Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (340)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 340 )
Digital Marketing Specialist
Domaniewska 39B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Strategia marketingowa i działania związane z digital marketingiem:
• Wdrożenie strategii marketingowej dla produktów w obszarze digital dopasowane do poszczególnych grup odbiorców
• Zarządzanie działaniami z zakresu SEO i SEM we współpracy z agencją
• Weryfikacja pracy agencji
• Marketing automation/Customer Journey/UX
• Wdrożenie i umiejętność zwiększania efektywności w kontekście pozyskiwania leadów w kanałach digital marketingowych
• Analiza praktyk konkurencji oraz wskazanie najlepszych praktyk mogących przyczynić się do wzrostu efektywności kanałów BMI
Zarządzanie treściami online i narzędziami:
• Opieka nad stronami internetowymi firmy
• Obsługa CMS
Monitorowanie, raportowanie i optymalizacja:
• Umiejętność wyznaczania KPI
• Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników wraz z rekomendacjami
Koordynacja kampanii i współpraca z agencją:
• Koordynowanie i planowanie kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych we współpracy z agencją oraz weryfikacja podjętych działań
Inne obowiązki:
• Realizacja ukierunkowanych inicjatyw, aby docierać do odbiorców w różnych kanałach
Strategia marketingowa i działania związane z digital marketingiem:
• Wdrożenie strategii marketingowej dla produktów w obszarze digital dopasowane do poszczególnych grup odbiorców
• Zarządzanie działaniami z zakresu SEO i SEM we współpracy z agencją
• Weryfikacja pracy agencji
• Marketing automation/Customer Journey/UX
• Wdrożenie i umiejętność zwiększania efektywności w kontekście pozyskiwania leadów w kanałach digital marketingowych
• Analiza praktyk konkurencji oraz wskazanie najlepszych praktyk mogących przyczynić się do wzrostu efektywności kanałów BMI
Zarządzanie treściami online i narzędziami:
• Opieka nad stronami internetowymi firmy
• Obsługa CMS
Monitorowanie, raportowanie i optymalizacja:
• Umiejętność wyznaczania KPI
• Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników wraz z rekomendacjami
Koordynacja kampanii i współpraca z agencją:
• Koordynowanie i planowanie kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych we współpracy z agencją oraz weryfikacja podjętych działań
Inne obowiązki:
• Realizacja ukierunkowanych inicjatyw, aby docierać do odbiorców w różnych kanałach
Stworzenie strategii rozwoju serwisu internetowego dla różnych grup odbiorców
Wdrażanie strategii marketingowej w obszarze digital
Wdrażanie i zwiększanie efektywności w kontekście pozyskiwania leadów w kanałach digital marketingowych oraz usprawnianie Marketing automation/Customer Journey/UX
Opracowywanie założeń koncepcji kampanii brandowych i produktowych oraz wyznaczanie i monitorowanie KPI dla poszczególnych kanałów digitalowych, wykorzystywanie narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników wraz z rekomendacjami
Tworzenie briefów dla agencji oraz prowadzenia przetargów w obszarze digital
Koordynowanie i planowanie kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych we współpracy z agencją oraz weryfikowanie podjętych działań, planowanie i koordynowanie testów A/B
Analizowanie oraz wskazywanie najlepszych praktyk rynkowych mogących przyczynić się do wzrostu efektywności kanałów BMI
Analiza serwisów www na świecie/benchmarking i wdrażanie nowych trendów
Zarządzanie pracą podległych agencji
Realizowanie ukierunkowanych inicjatyw adresowanych do odbiorców w różnych kanałach
Prowadzenie regularnych audytów serwisu internetowego pod kątem satysfakcji użytkowników
Stworzenie strategii rozwoju serwisu internetowego dla różnych grup odbiorców
Wdrażanie strategii marketingowej w obszarze digital
Wdrażanie i zwiększanie efektywności w kontekście pozyskiwania leadów w kanałach digital marketingowych oraz usprawnianie Marketing automation/Customer Journey/UX
Opracowywanie założeń koncepcji kampanii brandowych i produktowych oraz wyznaczanie i monitorowanie KPI dla poszczególnych kanałów digitalowych, wykorzystywanie narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników wraz z rekomendacjami
Tworzenie briefów dla agencji oraz prowadzenia przetargów w obszarze digital
Koordynowanie i planowanie kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych we współpracy z agencją oraz weryfikowanie podjętych działań, planowanie i koordynowanie testów A/B
Analizowanie oraz wskazywanie najlepszych praktyk rynkowych mogących przyczynić się do wzrostu efektywności kanałów BMI
Analiza serwisów www na świecie/benchmarking i wdrażanie nowych trendów
Zarządzanie pracą podległych agencji
Realizowanie ukierunkowanych inicjatyw adresowanych do odbiorców w różnych kanałach
Prowadzenie regularnych audytów serwisu internetowego pod kątem satysfakcji użytkowników
Lead nad stroną internetową dla różnych brandów i grup docelowych/content marketing
Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych z wykorzystaniem wielu źródeł danych (wewnętrznych, komercyjnych i publicznie dostępnych)
Opracowywanie segmentacji klientów w różnych kanałach sprzedażowych
Rekomendowanie celów dla zespołu sprzedażowego
Monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu doskonalenia ofert handlowych
Przygotowanie, rekomendacja i implementacja innowacyjnych narzędzi cenowych mających na celu wzrost efektywności oraz realizacji strategii firmy
Prezentowanie danych oraz wyciąganie wniosków przyczynowo skutkowych
Prowadzenie szkoleń z używania narzędzi analitycznych dla pracowników działu sprzedaży
Pozyskiwanie i łączenie danych z różnych źródeł, modelowanie danych niezbędnych do analiz komercyjnych
Wsparcie dla administratora w systemie CRM, wdrażanie nowych funkcjonalności, usprawnianie procesów
Formułowanie i dokumentowanie wymagań funkcjonalnych dotyczących nowych raportów na podstawie rozmów oraz dokumentacji
Opracowywanie koncepcji rozwiązań problemów z zakresu przetwarzania danych komercyjnych
Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach
Wkład w rozwój nowych technik analitycznych, aplikacji i pomysłów dotyczących sposobów, w jakie kraj może zwiększyć sprzedaż i / lub marżę brutto poprzez ustalanie cen
Samodzielne i proaktywne proponowanie usprawnień w obszarze analizy danych
Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych z wykorzystaniem wielu źródeł danych (wewnętrznych, komercyjnych i publicznie dostępnych)
Opracowywanie segmentacji klientów w różnych kanałach sprzedażowych
Rekomendowanie celów dla zespołu sprzedażowego
Monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu doskonalenia ofert handlowych
Przygotowanie, rekomendacja i implementacja innowacyjnych narzędzi cenowych mających na celu wzrost efektywności oraz realizacji strategii firmy
Prezentowanie danych oraz wyciąganie wniosków przyczynowo skutkowych
Prowadzenie szkoleń z używania narzędzi analitycznych dla pracowników działu sprzedaży
Pozyskiwanie i łączenie danych z różnych źródeł, modelowanie danych niezbędnych do analiz komercyjnych
Wsparcie dla administratora w systemie CRM, wdrażanie nowych funkcjonalności, usprawnianie procesów
Formułowanie i dokumentowanie wymagań funkcjonalnych dotyczących nowych raportów na podstawie rozmów oraz dokumentacji
Opracowywanie koncepcji rozwiązań problemów z zakresu przetwarzania danych komercyjnych
Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach
Wkład w rozwój nowych technik analitycznych, aplikacji i pomysłów dotyczących sposobów, w jakie kraj może zwiększyć sprzedaż i / lub marżę brutto poprzez ustalanie cen
Samodzielne i proaktywne proponowanie usprawnień w obszarze analizy danych
Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych z wykorzystaniem wielu źródeł danych (wewnętrznych, komercyjnych i publicznie dostępnych)
Opracowywanie segmentacji klientów w różnych kanałach sprzedażowych
Rekomendowanie celów dla zespołu sprzedażowego
Monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu doskonalenia ofert handlowych
Przygotowanie, rekomendacja i implementacja innowacyjnych narzędzi cenowych mających na celu wzrost efektywności oraz realizacji strategii firmy
Prezentowanie danych oraz wyciąganie wniosków przyczynowo skutkowych
Prowadzenie szkoleń z używania narzędzi analitycznych dla pracowników działu sprzedaży
Pozyskiwanie i łączenie danych z różnych źródeł, modelowanie danych niezbędnych do analiz komercyjnych
Wsparcie dla administratora w systemie CRM, wdrażanie nowych funkcjonalności, usprawnianie procesów
Formułowanie i dokumentowanie wymagań funkcjonalnych dotyczących nowych raportów na podstawie rozmów oraz dokumentacji
Opracowywanie koncepcji rozwiązań problemów z zakresu przetwarzania danych komercyjnych
Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach
Wkład w rozwój nowych technik analitycznych, aplikacji i pomysłów dotyczących sposobów, w jakie kraj może zwiększyć sprzedaż i / lub marżę brutto poprzez ustalanie cen
Samodzielne i proaktywne proponowanie usprawnień w obszarze analizy danych
Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku produktów grupy BMI, jak i dystrybuowanych spoza grupy,
Weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów i etykiet dla wyrobów produkowanych i sprzedawanych przez BMI,
Ustalanie możliwości zastosowania wobec wyrobu zasady wzajemnego uznawania, jak również weryfikacja lub opracowywanie oświadczenia o wzajemnym uznawaniu,
Współpraca z Jednostkami Oceny Technicznej, jednostkami notyfikowanymi i akredytowanymi oraz udział w audytach zewnętrznych związanych z posiadanymi certyfikatami zgodności,
Zapewnienie aktualności Kart charakterystyki substancji niebezpiecznej,
Udostępnianie dokumentacji wyrobów poprzez właściwe kanały komunikacji
Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku produktów grupy BMI, jak i dystrybuowanych spoza grupy,
Weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów i etykiet dla wyrobów produkowanych i sprzedawanych przez BMI,
Ustalanie możliwości zastosowania wobec wyrobu zasady wzajemnego uznawania, jak również weryfikacja lub opracowywanie oświadczenia o wzajemnym uznawaniu,
Współpraca z Jednostkami Oceny Technicznej, jednostkami notyfikowanymi i akredytowanymi oraz udział w audytach zewnętrznych związanych z posiadanymi certyfikatami zgodności,
Zapewnienie aktualności Kart charakterystyki substancji niebezpiecznej,
Udostępnianie dokumentacji wyrobów poprzez właściwe kanały komunikacji
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Praca z systemem SAP S/4HANA w zakresie zakupów i magazynowania części zamiennych
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linii produkcyjnej
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu. Wsparcie prewencyjne działu utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
1. Zapewnienie legalności wprowadzania do obrotu i udostępniania na rynku produktów grupy BMI, jak i dystrybuowanych spoza grupy, w tym analiza, weryfikacja i aktualizacja zgodności dokumentów i etykiet dotyczących wyrobów budowlanych w zakresie wymagań obowiązujących na gruncie przepisów europejskich oraz polskich,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania CE oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dla wyrobów dystrybuowanych
3. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych niepodlegających harmonizacji europejskiej:
• udział w procesie uzyskiwania Krajowej Oceny Technicznej,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym krajowym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych,
• weryfikacja lub opracowanie Krajowej Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania B oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• ustalanie możliwości zastosowania wobec wyrobu zasady wzajemnego uznawania,
• weryfikacja lub opracowania oświadczenia o wzajemnym uznawaniu
4. Uzyskiwanie raportów klasyfikacyjnych dotyczących oddziaływania ognia zewnętrznego (Broof),
5. Współpraca z jednostkami notyfikowanymi i akredytowanymi oraz udział w audytach zewnętrznych związanych z posiadanymi certyfikatami zgodności,
6. Zapewnienie aktualności Kart charakterystyki substancji niebezpiecznej
7. Udostępnianie dokumentacji wyrobów poprzez właściwe kanały komunikacji
1. Zapewnienie legalności wprowadzania do obrotu i udostępniania na rynku produktów grupy BMI, jak i dystrybuowanych spoza grupy, w tym analiza, weryfikacja i aktualizacja zgodności dokumentów i etykiet dotyczących wyrobów budowlanych w zakresie wymagań obowiązujących na gruncie przepisów europejskich oraz polskich,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania CE oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dla wyrobów dystrybuowanych
3. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych niepodlegających harmonizacji europejskiej:
• udział w procesie uzyskiwania Krajowej Oceny Technicznej,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym krajowym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych,
• weryfikacja lub opracowanie Krajowej Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania B oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• ustalanie możliwości zastosowania wobec wyrobu zasady wzajemnego uznawania,
• weryfikacja lub opracowania oświadczenia o wzajemnym uznawaniu
4. Uzyskiwanie raportów klasyfikacyjnych dotyczących oddziaływania ognia zewnętrznego (Broof),
5. Współpraca z jednostkami notyfikowanymi i akredytowanymi oraz udział w audytach zewnętrznych związanych z posiadanymi certyfikatami zgodności,
6. Zapewnienie aktualności Kart charakterystyki substancji niebezpiecznej
7. Udostępnianie dokumentacji wyrobów poprzez właściwe kanały komunikacji
Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych dla nowych i istniejących produktów zgodnie z celami rozwojowymi firmy
Planowanie, wdrażanie i koordynowanie działań projektowych i marketingowych dotyczących wprowadzania produktów na rynek polski oraz modyfikowania istniejącej oferty
Analizy rynkowe - działania konkurencyjne, trendy rynkowe i konsumenckie, badanie efektywności wdrożenia i cyklu życia produktu na rynku
Współpraca w definiowaniu i egzekucji działań obejmujących: politykę cenową i rabatową, działania budujące wizerunek marki oraz działania marketingowe wspierające
Projektowanie akcji promocyjnych, analiza i ocena ich efektywności
Tworzenie materiałów marketingowych komunikacyjnych we współpracy z działem komunikacji marketingowej
Współpraca z innymi działami w organizacji w celu efektywnej i skutecznej realizacji celów
Współpraca ł w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji produktowe
1. Zapewnienie legalności wprowadzanych do obrotu lub udostępnianych na rynku polskim produktów grupy BMI, jak i dystrybuowanych spoza grupy:
• analiza, weryfikacja i aktualizacja zgodności dokumentów i etykiet dotyczących wyrobów budowlanych w zakresie wymagań obowiązujących na gruncie przepisów europejskich oraz polskich,
• opracowywanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego wprowadzania lub udostępniania na rynku polskim wyrobów budowlanych,
• opracowywanie etykiet z oznakowaniem wyrobu oraz informacjami towarzyszącymi
2. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku unijnym
i krajowym wyrobów budowlanych podlegających harmonizacji europejskiej (znakowanych CE):
• ustalanie specyfikacji właściwej dla wyrobu,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania CE oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dla wyrobów dystrybuowanych
3. Zapewnienie prawidłowości wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych niepodlegających harmonizacji europejskiej (znakowanych B oraz objętych zasadą wzajemnego uznawania):
• ustalanie specyfikacji właściwej dla wyrobu,
• kwalifikowanie wyrobu do odpowiedniej grupy wyrobów budowlanych objętych obowiązkiem sporządzania Krajowej Deklaracji Właściwości Użytkowych,
• udział w procesie uzyskiwania Krajowej Oceny Technicznej,
• udział w procesie certyfikacji wyrobu we właściwym systemie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych,
• weryfikacja lub opracowanie Krajowej Deklaracji Właściwości Użytkowych wyrobu,
• weryfikacja lub opracowanie oznakowania B oraz informacji towarzyszących temu oznakowaniu,
• ustalanie możliwości zastosowania wobec wyrobu zasady wzajemnego uznawania,
• weryfikacja lub opracowania oświadczenia o wzajemnym uznawaniu,
• pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dla wyrobów dystrybuowanych
4. Współpraca z jednostkami notyfikowanymi i akredytowanymi oraz udział w audytach zewnętrznych związanych z posiadanymi certyfikatami zgodności,
5. Zapewnienie aktualności Kart charakterystyki substancji niebezpiecznej
4. Udostępnianie dokumentacji wyrobów poprzez właściwe kanały komunikacji
Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych dla nowych i istniejących produktów zgodnie z celami rozwojowymi firmy
Planowanie, wdrażanie i koordynowanie działań projektowych i marketingowych dotyczących wprowadzania produktów na rynek polski oraz modyfikowania istniejącej oferty
Analizy rynkowe - działania konkurencyjne, trendy rynkowe i konsumenckie, badanie efektywności wdrożenia i cyklu życia produktu na rynku
Współpraca w definiowaniu i egzekucji działań obejmujących: politykę cenową i rabatową, działania budujące wizerunek marki oraz działania marketingowe wspierające
Projektowanie akcji promocyjnych, analiza i ocena ich efektywności
Tworzenie materiałów marketingowych komunikacyjnych we współpracy z działem komunikacji marketingowej
Współpraca z innymi działami w organizacji w celu efektywnej i skutecznej realizacji celów
Współpraca ł w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji produktowe
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Interacting with Sales & Marketing and understand the strategy of new product releases to drive decision making and add insight to analysis (at a country and product group level) on new and existing markets to understand performance areas of opportunity and investment
Acting as a trusted and valued finance business partner, providing commercial and financial leadership and challenge the profitability and productivity of the business in order to drive an improved performance and strengthen the Go-To-Market Engine
Understanding and drive the value drivers, prioritising customer centred innovation and capturing value from deals
Providing insight into customer and market trends including benchmarking, ROI and KPI analysis (e.g. renewal and conversion rates, deal sizes & volumes, growth opportunities) and drive strategies to capitalise on opportunities
Evaluating routes to market (e.g. channels, distribution network), sharing input with appropriate business leaders and providing solutions for alternative routes in order to improve efficiency
Conducting analysis in areas such as pricing, products, services, market segmentation (internal focus on growth and profitability), productivity, capacity, revenue/cost ratios, customer preferences, competitive information
Interpreting complex information (financial data, relevant financial legislation, financial policies etc.) to determine the impact of financial decisions and effectively translate to business leaders
Providing financial support during the monthly forecasting and annual budgeting process ensuring the business can meet its targets in an optimal way
Driving cost optimization projects through profitability analysis and efficiency solutions – challenge the business to be more efficient
Utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami, głównie: firmami specjalistycznymi wykonującymi hydroizolacje, biurami projektowymi oraz i generalnymi wykonawcami
Stałe monitorowanie rynku pod kątem konkurencji, przetargów, inwestycji
Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Badanie jakości oraz ocena zgodności surowców, półproduktów i wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, ocena wizualna pod kątem wad
Analizowanie wyników kontroli
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem osiągania założonych celów jakościowych
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową
Zarządzanie wyrobem niezgodnym w procesie produkcyjnym: identyfikacja, izolacja oraz ewidencja wyrobów niezgodnych
Czynny udział w wyjaśnianiu reklamacji
Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym; jego ewidencją, legalizacją, sprawnym działaniem
Wsparcie liderów linii produkcyjnej w zakresie zagadnień jakościowych
Przeprowadzanie przeglądów jakościowych oraz szkoleń pracowników
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Zarządzanie flotą samochodową, w tym współpraca z dostawcami, koordynowanie zakupu oraz wymiany samochodów, kontakt z użytkownikami samochodów, kontrola prawidłowego wykorzystania samochodów oraz rozliczenia zużycia paliwa
Nadzór nad prawidłową eksploatacją budynków należących do firmy
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie usuwania awarii
Nadzór nad firmami zapewniającymi usługi ochrony oraz utrzymania obiektu
Organizacja miejsca pracy zgodnie z zasadami ergonomii oraz lean manufacturing
Uczestnictwo w przygotowaniu danych do systemu SAP S/4HANA
Prowadzenie dokumentacji technicznej, instrukcji, procedur, struktur oraz norm, wykazów części i terminowe zaopatrywanie w konieczne narzędzia i urządzenia podlegające linie produkcyjne
Zapewnienie technicznej ciągłości produkcji we współpracy z innymi działami
Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla bieżącej produkcji w obszarze, rozwiązywania problemów, ciągłego doskonalenia procesu produkcyjnego oraz doboru i dostępności właściwych narzędzi, przyrządów i wyposażenia
Zapewnienie powtarzalności, stabilności i standaryzacji procesów produkcyjnych
Nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i usprawnianiem procesów produkcji oraz wprowadzanie rozwiązań technicznych mających na celu poprawę jakości i wydajności zasobów
Organizacja procesów produkcji pod względem wymagań i założeń norm jakościowych - na wszystkich etapach wytwarzania produktu
Przeprowadzanie analiz czasów produkcyjnych, przygotowywanie weryfikacji procesu produkcyjnego
Tworzenie oraz aktualizacja Flow Chart, FMEA procesu, Control Plan, Instrukcji pracy, Instrukcji TPM Karty Ustawień Maszyny, Kart Ustandaryzowanej Pracy
Inicjowanie zmian technicznych mających na celu podniesienie sprawności technicznej sprzętu w kooperacji z działem utrzymania ruchu
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych, wprowadzanie nowych urządzeń oraz procesów technologicznych
Określanie parametrów procesu produkcyjnego, analiza zdolności procesu oraz zdolności maszyn
Procurement Manager Direct Materials, Eastern Europe
Opole
Wygasła: 18.09.2021
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Be the primary point of contact and reference of procurement for eastern countries
Establish and execute, in line with local management team supported by tools and policies, procurement activities to drive performance (Cost, Delivery, Services, Top line growth, Lean, Compliance) – Negotiations, Contract management
Support local deployment of procurement strategies (from Categories team) impacting Eastern countries Business – Project management, change management
Ensure effective implementation and compliance with new 2One processes
Coordinate and lead data management jointly with stakeholders (eg. Industrial , Technical center, Quality) for Business flawless execution – Budgeting, Savings, ERP integration
Monitor suppliers quality and service through KPI’s and regular business review
Deploy quality audits program in cooperation with Quality and Industrial department
Procurement Manager Direct Materials, Eastern Europe
Łódź
Wygasła: 18.09.2021
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Be the primary point of contact and reference of procurement for eastern countries
Establish and execute, in line with local management team supported by tools and policies, procurement activities to drive performance (Cost, Delivery, Services, Top line growth, Lean, Compliance) – Negotiations, Contract management
Support local deployment of procurement strategies (from Categories team) impacting Eastern countries Business – Project management, change management
Ensure effective implementation and compliance with new 2One processes
Coordinate and lead data management jointly with stakeholders (eg. Industrial , Technical center, Quality) for Business flawless execution – Budgeting, Savings, ERP integration
Monitor suppliers quality and service through KPI’s and regular business review
Deploy quality audits program in cooperation with Quality and Industrial department