Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Telefoniczny sprzedawca
Izaaka 7, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne i elastyczne pozyskiwanie klientów przez telefon: Aktywne nawiązywanie kontaktów z klientami poprzez połączenia wychodzące, korzystając z różnorodnej bazy kontaktów; Indywidualne podejście do każdej rozmowy w celu dotarcia do potrzeb klientów i prezentacji naszej oferty w atrakcyjny sposób
Skuteczne wykorzystywanie gotowej bazy kontaktów: Wykorzystywanie zróżnicowanej bazy kontaktów w celu efektywnego poszerzania swojego portfela Klientów i skutecznej sprzedaży naszych usług
Personalizacja podejścia do klientów: Dostosowanie strategii kontaktu i prezentacji naszych usług do indywidualnych potrzeb każdego klienta, dbając o profesjonalne i zaangażowane podejście
Profesjonalne relacje i budowanie zaufania: Budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę, klarowne komunikaty i budowanie zaufania w każdej interakcji
Analiza i doskonalenie działań: Monitorowanie i analiza efektywności działań sprzedażowych w celu doskonalenia podejścia do pozyskiwania klientów i zwiększania skuteczności
Prowadzenie korespondencji mailowej i raportowanie wyników: Obsługa korespondencji mailowej z klientami w celu utrzymania relacji i dostarczenia niezbędnych informacji
Opracowywanie raportów dotyczących skuteczności sprzedaży telefonicznej oraz analiza danych w celu doskonalenia procesu pozyskiwania klientów
Aktywne i elastyczne pozyskiwanie klientów przez telefon: Aktywne nawiązywanie kontaktów z klientami poprzez połączenia wychodzące, korzystając z różnorodnej bazy kontaktów; Indywidualne podejście do każdej rozmowy w celu dotarcia do potrzeb klientów i prezentacji naszej oferty w atrakcyjny sposób
Skuteczne wykorzystywanie gotowej bazy kontaktów: Wykorzystywanie zróżnicowanej bazy kontaktów w celu efektywnego poszerzania swojego portfela Klientów i skutecznej sprzedaży naszych usług
Personalizacja podejścia do klientów: Dostosowanie strategii kontaktu i prezentacji naszych usług do indywidualnych potrzeb każdego klienta, dbając o profesjonalne i zaangażowane podejście
Profesjonalne relacje i budowanie zaufania: Budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę, klarowne komunikaty i budowanie zaufania w każdej interakcji
Analiza i doskonalenie działań: Monitorowanie i analiza efektywności działań sprzedażowych w celu doskonalenia podejścia do pozyskiwania klientów i zwiększania skuteczności
Prowadzenie korespondencji mailowej i raportowanie wyników: Obsługa korespondencji mailowej z klientami w celu utrzymania relacji i dostarczenia niezbędnych informacji
Opracowywanie raportów dotyczących skuteczności sprzedaży telefonicznej oraz analiza danych w celu doskonalenia procesu pozyskiwania klientów
Aktywne i elastyczne pozyskiwanie klientów przez telefon: Aktywne nawiązywanie kontaktów z klientami poprzez połączenia wychodzące, korzystając z różnorodnej bazy kontaktów; Indywidualne podejście do każdej rozmowy w celu dotarcia do potrzeb klientów i prezentacji naszej oferty w atrakcyjny sposób
Skuteczne wykorzystywanie gotowej bazy kontaktów: Wykorzystywanie zróżnicowanej bazy kontaktów w celu efektywnego poszerzania swojego portfela Klientów i skutecznej sprzedaży naszych usług
Personalizacja podejścia do klientów: Dostosowanie strategii kontaktu i prezentacji naszych usług do indywidualnych potrzeb każdego klienta, dbając o profesjonalne i zaangażowane podejście
Profesjonalne relacje i budowanie zaufania: Budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę, klarowne komunikaty i budowanie zaufania w każdej interakcji
Analiza i doskonalenie działań: Monitorowanie i analiza efektywności działań sprzedażowych w celu doskonalenia podejścia do pozyskiwania klientów i zwiększania skuteczności
Prowadzenie korespondencji mailowej i raportowanie wyników: Obsługa korespondencji mailowej z klientami w celu utrzymania relacji i dostarczenia niezbędnych informacji
Opracowywanie raportów dotyczących skuteczności sprzedaży telefonicznej oraz analiza danych w celu doskonalenia procesu pozyskiwania klientów
Menedżer ds. kluczowych klientów i rozwoju biznesu /KAM
Izaaka 7, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będzie dbałość o prawidłowy przebieg etapów procesu biznesowego oraz pomoc w ich materializacji
Motywem przewodnim będzie regularny kontakt telefoniczny (rozmowy sprzedażowe) i mailowy z kluczowymi klientami (tylko klienci firmy- ciepłe leady) oraz bezpośrednia współpraca z zarządem firmy w realizacji strategii rozwoju
Praca ma charakter hybrydowy, częściowo skupia się na działaniach stacjonarnie w biurze zlokalizowanym na krakowskim Kazimierzu , a częściowo na współpracy z jednostkami banków komercyjnych
Menedżer ds. kluczowych klientów i rozwoju biznesu /KAM
Kraków
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będzie dbałość o prawidłowy przebieg etapów procesu biznesowego oraz pomoc w ich materializacji
Motywem przewodnim będzie regularny kontakt telefoniczny (rozmowy sprzedażowe) i mailowy z kluczowymi klientami (tylko klienci firmy- ciepłe leady) oraz bezpośrednia współpraca z zarządem firmy w realizacji strategii rozwoju
Praca ma charakter hybrydowy, częściowo skupia się na działaniach stacjonarnie w biurze zlokalizowanym na krakowskim Kazimierzu , a częściowo na współpracy z jednostkami banków komercyjnych