Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
bieżące koordynowanie i organizację pracy Zespołu w celu zapewnienia jej ciągłości i poprawności merytorycznej oraz właściwego wykorzystania istniejących możliwości (przede wszystkim obszar rozrachunków i rozliczeń),
modyfikacja i utrzymywanie wskaźników KPI w celu pomiaru bieżącej wydajności i ulepszeń
organizację oraz kontrolę miesięcznej i kwartalnej weryfikacji zapisów i sald kont księgowych przypisanych do Zespołu,
wsparcie pracy Zespołu w realizacji zadań (w szczególności w zakresie analizy kont rozrachunkowych, weryfikacji poprawności wystawionych i zaksięgowanych faktury oraz rekonsyliacji kont księgowych),
ustalanie priorytetów podstawowych działań i zachęcanie do zaangażowania i wzmocnienia pozycji poprzez aktywnych udział Zespołu w inicjatywach usprawniających (przede wszystkim obszar rozrachunków i rozliczeń),
tworzenie zestawień księgowych i udział w przygotowaniu danych do sporządzania sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych,
współpraca w trakcie badań audytorskich,
udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku
weryfikacja, analiza i uzgadnianie kont rozrachunków z klientami, wsparcie innych Zespołów w zakresie niezbędnych wyjaśnień co do historii i stanu bieżącego należności,
weryfikacja poprawności wystawionych i zaksięgowanych faktur sprzedaży i faktur korygujących pod kątem bilansowym i podatkowym,
księgowanie wyciągów bankowych walutowych,
realizacja procesu poleceń zapłaty oraz księgowania kompensat,
kontrola rejestrów Vat sprzedaży przed sporządzeniem deklaracji VAT,
tworzenie zestawień księgowych i udział w przygotowaniu danych do sporządzania sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych,
współpraca w trakcie badań audytorskich,
udział w pracach projektowych i optymalizacyjnych z obszaru rozrachunków,
usprawnianie procesów księgowych i operacyjnych obsługiwanych w Zespole,
udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku
sporządzanie raportów o wolumenie nowej produkcji, jej dochodowości, jak również o stanie portfela oraz monitorowanie portfela umów przed procesem aktywacji,
przygotowywanie kalkulacji marż finansowych,
analiza rentowności oferowanych produktów finansowych, linii produktowych i segmentów biznesowych,
przygotowywanie i wizualizacja danych na spotkania zarządu,
monitorowanie kosztów ogólnych z wyjaśnieniem powodów ewentualnych odchyleń,
aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania oraz aktualizacji budżetów – aktualizacja danych rzeczywistych, projekcja istniejącego portfela oraz prognozy dotyczące nowej produkcji,
przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki,
prezentacja wyników w różnych ujęciach biznesowych, stały kontakt z biznesem w celu kontrolowania wyników,
aktywne uczestnictwo w procesie obliczania oraz bieżącej weryfikacji modeli biznesowych,
komunikacja z klientami wewnętrznymi w Polsce i za granicą, wyjaśnianie odchyleń od danych budżetowych oraz trendów w bieżących wynikach,
udział we wdrażaniu i testowaniu systemu bazodanowego
analiza oraz implementacja zmian związanych z wdrażaniem nowych produktów lub modyfikacją istniejących, a także zmian w procesach i modelach biznesowych,
utrzymanie oraz aktualizacja rozwiązań opartych o PL/SQL, MSSQL,
szacowanie pracochłonności zmian w narzędziach IT zdefiniowanych w studium wykonalności i szczegółowych wymaganiach biznesowych,
współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
administracja aplikacjami wspierającymi obszar sprzedaży oraz finansowo-księgowymi, obsługę bieżących zgłoszeń użytkowników,
współpraca z wewnętrznymi użytkownikami w zakresie doprecyzowywania wymagań pod kątem maksymalizacji zadowolenia klienta wewnętrznego
analiza oraz implementacja zmian związanych z wdrażaniem nowych produktów lub modyfikacją istniejących, a także zmian w procesach i modelach biznesowych,
utrzymanie oraz aktualizacja rozwiązań opartych o PL/SQL, MSSQL,
szacowanie pracochłonności zmian w narzędziach IT zdefiniowanych w studium wykonalności i szczegółowych wymaganiach biznesowych,
współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
administracja aplikacjami wspierającymi obszar sprzedaży oraz finansowo-księgowymi, obsługę bieżących zgłoszeń użytkowników,
współpraca z wewnętrznymi użytkownikami w zakresie doprecyzowywania wymagań pod kątem maksymalizacji zadowolenia klienta wewnętrznego
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji potrzebnej do rejestracji pojazdów oraz obsługę bieżących dodatkowych czynności związanych z rejestracją pojazdów,
ścisła współpraca z bankowymi oraz leasingowymi Doradcami Klienta w tym wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi rejestracji pojazdów,
wsparcie zespołów w zakresie rejestracji pojazdów,
współpraca z dostawcą usług w zakresie rejestracji pojazdów,
skanowanie i archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
aktywne wsparcie w poprawie efektywności procesów oraz narzędzi
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji potrzebnej do rejestracji pojazdów oraz obsługę bieżących dodatkowych czynności związanych z rejestracją pojazdów,
ścisła współpraca z bankowymi oraz leasingowymi Doradcami Klienta w tym wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi rejestracji pojazdów,
wsparcie zespołów w zakresie rejestracji pojazdów,
współpraca z dostawcą usług w zakresie rejestracji pojazdów,
skanowanie i archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
aktywne wsparcie w poprawie efektywności procesów oraz narzędzi
sporządzanie raportów o wolumenie nowej produkcji, jej dochodowości, jak również o stanie portfela oraz monitorowanie portfela umów przed procesem aktywacji,
przygotowywanie kalkulacji marż finansowych,
analiza rentowności oferowanych produktów finansowych, linii produktowych i segmentów biznesowych, przygotowywanie i wizualizacja danych na spotkania zarządu,
monitorowanie kosztów ogólnych z wyjaśnieniem powodów ewentualnych odchyleń,
aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania oraz aktualizacji budżetów – aktualizacja danych rzeczywistych, projekcja istniejącego portfela oraz prognozy dotyczące nowej produkcji,
przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki,
prezentacja wyników w różnych ujęciach biznesowych, stały kontakt z biznesem w celu kontrolowania wyników
aktywne uczestnictwo w procesie obliczania oraz bieżącej weryfikacji modeli biznesowych,
komunikacja z klientami wewnętrznymi w Polsce i za granicą, wyjaśnianie odchyleń od danych budżetowych oraz trendów w bieżących wynikach,
udział we wdrażaniu i testowaniu systemu bazodanowego
Rejestracja i dystrybucja poczty przychodzącej oraz obsługa poczty wychodzącej,
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów w firmie,
Kontrola oraz rozliczanie faktur wystawionych przez naszych dostawców,
Współpraca z dostawcami i przygotowywanie związanych z tym raportów i podsumowań,
Udział w projekcie digitalizacji korespondencji - tworzenie nowych zasad pracy zespołu oraz budowanie kultury pracy opartej na odpowiedzialności i zaufaniu
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji potrzebnej do rejestracji pojazdów oraz obsługę bieżących dodatkowych czynności związanych z rejestracją pojazdów,
ścisła współpraca z bankowymi Doradcami Klienta,
wsparcie Specjalistów leasingowych w kontaktach z Klientami i Dostawcami,
wsparcie merytoryczne dla bankowych Doradców Klienta,
aktywne wsparcie w poprawie efektywności procesów oraz narzędzi
Obsługa bieżących zgłoszeń użytkowników dot. naprawy błędów, zmian oraz usprawnień w LEO3/WEB LSP
Współpraca z wewnętrznymi użytkownikami w zakresie doprecyzowywania wymagań pod kątem maksymalizacji zadowolenia klienta wewnętrznego
Implementacja zmian oraz konfiguracja LEO3/WEB LSP w związku z wdrażaniem nowych produktów, modyfikacją istniejących oraz ze względu na inicjowane zmiany w procesach i modelach biznesowych
Utrzymanie oraz tworzenie i aktualizacja arkuszy Excel rozszerzających funkcjonalności LEO3
Utrzymanie, aktualizacja oraz tworzenie raportów Crystal w związku z wdrażanymi usprawnieniami i zmianami biznesowymi
Utrzymanie oraz aktualizacja elektronicznych wzorów dokumentów wykorzystywanych przez poszczególne obszary biznesowe i generowane z aplikacji LEO3/WEB LSP
Administracja aplikacją LEO3/WEB LSP – jeśli nie posiadasz doświadczenia w administrowaniu aplikacją, tych umiejętności chętnie Cię nauczymy :)
Bieżące utrzymanie oraz projektowanie i wdrażanie zmian w infrastrukturze IT w związku z wprowadzaniem zmian w produktach, procesach oraz modelach biznesowych
Szacowanie pracochłonności zmian w narzędziach IT zdefiniowanych w studium wykonalności i szczegółowych wymaganiach biznesowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu, usług i oprogramowania
Rejestracja i dystrybucja poczty przychodzącej oraz obsługa poczty wychodzącej,
Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów w firmie,
Kontrola oraz rozliczanie faktur wystawionych przez naszych dostawców,
Współpraca z dostawcami i przygotowywanie związanych z tym raportów i podsumowań,
Udział w projekcie digitalizacji korespondencji - tworzenie nowych zasad pracy zespołu oraz budowanie kultury pracy opartej na odpowiedzialności i zaufaniu
dbanie o jak najlepsze relacje z partnerami vendorowymi, z którymi BNP Paribas Leasing Solutions współpracuje w ramach programów partnerskich (branża AGRO i CONSTRUCTIONS),
dbanie o jak najlepsze relacje z partnerami vendorowymi, z którymi BNP Paribas Leasing Solutions współpracuje w ramach programów partnerskich (branża AGRO i CONSTRUCTIONS),
Obsługa bieżących zgłoszeń użytkowników dot. naprawy błędów, zmian oraz usprawnień w LEO3/WEB LSP
Współpraca z wewnętrznymi użytkownikami w zakresie doprecyzowywania wymagań pod kątem maksymalizacji zadowolenia klienta wewnętrznego
Implementacja zmian oraz konfiguracja LEO3/WEB LSP w związku z wdrażaniem nowych produktów, modyfikacją istniejących oraz ze względu na inicjowane zmiany w procesach i modelach biznesowych
Utrzymanie oraz tworzenie i aktualizacja arkuszy Excel rozszerzających funkcjonalności LEO3
Utrzymanie, aktualizacja oraz tworzenie raportów Crystal w związku z wdrażanymi usprawnieniami i zmianami biznesowymi
Utrzymanie oraz aktualizacja elektronicznych wzorów dokumentów wykorzystywanych przez poszczególne obszary biznesowe i generowane z aplikacji LEO3/WEB LSP
Administracja aplikacją LEO3/WEB LSP – jeśli nie posiadasz doświadczenia w administrowaniu aplikacją, tych umiejętności chętnie Cię nauczymy :)
Bieżące utrzymanie oraz projektowanie i wdrażanie zmian w infrastrukturze IT w związku z wprowadzaniem zmian w produktach, procesach oraz modelach biznesowych
Szacowanie pracochłonności zmian w narzędziach IT zdefiniowanych w studium wykonalności i szczegółowych wymaganiach biznesowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu, usług i oprogramowania
księgowanie dokumentów w systemie Leo Leasing/FK (faktury zakupu za przedmioty leasingu, tworzenie środków trwałych będących przedmiotem leasingu, związanych z kończeniem umów pożyczek);
wsparcie Zespołu w procesie potwierdzenia faktur korygujących z lat poprzednich;
analiza kont rozrachunkowych;
księgowanie wyciągów bankowych;
pomoc przy sprawdzaniu faktur zakupu;
prace administracyjne, obsługa poczty przychodzącej;
wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach;
inne prace zlecone przez przełożonego w zależności od zidentyfikowanych potrzeb
weryfikacja danych w zakresie podatku VAT oraz przygotowanie deklaracji VAT (VAT-V7M i VAT-UE),
kontrola poprawności procesów około podatkowych (VAT, CIT),
kontrola rejestrów VAT z zapisami na kontach księgowych oraz poprawności wygenerowanego pliku JPK_V7M,
przygotowywanie danych w odpowiedzi na wezwania i kontakt z Urzędem Skarbowym,
weryfikacja poprawności danych w systemach księgowych pod kątem CIT,
udział w kalkulacji podatku CIT oraz podatku odroczonego,
aktywne wsparcie merytoryczne Zespołu w zakresie podatków VAT i CIT,
dostarczanie danych w zakresie podatków na potrzeby audytu i zamknięć okresów sprawozdawczych,
prowadzenie miesięcznej i kwartalnej weryfikacji sald kont księgowych zgodnie z procedurami, w szczególności w zakresie kont wrażliwych i księgowań ręcznych,
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
udział w projektach dotyczących wdrożenia nowych produktów
Współtworzenie i realizowanie projektów rozwojowych (w tym programów dla menedżerów);
Wdrażanie trendów HR oraz rozwiązań budujących Employee Experience;
Aktywny udział w działaniach na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz współpracy między jednostkami organizacyjnymi;
Wspieranie menedżerów w wyzwaniach z zakresu zarządzania rozwojem pracowników (m.in. szkolenia, indywidualne plany rozwoju, programy talentowe, plany sukcesji);
Koordynowanie procesu oceny rocznej;
Udział w procesie rekrutacji oraz budowaniu wizerunku pracodawcy;
Współpraca z zespołem HR Grupy BNPP Leasing Solutions w Paryżu
weryfikacja danych w zakresie podatku VAT oraz przygotowanie deklaracji VAT (VAT-V7M i VAT-UE),
kontrola poprawności procesów około podatkowych (VAT, CIT),
kontrola rejestrów VAT z zapisami na kontach księgowych oraz poprawności wygenerowanego pliku JPK_V7M,
przygotowywanie danych w odpowiedzi na wezwania i kontakt z Urzędem Skarbowym,
weryfikacja poprawności danych w systemach księgowych pod kątem CIT,
udział w kalkulacji podatku CIT oraz podatku odroczonego,
aktywne wsparcie merytoryczne Zespołu w zakresie podatków VAT i CIT,
dostarczanie danych w zakresie podatków na potrzeby audytu i zamknięć okresów sprawozdawczych,
prowadzenie miesięcznej i kwartalnej weryfikacji sald kont księgowych zgodnie z procedurami, w szczególności w zakresie kont wrażliwych i księgowań ręcznych,
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
udział w projektach dotyczących wdrożenia nowych produktów
zarządzanie Zespołem Wsparcia Sprzedaży Class Financial Services (CFS),
ścisła współpraca i wsparcie Country Managera w działalności sprzedażowej, marketingowej oraz rozwoju biznesu,
utrzymywanie relacji i współpraca z kluczowymi Partnerami Biznesowymi,
przygotowywanie kampanii marketingowych we współpracy z Partnerami Biznesowymi,
udział w projektach strategicznych dla Spółki oraz rozwój narzędzia front-end dla wewnętrznej sieci sprzedaży i handlowców sieci dealerskiej,
inicjowanie oraz wdrażanie zmian produktowych, procesowych i systemowych w celu doskonalenia oferty sprzedażowej oraz obsługi klientów i kluczowych Partnerów Biznesowych,
opracowanie i prowadzenie szkoleń dla sieci sprzedaży oraz handlowców sieci dealerskiej
weryfikacja danych w zakresie podatku VAT oraz przygotowanie deklaracji VAT (VAT-V7M i VAT-UE),
kontrola poprawności procesów około podatkowych (VAT, CIT),
kontrola rejestrów VAT z zapisami na kontach księgowych oraz poprawności wygenerowanego pliku JPK_V7M,
przygotowywanie danych w odpowiedzi na wezwania i kontakt z Urzędem Skarbowym,
weryfikacja poprawności danych w systemach księgowych pod kątem CIT,
udział w kalkulacji podatku CIT oraz podatku odroczonego,
aktywne wsparcie merytoryczne Zespołu w zakresie podatków VAT i CIT,
dostarczanie danych w zakresie podatków na potrzeby audytu i zamknięć okresów sprawozdawczych,
prowadzenie miesięcznej i kwartalnej weryfikacji sald kont księgowych zgodnie z procedurami, w szczególności w zakresie kont wrażliwych i księgowań ręcznych,
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
udział w projektach dotyczących wdrożenia nowych produktów
Konfiguracja i administracja serwerami Windows i Linux: aktualizowanie, monitorowanie pracy, zapewnianie dostępności usług dla użytkowników
Administracja hostami ESX oraz macierzami SAN
Administracja siecią LAN, monitorowanie stanu sieci
Administracja bazami danych Oracle oraz MSSQL
Odpowiedzialność za wykonywanie kopi bezpieczeństwa danych
Udział w lokalnych i grupowych projektach informatycznych - w szczególności w projektach związanych z bezpieczeństwem IT, zagadnieniami zachowania ciągłości działalności biznesu i jej wznowienia w przypadku sytuacji krytycznych
Nadzór nad bieżącymi zasobami informatycznymi i określanie potrzeb rozwoju
Prowadzenie inwentaryzacji kluczowego hardware, oraz okablowania transmisji danych
Opiniowanie kwestii architektury i bezpieczeństwa infrastruktury IT zgodnie ze standardami Grupy BNPP i dobrymi praktykami
Wprowadzanie, opiniowanie i aktualizowanie nowych oraz istniejących regulacji wewnętrznych związanych min. z: przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, przestrzeganiem międzynarodowych sankcji oraz embarg,
uczestniczenie w procesie: identyfikacji, oceny oraz akceptacji klienta,
udzielania opinii oraz bieżące wsparcie w zakresie analizy transakcji oraz alertów,
przeprowadzanie kontroli drugiego poziomu,
współpraca z innymi jednostkami w ramach inicjatyw oraz projektów wewnętrznych,
wsparcie w kwestiach związanych z: ochroną interesów klienta, zarzadzania konfliktem interesów, przeciwdziałania korupcji,
przeprowadzanie wewnętrznych kontroli oraz okresowy monitoring obszarów istotnych z punktu widzenia możliwości wystąpienia ryzyka braku zgodności
zapewnienie odpowiednich szkoleń pracowników w celu podnoszenia ich wiedzy i świadomości,
współpraca z innymi jednostkami spółki w analizowaniu i rozwiązywaniu zagadnień dotyczących zapewnienia zgodności z przepisami prawa oraz wymogami Grupy
współpraca z właściwą komórką Compliance na poziomie Grupy
analiza oraz raportowanie incydentów operacyjnych,
monitorowanie realizacji działań naprawczych ustalanych z właścicielami biznesowymi,
zarządzanie aktualnością i zgodnością procedur wewnętrznych,
analiza płatności przychodzących (KYTP - Know Your Transfer and Payments),
analiza rozpoznanych alertów w ramach realizowanej kontroli portfela oraz identyfikacji potencjalnych zagrożeń prania pieniędzy i finansowania terroryzmu,
współpraca z podmiotem zewnętrznym wspierającym procesy,
zarządzanie Zespołem Wsparcia Sprzedaży Class Financial Services (CFS),
ścisła współpraca i wsparcie Country Managera w działalności sprzedażowej, marketingowej oraz rozwoju biznesu,
utrzymywanie relacji i współpraca z kluczowymi Partnerami Biznesowymi,
przygotowywanie kampanii marketingowych we współpracy z Partnerami Biznesowymi,
udział w projektach strategicznych dla Spółki oraz rozwój narzędzia front-end dla wewnętrznej sieci sprzedaży i handlowców sieci dealerskiej,
inicjowanie oraz wdrażanie zmian produktowych, procesowych i systemowych w celu doskonalenia oferty sprzedażowej oraz obsługi klientów i kluczowych Partnerów Biznesowych,
opracowanie i prowadzenie szkoleń dla sieci sprzedaży oraz handlowców sieci dealerskiej
provide detailed analysis and reporting on the financials to business managers and senior management,
performing analysis of actual financials versus budget and forecast and benchmarking of key performance,
conduct monthly P&L reporting and month-end close processes,
play major role in the preparation of financial reporting, business planning, budgeting and forecasting,
partner with the business to drive forth and implement robust reporting of new business initiatives,
serve as an analytical support and Finance Bussines Partner for Bussiness Initiatives,
optimizing performance to increase productivity by developing automated solutions, eliminating duplications, and coordinating information requirements,
this role offers the unique opportunity to participate to Group strategic transformation
provide detailed analysis and reporting on the financials to business managers and senior management,
performing analysis of actual financials versus budget and forecast and benchmarking of key performance,
conduct monthly P&L reporting and month-end close processes,
play major role in the preparation of financial reporting, business planning, budgeting and forecasting,
partner with the business to drive forth and implement robust reporting of new business initiatives,
serve as an analytical support and Finance Bussines Partner for Bussiness Initiatives,
optimizing performance to increase productivity by developing automated solutions, eliminating duplications, and coordinating information requirements,
this role offers the unique opportunity to participate to Group strategic transformation
kompletowanie i weryfikacja dokumentacji potrzebnej do rejestracji pojazdów oraz obsługę bieżących dodatkowych czynności związanych z rejestracją pojazdów
ścisła współpraca z bankowymi Doradcami Klienta,
wsparcie Specjalistów leasingowych w kontaktach z Klientami i Dostawcami,
wsparcie merytoryczne dla bankowych Doradców Klienta,
aktywne wsparcie w poprawie efektywności procesów oraz narzędzi
sporządzanie raportów o wolumenie nowej produkcji i jej dochodowości,
przygotowywanie kalkulacji marż finansowych,
analizę rentowności oferowanych produktów finansowych, linii produktowych i segmentów biznesowych,
monitorowanie kosztów ogólnych z wyjaśnieniem powodów ewentualnych odchyleń,
przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki,
stały kontakt z biznesem w celu kontrolowania wyników,
komunikację z klientami wewnętrznymi w Polsce i za granicą, wyjaśnianie odchyleń od danych budżetowych oraz trendów w bieżących wynikach,
udział we wdrażaniu i testowaniu systemu bazodanowego
aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania oraz aktualizacji budżetów – aktualizacja danych rzeczywistych, projekcja istniejącego portfela oraz prognozy dotyczące nowej produkcji
dbanie o jak najlepsze relacje z partnerami vendorowymi, z którymi BNP Paribas Leasing Solutions współpracuje w ramach programów partnerskich (branża AGRO i CONSTRUCTIONS),
Konfiguracja i administracja serwerami Windows i Linux: aktualizowanie, monitorowanie pracy, zapewnianie dostępności usług dla użytkowników
Administracja hostami ESX oraz macierzami SAN
Administracja siecią LAN, monitorowanie stanu sieci
Administracja bazami danych Oracle oraz MSSQL
Odpowiedzialność za wykonywanie kopi bezpieczeństwa danych
Udział w lokalnych i grupowych projektach informatycznych - w szczególności w projektach związanych z bezpieczeństwem IT, zagadnieniami zachowania ciągłości działalności biznesu i jej wznowienia w przypadku sytuacji krytycznych
Nadzór nad bieżącymi zasobami informatycznymi i określanie potrzeb rozwoju
Prowadzenie inwentaryzacji kluczowego hardware, oraz okablowania transmisji danych
Opiniowanie kwestii architektury i bezpieczeństwa infrastruktury IT zgodnie ze standardami Grupy BNPP i dobrymi praktykami
przygotowywanie i wprowadzanie nowych polityk compliance oraz opiniowanie i aktualizowanie istniejących regulacji wewnętrznych,
identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem compliance związanym z bieżącą działalnością spółki, w tym z nowymi produktami, nowymi relacjami biznesowymi, rozszerzeniem działalności operacyjnej,
przeprowadzanie wewnętrznych kontroli z zakresu ryzyka braku zgodności oraz okresowy monitoring obszarów istotnych z punktu widzenia możliwości wystąpienia ryzyka braku zgodności,
przygotowywanie bieżących i okresowych raportów dotyczących zagadnień compliance na potrzeby lokalne oraz Grupy,
zapewnienie odpowiednich szkoleń pracowników w celu podnoszenia ich wiedzy i świadomości w szczególności z zakresu AML /CFT oraz przestrzegania zasad etycznych w biznesie,
współpraca z innymi jednostkami spółki w analizowaniu i rozwiązywaniu zagadnień dotyczących zapewnienia zgodności z przepisami,
ścisła współpraca z właściwą komórką Compliance na poziomie Grupy
realizowanie założonego indywidualnego i zespołowego budżetu oraz celów sprzedaży;
proponowanie i aktywne wspieranie rozwoju produktów leasingu nieruchomości rozwiązań finansowych dla klientów banku;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów we współpracy z Doradcami Klienta, Dyrektorami Biur, Centrów, Regionów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi (brokerzy, notariusze, rzeczoznawcy majątkowi) w zakresie strukturyzowania transakcji, analizy prawnej i finansowej dotyczącej wartości nieruchomości, prawidłowego zakupu i zawarcia transakcji leasingu wraz z zabezpieczeniami;
udział w zewnętrznych spotkaniach/konferencjach związanych z prezentacją oferty BNPPLS w zakresie leasingu nieruchomości;