Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami
pozyskiwanie nowych klientów w sektorze B2B (głównie gminy, instytucje oraz firmy z branży odpadowej), w tym przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie CRM oraz w bazie BDO (Baza Danych Odpadowych)
koordynowanie odbiorów elektroodpadów (współpraca z działem logistyki)
praca stacjonarna w biurze w godzinach 8-16 oraz wyjazdy służbowe (1-2 razy w tygodniu)
ofertowanie, negocjacje i zawieranie umów na usługi świadczone przez organizacje odzysku (przejęcie ustawowych obowiązków od przedsiębiorców wprowadzających na rynek sprzęt elektryczny i opakowania) na rzecz klientów z branż z branż RTV/AGD, spożywczej, kosmetycznej, motoryzacyjnej i pokrewnych
budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi
budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi (B2B)
ofertowanie, negocjacje i zawieranie umów na świadczone usługi
zapewnienie kompleksowej obsługi posprzedażowej
objaśnianie Klientom wymogów prawnych wynikających z Ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, Ustawy o bateriach i akumulatorach, Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji
raportowanie w systemie CRM
praca w terenie 2-3 dni w tygodniu, pozostałe dni w biurze
przygotowanie rocznych rozliczeń i sprawozdań wynikających z przepisów prawa (znajomość przepisów z ochrony środowiska nie jest wymagana)
tworzenie wytycznych dla działu IT i działów handlowych celem dostosowania użytkowanych narzędzi do dynamicznych zmian w przepisach prawnych oraz nadzór nad ich realizacją
tworzenie raportów wspierających działy handlowe oraz modyfikacja i poprawa funkcjonalności już istniejących narzędzi w zakresie założeń biznesowych
pełnienie roli koordynatora pomiędzy działami handlowymi i działem księgowości w zakresie dotyczącym rozliczeń i sprawozdań środowiskowych
Przedstawiciel Handlowy w Dziale Zakupów Elektroodpadów
Odlewnicza 68, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywne prowadzenie zakupów elektroodpadów (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) w sektorze B2B (głównie firmy z branży: odpadowej, FMCG oraz sieci handlowe)
negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych
pozyskiwanie nowych Kontrahentów
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami
aktywne prowadzenie zakupów elektroodpadów (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) w sektorze B2B (głównie firmy z odpadowej, spożywczej oraz sieci handlowe)
negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami
stała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego poprzez zarządzanie 7-osobowym działem zakupów
aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej)
negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami
nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi
przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach
ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej
bieżąca współpraca z Zakładem Przetwarzania ZSEiE Biosystem SA w Bolęcinie, w zakresie logistyki dostaw zakupionego sprzętu do zakładu
współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu
współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu)
raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych)
bieżąca obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów przychodzących i kierowanie ich do odpowiednich działów, otwieranie domofonu, obsługa kurierów i osób przychodzących na spotkania do firmy)
obsługa korespondencji zewnętrznej (wpisywanie do bazy przesyłek przychodzących i wychodzących, kierowanie przychodzących dokumentów do odpowiednich osób, przygotowanie dokumentów do wysyłki i do nadania na poczcie)
przygotowanie sali konferencyjnej do spotkań i obsługa gości
zamawianie materiałów biurowych
wsparcie Działu Handlowego w zakresie podstawowych prac biurowych (przygotowywanie prostych umów, archiwizacja dokumentów)
zastępstwo Asystentki Zarządu podczas jej nieobecności (np. podczas urlopów) w tym w szczególności: obsługa bieżąca Zarządu (przygotowywanie umów i innych pism, nadzór nad obiegiem dokumentów kierowanych do Zarządu, umawianie spotkań, pomoc w wybranych działaniach Zarządu)
aktywne prowadzenie zakupów elektroodpadów (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) w sektorze B2B (głównie firmy z odpadowej, spożywczej oraz sieci handlowe)
negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami
aktywne prowadzenie zakupów elektrodpadów (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej)
negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami