Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (250)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 250 )
Partnership Specialist
Powstańców Warszawy 6, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie i rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Autopay, zapewniając im odpowiednie wsparcie i opiekę
Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań Partnerów w celu skutecznego tworzenia silniejszych relacji Partnerskich
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych jako doświadczony, budując przy tym wizerunek firmy jako wiarygodnego i kompetentnego partnera
Koordynacja działań związanych z Marketingiem oraz PR-em, aby promować pozytywny wizerunek firmy na rynku
Analiza i monitorowanie danych rynkowych dotyczących usług płatniczych oraz konkurencji, w celu dostosowania strategii partnerskich do zmieniających się warunków rynkowych
Budowanie i rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Autopay, zapewniając im odpowiednie wsparcie i opiekę
Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań Partnerów w celu skutecznego tworzenia silniejszych relacji Partnerskich
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych jako doświadczony, budując przy tym wizerunek firmy jako wiarygodnego i kompetentnego partnera
Koordynacja działań związanych z Marketingiem oraz PR-em, aby promować pozytywny wizerunek firmy na rynku
Analiza i monitorowanie danych rynkowych dotyczących usług płatniczych oraz konkurencji, w celu dostosowania strategii partnerskich do zmieniających się warunków rynkowych
obsługa administracyjna spółek z Grupy Kapitałowej,
współudział w sporządzaniu jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg PSR oraz MSSF
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg PSR oraz MSSF
aktywne uczestnictwo w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych oraz udział w procesach raportowania zarządczego spółek z Grupy Kapitałowej,
wsparcie w procesie kapitalizacji prac rozwojowych,
współpraca w tworzeniu i usprawnianiu procesów sprawozdawczych oraz ujednolicania polityki rachunkowości w spółkach z Grupy Kapitałowej,
przygotowywanie raportów na potrzeby odbiorców zewnętrznych np. banki, inwestorzy,
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego,
bieżące wsparcie zespołu finansowego i księgowego oraz współpraca z zespołem podatkowym i innymi zespołami,
obsługa administracyjna spółek z Grupy Kapitałowej,
współudział w sporządzaniu jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg PSR oraz MSSF
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg PSR oraz MSSF
aktywne uczestnictwo w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych oraz udział w procesach raportowania zarządczego spółek z Grupy Kapitałowej,
wsparcie w procesie kapitalizacji prac rozwojowych,
współpraca w tworzeniu i usprawnianiu procesów sprawozdawczych oraz ujednolicania polityki rachunkowości w spółkach z Grupy Kapitałowej,
przygotowywanie raportów na potrzeby odbiorców zewnętrznych np. banki, inwestorzy,
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego,
bieżące wsparcie zespołu finansowego i księgowego oraz współpraca z zespołem podatkowym i innymi zespołami,
projektowanie, wdrażanie, rozwój i doradztwo w obszarze wdrażania rozwiązań warstwy raportowej Business Intelligence w oparciu o platformę Power BI w ramach środowiska Data Lakehouse,
identyfikacja i zbieranie wymagań technicznych i wsparcie Analityka Danych w zakresie wymagań biznesowych, przeprowadzanie analizy wykonalności i zarządzanie oczekiwaniami właścicieli produktów,
wsparcie procesu tworzenia struktur środowiska Data Lakehouse w ramach obszaru Back-End,
bieżące wsparcie dla użytkowników biznesowych Data Lakehouse,
administracja nad wdrożonymi rozwiązaniami z zakresu warstwy raportowej,
szkolenia dla użytkowników biznesowych w zakresie obsługi wdrożonych rozwiązań
opracowywanie koncepcji, wdrażanie, utrzymanie i optymalizacja narzędzi, serwisów i środowisk wspierających procesy developerskie w zakresie automatycznego budowania, testowania, wdrażania i monitorowania aplikacji w środowisku rozproszonym w chmurach,
dbanie o bezpieczeństwo, dostępność i wydajność środowisk i narzędzi,
opracowywanie koncepcji, wdrażanie, utrzymanie i optymalizacja narzędzi, serwisów i środowisk wspierających procesy developerskie w zakresie automatycznego budowania, testowania, wdrażania i monitorowania aplikacji w środowisku rozproszonym w chmurach,
dbanie o bezpieczeństwo, dostępność i wydajność środowisk i narzędzi,
Celem Product Managera będzie przede wszystkim skupienie się na analizie potrzeb użytkowników, rynku oraz konkurencji. Istotne będzie nie tylko dobre poznanie swojego produktu i jego odbiorców, ale również zapoznawanie się z perspektywą każdego interesariusza oraz ścisła współpraca z UX, działem sprzedaży i obsługi klienta
Zadania i obowiązki na tym stanowisku:
odpowiedzialność za proces tworzenia i wprowadzania produktu na rynek - od fazy kreacji do implementacji,
współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dotrzymania terminów wdrażania produktów,
przygotowywanie niezbędnych materiałów produktowych takich jak historie produktowe, persony i opisy produktowe,
współpraca z Senior Product Managerem, działem UX, developerami i innymi interesariuszami,
analiza danych pod kątem problemów i potencjalnych rozwiązań, aby zbudować jeszcze lepszy produkt,
badanie konkurencyjnych rozwiązań i śledzenie rynkowych trendów,
opracowywanie i realizacja mapy drogowej produktu i wymagań dotyczących produktu
Team Leader zespołu AML&KYC Verification w Blue Media będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem, który odpowiada za weryfikację Partnera w procesie uruchomienia płatności online oraz kart płatniczych. Odpowiadał będzie również za wsparcie Partnera w celu skutecznego uruchomienia usługi
planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu,
udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej obsługi,
przygotowanie procedur oraz materiałów informacyjnych dla zespołu,
prowadzenie szkoleń,
zbieranie feedbacku od Partnerów,
tworzenie raportów,
udział w bieżącej obsłudze zgłoszeń/reklamacji oraz w procesie weryfikacji Partnerów
B2B Junior Verification & Customer Care Specialist (praca hybrydowa)
Powstańców Warszawy 6, Dolny Sopot, Sopot
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
B2B Junior Verification Specialist w Blue Media będzie odpowiedzialny za weryfikację Partnera w procesie onboardingu dla uruchomienia płatności online oraz kart płatniczych. Odpowiadał będzie także za wsparcie Partnera w celu skutecznego uruchomienia usługi
utrzymywanie kontaktów z klientami,
udział w rozpatrywaniu reklamacji,
kontrola i aktualizacja bazy danych klientów,
tworzenie procedur,
weryfikacja danych osobowych klientów w systemach informatycznych,
przeprowadzanie weryfikacji klientów w zakresie KYC/AML,
praca ma charakter zmianowy (pon.-pt. 7:00-20:00 /sob.-ndz w ramach dyżuru)
Specjalista ds. telesales w Autopay (Autopay Mobility Sp. z o.o.) to osoba, która rozwija nasz biznes poprzez współpracę z nowymi klientami i odnajdywanie nowych szans sprzedażowych. Będzie budować relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. To także negocjator, który pracując na celach osiąga założone wyniki
sprzedaż produktu Autopay Flota dla klientów biznesowych Autopay,
pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych,
wsparcie klientów przy onboardingu,
budowanie i utrzymywanie współpracy z klientami,
realizacja celów sprzedażowych,
dbanie o aktualność i przejrzystość danych w CRM,
monitorowanie zadowolenia Klientów z naszych usług
Poszukujemy pracownika Działu Implementation & Support Services, który wesprze zespół w coraz liczniejszych wdrożeniach naszych płatności oraz komunikacji z Klientem B2B
wdrażanie i utrzymanie pozyskanych Partnerów,
konfiguracja i uruchamianie oferowanych usług,
kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem B2B (w języku polskim oraz angielskim),
analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
aktywny udział w procesowaniu dokumentów formalnych
definiowanie, analizowanie i ciągła weryfikacja zasadności biznesowej produktów poprzez monitorowanie KPI produktowych,
monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie zmian produktowych i procesowych,
analizowanie trendów rynkowych i definiowanie kierunków rozwoju produktu we współpracy z zespołem sprzedaży i pricingu,
zapewnienie właściwej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej wszelkich zmian w obszarze grupy produktowej,
prowadzenie rozmów z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu zebrania opinii o produktach w uporządkowany, powtarzalny, zrównoważony i praktyczny sposób,
dostarczanie wskazówek i niezbędnych informacji innym zespołom,
udział w rekrutacji pracowników, w tym identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych, przygotowanie ogłoszeń oraz przeprowadzanie procesów, przede wszystkim z obszaru IT,
zapewnienie wsparcia biznesu we wszystkich obszarach HR,
udział w organizacji eventów, spotkań dla pracowników oraz akcji CSR,
udział w tworzeniu środowiska pracy opartego na koleżeńskich relacjach, szacunku oraz współdziałaniu,
reprezentowanie firmy i dbałość o dobry wizerunek firmy,
monitorowanie trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i rynku, a także analizowanie i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie HR
Przedstawiciel handlowy floty w Autopay to osoba, która rozwija nasz biznes poprzez współpracę nowymi klientami i odnajdywanie nowych szans sprzedażowych. Będzie budować relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. To także negocjator, który pracując na celach osiąga założone wyniki
budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z Klientami,
wyszukiwanie nowych szans rynkowych,
realizacja założonego budżetu sprzedaży,
budowanie i rozwijanie współpracy z nowymi Kontrahentami Autopay,
zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
Ścisła współpraca z innymi działami i pozyskiwanie danych,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Departamentu i Pionu Finansów m. in.: bieżące raportowanie sprzedaży, Rozliczenie wykonania projektów i systemu premiowego,
Udział w rozwoju systemu raportowania sprzedaży,
Udział we wdrażaniu nowych narzędzi w obszarze kontrolingu sprzedaży i rozliczeń,
Udział w procesie złożonej analizy biznesowej,
Określanie KPI dla projektów,
Zbieranie, analiza i dokumentowanie wymagań biznesowych,
Wsparcie analityczne na etapach projektowania i wytwarzania systemów informatyczno-finansowych,
udział w rekrutacji pracowników, w tym identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych, przygotowanie ogłoszeń oraz przeprowadzanie procesów, przede wszystkim z obszaru IT,
zapewnienie wsparcia biznesu we wszystkich obszarach HR,
udział w organizacji eventów, spotkań dla pracowników oraz akcji CSR,
udział w tworzeniu środowiska pracy opartego na koleżeńskich relacjach, szacunku oraz współdziałaniu,
reprezentowanie firmy i dbałość o dobry wizerunek firmy,
monitorowanie trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i rynku, a także analizowanie i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie HR
Business Development Manager w obszarze huntingu, z doświadczeniem sprzedaży w obszarze instytucji płatniczych lub dostawców technologicznych dla ecommerce w Blue Media, to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z ich kontrahentami, umożliwiają weryfikację tożsamości kontrahenta, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms
Chcemy aby budować relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów w obszarze instytucji płatniczych oraz dostawców technologicznych dla ecommerce na rynku polskim i zagranicznym,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Key Account Manager w Blue Media to osoba, która rozwija biznes poprzez współpracę z kluczowymi Kontrahentami w celu rozszerzenia zakresu świadczonych dla nich usług. KAM buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
utrzymanie relacji B2B z obecnymi i budowa relacji z nowymi Partnerami Blue Media,
rozwój produktowy u nowych i obecnych kontrahentów,
opracowywanie koncepcji, wdrażanie, utrzymanie i optymalizacja narzędzi, serwisów i środowisk wspierających procesy developerskie w zakresie automatycznego budowania, testowania, wdrażania i monitorowania aplikacji,
dbanie o bezpieczeństwo, dostępność i wydajność środowisk i narzędzi,
współpraca z dostawcą usług utrzymania oraz zespołem developerów,
wsparcie zespołów developerskich w utrzymaniu aplikacji (wyszukiwanie zgłaszanych błędów, dokonywanie drobnych poprawek kodu, znajdowanie rozwiązań ułatwiających utrzymanie aplikacji),
tworzenie i aktualizacja monitoringu serwisów,
reagowanie na aktualne zgłoszenia i powiadomienia o niedostępności usług,
wsparcie zespołów w prowadzeniu dokumentacji z zakresu rozwiązywania problemów,
kontakt z klientem w celu rozwiązania technicznych problemów związanych z usługami płatności
udział w rekrutacji pracowników, w tym identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych, przygotowanie ogłoszeń oraz przeprowadzanie procesów, przede wszystkim z obszaru IT,
zapewnienie wsparcia biznesu we wszystkich obszarach HR,
udział w organizacji eventów, spotkań dla pracowników oraz akcji CSR,
udział w tworzeniu środowiska pracy opartego na koleżeńskich relacjach, szacunku oraz współdziałaniu,
reprezentowanie firmy i dbałość o dobry wizerunek firmy,
monitorowanie trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i rynku, a także analizowanie i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie HR
Poszukujemy Project Specialist, który pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania i potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów
zbieranie informacji/wymagań do projektu od klientów i od zespołu sprzedaży,
koordynacja pracy zespołu, monitorowanie postępu projektu,
przygotowywanie dokumentacji i materiałów informacyjnych na potrzeby projektu,
współpraca z Partnerami i Dostawcami, w tym uczestniczenie w planowaniu oraz dostarczaniu klientom wartościowych produktów/funkcjonalności, udzielanie odpowiedniego wsparcia dla Sprzedaży,
wsparcie przy prowadzeniu produktów – uczestniczenie w wprowadzanie zmian do produktu, w tym tworzenie dokumentacji produktowej oraz tworzenie, rozbudowa i utrzymanie obecnych procesów,
Starszy Specjalista ds. AML w Blue Media to osoba, która zapewnia sprawne funkcjonowanie procesów AML/CFT. Specjalista na bieżąco monitoruje wszelkie nowe regulacje oraz rekomendacje, które powinny zostać wdrożone w firmie, koordynuje procesy zarządzania i analizy ryzyka w obszarze AML/CFT, opiniuje wewnętrzne projekty pod kątem zgodności z regulacjami a także przygotowuje wytyczne i weryfikuje procesy związane z obszarem AML/CFT
koordynowanie procesu zarządzania ryzykiem AML/CFT, w tym przeprowadzanie analizy ryzyka instytucji, usług i klientów,
utrzymywanie Procedury AML/CFT i powiązanych regulacji wewnętrznych,
monitorowanie zmian prawnych w obszarze AML/CFT,
przygotowywanie wytycznych do procesów KYC, CDD,
współpraca z innymi działami w zakresie zapewnienia zgodności działalności z przepisami AML/CFT,
uczestniczenie w projektach wdrażających zmiany i usprawnienia w obszarze AML/CFT,
koordynowanie procesu wdrażania w organizacji zmian w regulacjach, zaleceń i rekomendacji poaudytowych,
kontrolowanie prawidłowości przeprowadzania procesów AML/CFT,
przygotowywanie wytycznych dotyczących kryteriów typowania transakcji z uwzględnieniem wyników analizy ryzyka i scenariuszy ML/FT,
nadzorowanie raportowania do GIIF oraz kontakty z organami nadzoru w kwestiach AML/CFT
Business Development Manager w Blue Media to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z kontrahentami, wspierają ich działania e-commerce, umożliwiają weryfikację tożsamości, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms. Chcemy by BDM budował relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów (współpracujemy z naszymi kontrahentami, dlatego tak ich nazywamy) w obszarze usług płatniczych,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Business Development Manager w obszarze huntingu, z doświadczeniem sprzedaży w obszarze instytucji płatniczych lub dostawców technologicznych dla ecommerce w Blue Media, to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z ich kontrahentami, umożliwiają weryfikację tożsamości kontrahenta, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms
Chcemy aby budować relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów w obszarze instytucji płatniczych oraz dostawców technologicznych dla ecommerce na rynku polskim i zagranicznym,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Business Development Manager w obszarze huntingu, z doświadczeniem sprzedaży w obszarze instytucji płatniczych lub dostawców technologicznych dla ecommerce w Blue Media, to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z ich kontrahentami, umożliwiają weryfikację tożsamości kontrahenta, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms
Chcemy aby budować relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów w obszarze instytucji płatniczych oraz dostawców technologicznych dla ecommerce na rynku polskim i zagranicznym,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Poszukujemy Project Development Specialist, ze znajomością branży telekomunikacyjnej, który pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania i potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów oraz kształtować strategię rozwoju produktów
prowadzenie projektów IT,
zbieranie informacji/wymagań do projektu od klientów i od zespołu sprzedaży,
koordynacja pracy zespołu, monitorowanie postępu projektu,
zarządzanie budżetem projektu,
przygotowywanie dokumentacji i materiałów informacyjnych na potrzeby projektu,
współpraca z Partnerami i Dostawcami, w tym uczestniczenie w planowaniu oraz dostarczaniu klientom wartościowych produktów/funkcjonalności, udzielanie odpowiedniego wsparcia dla Sprzedaży,
wsparcie przy prowadzeniu produktów – uczestniczenie w wprowadzanie zmian do produktu, w tym tworzenie dokumentacji produktowej oraz tworzenie, rozbudowa i utrzymanie obecnych procesów,
Key Account Manager w Blue Media to osoba, która współpracuje z największymi i najbardziej znanymi brandami w Polsce z branży bankowej, finansowej i ubezpieczeniowej. KAM odpowiada za rozwój biznesu, w porozumieniu z Partnerem wdraża nowe produkty i usługi a także ma wpływ na realizowanie wspólnych ogólnopolskich kampanii marketingowych. Buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
utrzymanie relacji B2B z obecnymi Partnerami Blue Media,
Eskpert ds. kontroli wewnętrznej w Blue Media to osoba, która czuwa nad zapewnieniem całościowego i sprawnego systemu kontroli wewnętrznej. Głównym zadaniem na tym stanowisku jest ocena zgodności procesów pod kątem przestrzegania wymagań prawnych i wewnętrznych regulacji, budowanie i przegląd mechanizmów kontrolnych oraz współpraca z biurem audytu wewnętrznego
budowa kompleksowego systemu kontroli wewnętrznej w Spółce,
wsparcie we wdrażaniu mechanizmów kontrolnych na poziomie pierwszej linii obrony oraz niezależne monitorowanie ich przestrzegania oraz efektywności jako druga linia obrony,
opracowanie i wdrożenie wewnętrznej metodyki kontroli wewnętrznej,
samodzielne prowadzenie procesów dotyczących kontroli wewnętrznej,
ocena zgodności procesów i regulacji wewnętrznych z wymaganiami prawnymi i praktykami rynkowymi,
przegląd procesów pod kątem identyfikowania ryzyka i budowania mechanizmów kontrolnych,
proponowanie rekomendacji i monitorowanie realizacji wydanych zaleceń,
współpraca z biurem audytu wewnętrznego w zakresie prowadzenia czynności kontrolnych i weryfikacji realizacji zaleceń,
udział w rekrutacji pracowników, w tym identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych, przygotowanie i publikacja ogłoszeń oraz przeprowadzanie procesów;
zapewnienie wsparcia biznesu we wszystkich obszarach HR,
udział w organizacji eventów, spotkań dla pracowników oraz akcji CSR,
udział w tworzeniu środowiska pracy opartego na koleżeńskich relacjach, szacunku oraz współdziałaniu,
reprezentowanie firmy i dbałość o dobry wizerunek firmy,
monitorowanie trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i rynku, a także analizowanie i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie HR, komunikacji wewnętrznej i EB
Poszukujemy pracownika Działu Wsparcia Sprzedaży (Customer Care Enterprise & Medium), który wesprze dział w coraz liczniejszych wdrożeniach naszych płatności oraz komunikacji z Klientem B2B
wdrażanie i utrzymanie pozyskanych Partnerów,
uruchamianie i konfiguracja serwisów w sektorze e-commerce, masowych wystawców faktur oraz pożyczkowym,
kontakt mailowy i telefoniczny podczas wdrożeń z Klientem B2B,
analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
aktywny udział w procesowaniu dokumentów formalnych
Starszy Specjalista ds. AML w Blue Media to osoba, która zapewnia sprawne funkcjonowanie procesów AML/CFT. Specjalista na bieżąco monitoruje wszelkie nowe regulacje oraz rekomendacje, które powinny zostać wdrożone w firmie, koordynuje procesy zarządzania i analizy ryzyka w obszarze AML/CFT, opiniuje wewnętrzne projekty pod kątem zgodności z regulacjami a także przygotowuje wytyczne i weryfikuje procesy związane z obszarem AML/CFT
koordynowanie procesu zarządzania ryzykiem AML/CFT, w tym przeprowadzanie analizy ryzyka instytucji, usług i klientów,
utrzymywanie Procedury AML/CFT i powiązanych regulacji wewnętrznych,
monitorowanie zmian prawnych w obszarze AML/CFT,
przygotowywanie wytycznych do procesów KYC, CDD,
współpraca z innymi działami w zakresie zapewnienia zgodności działalności z przepisami AML/CFT,
uczestniczenie w projektach wdrażających zmiany i usprawnienia w obszarze AML/CFT,
koordynowanie procesu wdrażania w organizacji zmian w regulacjach, zaleceń i rekomendacji poaudytowych,
kontrolowanie prawidłowości przeprowadzania procesów AML/CFT,
przygotowywanie wytycznych dotyczących kryteriów typowania transakcji z uwzględnieniem wyników analizy ryzyka i scenariuszy ML/FT,
nadzorowanie raportowania do GIIF oraz kontakty z organami nadzoru w kwestiach AML/CFT
Z nami na pewno nie będziesz się nudzić 😊 Jesteśmy jako organizacja w fazie dynamicznego rozwoju i szukamy ludzi, którzy wraz z firmą będą chcieli rozwijać swoje kompetencje. Jeśli chcesz mieć wpływ na tworzenie procesów i lubisz proponować nowe rozwiązania, to Blue Media jest miejscem dla Ciebie!
aktywny udział tworzenie i aktualizacja budżetów,
przygotowywanie prognoz,
sporządzanie analiz i raportów cyklicznych,
tworzenie arkuszy analitycznych,
zarządzanie procesem kontroli kosztów bankowych,
wsparcie procesów i systemów finansowych,
bliska współpraca z kadrą menedżerską w zakresie monitorowania poziomu wyników sprzedaży i kosztów,
współpraca z bankami z zakresie obsługi produktów bankowych
Key Account Manager w Blue Media to osoba, która współpracuje z największymi i najbardziej znanymi brandami w Polsce z branży bankowej, finansowej i ubezpieczeniowej. KAM odpowiada za rozwój biznesu, w porozumieniu z Partnerem wdraża nowe produkty i usługi a także ma wpływ na realizowanie wspólnych ogólnopolskich kampanii marketingowych. Buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
utrzymanie relacji B2B z obecnymi Partnerami Blue Media,
opracowywanie koncepcji, wdrażanie, utrzymanie i optymalizacja narzędzi, serwisów i środowisk wspierających procesy developerskie w zakresie automatycznego budowania, testowania, wdrażania i monitorowania aplikacji,
dbanie o bezpieczeństwo, dostępność i wydajność środowisk i narzędzi,
współpraca z dostawcą usług utrzymania oraz zespołem developerów,
wsparcie zespołów developerskich w utrzymaniu aplikacji (wyszukiwanie zgłaszanych błędów, dokonywanie drobnych poprawek kodu, znajdowanie rozwiązań ułatwiających utrzymanie aplikacji),
tworzenie i aktualizacja monitoringu serwisów,
reagowanie na aktualne zgłoszenia i powiadomienia o niedostępności usług,
wsparcie zespołów w prowadzeniu dokumentacji z zakresu rozwiązywania problemów,
kontakt z klientem w celu rozwiązania technicznych problemów związanych z usługami płatności
Partnership Specialist w Blue Media, to osoba nastawiona na rozwój biznesu poprzez współpracę z kluczowymi Partnerami, którzy polecają rozwiązania płatnicze swoim klientom. Specjalista buduje relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. To także osoba, która reprezentuje naszą firmę poprzez udział w eventach branżowych
budowanie i rozwijanie współpracy oraz opieka nad obecnymi Partnerami Blue Media,
zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań Partnerów w celu tworzenia silniejszych partnerstw,
koordynacja działań PR-owych,
analiza i monitorowanie danych rynkowych dotyczących usług płatniczych oraz konkurencji
Key Account Manager w Blue Media to osoba, która współpracuje z największymi i najbardziej znanymi brandami w Polsce z branży energetycznej, telekomunikacyjnej czy multimedialnej. KAM odpowiada za rozwój biznesu, w porozumieniu z Partnerem wdraża nowe produkty i usługi a także ma wpływ na realizowanie wspólnych ogólnopolskich kampanii marketingowych. Buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
utrzymanie relacji B2B z obecnymi Partnerami Blue Media,
Młodszy Specjalista ds weryfikacji w Blue Media będzie odpowiedzialny za weryfikację Partnera w procesie onboardingu dla uruchomienia płatności online oraz kart płatniczych. Odpowiadał będzie także za wsparcie Partnera w celu skutecznego uruchomienia usługi,
utrzymywanie kontaktów z klientami,
udział w rozpatrywaniu reklamacji,
kontrola i aktualizacja bazy danych klientów,
tworzenie procedur,
weryfikacja danych osobowych klientów w systemach informatycznych,
przeprowadzanie weryfikacji klientów w zakresie KYC/AML,
Poszukujemy pracownika Działu Wsparcia Sprzedaży (Customer Care Enterprise & Medium), który wesprze dział w coraz liczniejszych wdrożeniach naszych płatności oraz komunikacji z Klientem B2B
wdrażanie i utrzymanie pozyskanych Partnerów,
uruchamianie i konfiguracja serwisów w sektorze e-commerce, masowych wystawców faktur oraz pożyczkowym,
kontakt mailowy i telefoniczny podczas wdrożeń z Klientem B2B,
analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
aktywny udział w procesowaniu dokumentów formalnych
Business Development Manager w Blue Media to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z kontrahentami, wspierają ich działania e-commerce, umożliwiają weryfikację tożsamości, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms. Chcemy by BDM budował relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów (współpracujemy z naszymi kontrahentami, dlatego tak ich nazywamy) w obszarze usług płatniczych,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Business Development Manager w Blue Media to osoba, która poszukuje nowych Partnerów do współpracy, buduje z nimi relacje oraz proponuje i podpowiada rozwiązania, które: zapewnią ich biznesom sprawniejsze rozliczenia online z kontrahentami, wspierają ich działania e-commerce, umożliwiają weryfikację tożsamości, czy zapewniają wysyłanie masowej ilości sms. Chcemy by BDM budował relacje z Partnerami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
pozyskiwanie nowych Partnerów (współpracujemy z naszymi kontrahentami, dlatego tak ich nazywamy) w obszarze usług płatniczych,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżącej i potencjalnej współpracy z Partnerami,
Key Account Manager w Blue Media to osoba, która rozwija biznes poprzez współpracę z kluczowymi Kontrahentami w celu rozszerzenia zakresu świadczonych dla nich usług. KAM buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez elementu zarządzania zespołem
utrzymanie relacji B2B z obecnymi i budowa relacji z nowymi Partnerami Blue Media,
rozwój produktowy u nowych i obecnych kontrahentów,
• opracowywanie koncepcji, wdrażanie, utrzymanie i optymalizacja narzędzi, serwisów i środowisk wspierających procesy developerskie w zakresie automatycznego budowania, testowania, wdrażania i monitorowania aplikacji w środowisku rozproszonym w chmurach,
• dbanie o bezpieczeństwo, dostępność i wydajność środowisk i narzędzi,
Ścisła współpraca z innymi działami i pozyskiwanie danych,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Departamentu i Pionu Finansów m. in.: bieżące raportowanie sprzedaży, Rozliczenie wykonania projektów i systemu premiowego,
Udział w rozwoju systemu raportowania sprzedaży,
Udział we wdrażaniu nowych narzędzi w obszarze kontrolingu sprzedaży i rozliczeń,
Udział w procesie złożonej analizy biznesowej,
Określanie KPI dla projektów,
Zbieranie, analiza i dokumentowanie wymagań biznesowych,
Wsparcie analityczne na etapach projektowania i wytwarzania systemów informatyczno-finansowych,