Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista ds. administracyjno – biurowych
Targowa 69, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 12.01.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
dbanie o pozytywny wizerunek firmy i pierwszy kontakt z gośćmi,
zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy sekretariatu oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura m.in. obsługa poczty elektronicznej,
przyjmowanie połączeń telefonicznych, odbieranie / nadawanie przesyłek kurierskich, przyjmowanie/ nadawanie poczty, obsługa spotkań,
koordynowanie obiegu korespondencji/ dokumentów i prowadzenie elektronicznej bazy dokumentów,
bieżące wsparcie w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Zarządu Firmy oraz pracowników,
monitorowanie stanu zaopatrzenia biura w materiały niezbędne do funkcjonowania biura (współpraca z działem zakupów),
koordynacja obiegu informacji z biur terenowych firmy oraz spółek zależnych,
realizowanie innych niezbędnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne