Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Profesjonalna Obsługa Recepcji: Bądź pierwszą twarzą BiznesHUB! Odpowiadaj na pytania naszych klientów i gości, tworząc pozytywne pierwsze wrażenie
Organizacja i Komfort: Zapewnij sprawną organizację pracy i dbaj o komfort naszych gości. Twój wkład ma kluczowe znaczenie dla wyjątkowej atmosfery naszych przestrzeni
Zarządzanie Rezerwacjami i Kalendarzem: Bądź na bieżąco z zarządzaniem naszymi salami konferencyjnymi i spotkaniami, dbając o płynność wszystkich procesów
Zarządzanie Zapasami: Weryfikuj zapotrzebowanie na artykuły biurowe i spożywcze. Twoje umiejętności organizacyjne pomogą nam być zawsze dobrze zaopatrzonymi
Estetyka i Czystość: Nadzoruj pracę serwisu sprzątającego, dbając o nienaganny wygląd naszych przestrzeni biurowych
Budowanie Wizerunku: Pomóż nam tworzyć pozytywne relacje z klientami, będąc ambasadorem naszej marki
koordynacja kalendarzy zespołu, obsługa spotkań biznesowych,
redagowanie pism oraz umów, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu,
zapewnienie wsparcia i organizacji pracy Zarządu oraz komunikacji na linii Zarząd-pozostałe obszary firmy,
reprezentowanie firmy na zewnątrz w ramach spotkań oraz innych wydarzeń firmowych, w tym wyjazdy służbowe związane z prowadzeniem spraw na potrzeby Zarządu,
wsparcie CEO w bieżących zadaniach,
prowadzenie projektów specjalnych np. rozwiązywanie problemów, nadzorowanie procesów,
prowadzenie rozmaitych research’ów i weryfikowanie informacji,
współpraca z kancelariami prawnymi, instytucjami, organizacjami,
zarządzanie korespondencją (w tym poczta e-mail)
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania CEO
wsparcie oraz zarządzanie w procesach administracyjnych oraz obiegu dokumentów
nadzór nad stażystami oraz nowymi członkami biura zarządu
Dopasowywanie najlepszych rozwiązań skrojonych na miarę do potrzeb pozyskiwanych Klientów
Dbałość o długotrwałe relacje z Klientami
Realizację indywidualnego planu sprzedaży: przygotowywanie ofert, warunków współpracy, prowadzenie negocjacji i dokumentacji sprzedażowej
Analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych i rozwoju oferowanych produktów
Budowanie wizerunku firmy, lokalne działania marketingowe takie jak obsługa naszych social mediów (Facebook, Instagram, LinkedIn) i witryny internetowej
Nadzór i koordynacja nad pracą członków zespołu Customer Care (recepcja)
Obsługa posprzedażowa Klienta
Nadzór i koordynacja nad wszystkimi działaniami administracyjnymi na powierzchni biura