Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
W związku z tym, iż jesteśmy międzynarodową grupą produkcyjną ważne jest dla nas by osoba na tym stanowisku znała język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie oraz piśmie. Część z poniższych zadań będzie wykonywana również w języku angielskim lub w razie potrzeby i posiadanych umiejętności w języku niemieckim
Zakres obowiązków:
· Przygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportów na potrzeby Członka Zarządu/ Dyrektora;
· Wyszukiwanie informacji i wykonanie analiz na potrzeby Członka Zarządu/ Dyrektora;
· Przygotowywanie oficjalnej komunikacji, korespondencji, w imieniu Członka Zarządu/ Dyrektora;
· Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki;
· Sporządzanie protokołów z zebrań i notatek ze spotkań;
· Przygotowywanie harmonogramów i agend spotkań Członka Zarządu/ Dyrektora;
· Monitorowanie terminów i realizacji zadań, raportowanie i przekazywanie informacji na bieżąco;
· Zarządzanie kalendarzem, planowanie spotkań oraz innych wydarzeń;
· Obsługa korespondencji służbowej, zarządzanie pocztą elektroniczną i papierową;
· Koordynacja projektów i innych inicjatyw wspierających działalność Członka Zarządu/ Dyrektora;
· Utrzymywanie wysokiego poziomu poufności i dyskrecji w wykonywanych zadaniach;
· Organizacja i rozliczenia delegacji służbowych (rezerwacje lotów, hoteli, itp.),
· Ścisła współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi;
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
• Kierowanie wszystkimi procesami bezpośrednio i pośrednio produkcyjnymi oraz sprawowanie nadzoru nad organizacją i wykorzystaniem zasobów;
• Nadzorowanie procesu planowania produkcji i jego realizacji;
• Analizowanie procesów produkcji pod kątem ich optymalizacji i ciągłego doskonalenia wydajności;
• Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych poprzez zapewnienie dostępności maszyn, wyposażenia i narzędzi oraz nadzorowanie procesów remontów i prac konserwacyjnych na terenie Zakładu;
• Monitorowanie standardów produkcji oraz wdrażanie programów poprawy jakości i efektywności;
• Zapewnienie sprawnego i efektywnego kosztowo działania podległego Zakładu;
• Przygotowanie budżetów kosztowych i inwestycyjnych zarządzanego Zakładu produkcyjnego oraz kontrolowanie ich realizacji;
• Zapewnienie odpowiednich zasobów ludzkich oraz materiałów
Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektora Zakładu Maflow w Meksyku (MAFMEX S. DE R.L. DE C.V.) będzie podlegała bezpośrednio pod Dyrektora Operacyjnego Grupy Maflow oraz będzie odpowiedzialna za zarządzanie dwoma zakładami produkcyjnymi w Meksyku zlokalizowanymi w Silao oraz w San Luis Potosi
Terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji;
Bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją źródeł problemu zgodnie ze standardami napraw elektromechanicznych;
Remonty generalne maszyn obejmujące modernizację, prace związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, pneumatycznymi zgodnie z obowiązującymi normami;
Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii;
reagowanie na sytuacje awaryjne (wycieki substancji chemicznych, pożar)
Racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem;
Zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniach Wydziału Remontowego Maszyn oraz innych pomieszczeniach technicznych zakładu;
Reagowanie na sytuacje awaryjne i wykonywanie pracy zgodnie z zasadami BHP
współodpowiedzialność za dystrybucje CSR Klienta w całej przestrzeni organizacji;
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu klienta do produkcji seryjnej zgodnie z wymaganiami technicznymi, jakościowymi, logistycznymi, informatycznymi, bezpieczeństwa i higieny pracy klienta, w określonych ramach czasowych przy optymalnym wykorzystaniu budżetu;
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie potrzeb produktowych oraz rozwiązań technologicznych przez cały okres życia projektu począwszy od nominacji, aż do 3 miesięcy po uruchomieniu produktu seryjnej (SOP);
Przygotowanie planu wdrożenia produktu zgodnie z kamieniami milowymi klienta oraz wewnętrznymi procedurami Boryszew S.A. oddział Maflow w Tychach;
Koordynowanie prac z zewnętrznymi działami grupy (laboratorium, R&D, prototypy itd.);
Inicjonowanie przeglądów projektów i raportowanie statusu do przełożonego oraz najwyższego kierownictwa;
Standaryzacja produktu w obrębie projektu;
Reprezentowanie organizacji podczas spotkań z klientem;
Wykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego;
Terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji;
Bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją źródeł problemu zgodnie ze standardami napraw elektromechanicznych;
Remonty generalne maszyn obejmujące modernizację, prace związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, pneumatycznymi zgodnie z obowiązującymi normami;
Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii;
reagowanie na sytuacje awaryjne (wycieki substancji chemicznych, pożar)
Racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem;
Zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniach Wydziału Remontowego Maszyn oraz innych pomieszczeniach technicznych zakładu;
Reagowanie na sytuacje awaryjne i wykonywanie pracy zgodnie z zasadami BHP
Analiza i wprowadzanie do systemu zamówień klienta oraz rozwiązywanie błędów w zakresie EDI;
Kontrola nad brakami cen sprzedaży w systemie;
Zarządzanie pojemnikami standardowymi;
Wprowadzanie/ kontrola/ utrzymanie danych głównych odnoszących się do Obsługi Klienta;
Planowanie wprowadzania /wycofywania (nowych wyrobów i zmian technicznych) we współpracy z innymi zaangażowanymi działami funkcjonalnymi;
Analiza planu produkcji w porównaniu z planem dostaw i sytuacją zapewnienia zapasów (określenie poziomów alarmowych i ostrzeżeń w razie ich przekroczenia);
Normalne i dodatkowe planowanie i organizacja transportów;
Odpowiadanie na zapytania klientów (łącznie z reklamacjami logistycznymi) w razie potrzeby przy pomocy ze strony innych działów funkcjonalnych;
sporządzanie kwartalnych półrocznych i rocznych skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg standardów międzynarodowych dla Spółki publicznej notowanej na GPW zgodnie z wymogami MSSF i zgodnie z rozporządzeniem o raportach bieżących i okresowych,
przygotowanie: arkusza konsolidacyjnego, korekt i eliminacji konsolidacyjnych: korekt kapitałowych,
uzgadnianie wzajemnych transakcji i wyłączeń pomiędzy Spółkami GK,
uczestniczenie w pracach podczas badań i przeglądów sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych Grupy Kapitałowej przeprowadzanych przez audytora,
sporządzanie i wysyłanie sprawozdań statystycznych do GUS/ zakres w zastępstwie
- załadunki i rozładunki materiałów i komponentów;
- przyjęcie na magazyn i rejestrowanie w systemie produktów gotowych;
- kontrola zgodności dokumentów produkcyjnych z dokumentacją magazynową;
- rozmieszczenie produktów na regałach;
- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
- przygotowanie dokumentacji przewozowej;
- pakowanie towarów zgodnie z otrzymanym zleceniem;
- potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych;
- segregacja odpadów
reagowanie na wyciek substancji chemicznych na stanowisku pracy;
* praca w systemie III-zmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 14:00-22:00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Logistyki – Customer Service
Tychy
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza i wprowadzanie do systemu zamówień klienta oraz rozwiązywanie błędów w zakresie EDI;
Kontrola nad brakami cen sprzedaży w systemie;
Zarządzanie pojemnikami standardowymi;
Wprowadzanie/ kontrola/ utrzymanie danych głównych odnoszących się do Obsługi Klienta;
Planowanie wprowadzania /wycofywania (nowych wyrobów i zmian technicznych) we współpracy z innymi zaangażowanymi działami funkcjonalnymi;
Analiza planu produkcji w porównaniu z planem dostaw i sytuacją zapewnienia zapasów (określenie poziomów alarmowych i ostrzeżeń w razie ich przekroczenia);
Normalne i dodatkowe planowanie i organizacja transportów;
Odpowiadanie na zapytania klientów (łącznie z reklamacjami logistycznymi) w razie potrzeby przy pomocy ze strony innych działów funkcjonalnych;
Zarządzanie projektami zgodnie z wewnętrzną metodologią zarządzania projektami funkcjonującą w organizacji, jak również stosowaną i wymaganą przez klienta;
Odpowiedzialność za projekt od momentu nominacji (rozpoczęcia projektu) do 3 miesięcy od momentu rozpoczęcia produkcji seryjnej;
Przygotowanie planu wdrożenia produktu zgodnie z wymaganiami klienta oraz wewnętrznymi procedurami firmy;
Odpowiedzialność za terminową realizację projektu oraz nadzór nad jego budżetem;
Przygotowanie dokumentacji projektowej;
Zarządzanie zespołem projektowym (dedykowanym i tym wynikającym ze struktury macierzowej);
Kontakt z klientem na każdym etapie projektu w tym udział w spotkaniach projektowych w siedzibie klientach
Terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji;
Bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją źródeł problemu zgodnie ze standardami napraw elektromechanicznych;
Remonty generalne maszyn obejmujące modernizację, prace związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, pneumatycznymi zgodnie z obowiązującymi normami;
Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii;
reagowanie na sytuacje awaryjne (wycieki substancji chemicznych, pożar)
Racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem;
Zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniach Wydziału Remontowego Maszyn oraz innych pomieszczeniach technicznych zakładu;
Reagowanie na sytuacje awaryjne i wykonywanie pracy zgodnie z zasadami BHP
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
Oddział Maflow w Tychach jest firmą o globalnym zasięgu
będąca jedną z największych producentów przewodów do klimatyzacji
wspomagania kierownicy oraz aktywnego zawieszenia na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego
Odbiorcami naszych produktów są największe światowe koncerny samochodowe. Posiadamy zakłady produkcyjne w Europie
Azji i Ameryce Południowej. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: PORTIER
Zakres obowiązków: pełnienie dyżurów w miejscu i godzinach wyznaczonych przez Kierownika; realizacja obchodów na wyznaczonym terenie; podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób i mienia; obsługa systemów sygnalizacji włamań
systemów monitoringu wizyjnego
sygnalizacji ppoż
systemu parkingowego; prowadzenie odpowiednich wykazów i rejestrów dot. pobranych kluczy do biur i aut służbowych; otwieranie i zamykanie bram wyjazdowych
prowadzenie ewidencji wjazdów i wyjazdów na teren firmy; kontrolowanie wwożonych i wywożonych ładunków
porównywanie ich ze specyfikacjami; zapobieganie popełnianiu przestępstw
ujawnianie sprawców przestępstw na gorącym uczynku; nadzór nad powierzonym mieniem
sprzętem (broń
środki przymusu bezpośredniego);
* praca w systemie równoważnym wg grafiku
nadzór nad procesem produkcyjnym od strony technologicznej
pomoc przy wdrażaniu nowych projektów do produkcji - planowanie wdrożeń nowych produktów sporządzanie ich harmonogramu
opracowanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną - przygotowywanie dokumentacji związanej z przekazaniem nowego projektu na obszar produkcji (wytyczne / standardy / zalecenie itd.); opracowywanie specyfikacji technicznych dla maszyn i narzędzi
inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze produkcji - inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do procesu jak i produktu; optymalizacja procesu produkcji
analiza oprzyrządowania (formy) pod kątem powstających niezgodności w wyrobie oraz nadzór nad ich doskonaleniem; rozwiązywanie problemów technologicznych powstających w procesie produkcji
stosowanie narzędzi „Lean Manufacturing” we wszystkich aspektach procesu produkcji
- załadunki i rozładunki materiałów i komponentów;
- przyjęcie na magazyn i rejestrowanie w systemie produktów gotowych;
- kontrola zgodności dokumentów produkcyjnych z dokumentacją magazynową;
- rozmieszczenie produktów na regałach;
- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
- przygotowanie dokumentacji przewozowej;
- pakowanie towarów zgodnie z otrzymanym zleceniem;
- potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych;
- segregacja odpadów
reagowanie na wyciek substancji chemicznych na stanowisku pracy;
* praca w systemie III-zmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 14:00-22:00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler Finansowy
Tychy
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie raportów i analiz finansowych dla zakładu;
Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów w zakładzie oraz ich optymalizację;
Kontrola wydatków inwestycyjnych oraz wyliczanie zwrotów z inwestycji;
Udział w przygotowaniu budżetu rocznego i prognoz kilkuletnich dla zakładu oraz nadzorowanie ich wykonania;
Przygotowywanie kalkulacji cen standardowych;
Udział w procesie zamknięcia miesiąca;
Przygotowywanie analiz rentowności produktów;
Kontrola przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji rocznej;
Opracowywanie oraz wdrożenie narzędzi kontrolingowych
Zarządzanie systemami, aplikacjami oraz dostawcami usług EDI wykorzystywanymi w Grupie Boryszew Maflow;
Zapewnienie codziennego rozwiązywanie złożonych problemów użytkowników i aplikacji EDI;
Poprawa wydajności i dostępności aplikacji o znaczeniu krytycznym;
Administracja systemem elektronicznej wymiany danych EDI oraz rozwiązywanie problemów z istniejącymi połączeniami, konfiguracja komunikacji z klientami, testowanie i wdrażanie nowego oprogramowania;
Kierowanie architekturą, rozwojem i wdrażaniem rozwiązań aplikacyjnych - ERP oraz integracyjnych - EDI poprzez analizę, projektowanie, testowanie i wdrażanie;
Praca z użytkownikami biznesowymi aplikacji, w tym FI/CO, MM, SD, PP, PM, QM, WM, IM, FI-AA w celu integracji z systemami zewnętrznymi;
Zapewnienie ciągłości procesów elektronicznej wymiany danych z Klientem (EDI)
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
- załadunki i rozładunki materiałów i komponentów;
- przyjęcie na magazyn i rejestrowanie w systemie produktów gotowych;
- kontrola zgodności dokumentów produkcyjnych z dokumentacją magazynową;
- rozmieszczenie produktów na regałach;
- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
- przygotowanie dokumentacji przewozowej;
- pakowanie towarów zgodnie z otrzymanym zleceniem;
- potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych;
- segregacja odpadów
reagowanie na wyciek substancji chemicznych na stanowisku pracy;
* praca w systemie III-zmianowym: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 14:00-22:00
od 4 040 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Tychy
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Terminowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawa;
Kontrola merytoryczna dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności księgowań oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych i finansowych;
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby;
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółek;
Nadzór nad cyklicznymi zamknięciami (miesięczne, kwartalne, roczne);
zapewnianie ciągłości produkcji poprzez nadzór nad właściwym stanem technicznym maszyn i urządzeń oraz kontrolę i zapewnienie parametrów procesu wtrysku
przygotowanie wtryskarek do pracy, montaż i demontaż form wtryskowych
zapewnienie wymaganej jakości produkowanych wyrobów
obsługa i bieżąca konserwacja maszyn i urządzeń oraz zgłaszanie ich do naprawy
wsparcie procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i gazu,
analiza kompletności i poprawności danych pomiarowych,
analiza kompletności i poprawności rynku bilansującego,
przygotowywanie rozliczeń niezbędnych do wystawienia faktur z tytułu sprzedaży energii elektrycznej i gazu oraz przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby firmy,
nadzór nad procesem produkcyjnym od strony technologicznej
pomoc przy wdrażaniu nowych projektów do produkcji - planowanie wdrożeń nowych produktów sporządzanie ich harmonogramu
opracowanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną - przygotowywanie dokumentacji związanej z przekazaniem nowego projektu na obszar produkcji (wytyczne / standardy / zalecenie itd.); opracowywanie specyfikacji technicznych dla maszyn i narzędzi
inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze produkcji - inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do procesu jak i produktu; optymalizacja procesu produkcji
analiza oprzyrządowania (formy) pod kątem powstających niezgodności w wyrobie oraz nadzór nad ich doskonaleniem; rozwiązywanie problemów technologicznych powstających w procesie produkcji
stosowanie narzędzi „Lean Manufacturing” we wszystkich aspektach procesu produkcji
Bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją problemu zgodnie ze standardem napraw elektromechanicznych;
Terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji;
Wprowadzanie usprawnień oraz niezbędnych modyfikacji parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii;
Dokonywanie remontów maszyn obejmujących modernizację, w tym prace związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, pneumatycznymi zgodnie z obowiązującymi normami;
Racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem;
Współodpowiedzialność za dystrybucje CSR Klienta w całej przestrzeni organizacji;
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu klienta do produkcji seryjnej zgodnie z wymaganiami technicznymi, jakościowymi, logistycznymi, informatycznymi, bezpieczeństwa i higieny pracy klienta, w określonych ramach czasowych przy optymalnym wykorzystaniu budżetu;
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie potrzeb produktowych oraz rozwiązań technologicznych przez cały okres życia projektu począwszy od nominacji, aż do 3 miesięcy po uruchomieniu produktu seryjnej (SOP);
Przygotowanie planu wdrożenia produktu zgodnie z kamieniami milowymi klienta oraz wewnętrznymi procedurami Boryszew S.A. oddział Maflow w Tychach;
Koordynowanie prac z zewnętrznymi działami grupy (laboratorium, R&D, prototypy itd.);
Inicjonowanie przeglądów projektów i raportowanie statusu do przełożonego oraz najwyższego kierownictwa;
Standaryzacja produktu w obrębie projektu;
Reprezentowanie organizacji podczas spotkań z klientem;
Wykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie;
Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw elektryki i automatyki przemysłowej;
Uruchomienia maszyn oraz wykonywanie okresowych backupów oprogramowania;
Analizowanie funkcjonowania sterowania maszyn oraz wykonywanie modyfikacji programowych parku maszynowego w celu poprawienia ich sprawności, ograniczenia zużycia energii, poprawienia bezpieczeństwa pracy
Projektowanie i przygotowanie rysunków wykonawczych dla prototypowych sprawdzianów kształtu z wykorzystaniem elementów systemu Witte oraz technologii druku 3D
Projektowanie oraz przygotowywanie dokumentacji dla prototypowych narzędzi procesowych
Opracowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z obowiązującymi procedurami
Terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji;
Bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją źródeł problemu zgodnie ze standardami napraw elektromechanicznych;
Remonty generalne maszyn obejmujące modernizację, prace związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, pneumatycznymi zgodnie z obowiązującymi normami;
Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii;
Racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem;
Zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniach Utrzymania Ruchu oraz innych pomieszczeniach technicznych zakładu;
Reagowanie na sytuacje awaryjne i wykonywanie pracy zgodnie z zasadami BHP
Doradztwo i przygotowywanie projektów dokumentów związanych ze sprawami handlowymi, korporacyjnymi i transakcyjnymi, w tym umowy, regulacje, spory sądowe/przedsądowe, fuzje i przejęcia oraz roszczenia z tytułu odpowiedzialności za produkt, roszczenia gwarancyjne oraz projekty powiązanych aktów prawnych;
Obsługa prawna innych obszarów funkcjonalnych, w tym kwestie: zatrudnienia, finansów, nieruchomości i własności intelektualnej;
Uczestnictwo w procesie tworzenia aktów normatywnych oraz procedur;
Obsługa postępowań przedsądowych, jak i postępowań sądowych, w tym administracyjnych;
Przygotowywanie pism procesowych, analiz prawnych, raportów, sporządzanie opinii prawnych;
Research prawny;
Przygotowywanie wniosków do Zarządu oraz Rady Nadzorczej;
Przeprowadzanie audytów i analiz prawnych na potrzeby Zarządu;
Udział w negocjacjach umów handlowych;
Przygotowywanie projektów uchwał i Protokołów ze Zgromadzenia Wspólników Spółek Grupy;
Pełnienie funkcji łącznika między klientami wewnętrznymi a doradcami zewnętrznymi;
Przeprowadzanie szkoleń dotyczących różnych kwestii prawnych związanych z szeroko rozumianym wsparciem biznesowym;
Zwiększanie świadomości organizacyjnej w zakresie wpływu aspektów prawnych na realizację umów oraz wymagań klientów
nadzór nad procesem produkcyjnym od strony technologicznej
pomoc przy wdrażaniu nowych projektów do produkcji - planowanie wdrożeń nowych produktów sporządzanie ich harmonogramu
opracowanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną - przygotowywanie dokumentacji związanej z przekazaniem nowego projektu na obszar produkcji (wytyczne / standardy / zalecenie itd.); opracowywanie specyfikacji technicznych dla maszyn i narzędzi
inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze produkcji - inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do procesu jak i produktu; optymalizacja procesu produkcji
analiza oprzyrządowania (formy) pod kątem powstających niezgodności w wyrobie oraz nadzór nad ich doskonaleniem; rozwiązywanie problemów technologicznych powstających w procesie produkcji
stosowanie narzędzi „Lean Manufacturing” we wszystkich aspektach procesu produkcji
Wdrożenie produktu do produkcji seryjnej zgodnie z APQP;
Prowadzenie działań korygujących i działań prewencyjnych, analizy zdolności produkcyjnych, informacji logistycznych;
Praca w zespole projektowym, którego zadaniem jest wdrożenie nowego projektu w ramach konkretnego zakładu produkcyjnego zgodnie z podanymi wymaganiami w zakresie ram czasowych, kosztów i jakości;
Współpraca z innymi działami w firmie w ramach wdrożenia nowego projektu;
Odpowiedzialność za projekt do 3 miesięcy po SOP;
Zapewnianie wsparcia produkcji w celu rozwiązywania problemów związanych z jakością i wydajnością
Opieka, nadzór i wsparcie nad procesami biznesowymi modułu MES oraz SAP PP;
Wsparcie użytkowników końcowych, pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych przez użytkowników problemów z obsługą systemu MES, SAP PP;
Udział w projektach wdrożeniowych w obszarze MES oraz integracji z SAP, w tym: całościowy nadzór nad harmonogramem oraz budżetem, jak i kontrola realizacji poszczególnych etapów;
Wdrażanie nowych procesów oraz usprawnianie istniejących z wykorzystywaniem najnowszych rozwiązań IT
Współodpowiedzialność za dystrybucje CSR Klienta w całej przestrzeni organizacji;
Odpowiedzialność za wdrożenie projektu klienta do produkcji seryjnej zgodnie z wymaganiami technicznymi, jakościowymi, logistycznymi, informatycznymi, bezpieczeństwa i higieny pracy klienta, w określonych ramach czasowych przy optymalnym wykorzystaniu budżetu;
Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie potrzeb produktowych oraz rozwiązań technologicznych przez cały okres życia projektu począwszy od nominacji, aż do 3 miesięcy po uruchomieniu produktu seryjnej (SOP);
Przygotowanie planu wdrożenia produktu zgodnie z kamieniami milowymi klienta oraz wewnętrznymi procedurami Boryszew S.A. oddział Maflow w Tychach;
Koordynowanie prac z zewnętrznymi działami grupy (laboratorium, R&D, prototypy itd.);
Inicjonowanie przeglądów projektów i raportowanie statusu do przełożonego oraz najwyższego kierownictwa;
Standaryzacja produktu w obrębie projektu;
Reprezentowanie organizacji podczas spotkań z klientem;
Wykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego