Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Marketing Manager
Krakowskie Przedmieście 19, Lublin
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
zarządzanie działem marketingu (3 osoby),
planowanie i realizowanie budżetu marketingowego, zapewniając efektywne wykorzystanie zasobów,
opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla sieci lodziarni BOSKO,
tworzenie treści marketingowych (Facebook) i zarządzanie kalendarzami publikacji (Facebook, Aplikacja Bosko) oraz kontrolowanie ich (Instagram, Tik-Tok),
planowanie i rozliczanie efektów działań marketingowych (m. in. Meta, Tik-Tok),
planowanie i koordynowanie eventów, sesji zdjęciowych, kampanii reklamowych w tym bilbordowych i radiowych,
koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi, freelancerami, influencerami,
koordynowanie współpracy obsługi klienta w lodziarniach BOSKO i marketingu,
pozycjonowanie marki,
kontakt z Franczyzobiorcami, koordynowanie materiałów reklamowych dla Franczyzobiorców oraz udział w konferencjach z Franczyzobiorcami,
planowanie i realizowanie budżetu marketingowego, zapewniając efektywne wykorzystanie zasobów,
opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla sieci lodziarni BOSKO,
tworzenie treści marketingowych (Facebook) i zarządzanie kalendarzami publikacji (Facebook, Aplikacja Bosko) oraz kontrolowanie ich (Instagram, Tik-Tok),
planowanie i rozliczanie efektów działań marketingowych (m. in. Meta, Tik-Tok),
planowanie i koordynowanie eventów, sesji zdjęciowych, kampanii reklamowych w tym bilbordowych i radiowych,
koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi, freelancerami, influencerami,
koordynowanie współpracy obsługi klienta w lodziarniach BOSKO i marketingu,
pozycjonowanie marki,
kontakt z Franczyzobiorcami, koordynowanie materiałów reklamowych dla Franczyzobiorców oraz udział w konferencjach z Franczyzobiorcami,
obsługa sklepu online obsługującego franczyzobiorców na platformie prestashop, w tym dodawanie nowych produktów,
wsparcie klientów franczyzowych oraz kontakt z nimi,
odpowiadanie i rozpatrywanie na zastrzeżenia kontrahentów dot. zamówień, w tym m.in. kompleksowa obsługa reklamacji związanych z zamówieniami oraz transportem,
prowadzenie korespondencji z kontrahentami,
dokumentowanie faktur oraz płatności,
negocjacje cenowe z dostawcami,
dbanie o odpowiednie stany magazynowe firmy oraz zarządzanie zapasami magazynów firm trzecich,
obsługa i zarządzanie systemem WAPRO Mag,
kontrola obsługi wysyłkowej,
przewidywanie potrzeb klienta,
zlecanie i kontrola przewozów, w tym powiadamianie klientów o opóźnieniach,
wspomaganie specjalisty ds. magazynu i innych członków zespołu m. in. w celu dotrzymania terminów zamówień,
czuwanie nad przestrzeganiem harmonogramów dystrybucji produktów,
aktualizacja systemu wysyłek m. in. w zakresie stawek,
współpraca z menedżerami i członkami zespołu w celu wdrożenia nowych strategii, inicjatyw i problemów z wydajnością,
współpraca z innymi działami w celu integracji logistyki z procesami firmy