Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Sales and Marketing Manager
Łódź
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
generowanie zysku poprzez aktywną sprzedaż; pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad dotychczasowymi, budowanie długotrwałych relacji z klientami i gośćmi
sprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta, doprowadzanie do spotkań z decyzyjnymi przedstawicielami klienta, negocjowanie warunków współpracy, odpowiedzialność za realizację danego zlecenia, rozliczenia
tworzenie ofert dopasowanych do różnego rodzaju kontrahentów, obsługa zapytań grupowych
definiowanie celów sprzedażowych, kontrola i raportowanie ich realizacji
przygotowanie oraz realizacja polityki sprzedażowo-marketingowej
analizowanie efektywności działań sprzedażowo-marketingowych, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, prognozowanie, raportowanie
poszukiwanie innowacyjnych strategii sprzedażowych z możliwością profesjonalnego promowania oferty
monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz zachowania konsumentów, danych rynkowych i bieżącej sytuacji branży
koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji, współpraca z innymi działami
praca ze szczególną dbałością o uczciwość, transparentność i zgodność z przepisami
dbanie o nienaganną reputację firmy
udział w budowie zespołu specjalistów w zakresie sprzedaży i marketingu
kompleksowe zarządzanie Konceptem gastronomiczno-rozrywkowym, w którego skład wchodzi: kawiarnia, restauracja, klubowo-restauracyjna strefa VIP oraz klub ze sceną koncertowo-rozrywkową,
zarządzanie budżetem obiektu i odpowiedzialność za wyniki finansowe Konceptu: planowanie, optymalizacja kosztów i skuteczna realizacja celów sprzedażowych; kontrola i bieżące raportowanie do Zarządu,
współpraca z Zarządem przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni Konceptu i jej realizacja,
rekrutacja i szkolenie personelu oraz zarządzanie podległem zespołem,
standaryzacja pracy i procesów, weryfikowanie jakości obsługi,
zapewnienie utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu i wyposażenia; dbanie o estetykę i wystrój, zapewnienie cyklicznych inwentaryzacji i przeglądów,
nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie,
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Konceptu zgodnego z obowiązującymi przepisami oraz wprowadzonymi zasadami i procedurami,
pozyskiwanie, organizacja i kontrola przebiegu eventów/wydarzeń specjalnych jako ważnej części działalności Konceptu,
współpraca z działem marketingu (w siedzibie Zarządu w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej Konceptu,
dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług i satysfakcję gości i klientów biznesowych, budowanie pozytywnych relacji, identyfikacja i rozwiązywanie problemów oraz wdrażanie działań naprawczych,
praca ze szczególną dbałością o uczciwość, transparentność i zgodność z przepisami,
Zarządzanie kompleksem Gastronomicznym, w którego skład wchodzi: Kawiarnia, Cocktailbar, Restauracja oraz Klub muzyczny ze sceną taneczną,
Zarządzanie budżetem obiektu: planowanie, optymalizacja i skuteczna realizacji,
Współpraca z Zarządem Spółki przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie,
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi poszczególnych działów,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
Zarządzanie kompleksem Gastronomicznym, w którego skład wchodzi: Kawiarnia, Cocktailbar, Restauracja oraz Klub muzyczny ze sceną taneczną,
Zarządzanie budżetem obiektu: planowanie, optymalizacja i skuteczna realizacji,
Współpraca z Zarządem Spółki przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie,
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi poszczególnych działów,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
Zarządzanie kompleksem Gastronomicznym, w którego skład wchodzi: Kawiarnia, Cocktailbar, Restauracja oraz Klub muzyczny ze sceną taneczną,
Zarządzanie budżetem obiektu: planowanie, optymalizacja i skuteczna realizacji,
Współpraca z Zarządem Spółki przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie,
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi poszczególnych działów,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
Zarządzanie kompleksem gastronomicznym, w którego skład wchodzi: Kawiarnia, Cocktailbar, Restauracja oraz klub muzyczny ze sceną taneczną,
Zarządzanie budżetem obiektu: planowanie, optymalizacja i skuteczna realizacji,
Współpraca z Zarządem Spółki przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi poszczególnych działów,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
Zarządzanie kompleksem gastronomicznym, w którego skład wchodzi: Kawiarnia, Cocktailbar, Restauracja oraz klub muzyczny ze sceną taneczną,
Zarządzanie budżetem obiektu: planowanie, optymalizacja i skuteczna realizacji,
Współpraca z Zarządem Spółki przy opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w obiekcie
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi poszczególnych działów,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
Zarządzanie kompleksem gastronomicznym, w którego skład wchodzi: koktajlbar, restauracja o charakterze casualowym oraz klub muzyczny ze sceną taneczną,
Współpraca z Zarządem przy planowaniu i opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi barmańskiej i kelnerskiej,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
przygotowanie oraz realizacja strategii marketingowej Manuarte,
planowanie i realizowanie kampanii Google Ads, Facebook/Instagram Ads, Paid Search,
analizowanie efektywności działań marketingowych, rekomendowanie działań optymalizacyjnych, prognozowanie, raportowanie,
dbanie o spójność wszystkich materiałów promocyjnych zgodnie z założeniami firmy (ATL, BTL, digital, etc.),
prowadzenie komunikacji marketingowej w obszarze B2B: od działań wewnętrznych po zewnętrzne, budowanie relacji z kluczowymi partnerami, pozyskiwanie firm do współpracy,
udział w procesie budżetowania i zarządzania budżetem przeznaczonym na rozwój marki oraz marketing operacyjny,
poszukiwanie i wdrażanie narzędzi marketingowych zapewniających budowanie przewagi konkurencyjnej,
monitorowanie i optymalizacja działań SEO,
współpraca ze wszystkimi działami firmy przy realizacji projektów wewnętrznych i zewnętrznych,
ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie kreowania i wdrażania projektów,
przygotowywanie rekomendacji działań PR krótko- i długoterminowych,
planowanie i realizacja założeń dotarcia mediowego w okresie krótko- i długoterminowym
współpraca z łódzką Manufakturą w zakresie komunikacji i promocji Manuarte
Zarządzanie kompleksem gastronomicznym, w którego skład wchodzi: koktajlbar, restauracja o charakterze casualowym oraz klub muzyczny ze sceną taneczną,
Współpraca z Zarządem przy planowaniu i opracowywaniu strategii rozwoju poszczególnych przestrzeni kompleksu,
Rekrutacja, szkolenie, a następnie zarządzanie podległem zespołem,
Dbanie o standard obsługi Gości, ciągła weryfikowanie wiedzy oraz jakości obsługi barmańskiej i kelnerskiej,
Odpowiedzialność za wyniki finansowe kompleksu, realizacja celów sprzedażowych, kontrola oraz optymalizacja kosztów, bieżące raportowanie do Zarządu spółki inwestorskiej,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapewnienie aktualnych przeglądów restauracji i punktów gastronomicznych umożliwiających ich funkcjonowania (przeglądy gwarancyjne, HACCP, PPOŻ itp.),
Kontrola utrzymania sprawnego stanu technicznego obiektu; dbanie o estetykę i dekorację,
Tworzenie i wprowadzanie niezbędnych procedur,
Pozyskiwanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów
Budowanie pozytywnych relacji z gośćmi jak również w obrębie podległego zespołu,
Współpraca z działem marketingu (w siedzibie inwestora w Warszawie) w kreowaniu strategii marketingowej kompleksu
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej nowopowstającego miejsca;
nadzór nad realizacją budżetu marketingowego miejsca
koordynacja działań promocyjnych miejsca (np. wielka inauguracja, eventy i wydarzenia specjalne, rocznicowe, okazjonalne, wynikające z ustalonego w strategii kalendarza)
tworzenie planów komunikacji w mediach tradycyjnych oraz social mediach;
rekomendowanie i koordynacja reklam w mediach tradycyjnych;
zarządzanie profilami konceptu gastronomicznego w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, You Tube);
tworzenie i planowanie contentu: treści, grafika, zdjęcia, krótkie formy video;
współtworzenie promocyjnych sesji zdjęciowych i materiałów video;
zarządzanie stroną www, wizytówkami na portalach branżowych, rozwojem nowych kanałów komunikacji;
prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w social mediach;
współpraca z partnerami marketingowymi, blogerami i influencerami; zarządzanie kampaniami z ich udziałem;