie i realizacja zamówień towarów oraz dbanie o ich odpowiednie magazynowanie i zaopatrywanie półek. Komunikacja i współpraca z innymi działami
takimi jak księgowość i marketing
w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu. Doradztwo w zakresie produktów oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Monitorowanie sytuacji na rynku i konkurencji oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej do zmian na rynku