Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiada za obsługę potencjalnych i obecnych klientów oraz udzielanie wsparcia doradcom handlowym zarówno w procesie sprzedaży jak i w ich wiedzy produktowej. Zadaniem jego jest udzielanie fachowego doradztwa osobom zainteresowanym kupnem i kupującym oraz wypełnianie życzeń klientów uwzględniając interes firmy. Celem jest uzyskanie założonego zadowolenia klientów i podniesienia ich lojalności. Dlatego też produkt expert musi dążyć do jak najsilniejszego przywiązania stałych i nowych klientów do produktów koncernu
Sprzedaż pojazdów nowych
• Budowanie i umacnianie kontaktów z klientami i potencjalnymi klientami
• Wsparcie doradców handlowych w procesie sprzedaży a w szczególności w pierwszym kontakcie z odwiedzającymi salon potencjalnymi klientami, wykonywanie jazd testowych, wydawanie aut
• Pomoc doradcom handlowym w pogłębianiu/aktualizowaniu ich wiedzy produktowej, przygotowywanie materiałów informacyjnych na temat produktowych, odpowiadanie doradcom handlowym na niejasności produktowe i kompletacyjne
Opieka nad klientami po dokonaniu zakupu
• Kontaktowanie się z klientem po dokonaniu zakupu
• Podtrzymywanie kontaktu z klientem poprzez wizyty osobiste, telefonicznie oraz pisemnie
• Informowanie klienta o rozszerzeniu i udoskonaleniu oferty handlowej pojazdów interesujących klienta
Szkolenia
• Udział w szkoleniach
Inne
• Gotowość do podejmowanie innych niezbędnych zadań
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiada za obsługę potencjalnych i obecnych klientów oraz udzielanie wsparcia doradcom handlowym zarówno w procesie sprzedaży jak i w ich wiedzy produktowej. Zadaniem jego jest udzielanie fachowego doradztwa osobom zainteresowanym kupnem i kupującym oraz wypełnianie życzeń klientów uwzględniając interes firmy. Celem jest uzyskanie założonego zadowolenia klientów i podniesienia ich lojalności. Dlatego też produkt expert musi dążyć do jak najsilniejszego przywiązania stałych i nowych klientów do produktów koncernu
Sprzedaż pojazdów nowych
• Budowanie i umacnianie kontaktów z klientami i potencjalnymi klientami
• Wsparcie doradców handlowych w procesie sprzedaży a w szczególności w pierwszym kontakcie z odwiedzającymi salon potencjalnymi klientami, wykonywanie jazd testowych, wydawanie aut
• Pomoc doradcom handlowym w pogłębianiu/aktualizowaniu ich wiedzy produktowej, przygotowywanie materiałów informacyjnych na temat produktowych, odpowiadanie doradcom handlowym na niejasności produktowe i kompletacyjne
Opieka nad klientami po dokonaniu zakupu
• Kontaktowanie się z klientem po dokonaniu zakupu
• Podtrzymywanie kontaktu z klientem poprzez wizyty osobiste, telefonicznie oraz pisemnie
• Informowanie klienta o rozszerzeniu i udoskonaleniu oferty handlowej pojazdów interesujących klienta
Szkolenia
• Udział w szkoleniach
Inne
• Gotowość do podejmowanie innych niezbędnych zadań
· Sterowanie wykorzystaniem personelu, udzielanie pracownikom fachowych wskazówek i ewentualnie wspomaganie przy naprawach
· Przygotowywanie planu szkoleń dla podległego personelu i omawianie go z Kierownictwem Serwisu
· Wprowadzanie nowych pracowników, dokonywanie ocen pracowników oraz omawianie ich z pracownikami, współuczestniczenie w przenoszeniu, awansowaniu i zwalnianiu pracowników
· Informowanie pracowników o instrukcjach pracy, podręcznikach warsztatowych, informacjach serwisowych, względnie udzielanie instrukcji
· W porozumieniu z Kierownikiem Warsztatu planowanie urlopów podległego personelu
Kontrola i nadzór
· Nadzorowanie przebiegu naprawy, a w szczególnych przypadkach bezpośrednia pomoc przy wykonywaniu naprawy
· Analiza zestawień wyników kontroli jakości, ew. inicjowanie przedsięwzięć prowadzących do wyeliminowania błędów lub braków w realizacji zlecenia
· Codzienne, tygodniowe i miesięczne zestawiania odczytów z zegara oraz ich analiza w odniesieniu do poszczególnych mechaników oraz zleceń,
· Przygotowywanie innych zestawień i raportów na potrzeby kierownika serwisu, badanie produktywności poszczególnych mechaników
· Przeglądanie zleceń pod kątem terminowości realizacji, akceptacja terminów względnie ustalenie nowych w porozumieniu z Doradcą Serwisowym
· W zależności od przebiegu naprawy wnioskowanie o rozszerzenie zakresu naprawy, odnotowanie, ewentualnie uzgodnienie terminu wykonania naprawy z Doradcą Serwisowym, przekazanie informacji do BOK-u i dalsze postępowanie zgodnie z decyzją od klienta uzyskaną przez doradcę
· Sprawdzanie uwag dotyczących prac gwarancyjnych nanoszonych na zleceniu przez pracowników
· Nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji naprawy
· Nadzorowanie stosowania się do przepisów BHP
· Nadzorowanie terminowego zaopatrzenia w części i materiały do zleceń przez
Dział Części
Zadania techniczne
· Dyspozycja prac zawartych w zleceniach
· Ustalanie czasu pracy dla pozycji pracy bez norm czasowych
· Planowanie, zlecanie i nadzór nad realizacją usług obcych
· Przygotowanie informacji dla Doradcy Serwisowego dotyczącej rozszerzenia zlecenia
· Omawianie problemów technicznych związanych z wykonaniem napraw, koniecznego wyposażenia warsztatu a także organizacji pracy z Kierownikiem Warsztatu
· Wspieranie Doradców Serwisowych w przypadku skomplikowanych diagnoz lub też reklamacji klientów
· Jazdy próbne podczas przyjęcia do serwisu w zależności od potrzeb
· *Opieka nad uczniami, udzielanie uczniom fachowych wskazówek
Kontrola końcowa pojazdu
· Przeprowadzanie kontroli wykonanych napraw pod kątem zgodności ze zleceniem oraz bezpieczeństwa ruchu, względnie przeprowadzanie kontrolnych jazd końcowych
· Sporządzanie protokołu kontroli jakości, prowadzenie zestawień wyników kontroli jakości
· W przypadku stwierdzenia błędów w naprawie zwracanie pojazdu do odpowiedzialnego Technika, nadzorowanie poprawek wykonanych prac aż do momentu ponownej kontroli końcowej
· Sterowanie wykorzystaniem personelu, udzielanie pracownikom fachowych wskazówek i ewentualnie wspomaganie przy naprawach
· Przygotowywanie planu szkoleń dla podległego personelu i omawianie go z Kierownictwem Serwisu
· Wprowadzanie nowych pracowników, dokonywanie ocen pracowników oraz omawianie ich z pracownikami, współuczestniczenie w przenoszeniu, awansowaniu i zwalnianiu pracowników
· Informowanie pracowników o instrukcjach pracy, podręcznikach warsztatowych, informacjach serwisowych, względnie udzielanie instrukcji
· W porozumieniu z Kierownikiem Warsztatu planowanie urlopów podległego personelu
Kontrola i nadzór
· Nadzorowanie przebiegu naprawy, a w szczególnych przypadkach bezpośrednia pomoc przy wykonywaniu naprawy
· Analiza zestawień wyników kontroli jakości, ew. inicjowanie przedsięwzięć prowadzących do wyeliminowania błędów lub braków w realizacji zlecenia
· Codzienne, tygodniowe i miesięczne zestawiania odczytów z zegara oraz ich analiza w odniesieniu do poszczególnych mechaników oraz zleceń,
· Przygotowywanie innych zestawień i raportów na potrzeby kierownika serwisu, badanie produktywności poszczególnych mechaników
· Przeglądanie zleceń pod kątem terminowości realizacji, akceptacja terminów względnie ustalenie nowych w porozumieniu z Doradcą Serwisowym
· W zależności od przebiegu naprawy wnioskowanie o rozszerzenie zakresu naprawy, odnotowanie, ewentualnie uzgodnienie terminu wykonania naprawy z Doradcą Serwisowym, przekazanie informacji do BOK-u i dalsze postępowanie zgodnie z decyzją od klienta uzyskaną przez doradcę
· Sprawdzanie uwag dotyczących prac gwarancyjnych nanoszonych na zleceniu przez pracowników
· Nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji naprawy
· Nadzorowanie stosowania się do przepisów BHP
· Nadzorowanie terminowego zaopatrzenia w części i materiały do zleceń przez
Dział Części
Zadania techniczne
· Dyspozycja prac zawartych w zleceniach
· Ustalanie czasu pracy dla pozycji pracy bez norm czasowych
· Planowanie, zlecanie i nadzór nad realizacją usług obcych
· Przygotowanie informacji dla Doradcy Serwisowego dotyczącej rozszerzenia zlecenia
· Omawianie problemów technicznych związanych z wykonaniem napraw, koniecznego wyposażenia warsztatu a także organizacji pracy z Kierownikiem Warsztatu
· Wspieranie Doradców Serwisowych w przypadku skomplikowanych diagnoz lub też reklamacji klientów
· Jazdy próbne podczas przyjęcia do serwisu w zależności od potrzeb
· *Opieka nad uczniami, udzielanie uczniom fachowych wskazówek
Kontrola końcowa pojazdu
· Przeprowadzanie kontroli wykonanych napraw pod kątem zgodności ze zleceniem oraz bezpieczeństwa ruchu, względnie przeprowadzanie kontrolnych jazd końcowych
· Sporządzanie protokołu kontroli jakości, prowadzenie zestawień wyników kontroli jakości
· W przypadku stwierdzenia błędów w naprawie zwracanie pojazdu do odpowiedzialnego Technika, nadzorowanie poprawek wykonanych prac aż do momentu ponownej kontroli końcowej
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiada za wykorzystanie wszystkich możliwości zbytu samochodów używanych. Ma on za zadanie udzielać fachowego doradztwa osobom zainteresowanym kupnem i kupującym i wypełniać życzenia klientów uwzględniając interes firmy
Celem jest uzyskanie jak największej rentowności sprzedaży samochodów używanych
Sprzedaż pojazdów używanych
• Efektywna realizacja sprzedaży samochodów używanych, dbałość o jakość wykonywanej pracy zgodnie z procedurami obowiązującymi i standardami
• Utrzymanie optymalnego stocku samochodów używanych
• Budowanie i umacnianie kontaktów z klientami i potencjalnymi klientami
• Rozbudowywanie kartoteki klientów i tworzenie kartoteki potencjalnych klientów (osób zainteresowanych ewentualnym zakupem pojazdu w przyszłości)
• Wizyty u potencjalnych klientów związane z prezentacją produktów
• Informowanie klientów o nowych, interesujących ich ofertach pojazdów używanych
• Podtrzymywanie kontaktów z organizacjami z sektora pojazdów używanych
• Wspieranie klientów w załatwianiu spraw reklamacyjnych i ubezpieczeniowych
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych przy podejmowaniu decyzji o przyjęciu samochodów używanych
Zakup pojazdów używanych
• Przekazanie klientowi wyceny jego samochodu (kalkulacja ceny zakupu powinna być sporządzona z uwzględnieniem możliwej do uzyskania ceny sprzedaży)
• Zlecenie przeprowadzenia w samochodzie niezbędnych napraw i przygotowania go do sprzedaży
• Ustalanie przybliżonej ceny zakupu na bazie opinii technicznej i przy uwzględnieniu czynników rynkowych
• Decydowanie o zakresie napraw / ulepszeń zmierzających do korzystniejszej sprzedaży z uwzględnieniem aspektów dotyczących opłacalności