Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Quality Manager to jedna z kluczowych ról w naszej organizacji
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za budowanie kultury zapewniania jakości i ciągłego doskonalenia w całej firmie poprzez zarządzanie ryzykiem technicznym, przy jednoczesnym zapewnieniu spełnienia wymagań technicznych klienta i przestrzegania systemów procesów biznesowych
Menedżer Jakości dba o utrzymanie najwyższego poziomu akredytacji dla BRCGS/SQMS i pełne spełnienie wszystkich wymagań klientów
Zadania:
• współpraca z zespołem operacyjnym, aby zapewnić wdrożenie systemów jakości w całym zakładzie, poprzez analizę trendów i codzienną obserwację
• bieżące zarządzanie laboratoryjnym zespołem analitycznym i dążenie do doskonalenia
• zapewnienie, że na miejscu spełnione są wszystkie standardy audytu, jak określono w wymaganiach BRC V9. Stan audytu obiektu ma zostać utrzymany
• skuteczne prowadzenie audytów (klienta, akredytacje i wizyty organów), a wszystkie niezgodności są nadzorowane i wprowadzane działania korekcyjno-prewencyjne
• wdrażanie i utrzymywanie planu pobierania próbek i badań surowców, półproduktów i produktów gotowych oraz monitorowania środowiska
• przeprowadzanie analizy weryfikacyjnej monitorowania produkcji
• zarządzanie zapasami produktów, w tym przeterminowanymi surowcami
• przeglądanie i przesyłanie informacji zwrotnych dotyczących skarg klientów i niezgodności fabrycznych podczas codziennych spotkań kierownictwa
• weryfikacja wyników mikrobiologicznych i podejmowanie działań naprawczych
• utrzymywanie HACCP w zakładzie, zapewnianie regularnych przeglądów systemu i dokumentacji
• zapewnienie, że wszystkie kwestie związane z jakością, bezpieczeństwem i prawem są zgłaszane do Head of Technical & Quality
• zapewnienie, że wszystkie aspekty usług higienicznych są wykonywane i utrzymywane na wymaganym poziomie
• przeprowadzanie audytów/inspekcji zgodności z wewnętrznymi standardami higieny i dokumentacją
• opracowywanie i kontrolowanie harmonogramów higieny oraz instrukcji pracy, aby upewnić się, że wszystkie inspekcje regulacyjne i audyty certyfikacyjne przeszły pomyślnie
tworzenie próbek nowych produktów (mieszanie próbek naszych wyrobów względem zapotrzebowań klienta), czyli tempur, predustów, batterów, breadcrumbów, marynat, itp
wsparcie w pracach nad rozwojem produktu w celu spełnienia wymagań klientów
testowanie wyrobów gotowych w kuchni w początkowej fazie projektu
przygotowywanie produktów do degustacji i prezentacji dla klientów
wsparcie Działu NPD w UK w tworzeniu próbek dla klientów
wysyłanie próbek surowców
tworzenie lub kompletowanie wymaganej do odprawy dokumentacji (faktura pro forma, karty charakterystyk, specyfikacji, dokładny opis przysyłanych produktów, oświadczenia LV)
kontakt z agencjami celnymi w przypadku problemów z odprawą
organizacja wysyłki próbek za pomocą usług kurierskich
prowadzenie rejestru wysyłanych paczek oraz nadzór nad terminowym dostarczeniem paczek do klientów
zarządzanie stacją mieszania próbek NPD oraz sprzętem znajdującym się na tej stacji
nadzór nad stockiem surowców NPD używanym do tworzenia próbek wyrobów gotowych
zamawianie surowców z magazynu w Polsce i UK + inwentaryzacja stocku
kontakt z dostawcami/działem zakupów w celu pozyskania nowych próbek surowców
wsparcie Działu Jakości w zwalnianiu nowych produktów
tworzenie references samples przed produkcją trialową (tworzenie próbek wyrobów gotowych na użytek laboratorium jakości/wewnętrznego laboratorium)
Ryszarda Chomicza 13A, Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kompleksowe zarządzanie działem utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym zlokalizowanym w Nowej Wsi Wrocławskiej
zarządzanie podległym zespołem techników utrzymania ruchu w zakresie ich ciągłego rozwoju oraz motywowania, wspierania, mentoringu, coachingu
planowanie przeglądów prewencyjnych oraz konserwacji w oparciu o kalendarz przeglądów cyklicznych wykonywanych zarówno przez wewnętrznych techników jak i firmy zewnętrzne
wykonywanie bieżących napraw maszyn i urządzeń w oparciu o zgłoszenia ze strony działów: produkcji, magazynu, jakości i administracji
ofertowanie, negocjacje, podpisywanie umów oraz codzienna komunikacja z firmami i serwisami zewnętrznymi (w tym zagranicznymi)
nadzór nad cyklicznymi przeglądami UDT wynikającymi z obowiązujących przepisów oraz kontakt i umawianie wizyt z inspektorami UDT
wsparcie techników utrzymania ruchu podczas montażu i demontażu urządzeń technicznych
udział w spotkaniach wewnętrznych w zakładzie produkcyjnym oraz cyklicznych spotkaniach (tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych) z centralą Bowman Ingredients w UK oraz Grupą Solina
nadzór nad pomiarami m.in. elektrycznymi, p.poż., etc. wynikającymi z harmonogramów oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji technicznej potrzebnej do weryfikacji
tworzenie i bieżące monitorowanie raportów zarówno procesów w dziale utrzymania ruchu (wydatki budżetowe, zamówienia, zużycie mediów, etc.) jak również tych wynikających z procesów produkcyjnych (awaryjność, pośrednio OEE)
współpraca z działami wewnątrz zakładu produkcyjnego: produkcją, jakością, BHP, magazynem, finansów, administracji, NPD w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań bieżących
współpraca z centralnym działem utrzymania ruchu w Anglii podczas cyklicznych wizyt w zakładzie produkcyjnym
obsługa podstawowych narzędzi/maszyn technicznych (wiertarki, szlifierki, etc.)
zarządzanie stanem magazynowym części zamiennych, tj. cykliczne i roczne inwentaryzacje oraz zamawianie niezbędnych części zamiennych
obsługa wewnętrznego systemu do zarządzania pracami działu utrzymania ruchu MAINSAVER (tworzenie obiektów, kreowanie zleceń pracy, wydawanie części z magazynu, monitorowanie wydatków działu)
udział w projektach inwestycyjnych oraz optymalizacyjnych jako lider tych projektów, a także członek zespołów projektowych
dbanie o ciągłą poprawę i promocję bezpieczeństwa w całej firmie, odpowiedzialność za oceny ryzyka i SSOW, upewnienie się, iż wszystkie dokumenty są dostępne dla techników i są regularnie sprawdzane
Ryszarda Chomicza 13a, Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikacja dokumentów zakupu pod kątem formalno – rachunkowym
procesowanie dokumentów zakupowych w ramach elektronicznego obiegu dokumentów, weryfikacja poprawności dekretu
księgowanie dokumentów w systemie księgowym
obsługa skrzynki mailowej dedykowanej kontaktom z dostawcami
zakładanie nowych dostawców oraz utrzymywanie danych podstawowych dostawców w systemie księgowym, obługa narzędzi wspomagających tj. NIP inspektor, Bank inspektor
kontrola sald z dostawcami
pomoc przy sporządzaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)
Ryszarda Chomicza 13a, Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
weryfikacja dokumentów zakupu pod kątem formalno – rachunkowym
procesowanie dokumentów zakupowych w ramach elektronicznego obiegu dokumentów, weryfikacja poprawności dekretu
księgowanie dokumentów w systemie księgowym
obsługa skrzynki mailowej dedykowanej kontaktom z dostawcami
zakładanie nowych dostawców oraz utrzymywanie danych podstawowych dostawców w systemie księgowym, obługa narzędzi wspomagających tj. NIP inspektor, Bank inspektor
kontrola sald z dostawcami
pomoc przy sporządzaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)