Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Konserwacja, serwis i naprawa elektronarzędzi oraz maszyn ogrodniczych w sieci sklepów DIY, będących partnerami biznesowymi Boels Rental DIY,
Bycie punktem kontaktowym. Udzielanie wsparcia, wskazówek i odpowiedzi na pojawiające się pytania ze strony pracowników sklepów,
Szkolenie pracowników sklepów z zakresu obsługi elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych, udzielanie wsparcia technicznego, administracyjnego i handlowego pracownikom sklepów,
Sprawdzanie umów najmu i monitorowanie okresów wynajmu,
Zamawianie części, dbałość o dostępność elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych,
Konserwacja, serwis i naprawa elektronarzędzi oraz maszyn ogrodniczych w sieci sklepów DIY, będących partnerami biznesowymi Boels Rental DIY,
Bycie punktem kontaktowym. Udzielanie wsparcia, wskazówek i odpowiedzi na pojawiające się pytania ze strony pracowników sklepów,
Szkolenie pracowników sklepów z zakresu obsługi elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych, udzielanie wsparcia technicznego, administracyjnego i handlowego pracownikom sklepów,
Sprawdzanie umów najmu i monitorowanie okresów wynajmu,
Zamawianie części, dbałość o dostępność elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny),
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Praca na tym stanowisku to odpowiedzialność za czyszczenie, mycie maszyn i urządzeń, magazynowanie i przygotowanie do ponownego użytku. To również prace porządkowe i drobna konserwacja maszyn (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Praca również na zewnątrz, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Przyjmowanie maszyn i urządzeń oraz pomoc w ich załadunku i rozładunku,
Czyszczenie, mycie oraz wstępne oględziny stanu technicznego maszyn i urządzeń,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku to odpowiedzialność za czyszczenie, mycie maszyn i urządzeń, magazynowanie i przygotowanie do ponownego użytku. To również prace porządkowe i drobna konserwacja maszyn (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Praca również na zewnątrz, w zmiennych warunkach atmosferycznych,
Przyjmowanie maszyn i urządzeń oraz pomoc w ich załadunku i rozładunku,
Czyszczenie, mycie oraz wstępne oględziny stanu technicznego maszyn i urządzeń,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Praca na tym stanowisku to odpowiedzialność za czyszczenie, mycie maszyn i urządzeń, magazynowanie i przygotowanie do ponownego użytku. To również prace porządkowe i drobna konserwacja maszyn (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Praca również na zewnątrz, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Przyjmowanie maszyn i urządzeń oraz pomoc w ich załadunku i rozładunku,
Czyszczenie, mycie oraz wstępne oględziny stanu technicznego maszyn i urządzeń,
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Udział we wszelkich administracyjnych zadaniach: prowadzenie dokumentacji personalnej, współpraca z działem płac, przygotowywanie umów o pracę i aneksów, zapewnienie pełnej zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami,
Przygotowywanie raportów i statystyk,
Kontakt z zespołem HR Services w Holandii i szukanie możliwości usprawnienia procesów,
Zapewnienie zgodności danych pomiędzy systemem HR a dokumentacją personalną,
Administrowanie systemem HR,
Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy i BHP,
Administrowanie benefitów pracowniczych,
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
• Obsługa klientów w oddziale firmy,
• Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
• Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
• Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
• Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
• Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
• Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Udział we wszelkich administracyjnych zadaniach: prowadzenie dokumentacji personalnej, współpraca z działem płac – kontrola list płac, zatrudnianie, rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami i zapewnienie pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami,
Przygotowywanie raportów i statystyk,
Kontakt z zespołem HR Services w Holandii i szukanie możliwości usprawnienia procesów,
Zapewnienie zgodności danych pomiędzy systemem HR a dokumentacją personalną,
Zatrudnianie/wyrejestrowywanie danych z systemu HR,
Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy i BHP,
Administrowanie benefitów pracowniczych,
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Specjaliści zarówno wykonują prace administracyjne z zakresu obsługi systemowej maszyn i pojazdów, jak i z zaangażowaniem wspierają koleżanki i kolegów z działu w ich zadaniach. Pracując u nas, główne zadania za które będziesz odpowiedzialny przedstawiają się następująco:
Rejestrowanie pojazdów w Urzędzie Miasta
Administrowanie danymi o rejestracjach oraz ubezpieczeniu pojazdów i maszyn,
Obsługa systemu rejestru BDO w zakresie podstawowej gospodarki odpadami
Systematyczna weryfikacja kodowania oraz cen produktów zgodnie ze standardem
Sporządzanie zestawień i raportów dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie Działu oraz współpraca z innymi działami, w tym z Centralą w Holandii,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Specjaliści zarówno wykonują prace administracyjne z zakresu obsługi systemowej maszyn i pojazdów, jak i z zaangażowaniem wspierają koleżanki i kolegów z działu w ich zadaniach. Pracując u nas, główne zadania za które będziesz odpowiedzialny przedstawiają się następująco:
Rejestrowanie pojazdów w Urzędzie Miasta
Administrowanie danymi o rejestracjach oraz ubezpieczeniu pojazdów i maszyn,
Obsługa systemu rejestru BDO w zakresie podstawowej gospodarki odpadami
Systematyczna weryfikacja kodowania oraz cen produktów zgodnie ze standardem
Sporządzanie zestawień i raportów dla odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie Działu oraz współpraca z innymi działami, w tym z Centralą w Holandii,
Oferta pracy jest skierowana do kandydatów nastawionych na długofalową współpracę. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościowe utrzymanie wynajmowanych kontenerów
Całościowe utrzymanie wynajmowanych kontenerów,
Bieżące naprawy, diagnostyka, konserwacja oraz usuwanie usterek kontenerów,
Wykonywanie okresowych przeglądów,
Prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
Obsługa klientów w oddziale firmy,
Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Pracownicy zarówno wykonują zadania administracyjne (wprowadzanie danych do systemu, zbieranie informacji z oddziałów, przygotowywanie prostych zestawień), jak i z zaangażowaniem wspierają koleżanki i kolegów z oddziałów dbając o szybkość napraw w serwisach zewnętrznych oraz obsługę wewnętrznych zleceń serwisowych. Twój zakres obowiązków, w kilkuosobowym zespole będzie się przedstawiał następująco:
• Administracja napraw maszyn, kierowanie zleceń do wskazanych serwisów zewnętrznych
• Przygotowywanie listów przewozowych oraz protokołów przekazania sprzętu
• Zlecanie napraw, systematyczne poszerzanie bazy serwisów zewnętrznych w oparciu o wskazane kryteria
• Współpraca z oddziałami Boels w Polsce
• Wsparcie w obszarze zleceń serwisowych, inwentaryzacji wyposażenia oddziałów,
• Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie działu oraz współpraca z innymi działami, w tym z centralą w Holandii (kontakt email z działem gwarancji, części zamiennych itp.)
• Proponowanie rozwiązań i ciągłe poszerzanie własnej wiedzy
Doradca Techniczno-Handlowy w Centrum Obsługi Klienta
Patriotów 29, Wawer, Warszawa
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi w Centrum Obsługi Klienta zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), oraz z zakresu obsługi klienta: doradztwo, poszukiwanie optymalnych rozwiązań. Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
- Konstruktywne rozwiązywanie spraw klientów na drugiej linii wsparcia
- Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań
- Kontakt z oddziałem i ustalanie szczegółów najmu
Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku,
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
• Obsługa klientów w oddziale firmy
• Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych
• Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań
• Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń
• Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu
• Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych
• Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału
Praca na tym stanowisku to odpowiedzialność za czyszczenie, mycie maszyn i urządzeń, magazynowanie i przygotowanie do ponownego użytku. To również prace porządkowe i drobna konserwacja maszyn (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Praca również na zewnątrz, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
• Przyjmowanie maszyn i urządzeń oraz pomoc w ich załadunku i rozładunku
• Czyszczenie, mycie oraz wstępne oględziny stanu technicznego maszyn i urządzeń
• Prowadzenie podstawowej dokumentacji magazynowej
• Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku
Praca na tym stanowisku to odpowiedzialność za czyszczenie, mycie maszyn i urządzeń, magazynowanie i przygotowanie do ponownego użytku. To również prace porządkowe i drobna konserwacja maszyn (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Praca również na zewnątrz, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
• Przyjmowanie maszyn i urządzeń oraz pomoc w ich załadunku i rozładunku
• Czyszczenie, mycie oraz wstępne oględziny stanu technicznego maszyn i urządzeń
• Prowadzenie podstawowej dokumentacji magazynowej
• Dbałość o porządek oraz o zgodne z wytycznymi rozplanowanie sprzętów w magazynie, w tym wykonywanie prac porządkowych w magazynie i na zewnątrz budynku
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
• Obsługa klientów w oddziale firmy
• Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych
• Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań
• Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń
• Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu
• Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych
• Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału