Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (117)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 117 )
Specjalista ds. BHP i PPOŻ
Uniwersytecka 10, Lublin
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie kultury bezpieczeństwa, współpraca z zarządem spółki oraz pracownikami w celu budowania świadomości załogi w obszarze BHP i PPOŻ
kontrola warunków pracy, stanu maszyn i urządzeń pod kątem BHP oraz informowanie pracodawcy o zagrożeniach zawodowych i podejmowanych działaniach
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadku, przygotowywanie protokołów powypadkowych, ustalanie działań zapobiegawczych, wypełnianie statystycznych kart wypadków
przeprowadzanie regularnych audytów bezpieczeństwa oraz zgłaszanie sytuacji niebezpiecznych
przeprowadzanie ocen ryzyka stanowiskowego
uczestnictwo w procesie odbioru maszyn
opracowywanie procedur i instrukcji w obszarze BHP i PPOŻ
organizacja szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
przeprowadzanie audytów ergonomicznych
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie spraw BHP
uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne (np. PIP, Sanepid, inne),
współpraca z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Strażą Pożarną
udział we wdrożeniu i utrzymaniu efektywnego systemu jakości i doskonalenie jego skuteczności,
realizacja procesów jakościowych, m.in: zarządzanie dokumentacją jakościową, szkolenia, umowy jakościowe, audyty i inspekcje w organizacji oraz audyty u podwykonawców, odchylenia i CAPA, kontrola zmian, roczne przeglądy jakości i okresowe przeglądy jakości produktu, monitorowanie wskaźników jakościowych,
prowadzenie działań wyjaśniających w przypadku odchyleń jakościowych, reklamacji,
ocena, śledzenie, wdrażanie i nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi (CAPA),
opracowywanie, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji systemu jakości zgodnie z wymaganiami cGMP,
weryfikacja dokumentacji serii przed certyfikacją zgodnie z zatwierdzonymi procedurami,
koordynacja działań związanych z Zarządzaniem Ryzykiem Jakości, w tym przeprowadzanie analiz ryzyka,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP),
przeprowadzanie audytów wewnętrznych z opracowywaniem raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,
przygotowywanie obszarów do inspekcji i audytów oraz udział w ich przebiegu,
udział w projektach i inicjatywach jakościowych,
współpraca wewnętrzna ze wszystkimi obszarami GxP,
Generowanie pomysłów na nowe produkty i badanie ich wykonalności pod względem rentowności, dostępności zasobów oraz zgodności z przepisami
Analiza technologii i procesów w branży farmaceutycznej
Monitorowanie, analizowanie i przetwarzanie danych naukowych związanych z produktami mikrobiologicznymi
Projektowanie doświadczeń w ramach projektów badawczo-rozwojowych
Zapewnianie zgodności działań z kryteriami przyznawania funduszy UE
Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi partnerami z branży B+R
Udział w projektowaniu nowych i udoskonalaniu istniejących procesów technologicznych w firmie
Prowadzenie projektów i koordynowanie pracy wielozespołowej (współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakości, Finansów, Sprzedaży oraz z jednostkami naukowymi i instytucjami publicznymi)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z przedstawicielami kadr naukowych z różnych uniwersytetów
Wsparcie w tworzeniu narzędzi i standardów obowiązujących w firmie
Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji projektowej
Koordynowanie wykonania robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego w zakresie terminowym, technicznym, formalno – prawnym i finansowym
Nadzór nad procesem projektowania i realizacji inwestycji w zakresie instalacji i urządzeń technologicznych
Opracowywanie materiałów przetargowych i uruchamianie postępowań przetargowych
Udział w pracach Komisji przetargowych, opiniowanie/tworzenie dokumentacji
Wsparcie Kierownika Projektu w zakresie zarządzania realizacją inwestycji zgodnie z metodyką zarządzania projektami, udział w pracach zespołu projektowego
Identyfikacja ryzyk projektowych, opracowanie cyklicznych raportów z realizacji zadania
Weryfikacja merytoryczna protokołów, raportów, odbiorów, usług i opis merytoryczny faktur
Udział w wizjach terenowych na etapie projektowania i realizacji
Obsługa systemów informatycznych w obszarze realizacji inwestycji
Rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych na podstawie podpisanych umów
Planowanie krótko- i długoterminowych strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa)
Prowadzenie analiz rynku w odpowiednich segmentach w celu zdefiniowania potencjału segmentów, w tym analizy rynku przed wprowadzeniem produktu na rynek
Prowadzenie analiz rynku w odpowiednich segmentach w celu zdefiniowania potencjału segmentów, w tym analizy rynku przed wprowadzeniem produktu
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy produktów
Przedstawianie i monitorowanie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych / Farmaceutycznych
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów, konkurencji i zmian na rynku
Zarządzanie budżetem promocyjnym produktów
Wdrożenie zaplanowanej strategii do zespołu sprzedażowego oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym
Planowanie krótko- i długoterminowych strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa)
Prowadzenie analiz rynku w odpowiednich segmentach w celu zdefiniowania potencjału segmentów, w tym analizy rynku przed wprowadzeniem produktu na rynek
Prowadzenie analiz rynku w odpowiednich segmentach w celu zdefiniowania potencjału segmentów, w tym analizy rynku przed wprowadzeniem produktu
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy produktów
Przedstawianie i monitorowanie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych / Farmaceutycznych
Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów, konkurencji i zmian na rynku
Zarządzanie budżetem promocyjnym produktów
Wdrożenie zaplanowanej strategii do zespołu sprzedażowego oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym
Prowadzenie procesów rejestracyjnych i zmian porejestracyjnych dla produktów leczniczych w Polsce i za granicą zgodnie z procedurami narodowymi i europejskimi
Współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakoś oraz Ekspertami Zewnętrznymi w opracowaniu dokumentacji rejestracyjnej
Prowadzenie audytu dokumentacji rejestracyjnej i analiza możliwości rejestracji produktów leczniczych w różnych krajach
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
Specjalista ds. planowania produkcji i zaopatrzenia
Uniwersytecka 10, Lublin
Wygasła: 20.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie procesem harmonogramowania produkcji krótko- i długoterminowej: Planowanie Zdolności Produkcyjnych, Główny Harmonogram Produkcji, Planowanie Zapotrzebowań Materiałowych;
Zmiany w Harmonogramach Produkcji w oparciu o informacje z Działu Handlowego oraz dostosowanie Zapotrzebowania Materiałowego po wdrożonych zmianach;
Raportowanie braków i prognozowanych przerw w sprzedaży produktów leczniczych;
Zapewnienie terminowego zwolnienia serii produkcyjnych;
Wsparcie przy wprowadzaniu cyfrowych narzędzi planowania;
Udział w procesie S&OP;
Zapewnienie odpowiedniego poziomu wszystkich materiałów w magazynie dla produkcji i innych działów;
Analiza zużycia materiałów;
Wprowadzanie usprawnień w planowania materiałów procesie
udział w projektowaniu nowych i udoskonalaniu istniejących procesów technologicznych w firmie począwszy od prób do skali przemysłowej
planowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac projektowych
obsługa urządzeń produkcyjnych w skali laboratoryjnej i półtechnicznej
uczestnictwo w tworzeniu instrukcji i procedur operacyjnych
nawiązywanie współpracy z ośrodkami naukowo-badawczymi w celu udoskonalania produktów i procesów w firmie
monitorowanie i analizowanie danych naukowych związanych z tematyką produkowanych w firmie leków
prowadzenie projektów i koordynowanie pracy wielozespołowej (współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakości, Finansów, Sprzedaży oraz z jednostkami naukowymi i instytucjami publicznymi)
wsparcie w tworzeniu narzędzi i standardów obowiązujących w firmie
propagowanie kultury ciągłego doskonalenia wśród pracowników firmy
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
Prowadzenie procesów rejestracyjnych i zmian porejestracyjnych dla produktów leczniczych w Polsce i za granicą zgodnie z procedurami narodowymi i europejskimi
Współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakoś oraz Ekspertami Zewnętrznymi w opracowaniu dokumentacji rejestracyjnej
Prowadzenie audytu dokumentacji rejestracyjnej i analiza możliwości rejestracji produktów leczniczych w różnych krajach
Prowadzenie procesów rejestracyjnych i zmian porejestracyjnych dla produktów leczniczych w Polsce i za granicą zgodnie z procedurami narodowymi i europejskimi
Współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakoś oraz Ekspertami Zewnętrznymi w opracowaniu dokumentacji rejestracyjnej
Prowadzenie audytu dokumentacji rejestracyjnej i analiza możliwości rejestracji produktów leczniczych w różnych krajach
samodzielne prowadzenie zadań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej i/lub wykonania robót budowlanych, w tym nadzór nad wykonaniem Umów o prace projektowe, usługi nadzoru, wykonanie robót budowlanych oraz inne usługi niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego w zakresie terminowym, technicznym, formalno – prawnym i finansowym
opracowywanie Specyfikacji Wymagań Użytkownika dla urządzeń technologicznych, instalacji technologicznych, budynków produkcyjnych
nadzór nad procesem projektowania i realizacji inwestycji w zakresie instalacji i urządzeń technologicznych
opracowywanie materiałów przetargowych i uruchamianie postępowań przetargowych na zadania projektowe, udział w pracach Komisji przetargowych, opiniowanie/tworzenie dokumentacji, umowy
wsparcie Kierownika Projektu w zakresie zarządzania realizacją inwestycji zgodnie z metodyką zarządzania projektami, udział w pracach zespołu projektowego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce oraz realizacja dodatkowych zadań wynikających z bieżących potrzeb
identyfikacja ryzyk projektowych, opracowanie cyklicznych raportów z realizacji zadania
weryfikacja merytoryczna protokołów, raportów, odbiorów, usług i opis merytoryczny faktur
udział w naradach, spotkaniach, Radach Budowy, Radach Technicznych i innych spotkaniach wg potrzeb, związanych z działalnością Działu Inwestycji
udział w wizjach terenowych na etapie projektowania i realizacji
obsługa systemów informatycznych w obszarze realizacji inwestycji
rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych na podstawie podpisanych Umów
samodzielne prowadzenie zadań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej i/lub wykonania robót budowlanych, w tym nadzór nad wykonaniem Umów o prace projektowe, usługi nadzoru, wykonanie robót budowlanych oraz inne usługi niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego w zakresie terminowym, technicznym, formalno – prawnym i finansowym
opracowywanie Specyfikacji Wymagań Użytkownika dla urządzeń technologicznych, instalacji technologicznych, budynków produkcyjnych
nadzór nad procesem projektowania i realizacji inwestycji w zakresie instalacji i urządzeń technologicznych
opracowywanie materiałów przetargowych i uruchamianie postępowań przetargowych na zadania projektowe, udział w pracach Komisji przetargowych, opiniowanie/tworzenie dokumentacji, umowy
wsparcie Kierownika Projektu w zakresie zarządzania realizacją inwestycji zgodnie z metodyką zarządzania projektami, udział w pracach zespołu projektowego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce oraz realizacja dodatkowych zadań wynikających z bieżących potrzeb
identyfikacja ryzyk projektowych, opracowanie cyklicznych raportów z realizacji zadania
weryfikacja merytoryczna protokołów, raportów, odbiorów, usług i opis merytoryczny faktur
udział w naradach, spotkaniach, Radach Budowy, Radach Technicznych i innych spotkaniach wg potrzeb, związanych z działalnością Działu Inwestycji
udział w wizjach terenowych na etapie projektowania i realizacji
obsługa systemów informatycznych w obszarze realizacji inwestycji
rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych na podstawie podpisanych Umów
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
Produkcja preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Obsługa urządzeń, maszyn i linii produkcyjnych, udział w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawności procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbanie o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP
udział w projektowaniu nowych i udoskonalaniu istniejących procesów technologicznych w firmie
generowanie pomysłów na nowe produkty i badanie wykonalności pod względem rentowności, dostępności zasobów i zgodności z przepisami
monitorowanie i analizowanie danych naukowych związanych z tematyką produkowanych w firmie leków
projektowanie doświadczeń w ramach projektów badawczo-rozwojowych
nawiązywanie współpracy z ośrodkami naukowo-badawczymi w celu udoskonalania produktów i procesów w firmie
prowadzenie projektów i koordynowanie pracy wielozespołowej (współpraca z Działem Produkcji, Kontroli Jakości, Finansów, Sprzedaży oraz z jednostkami naukowymi i instytucjami publicznymi)
wsparcie w tworzeniu narzędzi i standardów obowiązujących w firmie
propagowanie kultury ciągłego doskonalenia wśród pracowników firmy
Badanie właściwości nowych podłóż skomponowanych przez Biomed,
Udział w testach skuteczności doprowadzania tlenu do całej objętości podłoża,
Prowadzenie testów procesu liofilizacji wraz z analizą otrzymywanych rezultatów i definiowaniem wskazań dla dalszego doskonalenia,
Udział w kontroli jakości wytwarzanych produktów,
Udział w badaniu jednorodności produktów,
Prowadzenie badań zamykania produktów w atmosferze ochronnej gazu obojętnego, ukierunkowanych na zdefiniowanie składu mieszaniny gazów oraz wydłużenie terminu trwałości produktów,
Udział w otrzymywaniu prątków BCG, z wykorzystaniem modyfikowanych i nowotworzonych podłóż
Być częścią zespołu odpowiadającego za produkcję preparatów medycznych i leków wspierających ludzkie zdrowie
Odpowiadać za poszczególne etapy produkcji naszych preparatów
Obsługiwać urządzenia, maszyny i linie produkcyjne, uczestniczyć w projektowaniu nowych procesów i programów badań, przygotowywać dokumentację z przeprowadzanych badań i analiz statystycznych
Nadzorować: stan techniczny urządzeń i maszyn, aparatury kontrolno-pomiarowej, poprawność procesów technologicznych wewnątrz Firmy
Dbać o zgodność poszczególnych etapów procesu produkcji z zasadami GMP