Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Specjalista ds. Sprzedaży i Aktywacji Klienta
Henryka Sienkiewicza 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
🚀 Co będziesz robić?
Wspólnie z zespołem dążyć do zbudowania najlepszego i najbardziej efektywnego 🏆 działu Aktywacji Klienta w Polsce, spójnie i zgodnie z wartościami Mięsnej Paczki 🚀, którymi są:
✨ uczciwość,
✨ życzliwość,
✨ rzetelność,
✨ zaradność,
✨ równowaga
💻 Potrzebujemy Twojego wsparcia w:
⭐ zdalnej* aktywacji naszych Klientów
⭐ działaniach związanych z lojalizacją naszych Klientów
⭐ działaniach związanych z zwiększaniem retencji 📈 oraz minimalizacją churn’u 📉
⭐ realizacji strategii sprzedażowych Mięsnej Paczki 🍗📦
⭐ realizacji strategii rozwoju Mięsnej Paczki #IdziemyPoWszystko 🚀
⭐ analityce danych sprzedażowych, tworzeniu raportów, zestawień i analiz wyników
*Disclaimer: ta praca to w 90% telefoniczna 📞 obsługa Klientów, resztę stanowią e-maile oraz komunikatory 💻
🚀 Jaki jest cel Aktywacji Klienta w Mięsnej Paczce? 🚀
Budowa długoterminowej oraz głębokiej relacji z naszymi Klientami poprzez sprawienie, że Klienci regularnie korzystają z naszych produktów, bo nikt nie rozumie i nie spełnia ich potrzeb tak, jak my 🔝
⭐ Czym jest Aktywacja Klienta Mięsnej Paczki w praktyce? ⭐
Zdalnym* kontaktem z istniejącymi już Klientami Mięsnej Paczki w celu:
✨ zrozumienia preferencji oraz potrzeb zakupowych naszych Klientów i doradzenia najlepszej opcji korzystania z Mięsnej Paczki
✨ zachęcenia nowych Klientów (po pierwszym zakupie) do regularnego korzystania z naszych produktów i usług
✨ informowania naszych stałych Klientów o nowościach oraz specjalnych ofertach i zmotywowania ich do skorzystania z tychże
✨ zachęcenia Klientów do powrotu do regularnego korzystania z Mięsnej Paczki oraz zrozumienia przyczyn zawieszenia konta
✨ przekazywania wszystkiego, czego się dowiedzieliśmy od naszych Klientów do reszty zespołu Mięsnej Paczki tak, aby nasze produkty i usługi były jeszcze lepsze!
*głównie telefonicznym ☎️
🛑 Czym nie jest Aktywacja Klienta Mięsnej Paczki? 🛑
"Cold calling’iem” pozyskanej bazy anonimowych osób niezainteresowanych produktem ani nachalną telesprzedażą
Wspólnie z zespołem dążyć do zbudowania najlepszego i najbardziej efektywnego 🏆 działu Customer Care w Polsce, spójnie i zgodnie z wartościami Mięsnej Paczki 🚀, którymi są:
✨ uczciwość,
✨ życzliwość,
✨ rzetelność,
✨ zaradność,
✨ równowaga
Stale rozwijamy nasz dział Customer Care – z ogromną przyjemnością zatrudnimy osoby, które kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi wspaniałymi Klientami 💝
💻 Potrzebujemy Twojego wsparcia w:
✨ telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klientów*
✨ wspieraniu Klientów, którzy złożyli u nas zamówienie oraz dbaniu o ich jak najlepsze doświadczenia zakupowe
✨ edukowaniu Klientów, przeprowadzaniu ich przez proces zakupowy, doradzaniu i pomaganiu w wyborze elementów zamówienia, odpowiadaniu na ich pytania, zbieraniu opinii, wspieraniu w finalizacji zamówień itp
✨ rozwiązywaniu bieżących problemów, również w rozpatrywaniu reklamacji
monitorowaniu statusów zamówień, proaktywnym reagowaniu w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami itp
✨ działaniach mających na celu lojalizację Klientów
✨ analityce danych, przygotowywaniu zestawień oraz raportów
*Disclaimer: ta praca to w 90% telefoniczna 📞 obsługa Klientów, resztę stanowią e-maile oraz komunikatory 💻
Ekspert ds. Technologii Produkcji, Jakości Mięsa i Rolnictwa Ekologicznego
Henryka Sienkiewicza 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Co będziesz robić?
Jako Ekspert ds. Technologii Produkcji, Jakości Mięsa i Rolnictwa Ekologicznego będziesz mieć za zadanie zapewnianie najwyższej w Polsce jakości mięsa ekologicznego dla naszych Klientów, spójnie i zgodnie z naszymi wartościami, którymi są uczciwość, życzliwość, rzetelność, zaradność i równowaga
W swojej codziennej pracy będziesz:
● pod opieką Damiana – naszego CEO oraz twórcy Mięsnej Paczki a Twojego bezpośredniego przełożonego
● rozwijajać obszar Jakości Produktu oraz Rolnictwa Ekologicznego Mięsnej Paczki
Czyli, już w akcji:
● sprawiasz, że Klienci Mięsnej Paczki otrzymują mięso i wyroby mięsne najwyższej jakości w Polsce utrzymując, definiując i rozwijając, we współpracy z dostawcami, system kontroli jakości Mięsnej Paczki m.in. w aspektach:
○ jakości produktów
○ jakości opakowań
○ norm i standardów
○ procesów produkcyjnych
○ higieniczno-sanitarnych
○ receptur
○ badań laboratoryjnych
○ kontroli
○ reklamacji
○ audytów
● utrzymujesz i rozwijasz bank wiedzy o produkcji i jakości mięsa oraz rolnictwa ekologicznego w Mięsnej Paczce:
○ czytasz serwisy branżowe, ustawy, przepisy, poradniki, wytyczne ministerstw i instytucji branżowych
○ rozbudowujesz sieć merytoryczną Mięsnej Paczki rozmawiając z ekspertami, doradcami, praktykami, konsultantami, dostawcami
○ i w ten sposób zdobywasz wiedzę nt.: poszczególnych etapów produkcji mięsa i wyrobów mięsnych, od rozrodu, przez transport, chów, rozbiór po pakowanie i przechowywanie, dla różnych typów mięs – wołowiny, wieprzowiny, drobiu, innych oraz dla różnych standardów i norm – rolnictwa ekologicznego, chowu przemysłowego, integrowanej produkcji, itd
○ syntezujesz, organizujesz i przekazujesz zdobyte informacje, aby wesprzeć zespoły: (1) dostawców – aby wspólnie z partnerskim zrozumieniem wyzwań w łańcuchu dostaw tworzyć rozwiązania, procesy, produkty, standardy; (2) Opieki Klienta – edukując i odpowiadając na pytania, z którymi zwracają się do nas nasi Klienci; (3) Marketingu – wspierając tworzenie materiałów eksperckich edukujących i przekazujących wiedzę Klientom
● rozwijasz ofertę Mięsnej Paczki we współpracy z naszymi dostawcami:
○ namierzasz i wymyślasz nowe produkty (mięsa, wyroby)
○ zdobywasz wszelkie wymagane zgody formalne (np. certyfikacja ekologiczna)
● zapewniasz, że od strony formalnej, Mięsna Paczka spełnia (na najwyższym poziomie) wszystkie wymogi formalne związane ze sprzedażą produktów ekologicznych, m.in. :
○ poprawność etykiet
○ certyfikacja ekologiczna
○ znakowanie
○ kontrole Instytucji Państwowych
Damy Ci również ogrom przestrzeni na realizowanie swoich pomysłów i rozwijanie obszaru Jakości Produktu oraz Rolnictwa Ekologicznego Mięsnej Paczki po swojemu – tak, aby nie miał on sobie równych!
Ekspert ds. Technologii Produkcji, Jakości Mięsa i Rolnictwa Ekologicznego
Henryka Sienkiewicza 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Co będziesz robić?
Jako Ekspert ds. Technologii Produkcji, Jakości Mięsa i Rolnictwa Ekologicznego będziesz mieć za zadanie zapewnianie najwyższej w Polsce jakości mięsa ekologicznego dla naszych Klientów, spójnie i zgodnie z naszymi wartościami, którymi są uczciwość, życzliwość, rzetelność, zaradność i równowaga
W swojej codziennej pracy będziesz:
● pod opieką Damiana – naszego CEO oraz twórcy Mięsnej Paczki a Twojego bezpośredniego przełożonego
● rozwijajać obszar Jakości Produktu oraz Rolnictwa Ekologicznego Mięsnej Paczki
Czyli, już w akcji:
● sprawiasz, że Klienci Mięsnej Paczki otrzymują mięso i wyroby mięsne najwyższej jakości w Polsce utrzymując, definiując i rozwijając, we współpracy z dostawcami, system kontroli jakości Mięsnej Paczki m.in. w aspektach:
○ jakości produktów
○ jakości opakowań
○ norm i standardów
○ procesów produkcyjnych
○ higieniczno-sanitarnych
○ receptur
○ badań laboratoryjnych
○ kontroli
○ reklamacji
○ audytów
● utrzymujesz i rozwijasz bank wiedzy o produkcji i jakości mięsa oraz rolnictwa ekologicznego w Mięsnej Paczce:
○ czytasz serwisy branżowe, ustawy, przepisy, poradniki, wytyczne ministerstw i instytucji branżowych
○ rozbudowujesz sieć merytoryczną Mięsnej Paczki rozmawiając z ekspertami, doradcami, praktykami, konsultantami, dostawcami
○ i w ten sposób zdobywasz wiedzę nt.: poszczególnych etapów produkcji mięsa i wyrobów mięsnych, od rozrodu, przez transport, chów, rozbiór po pakowanie i przechowywanie, dla różnych typów mięs – wołowiny, wieprzowiny, drobiu, innych oraz dla różnych standardów i norm – rolnictwa ekologicznego, chowu przemysłowego, integrowanej produkcji, itd
○ syntezujesz, organizujesz i przekazujesz zdobyte informacje, aby wesprzeć zespoły: (1) dostawców – aby wspólnie z partnerskim zrozumieniem wyzwań w łańcuchu dostaw tworzyć rozwiązania, procesy, produkty, standardy; (2) Opieki Klienta – edukując i odpowiadając na pytania, z którymi zwracają się do nas nasi Klienci; (3) Marketingu – wspierając tworzenie materiałów eksperckich edukujących i przekazujących wiedzę Klientom
● rozwijasz ofertę Mięsnej Paczki we współpracy z naszymi dostawcami:
○ namierzasz i wymyślasz nowe produkty (mięsa, wyroby)
○ zdobywasz wszelkie wymagane zgody formalne (np. certyfikacja ekologiczna)
● zapewniasz, że od strony formalnej, Mięsna Paczka spełnia (na najwyższym poziomie) wszystkie wymogi formalne związane ze sprzedażą produktów ekologicznych, m.in. :
○ poprawność etykiet
○ certyfikacja ekologiczna
○ znakowanie
○ kontrole Instytucji Państwowych
Damy Ci również ogrom przestrzeni na realizowanie swoich pomysłów i rozwijanie obszaru Jakości Produktu oraz Rolnictwa Ekologicznego Mięsnej Paczki po swojemu – tak, aby nie miał on sobie równych!
• wspierać naszego CEO, a zarazem twórcę Mięsnej Paczki, Damiana Kopeckiego, w budowaniu topowego w Polsce Supplier Value Proposition - dążymy do bycia najlepszym w Polsce partnerem dla dostawców mięsa ekologicznego, spójnie i zgodnie z wartościami Mięsnej Paczki, którymi są uczciwość, życzliwość, rzetelność, zaradność i równowaga
A ponadto:
• utrzymywać, naprawiać, usprawniać i rozwijać bieżącą współpracę z dostawcami mięsa ekologicznego (a w przyszłości kto wie, być może i innych produktów ekologicznych)
• analizować potrzeby i preferencje naszych Klientów a także potrzeby i możliwości naszych dostawców i partnerów, łączyć je, analizować wpływ jednych na drugie
• zamawiać towar od dostawców i partnerów, weryfikować realizację zamówień i jakość dostarczanych produktów, utrzymywać i dbać o bieżącą ciągłość operacyjną dostaw, automatyzować procesy dostaw produktów, które sprzedajemy, ustalać i formalizować zasady i standardy operacyjnej współpracy z dostawcami i partnerami
• rozbudowywać sieć dostawców o nowych partnerów, identyfikować a następnie weryfikować potencjalnych dostawców, partnerów i ich produkty, nawiązywać, budować i rozwijać relacje z dostawcami i partnerami, dopasowywać oferty, operacyjnie ustawiać współprace, nadzorować i kontrolować spełnianie wymogów jakościowych oraz formalnych, negocjować warunki współpracy
• rozbudowywać bank wiedzy produktowej o rolnictwie ekologicznym - namierzać, analizować i syntetyzować źródła wiedzy (artykuły, eksperci, przepisy, dostawcy itp.) na temat rolnictwa ekologicznego tak, aby w efekcie usprawniać współpracę z dostawcami oraz partnerami, rozbudowywać sieć ekspertów ds. mięsa i rolnictwa ekologicznego, swoimi działaniami zapewniać spełnianie wymogów formalnych itp
analizować, prognozować, optymalizować i rozwijać Mięsną Paczkę w obszarze m.in. logistyki, supply chain, procesów operacyjnych, magazynu i operacji magazynowych, materiałów (ich wykorzystania ale i zużycia), odbiorów, wysyłek, dostaw, dostawców, partnerów itp. tak, aby logistyka “śmigała” jak dobrze naoliwiona maszyna
nawiązywać i zarządzać relacjami z dostawcami towarów i usług, partnerami i pozostałymi interesariuszami
zarządzać procesami zakupowymi materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Mięsnej Paczki (warehouse, supply chain itp.)
analizować, prognozować, optymalizować i rozwijać Mięsną Paczkę w obszarze m.in. logistyki, supply chain, procesów operacyjnych, magazynu i operacji magazynowych, materiałów (ich wykorzystania ale i zużycia), odbiorów, wysyłek, dostaw, dostawców, partnerów itp. tak, aby logistyka “śmigała” jak dobrze naoliwiona maszyna
nawiązywać i zarządzać relacjami z dostawcami towarów i usług, partnerami i pozostałymi interesariuszami
zarządzać procesami zakupowymi materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Mięsnej Paczki (warehouse, supply chain itp.)
Dzięki Tobie i Twojemu zespołowi, nasi klienci otrzymują świeże mięso ekologiczne, od gospodarstwa do zamrażarki. W eko pudełku. I to szybko!
Realizacja, nadzorowanie i usprawnianie bieżących operacji związanych z realizacją zamówień
Tworzenie i wdrażanie procesów logistycznych, planowanie zapotrzebowania i zarządzanie zapasem, rozbudowa magazynu i technologii, współpraca z podwykonawcami - szerokie pole do popisu!
Rekrutacja i zarządzanie pracownikami magazynu
Współpraca z całym zespołem Mięsnej Paczki - u nas gramy zespołowo
Samodzielnie działania Social Media & Influencer Marketing biznesu D2C - od zaplanowania strategii social media po egzekucję działań na poziomie każdego dnia
Nauka i koordynowanie pracy zespołu Juniorów
Rozwijanie strategii komunikacji, sposobów pozyskania klientów i generowania sprzedaży
Raportowanie bezpośrednio do Head of Acquisition
Współpraca z Performance Managerem w zakresie płatnych kampanii oraz z grafikiem przy tworzeniu treści wizualnych
Dzięki Tobie i Twojemu zespołowi, nasi klienci otrzymują świeże mięso ekologiczne, od gospodarstwa do zamrażarki. W eko pudełku. I to szybko!
Realizacja, nadzorowanie i usprawnianie bieżących operacji związanych z realizacją zamówień
Tworzenie i wdrażanie procesów logistycznych, planowanie zapotrzebowania i zarządzanie zapasem, rozbudowa magazynu i technologii, współpraca z podwykonawcami - szerokie pole do popisu!
Stworzenie i zarządzanie Zespołem Logistyki - budujemy kulturę pracy opartą na uczciwości i życzliwości
Projektowanie innowacyjnych i dopasowanych do naszego biznesu rozwiązań w szerokim zakresie (magazyny, dostawcy, łańcuch dostaw)
Współpraca z całym zespołem Mięsnej Paczki - u nas gramy zespołowo
Naszą misją jest robienie fajnych rzeczy z fajnymi ludźmi. Obecnie pracujemy nad skalowaniem biznesu tworzonego w modelu direct-to-consumer (D2C) – to okazja do dołączenia do zespołu w kluczowym dla firmy momencie i możliwość odpowiedzialności za zadania od poziomu pomysłu do egzekucji. Szukamy top talentu, który chce się szybko rozwijać
Na co dzień:
Będziesz samodzielnie prowadził/a działania performance marketingowe biznesu D2C - od zaplanowania strategii, po egzekucję działań
Będziesz pracował/a bezpośrednio z Head of Acquisition przy rozwijaniu strategii komunikacji, sposobów pozyskania klientów, generowania sprzedaży
Będziesz miał/a realny wpływ na działania i wzrost firmy - u nas rzeczy się dzieją (i to bardzo szybko)
Junior Project Manager - Staż Project Manager w dziale Komunikacji
Bagatela 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Naszą misją jest robienie fajnych rzeczy z fajnymi ludźmi. Obecnie pracujemy nad skalowaniem biznesu tworzonego w modelu direct-to-consumer (D2C) – to okazja do dołączenia do zespołu w kluczowym dla firmy momencie i możliwość odpowiedzialności za zadania z obszaru Komunikacji od poziomu pomysłu do egzekucji
Szukamy top talentu, który chce się szybko rozwijać
Na co dzień:
- Interdyscyplinarny zakres działań skupiony wokół komunikacji, marketingu, sprzedaży - na co dzień będziesz pracował/a bezpośrednio z Head of Acquisition przy rozwijaniu komunikacji marki, sposobów pozyskania klientów i pośrednio generowania sprzedaży
- Współtworzenie komunikacji brandu w różnorodnych kanałach (Social Media, PR, Influencer Marketing, Content Marketing)
- Współprowadzenie projektów z tego obszaru, z czasem koordynacja, aż po planowanie i inicjację
- Realny wpływ na działania firmy - u nas rzeczy się dzieją (i to bardzo szybko)
Masz wysoko rozwinięte umiejętności miękkie i analityczne
Jesteś zaradny/a i zawsze znajdziesz rozwiązanie - jak nie wiesz, to się dowiesz i się szybko nauczysz
Rozumiesz zasady analizy biznesowej, potrafisz namierzyć czego potrzebuje firma i rozgryźć jaka technologia doprowadzi do efektu
Potrafisz zarządzać projektami
Nie boisz się negocjować umów z klientami
Jesteś więc wszechstronny/a - zarówno skoordynujesz działania swoje i innych jak i sam operacyjnie zrealizujesz zadania tworząc rozwiązania technologiczne
Czujesz, że masz w sobie potencjał i potrzebujesz środowiska, w którym możesz się rozwinąć i będziesz za to uczciwe doceniony
Duży plus jeśli znasz PrestaShop, systemy CRM i WMS
Design and implement an effective delivery model across the supply chain - from the network of suppliers all the way to the customer doorstep
Set up supply chain, logistics and procurement activities based on proven methods as well as innovative solutions with special attention paid to control customer satisfaction, product parameters, stock liquidity and margin management
Implement and manage operation processes across procurement, warehouse, logistic and distribution areas
Control process’ effectiveness leveraging quantitative and qualitative data and constantly improving it