Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
Specjalista ds. ochrony przeciwpożarowej i obrony cywilnej
plac Wolności 19, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.03.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ochrona przeciwpożarowa
• Dbałość o właściwy stan zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynkach i lokalach Biblioteki Raczyńskich;
• Opracowywanie i bieżąca aktualizacja obowiązujących w Bibliotece regulaminów i instrukcji przeciwpożarowych;
• Koordynacja i nadzór nad wszystkimi podejmowanymi w Bibliotece działaniami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej, w szczególności nadzór nad zgodnością tych działań z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej;
• Organizacja i przeprowadzanie wymaganych przepisami szkoleń pracowników Biblioteki, koordynacja i realizacja innych działań związanych z podnoszeniem wiedzy pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej;
• Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń i systemów ppoż dla pracowników ochrony;
• Współpraca z Komendą Miejską Straży Pożarnej w Poznaniu;
• Merytoryczne przygotowanie materiałów do opisu przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w zakresie usług i dostawą materiałów związanych z ochroną ppoż w Bibliotece;
• Nadzór i współpraca z osobami/firmami serwisującymi urządzenia Biblioteki związane z ochroną ppoż., w tym:
- nadzór nad realizacją zawartych umów (ustalanie terminów przeglądów i napraw, uczestnictwo w odbiorach robót i rozliczanie usług w zakresie weryfikacji i gromadzenia protokołów, opisu faktur, weryfikacji konieczności napraw/wymian urządzeń),
- koordynacja prac serwisowych,
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach urządzeń i systemów,
- zlecanie i nadzór nad usuwaniem usterek j.w.,
- organizowanie próbnych alarmów,
- zgłaszanie do stacji monitorowania konieczności zablokowania przechodzących sygnałów ppoż podczas prac serwisowych lub innych
• Prowadzenie wszelkiej dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu ochrony przeciwpożarowej (w tym m.in. planu budżetowego na kolejny rok i sprawozdania za rok wcześniejszy, umieszczanie danych urządzeń Biblioteki w Centralnym Rejestrze Operatorów);
• Dokonywanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych
w placówkach Biblioteki oraz bieżące raportowanie do II z-cy Dyrektora ds. administracyjnych, o zaistniałych nieprawidłowościach
Obrona cywilna
• Koordynacja, realizacja i nadzór nad wszelkimi działaniami podejmowanymi w Bibliotece Raczyńskich dotyczącymi realizacji zadań w zakresie obrony cywilnej;
• Opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z wykonywaniem zadań z zakresu obrony cywilnej, w razie potrzeby uzgadnianie jej z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Poznania;
• Prowadzenie szkoleń pracowników Biblioteki z zakresu obrony cywilnej i powszechnej samoobrony;
• Współpraca z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Poznania
w zakresie przygotowywania planów oraz realizacji przedsięwzięć z zakresu obrony cywilnej i ratownictwa oraz w zakresie sprawozdawczości;
Ponadto :
• Przestrzeganie aktualnie obowiązujących przepisów prawnych, zarządzeń jednostki nadrzędnej a także zarządzeń wewnętrznych w zakresie odpowiadającym powierzonym obowiązkom;
• Na polecenie z-cy dyrektora ds. administracji, podejmowanie także innych prac
i czynności, nie wymienione taksatywnie w niniejszym zakresie obowiązków, a związanych z ochroną przeciwpożarową, obroną cywilną i bezpieczeństwem
organizacja zaopatrzenia i obsługi placówek bibliotecznych,
realizacja zakupów, rozładunek,
przewóz osób, ekspozycji, wyposażenia Biblioteki,
zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek,
drobne prace elektryczne do 1 kW,
wykonywanie prac porządkowych,
wykonywanie prac konserwacyjnych,
dokonywanie prac remontowo-malarskich,
wykonywanie prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz obiektów,
przygotowywanie sal i przestrzeni bibliotecznych na spotkania, wystawy, imprezy kulturalne,
dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektów, m.in.: odczytywanie wskazań liczników prądu, gazu, wody, wykonywanie prostych napraw instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
Opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia wg regulaminów Biblioteki Raczyńskich (m.in. szacowanie wartości, rozeznanie rynku, zapytania ofertowe, negocjacje, przygotowywanie projektów umów)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań dotyczących zamówień, w tym:nadzór nad realizacją, weryfikacja zgodności usług i robót budowlanych ze zleceniem, sporządzanie protokołów odbioru prac, dokumentowanie i archiwizacja postępowań
Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem obowiązków w zakresie utrzymania obiektów budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane: gromadzenie dokumentacji technicznej urządzeń zamontowanych w obiektach użytkowanych przez Bibliotekę Raczyńskich oraz prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego budynków własnych Biblioteki, współpraca z podmiotami, osobami fizycznymi zatrudnionymi w ramach umów cywilno-prawnych, zleceń w zakresie dotyczącym prawidłowego utrzymania infrastruktury obiektów Biblioteki Raczyńskich, w tym:
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem urządzeń technicznych, terminowym oraz prawidłowym wykonaniem serwisów, przeglądów, napraw,
gromadzenie dokumentacji związanej z przeglądami i serwisami,
weryfikacja raportów i protokołów,
przyjmowanie zgłoszeń związanych z usterkami w budynkach własnych Biblioteki Raczyńskich oraz w lokalach wynajmowanych, weryfikacja zgłoszeń i analiza potrzeb w tym zakresie, weryfikacja prawidłowego wykonania napraw, gromadzenie dokumentacji (korespondencja mailowa, zlecenie, protokół odbioru prac)
Współpraca z dostawcami mediów w zakresie zaopatrzenia obiektów Biblioteki Raczyńskich w energię elektryczną, cieplną, wodę i odprowadzanie ścieków, w tym:
nadzór nad terminowym wpływem faktur za zużytą energię i dystrybucję,
opis faktur za media wraz z analizą kosztów (porównanie z ubiegłymi miesiącami dzięki danym zawartym w prowadzonej tabeli kosztów energii) – prowadzenie reklamacji w przypadku zbyt wysokich kosztów,
prowadzenie spraw związanych z usterkami, awariami,
przygotowywanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem lub zawarciem nowych umów na dystrybucję,
systematyczne prowadzenie tabel z danymi dotyczącymi ewidencji comiesięcznych kosztów zużycia i dystrybucji mediów,
szacowanie kwartalnych lub rocznych kosztów zużycia na podstawie ww. tabel oraz danych z UM lub od dostawców mediów
Udział w systemie zarządzania energią przy współpracy z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta, w tym prowadzenie ewidencji i przygotowywanie danych dotyczących ilości zużycia energii elektrycznej
Planowanie w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym budżetu Działu Organizacyjno-Administracyjnego i odpowiedzialność za jego realizację w zakresie kosztów przeglądów i serwisów urządzeń oraz wydatków związanych z mediami
Przygotowywanie, redagowanie pism i wniosków, przygotowywanie danych do sprawozdań w ramach zadań Działu Organizacyjno - Administracyjnego
Udział w pracach inwentaryzacyjnych w zakresie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczych, rocznych i okresowych
Opisywanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych (np. faktur)
Bieżące zaznajamianie się z przepisami prawa, dotyczącymi realizowanych zadań
Wykonywanie prac merytorycznych nie ujętych zakresem czynności, a zleconych przez przełożonych