Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa e-sklepu Black Point (dbanie o prawidłowe jego działanie, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja opisów, grafik itp.)
prowadzenie działań SEO e-sklepu Black Point
efektywna komunikacja i obsługa zapytań od klientów
obsługa polskich i międzynarodowych platform sprzedażowych takich jak np. Allegro, Amazon, E-Bay, Kaufland, eMag (wystawianie produktów, tworzenie i aktualizacja opisów zgodnych z SEO)
dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii promocyjnych na platformach sprzedażowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego
prowadzenie i optymalizacja kampanii w Google Ads
realizacja założonych planów sprzedaży
aktywne poszukiwanie i inicjowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
poszukiwanie nowych platform sprzedażowych – badanie potencjału, konkurencji na tych platformach, opłacalności sprzedaży
monitorowanie rynku, cen produktów, działań konkurencji, trendów rynkowych
Zarządzanie ofertą druku marek Black Point oraz Printé,
Odpowiedzialność za strategię ofertową i cenową - tworzenie planów marketingowych oraz budżetów promocyjnych oferty
Nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem - wdrażanie i wycofywanie produktów/ grupy produktów z oferty zgodnie z potrzebami klientów
Współuczestnictwo w kreowaniu nowych produktów
Ustalanie planu rozwoju produktu/ grupy produktów
Monitorowanie pozycji na rynku danego produktu/ grupy produktów
Analiza cen konkurencji oraz kreowanie polityki cenowej wzmacniającej konkurencyjności oferty
Zarządzanie i monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów
Optymalizowanie kosztu wytworzenia produktu
Inicjowanie i współtworzenie akcji promocyjnych produktów/ grupy produktów
Zapewnienie merytorycznego wsparcia dla zespołu sprzedażowego – szkolenia dla pracowników, dla partnerów handlowych, narzędzia i materiały informacyjne
Nawiązywanie relacji biznesowych z kluczowymi partnerami handlowymi
Kreowanie argumentacji produktowej i około produktowej
Zdalna obsługa klienta (mail, telefon) z biura firmy,
Budowanie relacji z klientami,
Operacyjna obsługa sprzedaży w systemie, w tym wsparcie handlowców pracujących w terenie,
Realizacja planu sprzedażowego,
Sporządzanie raportów/ analiz oraz ich prezentacja,
Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych / klientów,
Obsługa wybranych platform sprzedażowych takich jak np. EMAG, Empik (wystawianie produktów, tworzenie i aktualizacja opisów, aktualizacja oferty produktowej),
Poszukiwanie nowych platform sprzedażowych – badanie potencjału, konkurencji na tych platformach
Aktualizacja oferty produktowej (opisy produktów i inne elementy contentowe)
Aktywne działania mające na calu zwiększenie sprzedaży, poszukiwanie i inicjowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego
Monitorowanie rynku, cen produktów, działań konkurencji, trendów rynkowych
Analiza skuteczności kampanii
Realizacja założonych planów sprzedaży
Odpowiedzialność za pozycjonowanie sklepu w google, promowanie sklepu
Obsługa wybranych międzynarodowych platform sprzedażowych takich jak np. E-Bay, CDiscount.fr, Real.de (wystawianie produktów, tworzenie i aktualizacja opisów)
Poszukiwanie nowych platform sprzedażowych – badanie potencjału, konkurencji na tych platformach, opłacalności sprzedaży
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz działań marketingowych, promowanie sprzedawanego towaru na platformach
Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz korespondencji w firmie, prawidłowa archiwizacja dokumentacji;
Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura;
Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych oraz spotkań/wyjazdów integracyjnych
Nadzór nad dokumentami, w tym finansowymi firmy - rejestracja dokumentów, dekretowanie cyklicznych, stałych faktur;
Realizacja procesu przekazywania dokumentów finansowych do biura rachunkowego
Rozliczanie delegacji, usług dodatkowych/zewnętrznych związanych z systemem benefitowym firmy (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna itp. )
Pomoc w bieżącej obsłudze kadrowej pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną w tym zakresie;
Nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, benefitów;
Współpraca z kierownictwem w zakresie monitorowania potrzeb rekrutacyjnych, kompleksowego przygotowania procesów rekrutacyjnych, wsparcie w selekcji kandydatów, umawiania i prowadzenia spotkań, udzielanie informacji zwrotnej kandydatom;
Nadzór nad procesem adaptacji nowozatrudnionych pracowników oraz nad procesem szkoleniowym nowych pracowników;