Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Powstańców Śląskich 17, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie warsztatów o różnym charakterze, na przykład plastycznych, z rysowania, zajęć teatralnych, muzycznych oraz lekcji bibliotecznych,
zaplanowanie procesu animacji kultury w placówce bibliotecznej,
aktywizowanie społeczności lokalnej różnymi metodami, rozbudzanie ich zainteresowań, pokazanie nowych metod spędzania wolnego czasu z książką, włączenie ludzi w działania biblioteki,
udział w imprezach kulturalnych organizowanych przez bibliotekę
Organizacja pracy i prowadzenie placówki bibliotecznej, obsługa czytelników, promowanie czytelnictwa
Prowadzenie polityki zakupów materiałów bibliotecznych, adekwatnej do potrzeb czytelniczych oraz bieżących wydawnictw
Inicjowanie, organizowanie, jak również prowadzenie i udział w organizacji imprez kulturalnych, spotkań związanych z upowszechnianiem kultury i czytelnictwa, lekcji bibliotecznych
Prowadzenie zajęć kształtujących czytelnictwo, inicjowanie oraz organizacja/współorganizacja działań promujących
Wykonywanie dodatkowych zadań z obszaru działalności biblioteki, w tym weryfikacja mocnych i słabych stron placówki, oraz przedstawianie planów działania i jej rozwoju
Realizowanie, jak również wykonywanie zadań związanych z gromadzeniem, opracowaniem i przechowywaniem księgozbioru
Realizowanie budżetu optymalnie dla rozwoju zarządzanej placówki, w tym dobór literatury wpływający na atrakcyjność placówki jak i stałe zwiększenie liczby czytelników
Organizację pracy pracowników, w tym prowadzenie racjonalnej polityki w zakresie rozwoju pracowników
Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie
Realizacja budżetu w zarządzanym obszarze; optymalizacja kosztów
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań i zasobów niezbędnych do ich realizacji, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy
Codzienne zadania na tym stanowisku będą skupiały się na wdrażaniu strategii promocji przedsięwzięć bibliotecznych, a w szczególności:
współtworzenie strategii PR, obsługę działań i imprez promocyjnych oraz marketingowych Biblioteki,
tworzenie koncepcji akcji promocyjnych,
pisanie oraz redagowanie wniosków o środki dotacyjne na realizowanie zadań,
samodzielną koordynację projektów realizowanych przez Dział Promocji w tym również rozliczenia finansowe oraz sprawozdania zarówno finansowe jak i merytoryczne,
przygotowywanie umów, jak również pozyskiwanie partnerów do współpracy,
wyceny, opracowywanie i zamawianie materiałów marketingowych
naliczanie wynagrodzeń dla pracowników w tym dodatków urlopowych, premii, nagród, zasiłków chorobowych, sporządzanie listy płac oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,
prowadzenie i nadzór nad dokumentacją płacową pracowników i zleceniobiorców,
sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do ZUS, dokonywanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań pracowników i zleceniobiorców,
sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do PFRON,
sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań do GUS,
prowadzenie spraw związanych z realizacją świadczeń z ZFŚS
bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w ramach obsługi problemów z systemami i sprzętem informatycznym poprzez przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń,
przygotowywanie i instalacja sprzętu oraz narzędzi informatycznych na stanowiskach pracy,
obsługę wypożyczeń sprzętu mobilnego do pracy zdalnej, ewidencjonowania sprzętu informatycznego,
obsługę systemów i sieci informatycznych oraz różnych aplikacji,