Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (136)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 136 )
Manager ds. Finansów
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest kształtowanie i realizacja strategii finansowej Grupy Kapitałowej w ścisłej współpracy z Zarządem i wspieranie Zarządu w podejmowaniu decyzji finansowych oraz zapewnienie sprawnego, efektywnego kosztowo i szczupłego procesu funkcjonowania zaplecza finansowego dla grupy kapitałowej i poszczególnych brandów
Codzienne zadania:
Przygotowanie i kontrola rocznego budżetu
Przygotowywanie raportów i analiz zarządczych
Przygotowywanie modeli biznesowych, prognozowanie, rekomendowanie rozwiązań oraz optymalizacje finansowe
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi, prowadzenie korespondencji
Zarządzanie płynnością finansową
Projekty strategiczne - horyzont 18 mcy:
przeprowadzenie spółki przez badanie biegłych rewidentów dwóch spółek
wprowadzenie workflow (system EBI)
update narzędzi do budżetowania
update narzędzi pozwalających na kontrolę cashflow
uzupełnienie dokumentacji dotyczącej bieżącego funkcjonowania spółek, w tym ceny transferowe
wprowadzenie wewnętrznych audytów finansowych i kadrowych
konsolidacja wyników spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie projektów marketingowych w obszarze digital marketingu skierowanych do członków i potencjalnych członków organizacji BNI, BNI+ i Corporate Connections
Codzienne zadania na tym stanowisku to:
tworzenie i optymalizacja stron www,
budowa elementów kampanii sprzedażowej,
wsparcie zbierania danych analitycznych oraz działań z zakresu content marketingu,
zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych,
budowanie bazy kontaktów podwykonawców narzędzi digital
Głównym celem stanowiska jest wspieranie działu sprzedaży w działaniach administracyjnych, systemowych, tworzenie prezentacji, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych. Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień dla działu sprzedaży, kontakt telefoniczny z klientami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych, oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Współpraca z producentami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi (briefowanie, nadzór realizacji)
Planowanie i realizacja wydarzeń offline i online zgodnie z kalendarzem wydarzeń, co obejmuje tworzenie listy zadań dla wydarzenia, koordynację z miejscami, wizualizację projektu, prezentowanie rozwiązań menedżerowi projektu
Współpraca z działami sprzedaży – wspierasz na spotkaniach, briefingach – w zakresie realizacji świadczeń wideo
Przygotowanie podsumowania po zakończonym projekcie - osiągnięte wyniki, analiza, rekomendacje działań przyszłych (post-buy) oraz case study
Specjalista ds kadr odpowiada za wszystkie zadania związane z procesem zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników. Jest pierwszym punktem kontaktu dla pracowników we wszystkich sprawach kadrowych. Na co dzień współpracuje z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz HR BP. Głównym zadaniem specjalisty ds kadr jest zapewnienie efektywnego funkcjonowania obszaru kadrowo-płacowego i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy
Zakres obowiązków:
- Tworzenie dokumentacji kadrowej, skierowań na badania z zakresu medycyny pracy, UoP, UZ i UoD;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizowanie oraz o sprawny przepływ informacji związanych z procesem zatrudnienia;
- Weryfikacji poprawności wynagrodzeń we współpracy z biurem rachunkowym
- Koordynowanie organizacji szkoleń BHP, PPOŻ itp;
- Przygotowywanie danych do listy płac,
- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
- Zarządzanie systemem do ewidencji urlopów oraz benefitami - rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w systemach etc
- Przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Office Manager będzie odpowiedzialny za rozbudowę zespołu asystentów egzekutywnych oraz personalnych, rozwój ich kompetencji tak, aby byli wsparciem dla Członków Zarządu w realizacji ich codziennych zadań oraz tworzenie wspierającego środowiska pracy. Office Manager będzie pomostem łączącym zespół Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Departamentów i Zarząd. Wspólnie z działem HR or działem marketingu będzie tworzyć komunikację do zespołu pracowników i współpracowników
Zadaniem Office Managera będzie stworzenie i wdrożenie standardów i procedur obsługi Członków Zarządu, egzekwowanie kalendarza posiedzeń Zarządu, tworzenie materiałów na posiedzenia oraz notatek i list zadań po spotkaniach. Codzienna praca Office Manager oraz zespołu asystentów opiera się o Trello, Slack i Whatsapp oraz system CRM - Hubspot
Office Manager będzie dodatkowo odpowiadać w własne projekty operacyjne, takie jak m.in. tworzenie nowych podmiotów gospodarczych, czy partnerstwa biznesowe
CODZIENNE ZADANIA OFFICE MANAGERA
zarządzanie zespołem asystentów,
rekrutacja członków zespołu
tworzenie, wdrażanie i aktualizacji standardów obsługi członków zarządu oraz gości organizacji
tworzenie i analiza raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
tworzenie i egzekucja kalendarza komunikacji z zespołem pracowników i współpracowników
bieżąca współpraca z siecią sprzedaży w regionach własnych i franczyzowych oraz dyrektorami departamentów
praca ramię w ramię z zespołem asystentów - szkolenia on the job
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Regionalny
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Biura
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Obsługa skrzynki mailowej,
Kontakt telefoniczny/komunikację z obecnymi i nowymi przedsiębiorcami,
Realizowanie bieżących zadań administracyjno-biurowych,
Wystawianie faktur pro forma i faktur VAT zgodnie z przyjętymi procedurami,
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych i ds. Rozwoju, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych.Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Zespole Komunikacji Marketingowej
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Twoją rolą będzie wspieranie działu Marketingu w realizacji bieżących projektów i codziennych zadań. Będziesz odpowiedzialna/y m.in. za wsparcie procesów przygotowania komunikacji marketingowej i materiałów promocyjnych, czy przygotowywanie raportów i prezentacji. Dodatkowo wsparcie w tworzeniu materiałów do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – strony www, treści mailingowe, posty na social media, prezentacje
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk finansowy
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w procesie przygotowywania budżetów i prognoz finansowych oraz monitorowanie ich wykonania
analiza opłacalności projektów inwestycyjnych
nadzór nad prawidłowością oraz kompletnością obiegu dokumentów
kontrola kosztów
sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz rekomendacjami
podejmowanie inicjatyw w celu wprowadzania usprawnień
sporządzanie analiz ad hoc
budowanie procesów analityczno - kontrolingowych
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działów współpracujących
przeprowadzanie negocjacji a także przygotowywanie umów oraz aneksów dla współpracowników, klientów, dostawców, kontrahentów,
identyfikacja ryzyka w umowach przesłanych przez współpracujące działy, oszacowanie wystąpienia ryzyka i jego skutków na poziomie zapisów umownych, proponowanie rozwiązań,
współpraca z innymi działami w zakresie problematycznych postanowień oraz ustalenia/weryfikacja specyficznych warunków umowy,
odbieranie merytorycznego akceptu od zamawiających działów,
procesowanie umów NDA,
współpraca z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak radcy prawni i kancelarie prawne, wspierającymi organizację w obszarze prawa,
proponowanie rozwiązań w przypadku niestandardowych postanowień w umowach
Główną rolą osoby na tym stanowisku będzie współpraca z przedsiębiorcami w lokalnym środowisku biznesowym, polegająca na wspieraniu rozwoju ich biznesu
Głównym celem stanowiska jest samodzielne budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Dyrektor ds. Rozwoju na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży i raportowanie w CRM
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. rekrutacji (rekruter)
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne prowadzeniem procesów rekrutacyjnych end-to-end, w tym także poszukiwania kandydatów metodą Direct Search;
badanie i analizowanie rynku pod kątem dostępności najlepszych kandydatów;
proponowanie nowych rozwiązań i optymalizacja aktualnych procesów;
ścisła współpraca z Top Managementem;
dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji
Główną rolą osoby na tym stanowisku będzie współpraca z przedsiębiorcami w lokalnym środowisku biznesowym, polegająca na wspieraniu rozwoju ich biznesu
Głównym celem stanowiska jest samodzielne budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Dyrektor ds. Rozwoju na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży i raportowanie w CRM
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. rekrutacji (rekruter)
Warszawa, ul. Chłodna 51
Wygasła: 23.10.2022
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca ds. utrzymania klienta
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie procesu obsługi klienta biznesowego, który polega na zbudowaniu relacji opartej o zaufanie i rzetelność;
budowanie zaangażowania naszych klientów i rozwijanie współpracy poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i spotkania biznesowe na zoomie;
odpowiedzialność za utrzymanie klientów i ich zadowolenie z naszych usług;
uczestnictwo w procesie onboardingowym nowych klientów;
pielęgnowanie posprzedażowych relacji z Klientami;
dbanie o proces i terminowość powierzonych zadań, które prowadzą do podniesienia wskaźnika retencji (lub zwiększenia poziomu utrzymania)
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie projektów marketingowych w obszarze digital marketingu skierowanych do członków i potencjalnych członków organizacji BNI, BNI+ i Corporate Connections
Codzienne zadania na tym stanowisku to:
tworzenie i optymalizacja stron www,
budowa elementów kampanii sprzedażowej,
wsparcie zbierania danych analitycznych oraz działań z zakresu content marketingu,
zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych,
budowanie bazy kontaktów podwykonawców narzędzi digital
realizacja działań content marketingowych w ramach kanałów własnych i płatnych- tworzenie i dystrybucja komunikatów, informacji, tekstów, artykułów zgodnie z zasadami SEO,
nadzór i aktualizacja treści na stronach i mediach społecznościowych spółki,
prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych (FB, Twitter, YouTube),
rozwijanie contentu na stronie www, proponowanie rozwiązań mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika i zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach,
analiza trendów oraz proponowanie tematów w zakresie tworzenia treści,
współpraca z grafikiem lub agencją kreatywną w celu tworzenia grafik, infografik, wideo i innych multimediów,
publikacja treści za pomocą CMS (Wordpress),
wyszukiwanie treści o charakterze biznesowym wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
współpraca z zespołami PR, komunikacji wewnętrznej, digital
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych i ds. Rozwoju, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych i ds. Rozwoju, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor ds. Rozwoju
aleja Grunwaldzka 415, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
budowanie społeczności przedsiębiorców w określonym regionie,
dbanie o zyskowność przedsiębiorców, z którymi współpracujesz,
Tworzenie i wdrażanie nowych, kompleksowych materiałów szkoleniowych. Odpowiedzialność za zakres merytoryczny. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań, wykorzystanie różnorodnych form szkoleniowych. Monitorowanie aktywności, działania promocyjne i marketingowe dla zaproponowanych rozwiązań
Implementacja i ewaluacja dostarczonych rozwiązań. Bieżący nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem. Komunikacja i promocja, zwiększenie liczby aktywnych uczestników dostarczonych rozwiązań
Dbanie o prawidłowy obieg informacji o wydarzeniach o charakterze ogólnopolskim, dbanie o frekwencję na wydarzeniach;
Realizacja harmonogramu szkoleń ogólnopolskich oraz regionalnych we współpracy z Koordynatorami Regionalnymi, Managerem Działu Szkoleń oraz ogólnopolskiego koordynatora Trenerów w modelu przedsiębiorcy;
Przygotowywanie szkoleń online i offline od strony techniczno-logistycznej, komunikacja z uczestnikami i trenerami, wysyłka materiałów, rejestracja uczestników, kontrola obecności i wystawianie faktur i rozliczenia z trenerami;
Przygotowywanie raportów, zestawień i podsumowań dla Managera Działu Szkoleń oraz Zarządu. Analiza raportów i wdrażanie możliwych ulepszeń
Działania marketingowe i komunikacyjne związane z Działem Szkoleń
przygotowywanie, w oparciu o wzory, umów cywilnoprawnych dla współpracowników, klientów, dostawców, kontrahentów na podstawie zamówień od klientów wewnętrznych (dział HR oraz pozostałe działy spółki),
kontakt z zamawiającym działem i/lub kontrahentem w celu zebrania/uzupełnienia/weryfikacji danych potrzebnych do umowy,
prowadzenia kalendarza kończących się umów, kontakt z zamawiającym działem i/lub kontrahentem ze stosownym wyprzedzeniem w celu podjęcia działań w zakresie przedłużenia lub zakończenia kontraktu,
archiwizacja umów w wersji papierowej i elektronicznej oraz inne prace administracyjne związane z obsługą umów
przygotowywanie umów oraz aneksów dla współpracowników, klientów, dostawców, kontrahentów oraz umów i innych dokumentów dla spółki,
np. uchwał,
identyfikacja ryzyka w umowach przesłanych przez współpracujące działy, oszacowanie wystąpienia ryzyka i jego skutków na poziomie zapisów umownych, proponowanie rozwiązań,
współpraca z działami w zakresie problematycznych postanowień oraz ustalenia/weryfikacji specyficznych warunków umowy,
odbieranie merytorycznego akceptu od zamawiających działów,
procesowanie umów NDA,
współpraca z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak radcy prawni i kancelarie prawne, wspierającymi organizację w obszarze prawa,
proponowanie rozwiązań w przypadku niestandardowych postanowień
w umowach,
aktywna współpraca w zakresie monitorowania i kontroli działalności spółki pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami
i kodeksami postępowania, standardami rynkowymi i dobrymi praktykami oraz samodzielne działanie w tym zakresie w zleconym obszarach
Głównym celem stanowiska jest samodzielne budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Dyrektor ds. Rozwoju na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka / Asystent Biura
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji naszego biura na 38 piętrze w Warsaw Trade Tower,
witanie gości biznesowych i obsługa spotkań,
dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, wygląd recepcji i sal konferencyjnych,
nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,
bieżąca współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.),
organizowanie podróży służbowych (rezerwowanie noclegów, zakup biletów na przejazdy),
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.
Koordynowanie procesu zatrudnienia (przygotowywanie dokumentów i skierowań na badania z zakresu medycyny pracy, dbanie o obieg dokumentów kadrowych związanych z procesem zatrudnienia)
Koordynowanie organizacji szkoleń BHP, PPOŻ, itp
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizowanie oraz o sprawny przepływ informacji związanych z procesem zatrudnienia
Przygotowywanie danych do listy płac
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
Zarządzanie systemem do ewidencji urlopów oraz benefitami - rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w systemach, etc
Wdrażanie nowych narzędzi lub systemów, m.in. systemu kadrowo-płacowego
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Głównym celem stanowiska jest samodzielne budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Dyrektor ds. Rozwoju na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Regionalny
Wrocław
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie pracy Grup BNI we współpracy z zespołem Dyrektorów Regionalnych, dbanie o prawidłowy obieg informacji, organizacja wydarzeń regionalnych oraz realizacja projektów operacyjnych
Codzienne zadania na tym stanowisku to przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów i zestawień, a na ich podstawie rekomendacji dla zespołu Dyrektorów, kontakt telefoniczny z przedsiębiorcami i gośćmi, organizacja wydarzeń regionalnych oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor ds. Rozwoju
Katowice
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
kontrakt B2B
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków
Głównym celem stanowiska jest samodzielne budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Dyrektor ds. Rozwoju na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/-tka
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
witanie gości i obsługa spotkań,
obsługa połączeń telefonicznych,
organizowanie podróży służbowych,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
nadzór nad obiegiem dokumentów,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
Głównym celem stanowiska jest dostarczanie praktycznych, odpowiednio dostosowanych do organizacji rozwiązań edukacyjnych online i offline oraz zarządzanie projektami szkoleniowymi. Manager Działu Szkoleń skutecznie szkoli i rozwija pracowników, współpracowników i franczyzobiorców BNI
Codzienne zadania na tym stanowisku, to tworzenie nowych materiałów szkoleniowych, aktualizacja i lokalizacja materiałów istniejących, tłumaczenia i korekta materiałów, organizacja, logistyka szkoleń dla pracowników i franczyzobiorców oraz nadzór, wsparcie i koordynacja pracy trenerów BNI w całej Polsce w kanałach offline i online
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
HR Business Partner
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Naszym celem jest rozwój zespołu sprzedaży. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, znajomością dobrych praktyk oraz chęcią i odwagą do działania, a także z doświadczeniem w bankowości korporacyjnej oraz pracy z Zarządem i Top Managementem
W pierwszym etapie zatrudnienia
- pomożesz nam rozbudować zespół sprzedaży, realizując procesy rekrutacyjne end-to-end, w tym także poszukując kandydatów metodą Direct Search
- będziesz odpowiedzialna/-y za koordynację procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding)
wraz ze wzrostem zespołu, jako HR Business Partner zajmiesz się:
- ścisłą współpracą z Dyrektorem Personalnym w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
- koordynowaniem procesów HR w dedykowanym obszarze biznesowym;
- współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników;
- aktywnym wspieraniem menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
koordynowanie procesu zatrudnienia (przygotowywanie dokumentów i skierowań na badania z zakresu medycyny pracy, dbanie o obieg dokumentów kadrowych związanych z procesem zatrudnienia);
koordynowanie organizacji szkoleń BHP, PPOŻ itp;
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizowanie oraz o sprawny przepływ informacji związanych z procesem zatrudnienia;
przygotowywanie danych do listy płac;
współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
zarządzanie systemem do ewidencji urlopów oraz benefitami - rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w systemach etc.;
wdrażanie nowych narzędzi lub systemów, m.in. systemu kadrowo-płacowego;
przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Główną rolą osoby na tym stanowisku będzie współpraca z przedsiębiorcami w lokalnym środowisku, reprezentującymi biznes o obrotach powyżej 5 mln zł, polegająca na wspieraniu ich biznesu poprzez rekomendacje
Celem stanowiska jest samodzielne tworzenie Grup BNI+, czyli środowiska kooperacji pomiędzy przedsiębiorcami w podległym regionie. Dyrektor ds. Rozwoju pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji oraz obsługuje udostępnioną przez BNI bazę, a następnie prowadzi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie procesu sprzedaży i raportowanie w CRM
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Key Account Manager
Kraków
Wygasła: 29.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest generowanie sprzedaży w trakcie rozmów telefonicznych i spotkań z przedsiębiorcami. Key Account Manager na własna rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku, to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami, prowadzenie samodzielnie procesu sprzedaży oraz raportowanie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager ds. eventów online
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
pozyskiwanie sponsorów i partnerów na eventy;
współplanowanie i prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dotyczących eventu;
planowanie działań, nadzór i koordynacja projektów wydarzeń online i hybrydowych;
tworzenie harmonogramu projektu eventu oraz szczegółowego scenariusza wydarzenia;
współpraca z klientem i podwykonawcami (studio, ekipa techniczna, prelegenci itp.);
budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;
poszukiwanie rozwiązań i pomysłów na spotkania online w celu zwiększenia interakcji z uczestnikami;
monitorowanie wskaźników zaangażowania uczestników wydarzeń oraz raportowanie wyników;
komunikacja z uczestnikami eventów (obsługa czatów, ankiet, badanie potrzeb itp.)
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Regionalny
Kielce
Wygasła: 18.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Regionalny
Włocławek
Wygasła: 18.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Regionalny
Katowice
Wygasła: 18.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Regionalny
Rzeszów
Wygasła: 18.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Celem stanowiska jest wspieranie rozwoju grup przedsiębiorców zrzeszonych w BNI w powierzonym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie struktur regionalnych, wdrażanie procedur oraz monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kampanii Płatnych
Twarda 18, Warszawa
Wygasła: 12.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest tworzenie i zarządzania i optymalizacja kampaniami reklamowymi dla BNI i Corporate Connections. Codzienne zadania na tym stanowisku to projektowanie i realizacja płatnych kampanii na Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin i Google Ads, tworzenie i realizacja kampaniami mailingowych, analiza wyników prowadzonych działań oraz zarządzanie budżetem reklamowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Digital Project Manager
Twarda 18, Warszawa
Wygasła: 12.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska koordynowanie projektów marketingowych w obszarze digital marketingu skierowanych do członków i potencjalnych członków organizacji BNI i Corporate Connections
Codzienne zadania na tym stanowisku to tworzenie i optymalizacja stron www, koordynacja produkcji i publikacji video, działań z zakresu content marketingu oraz zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Koordynator ds. Produkcji Marketingu Video
Twarda 18, Warszawa
Wygasła: 12.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest asystowanie i koordynowanie działań wewnętrznego studia filmowego BNI i Corporate Connections oraz koordynacja wybranych działań marketingowych dla obu marek
Codzienne zadania na tym stanowisku to organizacja plików, organizacja sesji filmowych, pilnowanie przestrzegania procedur, koordynowanie transmisji online oraz wsparcie dla członków zespołu marketingu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager ds. Rozwoju
Kraków
Wygasła: 13.01.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Key Account Manager na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie i nadzorowanie procesu sprzedaży
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Key Account Manager
Toruń
Wygasła: 13.01.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Głównym celem stanowiska jest budowanie nowych grup przedsiębiorców w podległym regionie oraz zwiększanie dochodów uzyskiwanych od nowych i obecnych członków organizacji. Key Account Manager na własną rękę pozyskuje kontakty do potencjalnych członków organizacji, a następnie prowadzi z nimi rozmowy mające na celu zamknięcie sprzedaży. Codzienne zadania na tym stanowisku to generowanie leadów, kontakt telefoniczny i spotkania 1-2-1 z przedsiębiorcami oraz prowadzenie i nadzorowanie procesu sprzedaży