Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (45)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 45 )
Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Nowych MINI (MINI Ekspert)
Metalurgiczna 60, Lublin
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów nowych marki MINI,
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów,
Rozbudowa bazy danych Klientów indywidualnych,
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów),
Budowanie długofalowych relacji z Klientami i pozytywnego wizerunku firmy,
Realizacja procesów zgodnie ze standardami marki MINI,
Podejmowanie aktywnych starań w celu sprawnego przeprowadzenia procesu sprzedaży oraz stałe, rzetelne monitorowanie i sprawozdawanie własnej skuteczności,
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki
Planowanie i realizacja działań mających na celu identyfikację oraz aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych;
Monitorowanie rynku lokalnego pod kątem potencjału sprzedaży flotowej;
Budowa i rozbudowa bazy danych Klientów biznesowych;
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu sprzedaży flotowej – analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje i zawieranie umów;
Budowanie długofalowych relacji z Klientami;
Realizacja założonych planów sprzedażowych;
Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez udział w wydarzeniach branżowych, targach sprzedażowych, pełnienie roli eksperta w branży;
Rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki wśród Klientów biznesowych
Bieżące prace konserwacyjne i naprawcze w obrębie ośrodka żeglarskiego
reagowanie na zgłoszenia awarii i pilne naprawy
prace administracyjno-biurowe związane z bieżącą obsługą ośrodka
zarządzanie wypożyczalnią samochodów
łodzi motorowych
kajaków
rowerów dla gości obiektu
obsługa kazy fiskalnej oraz terminala płatniczego
bieżąca obsługa gości- meldowanie
wymeldowanie
rozliczanie pobytu w ośrodku
przyjmowanie łodzi do kei(obowiązki do przyuczenia po rozpoczęciu pracy w ośrodku- nie wymagamy doświadczenia) dbanie o estetykę i bezpieczeństwo obiektu
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI,
Diagnozowanie i usuwanie usterek mechanicznych i/lub elektrycznych i elektronicznych,
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz porządek na stanowisku pracy,
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą pojazdów
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Diagnozowanie i usuwanie usterek mechanicznych i/lub elektrycznych i elektronicznych
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz porządek na stanowisku pracy
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą pojazdów
Zapewnienie spójności przekazu i kreowanego wizerunku Dealera we wszystkich kanałach komunikacji online,
Tworzenie analiz i raportów zleconych przez przełożonego, Zarząd oraz na potrzeby innych Działów współpracujących,
Badanie rynku lokalnego oraz analiza działań konkurencji w celu proponowania, planowania i realizacji odpowiednio ukierunkowanych akcji marketingowych,
Tworzenie treści do mediów społecznościowych oraz kampanii promocyjnych,
Tworzenie prostych grafik marketingowych i obróbka zdjęć,
Współorganizacja i udział w eventach,
Obsługa i rozwój strony internetowej Dealera,
Przygotowywanie, dystrybucja i rozliczanie materiałów reklamowych oraz gadżetów marketingowych
Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie bieżącej pracy salonu oraz kontaktu z Klientem,
Aktywna prezentacja samochodów (prezentacja wnętrza i nadwozia, cechy i funkcje produktu oraz wynikające z nich korzyści dla Klienta, usługi serwisowe),
Organizacja oraz przeprowadzanie jazd próbnych,
Pomoc przy wydawaniu pojazdów,
Dbanie o flotę samochodów demonstracyjnych oraz ekspozycyjnych
Przygotowywanie korespondencji wychodzącej w zakresie zleconym przez Zarząd Spółki,
Bieżąca obsługa połączeń telefonicznych kierowanych do Biura Zarządu Spółki,
Przygotowywanie dokumentów wymaganych przez Zarząd Spółki,
Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
Organizowanie podróży służbowych,
Wykonywanie zadań związanych z windykacją dłużników – kontakt telefoniczny, mailowy SMS-owy z dłużnikami, przekazywanie wezwań do zapłaty, współpraca z Kancelarią Prawną,
Zapewnienie właściwego przechowywania i archiwizacji dokumentów,
Dbanie o pozytywny wizerunek Spółki i dobre kontakty interpersonalne
Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży samochodów, a także akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikowanie potencjału sprzedażowego
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu sprzedaży dla Klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez zapewnienie wysokich standardów obsługi według wytycznych marki BMW
Raportowanie w systemie CRM realizowanych aktywności handlowych oraz kontaktów z Klientami
Współpraca oraz komunikacja w zespole sprzedażowym
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów motocyklowych oraz wykonywanie czynności eksploatacyjnych
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami marki BMW przekazywanymi na szkoleniach
Dbałość o własne stanowisko pracy
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy
Monitorowanie wyników swojej pracy oraz ich raportowanie
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą motocykli
Diagnozowanie i usuwanie usterek w układach elektrycznych i mechanicznych
Dbanie o należyty wizerunek serwisu i zachowanie standardów marki Premium
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów marki MINI,
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów,
Rozbudowa bazy danych Klientów indywidualnych,
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów),
Budowanie długofalowych relacji z Klientami i pozytywnego wizerunku firmy,
Realizacja procesów zgodnie ze standardami marki MINI,
Podejmowanie aktywnych starań w celu sprawnego przeprowadzenia procesu sprzedaży oraz stałe, rzetelne monitorowanie i sprawozdawanie własnej skuteczności,
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki
Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a także akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikowanie potencjału sprzedażowego
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu sprzedaży dla Klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez zapewnienie wysokich standardów obsługi według wytycznych marki BMW
Raportowanie w systemie CRM realizowanych aktywności handlowych oraz kontaktów z Klientami
Współpraca oraz komunikacja w zespole sprzedażowym
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Diagnozowanie i usuwanie usterek mechanicznych i/lub elektrycznych i elektronicznych
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz stanowisko pracy
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą pojazdów
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów motocyklowych oraz wykonywanie czynności eksploatacyjnych
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami marki BMW przekazywanymi na szkoleniach
Dbałość o własne stanowisko pracy
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy
Monitorowanie wyników swojej pracy oraz ich raportowanie
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą motocykli
Diagnozowanie i usuwanie usterek w układach elektrycznych i mechanicznych
Dbanie o należyty wizerunek serwisu i zachowanie standardów marki Premium
Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a także akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikowanie potencjału sprzedażowego
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu sprzedaży dla Klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez zapewnienie wysokich standardów obsługi według wytycznych marki BMW
Raportowanie w systemie CRM realizowanych aktywności handlowych oraz kontaktów z Klientami
Współpraca oraz komunikacja w zespole sprzedażowym
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Diagnozowanie i usuwanie usterek mechanicznych i/lub elektrycznych i elektronicznych
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz stanowisko pracy
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą pojazdów
Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a także akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikowanie potencjału sprzedażowego
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu sprzedaży dla Klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez zapewnienie wysokich standardów obsługi według wytycznych marki BMW
Raportowanie w systemie CRM realizowanych aktywności handlowych oraz kontaktów z Klientami
Współpraca oraz komunikacja w zespole sprzedażowym
Przeprowadzanie analizy potrzeb Klienta w zakresie finansowania i ubezpieczeń, przedstawianie oferty finansowania zakupu pojazdu oraz pakietu ubezpieczeń
Przygotowywanie wniosków leasingowych i nadzór nad procesem ich oceny
Obsługa programów leasingowych i ubezpieczeniowych
Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów leasingowych i ubezpieczeniowych
Terminowe przygotowywanie ofert wznowieniowych dla polis wystawionych w ramach pakietów dealerskich dla stałych Klientów
Obsługa posprzedażowa w zakresie leasingów i ubezpieczeń, utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z Klientami
Współpraca z Działem Likwidacji Szkód – pomoc Klientom w zakresie likwidacji szkód na pojazdach leasingowanych i ubezpieczonych u dealera
Budowanie bazy Klientów na potrzeby przyszłych transakcji
Sporządzanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Zarządu oraz innych działów współpracujących
Ścisła współpraca z departamentem F&I w Centrali BMW Polska
Kompleksowa, samodzielna naprawa pojazdów samochodowych oraz wykonywanie czynności związanych z przeglądem stanu technicznego samochodów marek BMW i MINI
Diagnozowanie i usuwanie usterek mechanicznych i/lub elektrycznych i elektronicznych
Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz stanowisko pracy
Rozwój umiejętności związanych z diagnostyką oraz naprawą pojazdów
przygotowywanie samochodów do pierwszego wydania klientowi, a także samochodów po serwisowych, samochodów demonstracyjnych i zastępczych (mycie i czyszczenie)