Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11168)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11168 )
Doradca klientów biznesowych
Bytów
Wygasła: 18.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie)
- kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO)
- aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów
- zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi
zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas
Nasz zespół zajmuje się wsparciem analitycznym Pionu Customer Care. Przygotowujemy analizy i raporty dotyczące efektywności i wydajności działań obszaru, czyli procesów: obsługi klienta (zapytania klientów przez telefony, czaty, wideoczaty, chatboty), sprzedaży zdalnej i retencji, windykacji należności, procesu decyzji kredytowych;
Twoją codzienną pracą będzie statystyczna i biznesowa analiza danych z procesów operacji Personal Finance;
MS SQL Server będzie twoim podstawowym narzędziem do przetwarzania danych;
Będziesz mogła/mógł wykorzystywać pythona jako wspierające narzędzie do przetwarzania i analizy danych;
Wyniki przetwarzania będziesz mogła/mógł wizualizować za pomocą Tableau i Microsoft Reporting Services;
Będziesz miała/a możliwość korzystania z AI Lab (dedykowane środowisko do pracy nad modelami opartymi o rozwiązania sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego w naszym banku), git, jupiter, mlflow, visual studio code, jira, confluance, spark, rest API;
Będziesz pracował/a metodyce Agile – sprinty, spotkania daily, review czy retro będą wspierały twoją pracę;
Będziesz pracował/a w systemie hybrydowym – co najmniej jeden dzień w tygodniu w biurze (lub więcej, jeżeli masz taką potrzebę)
Poszukujemy energicznej, zmotywowanej osoby, z doświadczeniem kupieckim lub praktyczną znajomością procesów zakupowych w międzynarodowej organizacji dedykowanej do wsparcia działań realizowanych w ramach zespołu zakupów strategicznych w dep. Zakupów centralnych. Stanowisko czasowe: okres zatrudnienia do 31.12.2024. Możliwość rozszerzenia doświadczenia zawodowego w obszarach: IT oraz nonIT
Prawidłowe przeprowadzenie procesu postępowania ofertowego zakupu wszelkich dóbr i usług dla jednostek organizacyjnych Banku;
Realizacja procesu negocjacji;
Współpraca z innymi jednostkami banku;
Ocena Kontrahenta pod kątem wiarygodności, dostaw na czas, najlepszych warunków, najwyższej jakości produktu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Banku dotyczących relacji z dostawcą;
Ocena Dostawców (Vendor Risk Management) oraz KYS (Know Your Supplier) Banku dla wskazanych kategorii zakupowych;
Budowanie i utrzymanie relacji z Kontrahentami;
Sporządzanie raportów i analiza danych na potrzeby Komitetu Zakupowego, Zarządu oraz innych jednostek w Banku;
Współpraca z Procurementem we Francji przy realizacji projektów globalnych;
Uczestnictwo w pracach zespołów realizujących projekty w Banku w zakresie posiadanej wiedzy i kompetencji
Specjalista / Specjalistka ds. Adekwatności Kapitałowej
Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za jakość i terminowość kalkulacji wymogów kapitałowych z tytułu ryzyka kredytowego (kapitał regulacyjny i ekonomiczny);
Udział w projekcie regulacyjnym CRR3 przy wsparciu firmy zewnętrznej;
Zapewnienie zgodności kalkulacji wymogów kapitałowych z tytułu ryzyka kredytowego z regulacjami zewnętrznymi, w tym udział w projekcie regulacyjnym CRR3;
Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój modelu kalkulacji kapitału ekonomicznego na ryzyko kredytowe;
Przeprowadzanie analiz dotyczących wymogów kapitałowych na ryzyko kredytowe z wykorzystaniem zapytań SQL na bazach Oracle i MSSQL;
Przygotowanie raportów m.in. w oparciu o narzędzia Business Intelligence
Podejmowanie odpowiednich działań wobec klientów w celu całkowitej spłaty zadłużenia;
Negocjowanie z klientami w celu odzyskania spłaty zaległych rat (identyfikowanie przyczyn powstania zaległości, sytuację klienta, uzyskiwanie przyrzeczenia spłaty, itd.);
Administrowanie wszystkich przekazanych dokumentów kredytowych;
Aktualizacja danych oraz informacji o klientach w odpowiednich systemach / narzędziach;
Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków od klientów zewnętrznych i wewnętrznych Banku w sprawie restrukturyzacji;
Wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
Raportowanie wszelkich wad i propozycji usprawnień w procesie windykacji dotyczących poprawy efektywności
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Lider / Liderka Sekcji Obsługi Transakcji z Bankami (Obszar Rynków Finansowych)
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Koordynowanie, nadzorowanie i wspieranie realizacji zadań pracowników w nadzorowanej Sekcji;
Odpowiedzialność za terminową realizację transakcji na instrumentach finansowych i zdarzeń na transakcjach DEPO, FX Spot, FX Swap, FX Forward, NDF, DCD;
Odpowiedzialność za realizację i nadzór nad wynikami Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) pracowników Sekcji wpływających bezpośrednio na wskaźnik NPS;
Organizowanie pracy Sekcji zapewniając bieżącą obsługę m.in. poprzez efektywne zarządzanie zasobami w podległej Sekcji oraz dostosowanie jej do obowiązujących warunków;
Współpraca z większością jednostek w Banku w celu zapewnienia profesjonalnej i w pełni samodzielnej obsługi transakcji;
W ramach Sekcji pośrednie lub bezpośrednie uczestnictwo w tworzeniu/opiniowaniu wewnętrznych przepisów i procedur oraz warsztatach optymalizujących realizowane procesy
Preparation of IT audits - identification of risks in the IT and cybersecurity areas, preparation of the audit plan, scope and methodology, determination of the sampling technique, presentation of the audit approach to the auditees;
Conducting IT audits – providing risk assessment of the IT and cybersecurity area, formulating findings and recommendations; taking part in closing meetings;
Development and verification of post-audit documentation, including audit reports;
Documenting findings in IT systems in accordance with the auditing standards;
Checking and assessing the of implementation of the recommendations in the audited areas;
Conducting analyses of selected issues, projects and activities, as well as reviews required by the regulator
Merytoryczny nadzór oraz rozwój systemów informatycznych wspierających obszar ryzyka;
Zbieranie wymagań do zmian w produktach - systemy ryzyka i proponowanie sposobu ich implementacji;
Uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji oraz testowaniu budowanych rozwiązań;
Uczestniczenie w pracach zespołu Agile, tzw. Squadach - w pracach projektowych dotyczących rozwoju systemów ryzyka, w szczególności budowie aplikacji i baz danych;
Współpraca z właścicielami produktów, architektami i developerami IT w zakresie rozwoju oprogramowania;
Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania i testowania systemów informatycznych;
Koordynacja zmian wdrażanych w sposób zwinny, łączenie z komunikacją do interesariuszy
Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie badań satysfakcji w banku, które stanowią integralną część Customer Value Propositions we wszystkich kanałach dystrybucji;
Ulepszanie jakości obsługi Klientów banku, poprzez rozbudowywanie systemu NPS i prowadzenie analiz na podstawie feedback'u Klientów;
Współpraca z agencjami badawczymi przy realizacji badań - od tworzenia założeń, poprzez koordynację realizacji, aż po raportowanie wyników;
Formułowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o wyniki badań i inne dostępne źródła głosu Klienta;
Poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł wiedzy o Klientach (wewnętrznych i zewnętrznych)
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Kontroli Transakcji
Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
monitorowanie komunikacji elektronicznej oraz transakcji przeprowadzanych w ramach działalności handlowej Banku ze szczególnym uwzględnieniem rynku obligacji i stóp procentowych;
umiejętność prowadzenia postępowań i procesów eskalacji zdarzeń ryzyka zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami wewnętrznymi;
umiejętność tworzenia dokumentacji i regulacji wewnętrznych dotyczących działalności kontrolnej zespołu;
umiejętność tworzenia raportów z przeprowadzonych kontroli i prezentacji dla kadry zarządzającej;
udoskonalanie i poprawa narzędzi skutecznego monitorowania transakcji i komunikacji dotyczącej aktywności handlowej pracowników podlegających kontroli;
współpraca z członkami globalnego zespołu FOCS, managerami monitorowanych jednostek biznesowych i wyższym kierownictwem Banku;
dostarczanie informacji i aktywne wsparcie w opracowywaniu regularnych aktualizacji polityk i procedur wewnętrznych;
aktywny udział lub wsparcie w projektach dotyczących aktualizacji wykorzystywanych modeli i narzędzi kontrolnych;
umiejętność współpracy i utrzymanie dobrych relacji z innymi zespołami, uczestnictwo i aktywny wkład w spotkania zespołu FOCS;
umiejętność przykładnego postępowania zgodnego z procedurami i ładem korporacyjnym banku, przestrzeganie kodeksu odpowiedniego postępowania oraz pozostałych regulacji i zasad
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Specjalistka/Specjalista ds. Projektów Społecznych
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja programu stypendialnego oraz inicjatyw w obszarze edukacji i wzmacniania młodych osób,
aktywne uczestnictwo w planowaniu, przygotowaniu i realizacji poszczególnych projektów, w tym tworzenie harmonogramu prac, budżetu, nawiązywanie współpracy z partnerami, tworzenie umów i innych dokumentów niezbędnych do realizacji programów, mierzenie i analiza efektów, tworzenie raportów z realizacji programów,
współpraca z partnerami zewnętrznymi fundacji,
organizowanie wydarzeń rozwojowych oraz integracyjnych dla stypendystów i stypendystek,
komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w ramach prowadzonych projektów,
uczestnictwo w inicjatywach zewnętrznych związanych z tematyką prowadzonych projektów,
wsparcie procesów raportowania i sprawozdawczości,
bieżące prace administracyjne i organizacyjne,
współpraca z innymi członkami zespołu fundacji oraz z działami banku, wspierającymi działalność fundacji
Dyrektorka/ Dyrektor ds. Portfela Sektora Food and Agri
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Praca w międzynarodowym środowisku dla jednej z najsilniejszych grup finansowych świata;
Współpraca i wymiana wiedzy z jednostkami Grupy BNP Paribas oraz klientami Grupy;
Udział w pracach nad wypracowaniem oraz wdrożeniem strategii Food&Agro dla banków Grupy BNP Paribas regionu CEE&Afryka;
Opracowanie strategicznych analiz sektorowych obejmujących diagnozowanie trendów rynkowych, identyfikację szans i zagrożeń, śledzenie zmian w otoczeniu regulacyjnym mającym przełożenie na działalność Grupy;
Rozpoznawanie potencjału oraz eksplorowanie szans biznesowych w sektorze Food&Agro;
Wypracowanie polityki kredytowej dla banków Grupy dla sektora Food&Agro;
Przygotowywanie rekomendacji dla decydentów kredytowych;
Budowanie wizerunku Grupy w sektorze Food&Agro poprzez aktywny udział w wydarzeniach branżowych, wystąpieniach w mediach, etc
Analiza i działania związane z monitoringiem transakcji kartowych;
Analiza przepływów na rachunkach oraz monitoring transakcji wychodzących na podstawie transakcji przychodzących pod kątem mułów pieniężnych. Współpraca i wymiana informacji z innymi bankami i pośrednikami płatności;
Monitoring rachunków podejrzanych o wykorzystywanie w celach przestępczych, podejmowanie, decyzji na podstawie analizy dot. Księgowania lub zwrotu płatności kierowanych na monitorowane rachunki;
Obsługa i analiza zgłoszeń z wewnętrznych jednostek banku oraz banków zewnętrznych dot. oszustw transakcyjnych;
Podejmowanie działań związanych z komunikatami SWIFT, OGNIVO, blokada środków na rachunkach podejrzanych oraz wypowiadanie relacji z Klientem;
Rekomendacje i zalecenia dotyczące odblokowania elektronicznych kanałów dostępu;
Współpraca i bieżący kontakt z organami ścigania, wysyłka zawiadomień dot. art. 106 prawa bankowego oraz dyrektywy PSD2
Obsługa posprzedażowa wszystkich linii Contact Center (w szczególności obsługa Klienta Indywidualnego);
Odpowiedzialność za procesy obsługi Klienta, tj. przyjmowanie zapytań Klientów i przekazywanie ich do zespołów kompetencyjnych oraz finalna odpowiedź do Klienta;
Zapewnianie wsparcia w zakresie obsługi bankowości elektronicznej;
Aktywna do-sprzedaż produktów i usług bankowych, przedstawienie oferty produktów bankowych;
Diagnozowanie obszarów wymagających doskonalenia oraz zgłaszanie inicjatyw mających wpływ na kluczowe wskaźniki biznesowe i komfort pracy;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Menedżerka / Menedżer ds. Projektów Strategicznych Bankowości MSP i Korporacyjnej
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Aktywny udział w opracowywaniu i realizacji strategii biznesowej Obszaru Bankowości MSP i Korporacyjnej;
Zarządzanie projektami i inicjatywami strategicznymi wspierającymi realizację strategii Banku w Obszarze SME & Korpo;
Inicjowanie i koordynacja kluczowych projektów transformacyjnych w ramach Obszaru SME & Korpo;
Koordynacja inicjatyw grupowych i ich wdrożenia w poszczególnych jednostkach biznesowych w Obszarze SME & Korpo;
Opracowywanie analiz strategicznych obejmujących diagnozowanie trendów rynkowych, identyfikację szans i zagrożeń, śledzenie zmian w otoczeniu regulacyjnym;
Zarządzanie zmianą - inicjowanie, zarządzanie i wspieranie zmian organizacyjnych, kulturowych i biznesowych;
Inicjowanie zmian procesowych (zarówno biznesowych jak i systemowych) z uwzględnieniem holistycznego podejścia do organizacji i zachodzących w niej zmian
Menedżer ds. Zarządzania Danymi (Personal Finance i bankowość detaliczna i biznesowa)
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Wspieranie prac związanych z zarządzaniem danymi i poprawą ich jakości w Bankowości Personal Finance oraz Detalicznej i Biznesowej,
Współpraca i wspieranie Właścicieli Danych i Koordynatorów Danych z Bankowości Personal Finance oraz Detalicznej i Biznesowej w najważniejszych procesach zarządzania danymi tj.:
a/w rozwiązywaniu incydentów jakości danych,
b/ w budowie testów jakości danych
c/ w Procesie Goldenizacji kluczowych danych,
d/ w Procesie nadawania Certyfikatu CDO przy wdrażanych zmianach biznesowych i systemowych,
Współpraca z przedstawicielami Grupy BNP Paribas w zakresie realizacji zadań związanych z zarządzaniem danymi
Analiza rynku funduszy/programów unijnych i krajowych pod kątem możliwości biznesowego zastosowania ich na potrzeby banku/klientów banku;
Opracowywanie wniosków o dofinansowanie, opracowywanie planów wdrożeniowych oraz współpraca z innymi jednostkami banku w w zakresie realizacji poszczególnych etapów wdrożenia;
Wsparcie wobec działań jednostek wewnętrznych banku biorących udział w realizacji założeń programów zrównoważonego rozwoju zgodnie z wymogami wskazanymi w umowach pomiędzy bankiem a zewnętrznymi instytucjami unijnymi bądź krajowymi takimi jak EBI, EBOR, BGK, NFOŚiGW;
Wsparcie prac związanych z tworzeniem lub modyfikacją wewnętrznych procedur i procesów koniecznych do prawidłowej realizacji czynności wynikających z umów zawartych pomiędzy Bankiem a zewnętrznymi instytucjami;
Systematyczne monitorowanie postępów realizacji planów finansowych i sprzedażowych wynikających z umowy pomiędzy Bankiem a zewnętrznymi instytucjami;
Wsparcie w zakresie tworzenia narzędzi kontrolnych mających na celu zapewnienie zgodności wszelkich działań realizowanych przez Bank z wytycznymi obowiązującymi dla poszczególnych programów;
Analiza prawidłowości wykorzystywania środków udostępnionych Bankowi przez zewnętrzne instytucje;
Współpraca w imieniu Banku z zewnętrznymi instytucjami, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w tym z zewnętrznymi audytorami w zakresie realizacji programów;
Wsparcie dla stosownych jednostek banku w zakresie realizacji czynności raportowych wynikających z zasad poszczególnych programów;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Biznesem (Bankowość MSP i Korporacyjna)
Marcina Kasprzaka 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Wspieranie prac związanych z zarządzaniem danymi i poprawą ich jakości w Obszarze Bankowości MSP i Korporacyjnej;
Współpraca i wspieranie Właścicieli Danych i Koordynatorów Danych z Obszaru Bankowości MSP i Korporacyjnej w najważniejszych procesach zarządzania danymi tj.:
a/ w rozwiązywaniu incydentów jakości danych,
b/ w budowie testów jakości danych
c/ w Procesie Goldenizacji kluczowych danych,
d/ w Procesie nadawania Certyfikatu CDO przy wdrażanych zmianach biznesowych i systemowych;
Współpraca z przedstawicielami Grupy BNP Paribas w zakresie realizacji zadań związanych z zarządzaniem danymi
Preparation of IT audits - identification of risks in the IT and cybersecurity areas, preparation of the audit plan, scope and methodology, determination of the sampling technique, presentation of the audit approach to the auditees;
Conducting IT audits – providing risk assessment of the IT and cybersecurity area, formulating findings and recommendations; taking part in closing meetings;
Development and verification of post-audit documentation, including audit reports;
Documenting findings in IT systems in accordance with the auditing standards;
Checking and assessing the of implementation of the recommendations in the audited areas;
Conducting analyses of selected issues, projects and activities, as well as reviews required by the regulator
Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;