Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
· zwiększenie liczby nowych klientów o 30 firm, w szczególności na rynku niemieckim,
· wypracowanie wskaźnika satysfakcji klientów na poziomie min. 90% poprzez regularne kontakty i spersonalizowane podejście,
· aktywny udział przy współtworzeniu materiałów i kampanii marketingowych,
· współtworzenie i ciągłe usprawnianie procesu sprzedaży,
· proponowanie działań mających na celu zwiększenie średniej wartości zamówienia np. poprzez sprzedaż krzyżową i wzrost sprzedaży dodatkowych produktów,
· nawiązanie nowych partnerstw dystrybucyjnych w różnych krajach UE, aby zwiększyć zasięg rynkowy,
· aktywny udział w co najmniej 2 ważnych targach branżowych w Europie, w celu nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i prezentacji produktów
Na co dzień nasza współpraca to m.in
· zarządzanie przebiegiem realizacji zamówienia dla Klienta,
· obsługa zapytań (klasyfikacja zapytania, kontakt z Klientem w celu doprecyzowania oczekiwań, przygotowanie wyceny, negocjacje, przygotowanie dokumentów produkcyjnych),
· bieżące monitorowanie realizacji wspólnie opracowanych celów sprzedażowych,
· współtworzenie i realizacja polityki firmy w zakresie sprzedaży i marketingu,
· wizyty u klientów, udział w targach branżowych,
· rekomendowanie działań pro-sprzedażowych,
· prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i raportowanie działań w CRM
Partner/specjalista ds. rozwoju sprzedaży, producent czapek zimowych
Rejowiec Fabryczny
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowa oraz dbanie o rozwój portfela klientów firmy,
aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę oraz realizacja wspólnie określonych celów sprzedażowych,
profesjonalna, zgodna z przekazanymi standardami obsługa klienta hurtowego oraz fachowe doradztwo produktowe,
zarządzanie przebiegiem realizacji zamówienia dla Klienta,
obsługa zapytań (klasyfikacja zapytania, kontakt z Klientem w celu doprecyzowania oczekiwań, przygotowanie wyceny, negocjacje, przygotowanie dokumentów produkcyjnych),
przygotowanie wyceny na podstawie specyfikacji zamówienia,
bieżący kontakt z Klientem (informowanie o postępach realizacji zlecenia)
raportowanie wyników, bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych
przekazywanie rekomendacji dotyczących produktów i akcesoriów
Partner/specjalista ds. rozwoju sprzedaży, producent czapek zimowych
dolnośląskie
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowa oraz dbanie o rozwój portfela klientów firmy,
aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę oraz realizacja wspólnie określonych celów sprzedażowych,
profesjonalna, zgodna z przekazanymi standardami obsługa klienta hurtowego oraz fachowe doradztwo produktowe,
zarządzanie przebiegiem realizacji zamówienia dla Klienta,
obsługa zapytań (klasyfikacja zapytania, kontakt z Klientem w celu doprecyzowania oczekiwań, przygotowanie wyceny, negocjacje, przygotowanie dokumentów produkcyjnych),
przygotowanie wyceny na podstawie specyfikacji zamówienia,
bieżący kontakt z Klientem (informowanie o postępach realizacji zlecenia)
raportowanie wyników, bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych
przekazywanie rekomendacji dotyczących produktów i akcesoriów