Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Koordynator / Koordynatorka ds. administracyjno-operacyjnych
Lipowa 4d, Podgórze, Kraków
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej osoby, która efektywnie będzie zarządzać procesami operacyjnymi, w tym sprawnym przepływem informacji między działami
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
● Koordynację działań administracyjnych, w tym kontakt z klientami (niesprzedażowy), wsparcie w przygotowaniu dokumentów oraz współtworzenie procesów administracyjnych
● Koordynację pracy między różnymi działami firmy: wsparcie w wymianie informacji oraz realizacji bieżących zadań i planów
● Operacyjne wsparcie pracy zarządu
● Kontrolę kosztów operacyjnych i optymalizację procesów
● Kontakt z kontrahentami: bankami, dostawcami oprogramowania, biurem księgowym itp
● Wsparcie w poszukiwaniu informacji i rozwiązań dla bieżących wyzwań w firmie
Poszukujemy osoby na stanowisko w obszarze marketingu, skoncentrowane na tworzeniu strategii oraz budowaniu świadomości marki, w bliskiej współpracy z działem sprzedaży. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:
● współpracę przy opracowaniu i realizacji strategii marketingowej B2B
● budowanie i optymalizację lejków marketingowych, generowanie leadów
Poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej osoby, która skutecznie zajmie się procesami back office, m.in: sprawnym działaniem naszego biura i finansami, w tym kontaktem z bankami i umowami
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:
• bieżącą analizę finansową i raporty dla Zarządu
• kontrolę kosztów oraz rekomendację optymalizacji
• współpracę z innymi działami, w tym administracyjne wsparcie działu sprzedaży
• współpracę z zewnętrznym biurem księgowym (księgowość i kadry)
• kontakt z instytucjami finansowymi w celu pozyskiwania finansowania zewnętrznego, przygotowywanie wymaganych wniosków i raportów
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu sprzedażowego i wesprze nas w zakresie dystrybucji oprogramowania, usług wdrożeniowych i szkoleniowych firmom z branży architektonicznej i około-budowlanej. Na tym stanowisku Twoje zadania będą obejmować m.in:
• kontakt z klientem (mailowy, telefoniczny, osobisty)
• wsparcie klienta w wyborze odpowiedniego rozwiązania w oparciu o jego indywidualne potrzeby i cele biznesowe
• sporządzanie ofert, spotkania z klientami, negocjacje
• budowanie trwałych i stabilnych relacji z klientami
• ścisła współpraca z działem Administracji, Marketingu i Delivery
Poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej osoby, która skutecznie zajmie się stworzeniem i koordynacją procesów back office, m.in: sprawnym działaniem naszego biura i finansami, w tym kontaktem z bankami i umowami. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:
• bieżącą analizę finansową, ustalanie KPI i ich analizę, kontrolę kosztów oraz rekomendację optymalizacji
• współpracę i komunikację pomiędzy działami, w tym administracyjne wsparcie działu sprzedaży i działu dostaw
• współpracę z instytucjami finansowymi w celu pozyskiwania finansowania zewnętrznego, przygotowywanie wymaganych raportów, prognoz, wyników finansowych, ocen ryzyka