Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Recepcjonista/recepcjonistka
Krynica Morska
Wygasła: 27.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Miejsce wykonywania pracy- Hotel Kahlberg- Krynica Morska.
Profesjonalna
bieżąca obsługa gości
spraw związanych z pobytem
zarówno w trakcie jego trwania
jak i po zakończeniu.
Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi.
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników.
Obsługa rezerwacji gości indywidualnych
pobytu i korzystania z pozostałych usług hotelu.
Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
Dbanie o porzadek i czystość pokoi hotelowych. Miejsce pracy Hotel KAHLBERG w Krynicy Morskiej
od 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator - mechanik wytłaczarki
Gronowo Górne
Wygasła: 26.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obsługa oraz naprawy wytłaczarki.
II zmiany
40 godzin tygodniowo
Godziny pracy do uzgodneinia
od 5 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Szlifierz materiałów meblowych
Gronowo Górne
Wygasła: 26.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Szlifowanie akcesoriów
obsługa szlifierki.
System pracy zmianowy
godziny pracy do uzgodnienia.
Pierwsza umowa zlecenie na 1 miesiąc potem możliwość przejścia na umowę o pracę.
Oferta pracy również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce wykonywania pracy- Hotel Kahlberg- Krynica Morska.
- Profesjonalna obsługa gości restauracyjnych
w tym przyjmowanie i serwis zamówień
rozliczanie rachunków gości.
- Obsługa gości indywidualnych oraz grup zorganizowanych.
- Dbanie o czystość i porządek w miejscu wykonywania pracy.
- Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
Miejsce wykonywania pracy- Hotel Kahlberg- Krynica Morska.
Profesjonalna obsługa gości
spraw związanych z pobytem
zarówno w trakcie jego trwania
jak i po zakończeniu.
Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników.
Obsługa rezerwacji gości indywidualnych
pobytu i korzystania z pozostałych usług hotelu.
Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
jak i po zakończeniu
Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
Obsługa rezerwacji gości indywidualnych
pobytu i korzystania z pozostałych usług hotelu
Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
jak i po zakończeniu
Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
Obsługa rezerwacji gości indywidualnych
pobytu i korzystania z pozostałych usług hotelu
Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
Miejsce wykonywania pracy- Hotel Kahlberg- Krynica Morska.
- Profesjonalna obsługa gości restauracyjnych
w tym przyjmowanie i serwis zamówień
rozliczanie rachunków gości.
- Obsługa gości indywidualnych oraz grup zorganizowanych.
- Dbanie o czystość i porządek w miejscu wykonywania pracy.
- Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
rozliczanie rachunków gości.
- Obsługa gości indywidualnych oraz grup zorganizowanych.
- Dbanie o czystość i porządek w miejscu wykonywania pracy.
- Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu
Miejsce wykonywania pracy Hotel Kahlberg- Krynica Morska.
1. Profesjonalna
bieżąca obsługa gości
spraw związanych z pobytem
zarówno w trakcie jego trwania
jak i po zakończeniu.
2. Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem standardów obsługi.
3. Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników.
4. Obsługa rezerwacji gości indywidualnych
pobytu i korzystania z pozostałych usług hotelu.
5. Dbanie o profesjonalną obsługę gościa i pozytywny wizerunek hotelu