Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ustawianie wózków z wypraną i spakowaną odzieżą w miejscach do tego przeznaczonych,
Skanowanie odzieży oraz drukowanie dowodów przeprowadzonych operacji,
Prowadzenie dokumentacji związanej z ilością i jakością odzieży, ewidencjonowanie wszelkich zmian związanych z wymianą odzieży, przeróbką, zmianą oznakowania itp
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Przygotowywanie planów produkcji oraz ich kosztorysów m.in. w oparciu o złożone zamówienia
Opracowywanie harmonogramu realizacji zadań produkcyjnych (obciążenie stanowisk pracy, stan i wydajność maszyn, koszty zużycia mediów itp.)
Nadzorowanie i organizowanie pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
Nadzór nad budynkiem i jego otoczeniem, jego instalacjami i zainstalowanymi urządzeniami
Koordynowanie obiegu odzieży w celu zapewnienia płynnej wymiany i naprawy odzieży
Sporządzanie raportów o stanie zaawansowania procesów, a w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie działań naprawczych
Nadzorowanie organizacji pracy linii produkcyjnych oraz dokonywanie oceny wydajności
Analizowanie rzeczywistych i planowanych kosztów realizacji procesu produkcji. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i wydajności przy zachowaniu właściwego poziomu obsługi klienta
Koordynowanie procesu obiegu informacji wewnątrz działu. Współpraca z innymi działami oraz koordynowanie pracy podwykonawców
Nadzorowanie zagadnień związanych z BHP, zabezpieczeniem zakładu i mienia firmy
Udział w projektach dotyczących usprawniania procesu produkcji
Mailowa i telefoniczna windykacja należności: nawiązywanie kontaktu z Klientami, którzy opóźniają płatności, w celu ustalenia przyczyn zaległości i negocjacji planów spłaty,
Monitorowanie i analiza wierzytelności: analiza i ocena bieżącego stanu należności firmy, identyfikacja dłużników oraz określenie priorytetów windykacyjnych,
Raportowanie i analiza danych: przygotowywanie cyklicznych (miesięcznie i rocznie) raportów dla grupy Elis, które dotyczą skuteczności działań windykacyjnych,
Przygotowywanie dokumentów: wysyłanie pisemnych przypomnień, wezwań do zapłaty oraz innych dokumentów windykacyjnych do naszych Klientów,
Prawne działania windykacyjne: współpraca z zewnętrznymi doradcami prawnymi w przypadkach, gdy konieczne jest podjęcie działań prawnych wobec dłużników,
Współpraca z innymi działami: ścisła współpraca z działem księgowości, sprzedaży i obsługi klienta w celu płynnego przepływu informacji związanych z windykacją należności
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Dołącz do nas jako Specjalista ds. Kontrolingu i bierz udział w kluczowych obszarach naszej działalności:
Raportowanie i analiza danych: cykliczne przygotowywanie miesięcznych raportów przychodów i analiza rachunku wyników według standardów grupowych,
Planowanie finansowe: aktywny udział w przygotowywaniu budżetów rocznych i planów finansowych, a także monitorowanie ich realizacji,
Konsolidacja raportów: współudział w procesie konsolidacji raportów regionu, zapewniając doskonałą jakość danych,
Nadzór nad kalkulatorami prowizji: koordynacja poprawności działania systemu naliczania premii/prowizji handlowych, dbając o zgodność z normami oraz ścisła współpraca w tym zakresie z kadrą menedżerską w dziale operacyjnym i handlowym,
Analiza i prezentacje dla Zarządu: sporządzanie precyzyjnych raportów, analiz i prezentacji dostarczających kluczowe informacje dla Zarządu,
Automatyzacja procesów: tworzenie i doskonalenie narzędzi controllingowych, automatyzujących procesy raportowania i podnoszących efektywność operacyjną
Systemy operacyjne: instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemami operacyjnymi z wykorzystaniem Microsoft Windows Server,
Sieci komputerowe: zarządzanie sieciami LAN/WAN, konfigurowanie protokołów sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN), a także urządzeń takich jak routery czy przełączniki,
Wirtualizacja i cloud computing: tworzenie wirtualnych maszyn (Hyper-V), wykorzystywanie rozwiązań chmurowych (Azure),
Pamięć masowa: konfiguracja i zarządzanie rozwiązaniami pamięci masowej z wykorzystaniem technologii przechowywania danych (SAN, NAS, RAID, HCI),
Bezpieczeństwo IT: implementacja zabezpieczeń sieciowych, firewalli, systemów wykrywania/wstrzymywania włamań z wykorzystaniem najlepszych praktyk z obszaru bezpieczeństwa,
Automatyzacja i skrypty: pisanie skryptów w takich językach jak PowerShell, Bash do automatyzacji zadań,
Zarządzanie serwerami i aplikacjami: zarządzanie serwerami aplikacji, baz danych i serwerami web
Podczas stażu będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie administracyjne działu zakupów w zakresie raportowania oraz zapewnienia płynnego obiegu umów i aneksów
Chcemy angażować Cię w prace projektowe – jednym z projektów przewidzianych do realizacji w początkowym etapie stażu jest np. stworzenie repozytorium umów
W dłuższej perspektywie, wraz z Twoim rozwojem planujemy angażować Cię również w bieżące projekty zakupowe, w których zespołowo lub samodzielnie będziesz czynnie uczestniczył/a w procesie wyboru dostawców
Kierownik ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Manager)
Gdyńska 112, Nowy Tuchom (pow. kartuski)
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Celem pracy Kierownika ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Managera) w Pionie Operacyjnym jest zwiększanie zwrotu z inwestycji w nasze produkty (tekstylia) oraz optymalne ich wykorzystanie poprzez:
• Współpracę z Dyrektorami Zakładów w całej Polsce, Pionem Sprzedaży i Dyrektorem Operacyjnym,
• Udział w procesie prognozowania zakupów odzieży, zgodnie z oczekiwaniami dostawców firmy Elis,
• Aktywny udział w spotkaniach Product Board oraz tworzenie budżetu związanego z zarządzaniem tekstyliami i magazynami,
• Wspieranie zakładów w osiąganiu celów budżetowych,
• Optymalizację przepływów odzieży i monitorowanie przechowywania tekstyliów we wszystkich magazynach lokalnych,
• Zapewnienie jakości i wiarygodność KPI dla magazynów (czas realizacji, wartość magazynu, wydajność magazynu, wewnętrzna stopa zwrotu, wskaźnik rotacji zapasów, niekompletne dostawy do klienta), reagowanie na odchylenia,
• Tworzenie, systematyczna aktualizacja i uzgodnienia; budżetu, harmonogramu i zakresu działań z interesariuszami projektu,
• Zarządzanie ryzykiem i problemami projektowymi - identyfikacja, określenie wpływu, prowadzenie działań minimalizujących i naprawczych
• Regularne raportowanie o stanie prowadzonych prac
Obsługa firmowych social mediów (LinkedIn, YouTube),
Realizacja standardów komunikacji marketingowej Spółki,
Tworzenie wartościowych treści i zarządzanie ich publikacją,
Tworzenie treści strony www, tekstów do materiałów marketingowych,
Dbanie o pozycjonowanie i poprawne katalogowanie strony www (we współpracy z zewnętrzną agencją),
Organizowanie eventów,
Współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi w zakresie: realizacji kampanii marketingowych i reklamowych, komunikacji produktowej, przygotowania materiałów promocyjnych, prowadzenia kampanii internetowych,
Budowanie świadomości marki,
Wsparcie Sprzedaży w dostarczaniu bazy potencjalnych klientów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, które są związane z personalizowaniem odzieży dla danego Klienta, szyciem, praniem, składaniem i wysyłką odzieży,
Nadzorowanie pracy zespołu pracowników produkcji (ok.60 osób) w zakresie rozdzielania, planowania oraz koordynowania ich bieżącej pracy, a także ocena efektywności,
Realizowanie założonego planu produkcji, w tym jasna komunikacja w zespole dotycząca priorytetów,
Monitorowanie i raportowanie wyników produkcji (ścisła współpraca z Liderkami obszarów w zakresie uzupełniania excela o liczbę przepracowanych godzin) oraz systematyczne raportowanie postępów i ewentualnych problemów,
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z działem sprzedaży, w celu ustalenia szczegółów zamówienia, bądź też wyjaśnienia niezgodności,
Ścisła współpraca z działem logistyki, obsługi klienta, a także naszymi Zakładami
Obecnie praca na tym stanowisku odbywa się od pon-pt w godzinach 6.00-14.00, planujemy wprowadzić drugą zmianę od 14.00-22.00. Zakładamy system rotacyjny (tydzień na tydzień)
Wsparcie użytkowników biznesowych: jesteś pierwszą linią wsparcia, gotowy do rozwiązywania problemów i służenia pomocą naszym współpracownikom w korzystaniu z Microsoft Dynamics AX, w kolejnym kroku z Dynamics 365
Koordynacja aktualizacji systemów: masz oko na wszystkie zmiany i aktualizacje, dbając o to, aby nasz system działał płynnie i efektywnie,
Parametryzacja systemu: Twoje umiejętności techniczne pomogą dostosować system do naszych potrzeb i wymagań,
Nadzór nad rozwojem i integracją: jesteś źródłem inspiracji i pomysłów na rozwijanie systemu oraz współpracujesz z naszymi zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić sprawną integrację,
Tworzenie dokumentacji: Twoja precyzja i zdolność do tłumaczenia skomplikowanych technicznych terminów na zrozumiały język pomaga w tworzeniu dokumentacji technicznej i specyfikacji funkcjonalnych,
Analiza i modelowanie biznesu: Twoje spojrzenie na procesy biznesowe i umiejętność rozumienia potrzeb biznesowych pomogą nam w ciągłym doskonaleniu,
Optymalizacja: jako proaktywny specjalista, będziesz poszukiwał obszarów, które możemy zoptymalizować, aby byliśmy jeszcze skuteczniejsi,
Współpraca zewnętrzna: będziesz naszym mostem łączącym nas z partnerami zewnętrznymi, wspierając nasze projekty integracyjne i rozwijając naszą wiedzę
Wsparcie użytkowników biznesowych: jesteś pierwszą linią wsparcia, gotowy do rozwiązywania problemów i służenia pomocą naszym współpracownikom w korzystaniu z Microsoft Dynamics AX, w kolejnym kroku z Dynamics 365
Koordynacja aktualizacji systemów: masz oko na wszystkie zmiany i aktualizacje, dbając o to, aby nasz system działał płynnie i efektywnie,
Parametryzacja systemu: Twoje umiejętności techniczne pomogą dostosować system do naszych potrzeb i wymagań,
Nadzór nad rozwojem i integracją: jesteś źródłem inspiracji i pomysłów na rozwijanie systemu oraz współpracujesz z naszymi zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić sprawną integrację,
Tworzenie dokumentacji: Twoja precyzja i zdolność do tłumaczenia skomplikowanych technicznych terminów na zrozumiały język pomaga w tworzeniu dokumentacji technicznej i specyfikacji funkcjonalnych,
Analiza i modelowanie biznesu: Twoje spojrzenie na procesy biznesowe i umiejętność rozumienia potrzeb biznesowych pomogą nam w ciągłym doskonaleniu,
Optymalizacja: jako proaktywny specjalista, będziesz poszukiwał obszarów, które możemy zoptymalizować, aby byliśmy jeszcze skuteczniejsi,
Współpraca zewnętrzna: będziesz naszym mostem łączącym nas z partnerami zewnętrznymi, wspierając nasze projekty integracyjne i rozwijając naszą wiedzę
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za identyfikację celów biznesowych i zrozumienie potrzeb klientów, tak aby finalnie dostarczyć produkt zgodny z oczekiwaniami i założonym budżetem,
Bliska współpraca z zespołem developerów, klientami a także firmami zewnętrznymi podczas procesu tworzenia oprogramowania, narzędzi BI, hurtowni danych,
Zapewnienie zgodności danych w systemach Business Intelligence (BI) z danymi z systemów źródłowych, oraz zapewnianie optymalnego wykorzystania dostępnych danych,
Dostarczanie i utrzymywanie aplikacji obsługujących naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
Osiąganie celów projektowych, regularne raportowanie o statusie i zarządzanie projektami przez cały cykl życia (kilka równoległych projektów, zwinne metody zarządzania i szybko zmieniające się środowisko),
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za identyfikację celów biznesowych i zrozumienie potrzeb klientów, tak aby finalnie dostarczyć produkt zgodny z oczekiwaniami i założonym budżetem,
Bliska współpraca z zespołem developerów, klientami a także firmami zewnętrznymi podczas procesu tworzenia oprogramowania, narzędzi BI, hurtowni danych,
Zapewnienie zgodności danych w systemach Business Intelligence (BI) z danymi z systemów źródłowych, oraz zapewnianie optymalnego wykorzystania dostępnych danych,
Dostarczanie i utrzymywanie aplikacji obsługujących naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
Osiąganie celów projektowych, regularne raportowanie o statusie i zarządzanie projektami przez cały cykl życia (kilka równoległych projektów, zwinne metody zarządzania i szybko zmieniające się środowisko),
Udział w krajowych i zagranicznych projektach związanych ze zwiększeniem efektywności logistyki i dystrybucji (analizy/symulacje logistyczne, mobilna aplikacja, KPI, optymalizowanie tras, wdrażanie najlepszych praktyk i podnoszenie standardów jakościowych itp.,)
Merytoryczne wsparcie jednostek biznesowych (Skandynawia, Kraje Bałtyckie, Czechy, Polska) w obszarze optymalizacji kosztów,
Współpraca z zespołem ekspertów podczas realizacji projektów,
Przygotowywanie analiz, zestawień, raportów oraz prezentowanie wniosków w języku polskim i angielskim,
Zarządzanie własnym terminarzem, ustalanie harmonogramów działań i priorytetów
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za identyfikację celów biznesowych i zrozumienie potrzeb klientów, tak aby finalnie dostarczyć produkt zgodny z oczekiwaniami i założonym budżetem,
Bliska współpraca z zespołem developerów, klientami a także firmami zewnętrznymi podczas procesu tworzenia oprogramowania, narzędzi BI, hurtowni danych,
Zapewnienie zgodności danych w systemach Business Intelligence (BI) z danymi z systemów źródłowych, oraz zapewnianie optymalnego wykorzystania dostępnych danych,
Dostarczanie i utrzymywanie aplikacji obsługujących naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
Osiąganie celów projektowych, regularne raportowanie o statusie i zarządzanie projektami przez cały cykl życia (kilka równoległych projektów, zwinne metody zarządzania i szybko zmieniające się środowisko),
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za identyfikację celów biznesowych i zrozumienie potrzeb klientów, tak aby finalnie dostarczyć produkt zgodny z oczekiwaniami i założonym budżetem,
Bliska współpraca z zespołem developerów, klientami a także firmami zewnętrznymi podczas procesu tworzenia oprogramowania, narzędzi BI, hurtowni danych,
Zapewnienie zgodności danych w systemach Business Intelligence (BI) z danymi z systemów źródłowych, oraz zapewnianie optymalnego wykorzystania dostępnych danych,
Dostarczanie i utrzymywanie aplikacji obsługujących naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
Osiąganie celów projektowych, regularne raportowanie o statusie i zarządzanie projektami przez cały cykl życia (kilka równoległych projektów, zwinne metody zarządzania i szybko zmieniające się środowisko),
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Managing, deciding, and tracing country IT Security exception requests,
Develop systems and security policies and supervise implemented infrastructure,
Managing Group Security systems and contributing to security audits,
Defining and leading local penetration testing requirements and execution,
Leading Country IT Security Committees and representing IT Security in local committees,
Participating in IT Security knowledge management: providing local incident post-mortem analysis, contributing to IT Security Technology watch, and hierarchically reporting to Country IT Director
Managing, deciding, and tracing country IT Security exception requests,
Develop systems and security policies and supervise implemented infrastructure,
Managing Group Security systems and contributing to security audits,
Defining and leading local penetration testing requirements and execution,
Leading Country IT Security Committees and representing IT Security in local committees,
Participating in IT Security knowledge management: providing local incident post-mortem analysis, contributing to IT Security Technology watch, and hierarchically reporting to Country IT Director
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie,
Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów,
Budowanie świadomości Klientów w aspekcie produktów i rozwiązań,
Podpisywanie umów handlowych w szybkim obiegu dokumentów,
Realizowanie planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie podjętych działań handlowych
Aktywne pozyskiwanie klientów z terenu danego województwa poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych),
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych firmom i organizacjom z różnych branż (obsługujemy między innymi firmy przemysłowe i produkcyjne, branżę gastronomiczną, branżę hotelarską, firmy handlowe i usługowe),
Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej,
Aktywne pozyskiwanie klientów z terenu danego województwa poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych),
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych firmom i organizacjom z różnych branż (obsługujemy między innymi firmy przemysłowe i produkcyjne, branżę gastronomiczną, branżę hotelarską, firmy handlowe i usługowe),
Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej,
Aktywne pozyskiwanie klientów z terenu danego województwa poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych),
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych firmom i organizacjom z różnych branż (obsługujemy między innymi firmy przemysłowe i produkcyjne, branżę gastronomiczną, branżę hotelarską, firmy handlowe i usługowe),
Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej,
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów firmy oraz jak najwyższego wskaźnika utrzymania klienta poprzez:
Regularne prowadzenie spotkań z klientami w powierzonym regionie - woj. dolnośląskie,
Renegocjowanie warunków umowy u obecnych klientów,
Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach,
Prezentowanie i oferowanie artykułów dostępnych w ofercie firmy,
Negocjowanie, przygotowywanie zmian w umowach oraz nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem tych zmian do bieżącej obsługi klientów kluczowych,
Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
Przeprowadzanie szkoleń dla Klientów,
Ścisła współpraca z innymi pracownikami w Dziale Obsługi Klienta