Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w planowaniu i rozwijaniu strategii sprzedażowej Spółki
Zarządzanie działem sprzedaży
Budowa strategii sprzedażowej produktów
prowadzenie negocjacji handlowych z klientami w tym sieciami handlowymi
Dostarczanie miesięcznych raportów dotyczących wielkości sprzedaży, marży na sprzedaży, rozwoju rynku, działań sprzedażowych i marketingowych do podjęcia
Współpraca z innymi działami, w tym z działem marketingu, obsługi klienta, logistyki
E-commerce & Digital Marketing Manager / Managerka
Balicka 77, Bronowice, Kraków
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Strategiczne zarządzanie i optymalizacja planu rozwoju platformy e-commerce
Opracowanie strategii marketingowej i wizerunkowej sklepu internetowego
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem e-commerce
weryfikacja standardów UX na stronie, przygotowanie strategii treści, mailingów i innych kampanii
Planowanie i wdrażanie strategii cenowych w sklepie online
Udział w wyborze odpowiednich produktów w celu uzyskania marży na satysfakcjonującym poziomie, wraz z opiekunami kategorii
Przeprowadzanie analiz rynkowych – monitorowanie trendów, analiza działań konkurencji oraz badanie aktualnej kondycji firmy w kontekście e-commerce
Kontrola wykonania celów i wprowadzanie zmian, które umożliwiłyby uzyskanie lepszych wyników
Koordynacja i wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing automation
Bezpośrednie raportowanie do kierownictwa spółki, przygotowywanie prezentacji o wynikach sprzedażowych, realizacji celów marketingowych i prowadzonych działaniach
Strategiczne zarządzanie i optymalizacja planu rozwoju platformy e-commerce
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem e-commerce oraz nadzór nad sprawnym działaniem powiązanych obszarów, takich jak logistyka e-commerce, digital marketing, prawidłowe działanie platformy e-commerce
Zarządzanie obszarem prezentacji produktów na stronie
Dbanie o skuteczne przedstawienie oferty wybranej grupie docelowej – weryfikacja standardów UX na stronie, przygotowanie strategii treści, mailingów i innych kampanii
Planowanie i wdrażanie strategii cenowych w sklepie online
Udział w wyborze odpowiednich produktów w celu uzyskania marży na satysfakcjonującym poziomie, wraz z opiekunami kategorii
Definiowanie i implementacja strategii pozyskania klienta i jego aktywizacji online (Client Funnel)
Przeprowadzanie analiz rynkowych – monitorowanie trendów, analiza działań konkurencji oraz badanie aktualnej kondycji firmy w kontekście e-commerce
Analiza i wyciąganie wniosków z raportów sprzedażowych z programu ERP (comarch optima)
Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi m.in agencja marketingową, IT
Pozyskiwanie i analiza informacji zwrotnych od klientów w celu weryfikacji skuteczności prowadzonych działań
Ogólna znajomość narzędzi typu google analytics, google ads, facebook ads, allegro ads, tradeanalytics
Wyznaczanie i budżetowanie krótko i długookresowych celów (targetów) marketingowych i sprzedażowych
Nadzorowanie budżetu firmy przeznaczonego na działania sprzedażowe i marketingowe, w tym także optymalizacja kosztów ponoszonych w wyniku tych działań
Kontrola wykonania celów i wprowadzanie zmian, które umożliwiłyby uzyskanie lepszych wyników
Koordynacja i wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing „automation” w tym wysyłka newsletterów
Bezpośrednie raportowanie do kierownictwa spółki, przygotowywanie prezentacji o wynikach sprzedażowych, realizacji celów marketingowych i prowadzonych działaniach
Rozwój i rozbudowa zespołu e-commerce
Współpraca z innymi działami firmy (marketing/kreacja/produkt development/sprzedaż)
Sporządzanie sprawozdań finansowych wg. Określonych standardów (Ustawa o rachunkowości wraz z Krajowymi Standardami Rachunkowości),
Odpowiedzialność za prowadzenie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości